ανακατασκευη 416gti του 94

takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από takinennn »

τελευταια αφησα την αντιστρεπτικη
Εικόνα

ξεβιδωσα τις δυο και δυο βιδες απο καθε πλευρα με 10αρι καρυδακι
Εικόνα
και τις μια 13αρα βιδα απο την αρθρωση της αντιστρεπτικης στο σημειο που εδραζει στο ψαλιδι


η αντιστρεπτικη απο το 220 ειναι 20mm

Εικόνα

ενω των 216/416 ειναι 16mm
Εικόνα

συγκριση
Εικόνα
τελος τοποθετιμενη με την αντιστροφη διαδικασια
Εικόνα

ΝΑ σημειωθει οτι τα αλουμινιου ψαλιδια δεν θα μπουν τελικα διοτι θεωρω οτι δεν θα ειναι τοσο ανθεκτικα για την χρηση που τα θελω ενω και τα silentblock ειναι αρκετα μ-α-λ-ακα για τα γουστα μου. Ετσι αντικατεστησα τα εργοστασιακα silentblock με αλλα πολυουρεθανης 110 βαθμων συνολικα 6 κομματια σε καθε ψαλιδι και τα τοποθετισα. Δεν εχω φωτογραφικο υλικο απο την τοποθετισει που εγινε πριν απο 2 μηνες.
Τα sillentblock της powerflex ειναι αρκετα λ@κ@μ@ για εμενα που θα κανω χρηση ημιSlick ελαστικων, για το λογο αυτο κατασκευασα αλλα αρκετα σκληροτερα .

Μενει να αντικαταστισω και τα εμπρος ψαλιδια με αλλα ρυθμιζομενα που θα φτειαξω να βαλω τα 6πιστονα φρενα της tarrox εμπρος , ενω θα αντικαταστισω εμπρος αριστερο ημιμπαρο και ακραξονιο τα οποια εχουν στραβωσει απο το τρακαρισμα λιγο και δεν μουτα αντικατεστησαν.
Ολα αυτα μαζι με την ευθυγραμμιση θα γινουν μεσα στον μηνα και ετσι θα εχω τελειωσει με το
στησιμο του αυτοκινητου.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από i-VTec »

Μου φαίνεται θα αξιωθώ να δω ένα GTi όπως το ονειρευόμουν πάντα, έστω κι αν δεν είναι το δικό μου (και έστω σε μαύρο :P )...Keep it up!
Εικόνα

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Aυτό είναι ψαλιδόμπαρα;
Που την έφτιαξες;
Έφτιαξα μία ίδια στον Ηρακλή αλλά έχω αμφιβολίες για το αν δουλεύει λόγω των "τσακίσεων" που έχει στις άκρες.
Εικόνα
MG TF turbo...

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Πολύ καλή δουλειά!! Όταν τελειώσει θα έχεις σίγουρα ένα πολύ αξιόλογο GTi. :D
Η μόνη μου παρατήρηση είναι ότι δε συμφωνώ με το roll cage σ' ένα τέτοιο χλιδάτο οικογενειακό αμάξι.
Επίσης είσαι σίγουρος ότι θες να βάλεις τόσο σκληρά συνεμπλόκ??? Γιατί χρήση το προορίζεις το αυτοκίνητο??? Σε καθημερινή βάση θα σε κουράζει και θα κοπανάει παντού... Εγώ θα έβαζα παντού τα μαμά συνεμπλόκ ή έστω λίγο σκληρότερα λαστιχένια και όχι πολυουρεθάνης.
Επίσης είναι κρίμα να μη βάλεις τα πίσω ψαλίδια μιας που τα αγόρασες. Θα δείξει πολύ ομορφότερο το αμάξι από κάτω και δε νομίζω ότι θα έχεις θέμα με την αντοχή τους.
Παρόλαυτά θα μπορούσες να τα πουλήσεις και να βάλεις της BLOX τα οποία απ' ότι έχω ακούσει, είναι πιο καλοσχεδιασμένα και με πιο ανθεκτικό σκελετό.
Συνέχισε την καλή δουλειά και περιμένουμε να δούμε όλη τη διαδικασία μέχρι την ολοκλήρωση. ;)
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από takinennn »

Κωστα η ψαλιδομπαρα την εφτιαξα εγω αφου εχω σπουδασει βιομηχανικο σχεδιασμο και δουλευω σε μηχανουργικη εταιρεια. Εχω κατασκευασει-προετοιμασει τεσσερα αγωνισττηκα το τελευτειο απο αυτα κερδισε πριν δυο εβδομαδες το πρωταθλημα βορειου ελλαδος στην Α5.

Η μπαρα εκανε τρομερη διαφορα Κωστα αν και σκοπευω να την ενισχυσω και αλλο. Την διαφορα την αισθανομαι κυριως σε στροφες που ντριφταρω και ο δρομος εχει ανωμαλιες.

Τασο το αμαξι το αγορασα για την ευχαριστηση μου και μονο και οπου βρεθω το στριβω. ΔΕν το λυπαμαι. Το κλουβι ειναι απαραιτητο διοτι το σασι του ειναι μαστιχα και ενδεικτικα να αναφερω οτι παρα τις μπαρες θολων ψαλιδιων και roll cage που εχει πανω, απο τις στρεβλωσεις του αμαξωματος στις στροφες οι πορτες και το καπο του πορτ μπαγκαζ ακουμπανε μεταξυ τους στους αρμους και εχει πεταξει το χρωμμα.
Η αισθηση του σασι πλεον ειναι αρκετα καλυτερη, και οπως προανεφερα ολες οι ενισχυσεις δεν θα ξεπερασουν τα 65 kgr. Επιπλεον τα σινεμπλοκ δεν κοπανανε καθολου και δεν περνανε θορυβο στην καμπινα, απεναντιας με το που τα αλλαξα τα λαστιχα μου πατανε ομοιομορφα αφου δεν αλλαζει η γεωμετρια των τροχων ενω και τις λακουβες τις περναω πολυ πολυ πιο αθορυβα. Απλα δεν συμπιεζονατε καθολου με αποτελεσμα να δειχνει η αναρτηση πιο σφιχτη. Αυτο ειναι και το ζητουμενο για εμενα.

GTi δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ειναι το rover 416 και ολα τα περιοδικα της εποχης γελουσαν. ΠΑντως ναι, εγω θελω να τονισω περισσοτερο τα δυναμικα χαρακτηριστηκα του αυτοκινητου διοτι εχει μια παρα πολυ ενδιαφερουσα συμπεριφορα στον δρομο και ενα πολυ ζωηρο μοτερ.

takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από takinennn »

Διαπιστωση το αμαξι εχει χασει μερος της προσφυσης του στον πισω αξονα εξαιτιας της παχυτερης αντιστρεπτικης. Γερνει λιγοτερο και βοηθαει στην ομοιομορφη φθορα των ελαστικων.Αυτο μπορει να διορθωθει με σκληροτερα ελατηρια πισω καθως και με ρυθμιση του camper. Εμενα μου αρεσει πολυ η ασθηση και με βολευει περισσοτερο στις στροφες καθως ο πισω αξονας ανοιγει περισσοτρο την τροχια του.


Επειδη ομως θα φοραω ημισλικ και θα εχω επιπλεον κρατημα το οποιο και θα ταλαιπωρει περισσοτερο την αναρτηση θα βαλω σκληροτερα ελατηρια πισω.Με ολα αυτα σκεφτομαι οτι σε λιγο διαστημα θα ζηταω και κομπρεσορα για το μοτερ. :crazy:

K-mech
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 326
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από K-mech »

Μπράβο για τη ψαγμένη δουλειά που κάνεις. Πάντως έμενα μου μυρίζει για trackday car ετσι όπως το ακούω άν και εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολη βάση για βελτίωση ειδικά στη μπροστινή ανάρτηση που πάρα-είναι ήπια σχεδιασμένη. Με σχεδόν 1μοιρα και 30 λεπτά caster από το εργοστάσιο, έχει ένα αρκετά ασαφές τιμόνι θα έλεγα στις υψηλές ταχύτητες.

Κι εδώ έρχεται το κομμάτι που μου έκανε περισσότερη εντύπωση από όσα έκανες.
takinennn έγραψε:Κατασκευασα ρυθμιζομενες κοντρες για caster εμπρος με συνεμπλοκ πολυουρεθανης σκληροτερης αυτης των powerflex.
Καμία λεπτομέρεια γύρω από αυτό? Μέτρησες το Caster για να δεις που βρίσκεσαι τώρα? Ακόμα και αν δε το μέτρησες ποιες πιστεύεις ότι είναι οι ανοχές της κλείδωσης του ψαλιδιού στο μπρος πίσω? καμιά γεμάτη μοίρα δηλαδή λες να μπορεί κάνεις να τη κερδίσει έτσι?

Επίσης αυτή η μεταβολή θα είναι όλα τα λεφτά
takinennn έγραψε:Μενει να αντικαταστισω και τα εμπρος ψαλιδια με αλλα ρυθμιζομενα που θα φτειαξω
:eek: Υπερβολικά ενδιαφέρον θα έλεγα. Αναμένουμε εξελίξεις.
takinennn έγραψε:Διαπιστωση το αμαξι εχει χασει μερος της προσφυσης του στον πισω αξονα εξαιτιας της παχυτερης αντιστρεπτικης. Γερνει λιγοτερο και βοηθαει στην ομοιομορφη φθορα των ελαστικων.Αυτο μπορει να διορθωθει με σκληροτερα ελατηρια πισω καθως και με ρυθμιση του camper.
Λογικό είναι να χάσει πρόσφυση πίσω λογω του αυξημένου roll resistance από τη πίσω ανάρτηση απο της νέα αντιστρεπτική όπως λές κι εσύ. Αλλά για να βελτιώσεις τη πρόσφυση πίσω θα βάλεις σκληρότερα ελατήρια πίσω? Δε νομίζω ότι αυτό θα δώσει πρόσφυση στην ουρά. Από την άλλη λίγο extra αρνητικό camber και ίσως ελάχιστα παραπάνω toe in εκεί πίσω θα βοηθήσουν 100% Ίσως αν θέλεις οπωσδήποτε να σκληρύνεις κάτι να κοίταζες τα μπροστινά ελατήρια (μια μετατροπουλα σε coilover δε θα ήταν άσχημη για να βάζεις ότι σκληρότητας ελατήριο γουστάρεις.)

takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από takinennn »

Ειναι το καθημερινο μου αυτοκινητο. Προσπαθω να το βελτιωσω με ετοιμες λυσεις για να μην χανω χρονο αφου υπαρχουν αλλα δυο project που τρεχουν την στιγμη αυτη.

Για τα σκληροτερα ελατηρια πισω εχεις δικιο, στην ουσια χανω προσφυση αλλα κερδιζω σε αισθηση. Μου αρεσει πολυ να ειναι νευρικο το πισω μερος, αλλωστε εχω μακρυ μεταξονιο που με βοηθαει στον ελεγχο της υπερστροφης.

ΔΕν ξερω που θα το φτασω αυτο το αυτοκινητο μιας και δεν θελω να διαθεσω πολυ χρονο σε αυτο, αλλα δεν μπορω να οδηγαω και μια βαρκα με ροδες μου προκαλει αηδια. Παντως "Τρώγοντας ανοίγει η όρεξη".

Σε ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου !

Συντομα θα βαλω φωτο απο τις ρυθμιζομενες κοντρες τα ψαλιδια μιας και θα το παω για ευθυγραμμιση.

takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από takinennn »

Συνεχεια λοιπον με τα μπροστινα φρενα του αυτοκινητου. Ειναι κοινη διαπιστωση ολων πιστυω των κατοχων gti gsi και civic οτι τα φρενα που εχουν ειναι πολυ μετρια και μαλιστα μετα απο ενα δυο συνεχομενα φρεναρισματα μενουν απο φρενο. Αυτο συμβαινει διοτι η παστα του τακακιου ειναι παρα πολυ σκληρη. Με αλλαγη σε κατι καλυτερο υπαρχει κατακορυφη βελτιωση του φρεναρισματος καθως και της αισθησης του πενταλ. Το προβληνμα ομως δεν σταματαει εκει αφου τα συγκεκριμενα μοντελα εχουν την ικανοτητα να στραβωνουν συνεχεια δικοπλακες. Εχω δοκιμασει παρα πολλες μαρκες αλλα το αποτελεσμα ειναι λιγο πολυ το ιδιο. Αποφασισα λοιπον να χτυπισω το κακο στην ριζα μιας και εχω κατι σετ απο δαγκανες στην αποθηκη.

Ο προγραμματιμος μου λεει δαγκανες 6piston της tarrox με 280 χ 22mm τα οποια και ειχα απο το nissan 200sx (στο οποιο και εβαλα μεγαλυτερες δαγκανες δικους απο evo9) μπροστινα μαρκουτσια απο evo9 αφου ταιριαζουν σε ολα και τα εχω, πισω δαγκανες απο 620ti με τους αντιστοιχους δισκους.Τα παραπανω παντα στις εργοστασιακες ζαντες.Επισης ακυρωσα την μοναδα του abs αλλα περα απο αυτο συντομα θα την βγαλω μαζι με ολο το υδραυλικο κυκλωμα το οποιο και θα αντικαταστισω με αλλο απο απο rover 416 gsi το οποιο και δεν ειχε abs.

Να κερδισω χωρο, να μειωσω το βαρος και τα αχρηστα πραγματα. Τελος θα μπει μεγαλυτερη τρομπα φρενου πιθανοτατα απο accord 2.0l το οποιο με μια γρηγορη ερευνα που εκανα διαπιστωσα οτι ταιριαζει.


Η διαδικασια ειναι λιγο περιπλοκη. Η tarrox λοιπον πουλαει την συγκριμενη δαγκανα και βαζει τον αντιστοιχο αποστατη και δισκο για οποιο μοτελο αυτοκινητου θελεις. Σε επικοινωνια με το εργοστασιο με ενημερωσαν οτι υπαρχει αποστατης για rover 220 τurbo. Αυτο βεβαια εμενα δεν μου κανει αφου το turbo εχει 16'' ζαντα ενω εγω δεν θελω να ξεφυγω απο 15'' του gti. Η λυση ειναι μια, κατασκευη απο την αρχη. Για την περισταση συγκεντρωσα τα υλικα για να παρω μετρα και να κατασκευασω τον αποσταση, τα οποια και ειναι δαγκανα tarrox 280, ακραξονιο rover, ζαντα gti , δικοπλακα, υπομονη και ενα μηχανουργειο. Στοχος να κατασκευασουμε αποστατη που να ταιριαζει η δαγκανα πανω στο ακραξονιο να συνεργαζεται με την δικοπλακα και να μην υπαρχει προβλημα με το offset της ζαντας μιας που τωρα η δαγκανα ειναι πιο χοντρη αφου εχει τρια πιστονια απο μεσα και αλλα τρια απο εξω. Μετα απο ωρες μελετης αποφασισα τις διαστασεις του αποστατη ο οποιος για να βιδωσει πρεπει να ανοιχτουν πασα στις τρυπες του ακραξονιου εκει που παλαιοτερα βιδωνε η εργοστασιακη δαγκανα, να αφαιρεσω την προστατευτικη λαμαρινα που υπαρχει και να βαλω και αποστατη στους τροχους 3mm.
Εικόνα
η διαφορα στο μεγεθος της εργοστασιακης δικοπλακας με την νεα.


Εικόνα

πανω στην φωτογραφια βλεπουμε τις δικοπλακες απο nissan 200sx τις οποιες και ανοιξα νεες τρυπες γιατι ειχαν καρε 4χ114,3 σε καρε 4χ100 και τα δαχτυλιδια που μπαινουν στο μουαγε ωστε να πατισουν σωστα οι δικοπλακες πανω στον αφαλο του ακραξονιου. Κατω ειναι οι δαγκανες με βιδωμενους τους αποστατες και οι βιδες ετοιμες για να μπουν.

Δυστηχως η αποστατες ειναι απο ατσαλι και οχι απο αλουμινιο εξαιτιας των διαστασιολογικων περιορισμων που ειχα. Το αλουμινιο δεν θα μπορουσε να ανταπεξελθει στην συγκεκριμενη μετατροπη.

υπομονη για την συνεχεια.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: ανακατασκευη 416gti του 94

Δημοσίευση από i-VTec »

Πολύ ενδιαφέρον...! Αν βρώ δίσκους από 620 για πίσω θα τους βάλω...Μπροστά τι άλλο μπορούμε να βάλουμε από άλλο μοντέλο (γιατί δεν είμαστε για εξαπίστονες και έξοδα τώρα :-D )? Από Rover ή Honda...Νομίζω μπαίνουν από Prelude...
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες