γιατι να βγαλεις τ ABS????takinennn έγραψε:παρομοια διαδικασια ακολουθισα και για την αρθρωση της συγκλισης toe.
με την βοηθεια καστανιας και 13αρι καρυδι αφαιρεσα τις βιδες. Συμαντικο ειναι να ψεκαζουμε αντισκουριακο πριν και μετα την διαδικαδια.
συντομα θα βαφτει ολο το πατωμα και τα επι μερους εξαρτηματα ενω θα αφαιρεθει το κυκλωμα του ABS.
ανακατασκευη 416gti του 94
-
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 15, 2010 7:45 pm
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Τα ABS εκείνης της εποχής δεν ήταν και το ότι καλύτερο για δυναμική οδήγηση.
Μπορεί να ήταν υπερβολικά επεμβατικό, ειδικά μετά τις μεταβολές στην ανάρτηση. Φαντάζομαι κυρίως αυτή της πίσω αντιστρεπτική. Ένας «σηκωμένος» πίσω εσωτερικός τροχός σε μία γρήγωρη είσοδο θα έκανε το ABS να δουλεύει υπερωρίες αφήνοντας σε ουσιαστικά χωρίς φρένα.
Μπορεί να ήταν υπερβολικά επεμβατικό, ειδικά μετά τις μεταβολές στην ανάρτηση. Φαντάζομαι κυρίως αυτή της πίσω αντιστρεπτική. Ένας «σηκωμένος» πίσω εσωτερικός τροχός σε μία γρήγωρη είσοδο θα έκανε το ABS να δουλεύει υπερωρίες αφήνοντας σε ουσιαστικά χωρίς φρένα.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Η στρεπτική ακαμψία του rover και άλλων αυτοκινήτων εποχής είναι τραγική.
Χαρακτηριστικά θα αναφέρω ότι το δικό μου gti με θολομπαρες και μπάρα ψαλιδιών πίσω καθώς και μισώ roll cage όταν το έστριβα στο δρόμο με κανονικά λάστιχα έβρισκαν οι πόρτες με τους μαρπιεδες. Πραγματικά στις χαραμάδες που σχηματίζουν οι πόρτες με το σασί έχει πεταχτεί το χρώμα σε πολλά σημεία συμμετρικά και από τις δυο πλευρές του αμαξώματος
Οι μπάρα ψαλιδιών εμπρός στα rover είναι άχρηστη γιατί έχουν ξεχωριστό υποπλαισιο το οποίο εδράζεται στο σασί με βίδες και σινεμπλοκ.
Το να βάλεις σκληρά αμορτισέρ ελατήρια σε αυτά τα αυτοκίνητα χωρίς να αλλάξεις τα σινεμπλοκ με σκληρότερα ή τουλάχιστον με καινούργια είναι βέβαιο ότι το αμάξι θα έχει χειρότερη συμπεριφορά και αίσθηση από πριν. Μάλιστα τα ντουκ ντουκ στις λακκούβες δεν είναι από τα σκληρότερα αμορτισέρ αλλά από την αδυναμία το σινεμπλοκ να ανταπεξέλθουν στα φορτία με αποτέλεσμα να παραμορφώνονται υπερβολικά και να καταστρέφονται αφού φτάνουν σε σημείο να χτυπάει μέταλλο με μέταλλο. Tα σκληρότερα σινεμπλοκ θα αναδείξουν τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης και θα μειώσουν τα χτυπήματα από τις λακκούβες! ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ! Aυτό συμβαίνει στα αγωνιστικά που βάζουν μεταλλικά ρουλεμάν στην θέση των σινεμπλοκ ή τα αντικαθιστούν με αλουμίνιο και τεφλον- ερταλον.
Χρωστώ και μια ενημέρωση με τις ρυθμιζομενες κόντρες ψαλιδιών που τοποθέτησα στην εμπρός ανάρτηση μου.
Δυστυχώς δεν έχω στοιχειά για το ποσό caster πήρε η μπροστά ανάρτηση μου μιας που ο ευθυγραμμισας έσκασε στα γέλια όταν αντίκρισε σε πιο αυτοκίνητο αποφάσισα να αφιερώσω το χρόνο μου.
Μπορέσαμε όμως να δώσουμε caster το οποίο να ανταποκρίνεται στις δικές μου ανάγκες αλλά και στο γεγονός ότι είναι ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Τα σινεμπλοκ των ψαλιδιών οπτικά δεν φάνηκε να έχουν πρόβλημα να δεχθούν μια επιπλέον παραμόρφωση από το κανονικό.
Στο δρόμο : βάρυνε το τιμόνι καθώς έχει αποκτήσει μια πιο γεμάτη αίσθηση. Στις στροφές είναι σαφώς καλύτερο από πριν στον εμπρός άξονα πράγμα που κάνει το αμάξι σε παρατεταμενο φρενάρισμα μέσα σε στροφή να έχει εντονότερες υπερτροφικές τάσεις το οποίο το διόρθωσα με λίγο μαλακότερη ρύθμιση των πίσω αμορτισέρ και λίγο πιο αλλήθωρο toe. Τα άσχημα μαντάτα δεν άργησαν αφού πολύ σύντομα τα σινεμπλοκ των εμπρός top mount καταστράφηκαν . Άλλαξα με καινούργια αλλά το πρόβλημα δεν άργησε να εμφανισθεί ξανά μέσα σε 2.000 χιλιόμετρα. Η λύση μπορεί να δοθεί με custom top mount και μεταλλικά ρουλεμάν μιας που στο εμπόριο δεν υπάρχει τίποτα απολύτως ή coil over εμπρός μετατροπή των koni Που φοράω. Τις ημέρες εκείνες λήξη της ασφαλείας του με την ταυτόχρονη αγορά ενός 504 pick up για επαγγελματικούς λογούς με οδήγησε να ακινητοποιησω τo αυτοκίνητο για τους τελευταίους 5 μήνες. Τώρα φιλοξενείτε στις αγγελίες αυτού του forum αφου δεν υπάρχει χρόνος για την συνέχιση του μιας που θέλω να ετοιμάσω ένα Austin mini με μοτέρ από 200/400gti…
Χαρακτηριστικά θα αναφέρω ότι το δικό μου gti με θολομπαρες και μπάρα ψαλιδιών πίσω καθώς και μισώ roll cage όταν το έστριβα στο δρόμο με κανονικά λάστιχα έβρισκαν οι πόρτες με τους μαρπιεδες. Πραγματικά στις χαραμάδες που σχηματίζουν οι πόρτες με το σασί έχει πεταχτεί το χρώμα σε πολλά σημεία συμμετρικά και από τις δυο πλευρές του αμαξώματος
Οι μπάρα ψαλιδιών εμπρός στα rover είναι άχρηστη γιατί έχουν ξεχωριστό υποπλαισιο το οποίο εδράζεται στο σασί με βίδες και σινεμπλοκ.
Το να βάλεις σκληρά αμορτισέρ ελατήρια σε αυτά τα αυτοκίνητα χωρίς να αλλάξεις τα σινεμπλοκ με σκληρότερα ή τουλάχιστον με καινούργια είναι βέβαιο ότι το αμάξι θα έχει χειρότερη συμπεριφορά και αίσθηση από πριν. Μάλιστα τα ντουκ ντουκ στις λακκούβες δεν είναι από τα σκληρότερα αμορτισέρ αλλά από την αδυναμία το σινεμπλοκ να ανταπεξέλθουν στα φορτία με αποτέλεσμα να παραμορφώνονται υπερβολικά και να καταστρέφονται αφού φτάνουν σε σημείο να χτυπάει μέταλλο με μέταλλο. Tα σκληρότερα σινεμπλοκ θα αναδείξουν τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης και θα μειώσουν τα χτυπήματα από τις λακκούβες! ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ! Aυτό συμβαίνει στα αγωνιστικά που βάζουν μεταλλικά ρουλεμάν στην θέση των σινεμπλοκ ή τα αντικαθιστούν με αλουμίνιο και τεφλον- ερταλον.
Χρωστώ και μια ενημέρωση με τις ρυθμιζομενες κόντρες ψαλιδιών που τοποθέτησα στην εμπρός ανάρτηση μου.
Δυστυχώς δεν έχω στοιχειά για το ποσό caster πήρε η μπροστά ανάρτηση μου μιας που ο ευθυγραμμισας έσκασε στα γέλια όταν αντίκρισε σε πιο αυτοκίνητο αποφάσισα να αφιερώσω το χρόνο μου.
Μπορέσαμε όμως να δώσουμε caster το οποίο να ανταποκρίνεται στις δικές μου ανάγκες αλλά και στο γεγονός ότι είναι ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Τα σινεμπλοκ των ψαλιδιών οπτικά δεν φάνηκε να έχουν πρόβλημα να δεχθούν μια επιπλέον παραμόρφωση από το κανονικό.
Στο δρόμο : βάρυνε το τιμόνι καθώς έχει αποκτήσει μια πιο γεμάτη αίσθηση. Στις στροφές είναι σαφώς καλύτερο από πριν στον εμπρός άξονα πράγμα που κάνει το αμάξι σε παρατεταμενο φρενάρισμα μέσα σε στροφή να έχει εντονότερες υπερτροφικές τάσεις το οποίο το διόρθωσα με λίγο μαλακότερη ρύθμιση των πίσω αμορτισέρ και λίγο πιο αλλήθωρο toe. Τα άσχημα μαντάτα δεν άργησαν αφού πολύ σύντομα τα σινεμπλοκ των εμπρός top mount καταστράφηκαν . Άλλαξα με καινούργια αλλά το πρόβλημα δεν άργησε να εμφανισθεί ξανά μέσα σε 2.000 χιλιόμετρα. Η λύση μπορεί να δοθεί με custom top mount και μεταλλικά ρουλεμάν μιας που στο εμπόριο δεν υπάρχει τίποτα απολύτως ή coil over εμπρός μετατροπή των koni Που φοράω. Τις ημέρες εκείνες λήξη της ασφαλείας του με την ταυτόχρονη αγορά ενός 504 pick up για επαγγελματικούς λογούς με οδήγησε να ακινητοποιησω τo αυτοκίνητο για τους τελευταίους 5 μήνες. Τώρα φιλοξενείτε στις αγγελίες αυτού του forum αφου δεν υπάρχει χρόνος για την συνέχιση του μιας που θέλω να ετοιμάσω ένα Austin mini με μοτέρ από 200/400gti…
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος takinennn την Δευ Σεπ 13, 2010 7:39 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Πολύ σωστός Ειδικά αυτό με τη μείωση του θορύβου μετά τη τοποθέτηση σκληρότερων συνεμπλόκ μου είχε κάνει εντυπωση κι εμένα σε ένα swift GTi ΜΚ2 ενώ φοβόμασταν για το αντίθετο. Αλλά αν το εξετάσει κάνεις, είναι απόλυτα λογικό όταν μιλάμε για σκληρότερη ανάρτηση.
Αλλά τι να πεις... πολλοί την έχουν δει κάπως μετρώντας τόσα χρόνια μόνο σύγκλιση-απόκλιση... Εδώ είπαμε σε ευθυγράμμισα στου Ζωγράφου (Αθήνα) να μετρήσει γωνία caster σε swift GTi του 92 ενός φίλου που βάλαμε caster kit, και μας έκανε ο ευθυγραμμισάς το βαρύ πεπόνι ρωτώντας μας "και τι το θέλετε εσείς, λες και ξέρετε τι είναι η γωνία caster” κλπ...
Αναμενόμενα τα αποτελέσματα από τη βελτίωση στις κόντρες πάντως που δείχνει ότι έπιασε τόπο η μετατροπή... κρίμα όμως για την αστοχία στα σινεμπλοκ που δε σε άφησε να το χαρείς.
Αναμένουμε φωτός σε νέο θέμα όταν προχωρήσεις το επόμενο project
Τι κακό είναι τέλος πάντων αυτό με τους ευθυγράμμισες. Τι τον νοιάζει τον άλλο στη τελική τι πάς για ευθυγράμμιση. Από τη στιγμή που γίνεται, και πληρώνεται για τη δουλειά που κάνει, τα υπόλοιπα περισσεύουν...takinennn έγραψε:Δυστυχώς δεν έχω στοιχειά για το ποσό caster πήρε η μπροστά ανάρτηση μου μιας που ο ευθυγραμμισας έσκασε στα γέλια όταν αντίκρισε σε πιο αυτοκίνητο αποφάσισα να αφιερώσω το χρόνο μου.
Αλλά τι να πεις... πολλοί την έχουν δει κάπως μετρώντας τόσα χρόνια μόνο σύγκλιση-απόκλιση... Εδώ είπαμε σε ευθυγράμμισα στου Ζωγράφου (Αθήνα) να μετρήσει γωνία caster σε swift GTi του 92 ενός φίλου που βάλαμε caster kit, και μας έκανε ο ευθυγραμμισάς το βαρύ πεπόνι ρωτώντας μας "και τι το θέλετε εσείς, λες και ξέρετε τι είναι η γωνία caster” κλπ...
Αναμενόμενα τα αποτελέσματα από τη βελτίωση στις κόντρες πάντως που δείχνει ότι έπιασε τόπο η μετατροπή... κρίμα όμως για την αστοχία στα σινεμπλοκ που δε σε άφησε να το χαρείς.
Αναμένουμε φωτός σε νέο θέμα όταν προχωρήσεις το επόμενο project
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Επειδη δεν την παλευω αλλο ειπα να χτυπισω το κακο στην ριζα. Παντρευω μηχανικα του gti στην καροτσα απο το μινακι μου.Mαμα θα ειναι το εργαλειο 130Hp
Συντομα κοντα σας ...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Αυτός είσαι! Θα καλολέει το μοτέρ του GTI στο mini Δεν άξιζε τον κόπο να δώσεις όλο το αμάξι 850 ευρώ... ελάχιστα λιγότερο πάει χοντρά το πακέτο μοτέρ-κιβώτιο-πλεξούδα.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Το αμαξι υπαρχει ακομα ολοκληρο εχω δευτερα μηχανικα-ηλεκτρολογικα απο του πατερα μου το gti!
Απλα και ενα δευτερο πισωκινητο μινι δεν θα με χαλουσε σε καποια φαση....
Λυπαμαι τον χρονο και τα λεφτα που εδωσα στο roveraki μου, ειπα 850 για να βοηθισω καποιος να το παρει απο το club. Αλλα δεν εχει κανεις ενδιαφερθει σοβαρα.
Στην κατοχη μου πλεον εχω ενα 504sedan(για ιστορικο rally παει), 504 pick up για την δουλεια, austin mini, rover 416gti και rx7 mk1 πρεπει να παρω δραστικες αποφασεις
Απλα και ενα δευτερο πισωκινητο μινι δεν θα με χαλουσε σε καποια φαση....
Λυπαμαι τον χρονο και τα λεφτα που εδωσα στο roveraki μου, ειπα 850 για να βοηθισω καποιος να το παρει απο το club. Αλλα δεν εχει κανεις ενδιαφερθει σοβαρα.
Στην κατοχη μου πλεον εχω ενα 504sedan(για ιστορικο rally παει), 504 pick up για την δουλεια, austin mini, rover 416gti και rx7 mk1 πρεπει να παρω δραστικες αποφασεις
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Είδα πρόσφατα σε μάντρα πένα RX7 mk1 από απόσυρση...Απίστευτη ευκαιρία...Το GTi σου το σκεφτόμουν να το πάρω αλλά τελικά έριξα τόσα στο δικό μου το τελευταίο διάστημα πού θα πήγαιναν χαμένα...takinennn έγραψε:Το αμαξι υπαρχει ακομα ολοκληρο εχω δευτερα μηχανικα-ηλεκτρολογικα απο του πατερα μου το gti!
Απλα και ενα δευτερο πισωκινητο μινι δεν θα με χαλουσε σε καποια φαση....
Λυπαμαι τον χρονο και τα λεφτα που εδωσα στο roveraki μου, ειπα 850 για να βοηθισω καποιος να το παρει απο το club. Αλλα δεν εχει κανεις ενδιαφερθει σοβαρα.
Στην κατοχη μου πλεον εχω ενα 504sedan(για ιστορικο rally παει), 504 pick up για την δουλεια, austin mini, rover 416gti και rx7 mk1 πρεπει να παρω δραστικες αποφασεις
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Για να σας δωσω λιγο τροφη, Σχεδιασμος και κατασκευη για την αντικατασταση του πισω υποπλαισιου ΑΠο το μινακι μου. Τα χαρακτηριστηκα του νεου υποπλαισιου ειναι ρυθμιζομενο camper και τοe, αναρτηση coil over πληρως ρυθμιζομενη και ενα ζευγαρι μπροστινες δαγκανες απο R1 , τροποποιημενες για να συνεργαστουν με επισης τροποιημενους δισκος απο rover 214.
Συντομα θα μονταριστουν και οι ανταπτορες για τις δαγκανες καθως και η ρυθμιζονη αντιστρεπτικη...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες