ανακατασκευη 416gti του 94
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Δεν με ενδιαφερει να βαλω προστατευτικα, ειναι δυκολο να βρεις και να βαλεις απο αλλο μοντελλο πιο ευκολο ειναι να κατασκευασω. Τα προστατευτικα δεν μπαινουν για τα νερα, αλλα κυριως για πετραδακια απο την εσωτερικη των τροχων, για να κατευθιυνει τον αερα καθως επισης και προστασια απο τα λαδια των μηχανικων μερων τα γρασσα π.χ. μιας κατεστραμενης φυσουνας κ.λ.π.
Τρομπα φοραω μεγαλυτερη απο honda accord απο την αρχη Πρεπει να ταιριαζει και απο 620 αλλα δεν το εχω ψαξει .
k mech το σαββατο κινησα να παω για ευθυγραμμιση αλλα ηταν κλειστος ο ευθυγραμμισας μου. Λιγο υπομονη.
Τρομπα φοραω μεγαλυτερη απο honda accord απο την αρχη Πρεπει να ταιριαζει και απο 620 αλλα δεν το εχω ψαξει .
k mech το σαββατο κινησα να παω για ευθυγραμμιση αλλα ηταν κλειστος ο ευθυγραμμισας μου. Λιγο υπομονη.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
λιγο απο εσωτερικο. Αγορασα ενα τιμονι απο 22ο turbo το οποιο και ηθελα χρονια τωρα και το εντυσα με αλκαντερα και δερμα
(ειμαι και ο πρωτος μαστορας)!!!
να το αποτελεσμα
επισης η πισω μπαρα θολων την οποια εβαλα πριν 10 μηνες. Την εκανα αφαιρουμενη σε περιπτωση που θελω κατι να βαλω στον χωρο αποσκευων πολυ ευκολα ξεβιδωνοντας 4 αλλεν βιδες.
συνεχεια με το κλουβι...
(ειμαι και ο πρωτος μαστορας)!!!
να το αποτελεσμα
επισης η πισω μπαρα θολων την οποια εβαλα πριν 10 μηνες. Την εκανα αφαιρουμενη σε περιπτωση που θελω κατι να βαλω στον χωρο αποσκευων πολυ ευκολα ξεβιδωνοντας 4 αλλεν βιδες.
συνεχεια με το κλουβι...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Το τιμόνι έχω την εντύπωση ότι είναι ακόμη μεγαλύτερο απ'το μαμά σε διάμετρο...Σα φορτηγό είναι...Δε μπορείς να κάνεις γρήγορη οδήγηση με τούτο, κρίμα είναι...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
το τιμονι ειναι ιδιο με το εργοστασιακο.
απο τιμονια εχω παρα πολλα μα λιγα με βολευουν οσο αυτο.
η διαμετρος ειναι κατι υποκυμενικο και και σε οδηγιση rally και οχι πιστας θελεις μεγαλο τιμονι
βαλε ragnioti in car στο youtube.
απο τιμονια εχω παρα πολλα μα λιγα με βολευουν οσο αυτο.
η διαμετρος ειναι κατι υποκυμενικο και και σε οδηγιση rally και οχι πιστας θελεις μεγαλο τιμονι
βαλε ragnioti in car στο youtube.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Κι εγώ είμαι περισσότερο υπέρ στο θέμα προτίμησης.
Σε γενικές γραμμές όμως η διάμετρος του τιμονιού επηρεάζει τη δύναμη που δέχεσαι σαν feedback από το δρόμο και τη ταχύτητα με την οποία μπορείς να το περιστρέψεις.
Το R5 του Ragnioti, αν κρίνω και από τα εξωτερικά πλανά που δείχνουν ποσό κόβουν οι τροχοί σε συνδυασμό με εσωτερικά πλανά που δείχνουν ποσό στριβεί αυτός, έχει πολύ κοφτερό τιμόνι. (κοντά στις 540 μοίρες lock to lock όπως και τα σημερινά rallycars) Αν το συνδυάσει αυτό κανείς με το ότι παίζει να μην είχε υδραυλική υποβοήθηση, μπορεί να φανταστεί ότι η μεγάλη διάμετρος θα ήταν απαραίτητη για να μη σου κοπούν τα χεριά στο στρίψιμο αλλά και για να έχεις ακρίβεια στις κινήσεις.
Ερχόμενοι τώρα στο rover, με 3,5 στροφές lock to lock (1260 μοιρες), υδραυλική υποβοήθηση και 1,κάτι ψιλά μοίρες caster. To τιμόνι του είναι επιεικώς σούπα
Οπότε ένα μικρότερης διαμέτρου θα σου έδινε ίσως λίγο καλύτερο feedback. Παρ όλα αυτά δύσκολα θα άλλαζα το τιμόνι με ένα μικρότερης διαμέτρου αφού με αυτές τις συνθήκες, όσο απότομα και όσο περισσότερο να στρίψεις το τιμόνι, δε θα δεις τίποτα περισσότερο από υποστροφή.
Τσάμπα το στραμπούλισμα των μπροστινών ελαστικών.
Καλύτερα το εργοστασιακής διαμέτρου τιμόνι και απαλές κινήσεις.
Σε γενικές γραμμές όμως η διάμετρος του τιμονιού επηρεάζει τη δύναμη που δέχεσαι σαν feedback από το δρόμο και τη ταχύτητα με την οποία μπορείς να το περιστρέψεις.
Το R5 του Ragnioti, αν κρίνω και από τα εξωτερικά πλανά που δείχνουν ποσό κόβουν οι τροχοί σε συνδυασμό με εσωτερικά πλανά που δείχνουν ποσό στριβεί αυτός, έχει πολύ κοφτερό τιμόνι. (κοντά στις 540 μοίρες lock to lock όπως και τα σημερινά rallycars) Αν το συνδυάσει αυτό κανείς με το ότι παίζει να μην είχε υδραυλική υποβοήθηση, μπορεί να φανταστεί ότι η μεγάλη διάμετρος θα ήταν απαραίτητη για να μη σου κοπούν τα χεριά στο στρίψιμο αλλά και για να έχεις ακρίβεια στις κινήσεις.
Ερχόμενοι τώρα στο rover, με 3,5 στροφές lock to lock (1260 μοιρες), υδραυλική υποβοήθηση και 1,κάτι ψιλά μοίρες caster. To τιμόνι του είναι επιεικώς σούπα
Οπότε ένα μικρότερης διαμέτρου θα σου έδινε ίσως λίγο καλύτερο feedback. Παρ όλα αυτά δύσκολα θα άλλαζα το τιμόνι με ένα μικρότερης διαμέτρου αφού με αυτές τις συνθήκες, όσο απότομα και όσο περισσότερο να στρίψεις το τιμόνι, δε θα δεις τίποτα περισσότερο από υποστροφή.
Τσάμπα το στραμπούλισμα των μπροστινών ελαστικών.
Καλύτερα το εργοστασιακής διαμέτρου τιμόνι και απαλές κινήσεις.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
ωραιοτατα ανελυσες το θεμα.
να προσθαισω οτι οταν στραμπουλαω επιτιδες το αμαξι υπερστροφη-υποστροφη θελω να αισθανομαι σιγουρια στην λαβη αλλα και να μην ψαχνω να βρω το τιμονι σε κανα αναποδο. Το προβλημα αυτο το εχω στο austin mini μου οπου εχω πολυ μικρη διαμετρο τιμονι ενα πολυ νευρικο σασι και παντα βγαινω απο το αμαξι με στραμπουλιγμενους καρπους.
δεν κρυβω οτι ψαχνω για κρεμαργιερα απο καποιο honda να ειναι λιγο πιο κοντη .
Την caster θα την βελτειωσουμε αγαπητε, υπομονη.
να προσθαισω οτι οταν στραμπουλαω επιτιδες το αμαξι υπερστροφη-υποστροφη θελω να αισθανομαι σιγουρια στην λαβη αλλα και να μην ψαχνω να βρω το τιμονι σε κανα αναποδο. Το προβλημα αυτο το εχω στο austin mini μου οπου εχω πολυ μικρη διαμετρο τιμονι ενα πολυ νευρικο σασι και παντα βγαινω απο το αμαξι με στραμπουλιγμενους καρπους.
δεν κρυβω οτι ψαχνω για κρεμαργιερα απο καποιο honda να ειναι λιγο πιο κοντη .
Την caster θα την βελτειωσουμε αγαπητε, υπομονη.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Ποτε θα κανω ευθυγραμμιση οεοοοοοοο??????
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Οταν παρεις ολα τα λεφτα για τα φρενα εοοο.Συντομα δλδ
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2007 9:16 pm
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Φιλε μπραβο σου, πρωτη φορα βλεπω τοσο θεληση για βελτιωση για το σηγκεκριμενο μοντελο και το θαυμασα οταν το ειδα. Εχω και εγω το ιδιο 216 το SOHC ομως, επαθα πλακα οταν ειδα τα ψαλιδια και τo camber kit. Πες μου σε παρακαλω απο τι honda ειναι γιατι ειχα την εντυπωση οτι δεν ταιριαζει τιποτα ουτε απο το civic του 89 ουτε απο 92. Επισης θα θελα σε παρακαλω να μου πεις για τα σινεμπλοκ γιατι θελω να τα αλλαξω και γω και ψαχνομαι, ή αν θελεις στειλε μου το τηλ σου σε pm να σε παρω εγω. Thnks
- ROVER_400
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 29, 2006 9:14 pm
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: ανακατασκευη 416gti του 94
Poly wraia douleia!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες