Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από nikolas »

Θέλω αν κάποιος ξέρει για σίγουρα, να μου πει ο μαμά κατανεμητής σε 200άρι με ταμπούρα πίσω τι κατανομή πέδησης είχε μπρος/πίσω

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από nikolas »

Λοιπόν..προχώρησα σε μια αλλαγή τα αποτελέσματα τις οποίας δεν ήταν βέβαια εξ αρχής..και ούτε βρήκα άτομα που να το έχουν δοκιμάσει, παρά μόνο έναν φίλο ενός Άγγλου, ο οποίος και με καθοδήγησε..
Η τρόμπα από το 200άρι χωρίς ABS έχει διάμετρο εσωτερική κυλίνδρου 22.2 χιλιοστά.
Υπάρχουν δύο θεωρίες..Η μία λέει, ότι μικραίνεις κι άλλο τι διάμετρο για να δημιουργήσεις μεγαλύτερη πίεση στο κύκλωμα..και η δεύτερη που λέει, ότι αυξάνεις τη διάμετρο καθώς μεγαλύτερη διάμετρος ισοδυναμεί με μεγαλύτερη δύναμη που ασκείται από το έμβολο..
Τα δεδομένα ήταν ότι τουλάχιστον τα facelift ZR ME ABS χρησιμοποιούσαν έμβολο με 23.8 χιλιοστά διάμετρο..Τέτοιο δεν κατάφερα να βρω..
Βρήκα όμως για χωρίς ABS έμβολο με 25.4 χιλιοστά διάμετρο από Land Rover Discovery.
Επειδή δεν είμαι της άποψης, εγώ πλήρωσα και το έκανα οπότε όποιος θέλει να μάθει ας πληρώσει να το κάνει (αναφέρομαι στη περίπτωση του retimming του vvc που ο Κώστας για δικούς του λόγους δεν θέλησε να μας εξηγήσει περί τίνος πρόκειται - δεν το λέω για να ξεκινήσω αντιπαράθεση απλά ήταν κάτι που δε μου άρεσε), θα σας πω τις πρώτες εντυπώσεις από τα πρώτα 10 χιλιόμετρα που έκανα.
-Το πετάλι βάρυνε, έγινε σκληρότερο, μειώθηκε όμως κατά πολύ ταυτόχρονα και η αίσθηση (αρνητική) του σφουγγαριάσματος που είχε.
-Δείχνει να έχει πιο άμεση απόκριση σε σχέση με πριν.
-Αρνητικό είναι ότι μπορεί να μπλοκάρει τους τροχούς πιο εύκολα σημάδι ότι πηγαίνει μεγαλύτερη πίεση στα φρένα.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές αλλά υπάρχει το εξής ανασταλτικό θέμα.
Το κόστος του ανταλλακτικού θα σας βγει γύρω στα 100 ευρώ aftermarket.
Με βάση αυτό το κόστος, δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν είναι μια value for money επιλογή.
Το σίγουρο που μπορώ να σας πω, ότι θα βρείτε τουλάχιστον δύο εταιρείες που φτιάχνουν aftermarket τρόμπες, την Britpart και την TRW Lucas. Για κακή μου τύχη, ο πρώτος πωλητής αποδείχθηκε λαμόγιο, και έστειλε Britpart, η οποία αφενός θέλει τροποποίηση για να μπει, αφετέρου όταν πήγαμε να τη βάλουμε, έσπασε από πίσω ο σφυκτήρας του εμβόλου και βγήκε άχρηστη. Στη συνέχεια επικοινώνησα με άλλον πωλητή ο οποίος χαρακτήρισε ως "poor quality" τις Britpart μιας που αυτός πουλούσε TRW Lucas. Η αλήθεια είναι πως η Lucas αλλάζει κατευθείαν, χωρίς μετατροπή και πατέντες, και μοιάζει πιο πολύ στην Original. Πάντως έχω κρατημένη και την παλιά μου τρόμπα μέχρι να έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της μετατροπής ενδεχομένως και με ένα καλύτερο σετ τακάκια.

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από crAss »

Νικόλα ας ελπίσουμε να πάει καλά η μετατροπή, αν και για να είμαι ειλικρινείς φοβάμαι ότι σε γλιστερό οδόστρωμα θα έχεις πολλά ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα. Αυτό αντιμετωπίζεται με ελαστικά και αμορτισέρ σε πολύ καλή κατάσταση σε γενικές γραμμές και ίσως και αλλαγή στον τρόπο που οδηγείς. Θα δείξει.
Πάντως να πω την αμαρτία μου, νομίζω πως η λίγο μικρότερη τρόμπα με έμβολο ίδιας διαμέτρου με το zr (που πιστεύω κάποια 25αρια χωρίς ABS θα φόραγαν) είναι μάλλον καλύτερη λύση.
Τέλος μια ερώτηση, βρήκες αν υπάρχουν διαφορές στις τρόμπες των μοντέλων με ABS και με χωρίς ABS?
Life is too short not to...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από nikolas »

Δεν βρήκα μια συγκεκριμένη απάντηση. Όπου απευθύνθηκα μου λένε ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς όμως να εξηγούν το λόγο. Αν μου λέγαν εντάξει, τότε θα έβαζα του ZR..Προσπάθησα να κάνω μία τρίπλα με μια τρόμπα από ZR diesel δίλιτρο, που πίστευα ότι πρέπει να είναι 23.8 χωρίς ABS αλλά ήταν και εκείνη 22.2.
Το θέμα με το ABS αν δε κάνω λάθος είναι ότι χρησιμοποιεί υψηλότερη πίεση στο κύκλωμα, οπότε ενδεχομένως να έκανε τα πράγματα χειρότερα μπορεί και όχι...ειλικρινά δεν βρήκα κάποια αξιόπιστη πηγή που να μου δώσει μια ξεκάθαρη απάντηση.
Αν δω ότι τελικά δεν είμαι ικανοποιημένος, γυρνάω στην παλιά μου τρόμπα..προς το παρόν είμαι σε μια δοκιμαστική φάση, γι'αυτό άλλωστε και δεν έκανα post του τύπου ότι βρήκα τη λύση κλπ..
Αλλά τουλάχιστον όποιος το ψάχνει ακόμα, να ξέρει ότι υπάρχει και αυτή η επιλογή που βρίσκεται υπό δοκιμή ακόμα από μένα.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από R414 »

100ευρω ειναι ενα σεβαστο ποσο που μπορεις να δια8εσεις σιγουρα και για καλυτερα τακακια
τουλαχιστον μπροστα που 8α αλλαξει αρκετα την αισ8ηση στο πενταλ..Γνωμη μου ειναι καλυτερα να
ψαχτεις με τακακια καλης παστας+σωληνακια υψηλης(αν δεν εχεις ηδη) και μετα βλεπεις για τρομπα
αν δεν σε ικανοποιει το φρεναρισμα(σε νορμαλ πλαισια) οπως και μια καλη εξαερωση με καινουρια υγρα
8α βοη8ησει αρκετα στο να νοιωσεις πιο 'σφικτο' φρεναρισμα.Μεγαλο ρολο παιζει και η κατασταση στις
δισκοπλακες και το παχος τους.Αλλαζουν κατα πολυ και το φρεναρισμα με τη μεγαλυτερη απαγωγη
8ερμοτητος αλλα και την αισ8ηση

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από nikolas »

Σωληνάκια υψηλής έχω..το φαινόμενο που περιγράφω με το "σφουγγάριασμα" το έχουν όλοι όσοι κάνουν τη μετατροπή με μεγαλύτερες δαγκάνες γι'αυτό και ψαχνόμουν τόσο καιρό για σερβο και τρόμπα..

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από nikolas »

Αν κάποιος θέλει να το ψάξει, μιλάμε για αυτό εδώ το προϊόν..
http://seekpart24.com/trw/master-cylind ... ehicle_pkw" onclick="window.open(this.href);return false;

ο κωδικός της Land Rover είναι STC1285 οπότε ψάχνετε ή γνήσια με αυτόν τον κωδικό, ή aftermarket συμβατή..

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από crAss »

R414 έγραψε:100ευρω ειναι ενα σεβαστο ποσο που μπορεις να δια8εσεις σιγουρα και για καλυτερα τακακια
τουλαχιστον μπροστα που 8α αλλαξει αρκετα την αισ8ηση στο πενταλ..Γνωμη μου ειναι καλυτερα να
ψαχτεις με τακακια καλης παστας+σωληνακια υψηλης(αν δεν εχεις ηδη) και μετα βλεπεις για τρομπα
αν δεν σε ικανοποιει το φρεναρισμα(σε νορμαλ πλαισια) οπως και μια καλη εξαερωση με καινουρια υγρα
8α βοη8ησει αρκετα στο να νοιωσεις πιο 'σφικτο' φρεναρισμα.Μεγαλο ρολο παιζει και η κατασταση στις
δισκοπλακες και το παχος τους.Αλλαζουν κατα πολυ και το φρεναρισμα με τη μεγαλυτερη απαγωγη
8ερμοτητος αλλα και την αισ8ηση
Αυτό που αναφέρεις ισχύει στην περίπτωση του Νικόλα που έχει βάλει και πίσω δίσκους. Η αίσθηση στο πεντάλ όταν έχεις ταμπούρα πίσω έχει σχεδόν αποκλειστικά να κάνει με τη ρύθμιση των ταμπούρων. Αν πας σε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο φρένων θα κάτσουν να σου ρεγουλάρουν τα ταμπούρα μέσα από το ταμπούρο και θα δεις ότι η αίσθηση θα αλλάξει τρελά (και φυσικά και το χειρόφρενο θα πιάνει από το πρώτο δόντι χωρίς να έχει πειραχθεί ο ρυθμιστής στην κονσόλα πίσω από το χειρόφρενο).
Υγρά πάντως, ειδικά αν δεν παρκάρουμε σε στεγασμένο γκαράζ θέλει μια φορά στη διετία για να είμαστε ΟΚ. Μπορούμε σε κάθε περίπτωση να μετρήσουμε πόση υγρασία έχουν απορροφήσει για να δούμε αν πρέπει να αλλαχθούν.
Life is too short not to...

slacker
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:34 am
Τοποθεσία: Ν. Ιωνία και Πάτρα
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από slacker »

Μερικές πληροφορίες και από ‘μένα. Η αίσθηση του πετάλ εξαρτάται και από την τρόμπα και από τον κατανεμητή. Το γεγονός ότι τώρα είναι πολύ εύκολο να μπλοκάρεις τους τροχούς δείχνει ότι η αλλαγή κατανεμητή είναι μια καλή ιδέα. Σίγουρα υπάρχει η λύση του ρυθμιζόμενου aftermarket αλλά μάλλον απορρίπτεται λόγω κόστους. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις από τα πρώτα 220/420 GTI τα οποία είχαν πίσω δίσκους χωρίς ABS. Αυτά με τον 2λιτρο με 150 ίππους, την ατμοσφαιρική έκδοση του Τ16. Δεν νομίζω να είχαν έρθει Ελλάδα, οπότε ψάχνεις Αγγλία. Το κόστος είναι αστείο αλλά αρκετά δύσκολο να βρεις. Για τη χρήση κατανεμητή από μοντέλο με ABS δεν μπορώ να σε βοήθησω. Δεν ξέρω κανέναν να το έχει δοκιμάσει και δεν έχω ιδέα αν θα δουλέυει. Αλλά μιας και το κόστος είναι πολύ μικρό θα μορούσες ίσως να το δοκιμάσεις.

Όσον αφορά την τρόμπα, αυτή που έχεις βάλει είναι από Discovery 300 TDI. Υπάρχουν πολλοί Άγγλοι που την έχουν χρησιμοποιήσει σε 220 turbo με εμπρός και πίσω φρένα από ZR 160 και μόνο καλά λόγια λένε. Ο λόγος που σε αυτούς δουλεύει και σε ‘σένα όχι είναι ότι τα 220 έχουν πίσω δίσκους οπότε έχουν από το εργοστάσιο τον σωστό κατανεμητή. ;)

Όσον αφορά τις ABS τρόμπες των 23,8 mm, μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι δεν βρήκες. Αρχικά να πω ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις τέτοια τρόμπα αφού η μόνη διαφορά είναι στις εξόδους της τρόμπας-είναι από αριστερά. Πρέπει βέβαια να αλλάξεις τις μεταλλικές γραμμές του υγρού φρένων ώστε να έρθουν αριστερά της τρόμπας αλλά αυτό είναι ιδιαίτερα απλό και φτηνό. Τέτοια τρόμπα χρησιμοποιούν σίγουρα τα τελευταία 220 Coupe, τα BRM, όλα τα ZR με ABS και τα TF με τα τετραπίστονα (και κατά πάσα πιθανότητα όλα τα TF, ίσως και τα F). Η τρόμπα των TF έχει διαφορετικό “ρεζερβουάρ” αλλά αλλάζει εύκολα με αυτό από την παλιά σου τρόμπα. Μήπως έψαχνες για τρόμπα 23,8 χωρίς ABS και γι’ αυτό δεν βρήκες? Και άλλη μία ερώτηση. Αν μπορείς πες τι δίσκους και τι τακάκια φοράς εμπρός-πίσω και με πόσα χλμ γιατί και αυτά παίζουν το ρόλο τους. Ελπίζω να βοήθησα.
Εικόνα
Rover 214 Si '98

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Τρόμπα φρένων/σερβο από ZR105/160

Δημοσίευση από nikolas »

Το δοχείο το άλλαξα και εγώ..γιατί όπως δείχνει και στη φωτογραφία είναι τελείως διαφορετικό από το δικό μας..
Σχετικά με τον μαμά κατανεμητή σε Rover 200 με πίσω εργοστασιακά ταμπούρα, ουσιαστικά δεν είναι κατανεμητής, αλλά "πνίχτης" καθώς έχει μέσα έμβολο που με την πίεση του πεντάλ στέλνει λιγότερη πίεση στα πίσω φρένα για να εξασφαλίσει ότι δεν θα μπλοκάρουν. Μου προτάθηκε μία πατέντα για μετατροπή στον υπάρχον κατανεμητή/πνίχτη, αλλά είμαι πολύ σκεφτικός..
Τα φρένα μου είναι και εμένα μπρος πίσω setup ZR 160 δηλαδή μπρος πίσω δίσκοι.
Σχετικά με τις τρόμπες, 23.8 έβρισκα πολλές από μοντέλα ΜΕ ABS, αλλά πολλοί υποστήριζαν ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτοκίνητο χωρίς ABS. Γι'αυτό έψαχνα μήπως βρω 23.8 χωρίς ABS το οποίο δεν απέδωσε.
Επίσης κατανεμητής από μοντέλο ΜΕ ABS πάλι μου είπαν ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγω των διαφορετικών πιέσεων στο κύκλωμα.Αλλά η πρότασή σου για κατανεμητή από 220/420 που είχαν δίσκους πίσω χωρίς ABS φαίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα..

Σχετικά με τους δίσκους μου και τα τακάκια, είναι μαμά δίσκοι μπρος πίσω από ZR 160, τα τακάκια πίσω είναι επίσης μαμά, και τα μπροστά τακάκια είναι μια φτηνή aftermarket επιλογή από την οποία δεν είμαι ευχαριστημένος.

Το θέμα τώρα είναι που βρίσκουμε το σωστό κατανεμητή..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες