Engine and many more
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
εγω παντως με ενα χιλιαρικο παραπανω(2800€) θα το εφτιαχνα απο την αρχη καινουριο
και με σφυρηλατες μπιελες.εννοειται ολα τα κινουμενα μερη θα ειναι ολοκαινουρια εκτος
απο ecu και πλεξουδα.πιστονια τα αλλαζετε?
και με σφυρηλατες μπιελες.εννοειται ολα τα κινουμενα μερη θα ειναι ολοκαινουρια εκτος
απο ecu και πλεξουδα.πιστονια τα αλλαζετε?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
-
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 07, 2009 8:19 pm
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣΚώστας RWD έγραψε:Που είναι το συνεργείο;
8 χλμ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΗΛ:26510-92174
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
δεν ειδα να αναφερει κατι για πιστονιαΚώστας RWD έγραψε:Eίπε ότι τα ελέγχουν.
roverpapadopoulos έγραψε:Χιτώνια και μπιέλες δεν αλλάζονται ελέγχονται,.....
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
Αν τα είχες αναφέρει όλα αυτά σίγουρα θα έλεγα ότι η τιμή είναι καλή. Η γέφυρα όμως που κολλάει και την αλλάζεις, έχω δει ουκ ολίγες μετατροπές με χταπόδι VVC και αλλαγή γέφυρας δεν χρειάστηκε, εκτός εάν εσείς κάνετε κάτι άλλο extra.(Από περιέργεια ρωτάω μιας και ασχολούμαι 9 χρόνια με το συγκεκριμένο μοτέρ.)roverpapadopoulos έγραψε: Χιτώνια και μπιέλες δεν αλλάζονται ελέγχονται, καθώς κοιτάζεται το καπάκι για ρήγματα γίνεται ένα skim για να τοποθετηθεί πάλι το καπάκι με την νέα φλάντζα (LVP 500190) και τις φλάντζες εισαγωγής, τσιμούχες έκκεντρoφορου , αλλάζονται 16 τσιμούχες βαλβίδων, βάζουμε νέα πλάκα για της μακριές αστέρωτες βίδες με μεγαλύτερο σπείρωμα το όποιο αποκρίνει κινδύνους για πετσικάρισμα από γρανάρισμα βιδών επίσης τοποθετούνται νέες μακριές αστέρωτες βίδες, και αν μου διαφεύγει κάτι sorry, επίσης ECU, πλεξούδα , σαζμαν άν επιθυμεί ο πελάτης αλλιώς μπορεί να κράτηση το δικό του κ δεν επιβαρύνετε η συνολική τιμή, ακόμα γέφυρα μηχανής VVC (γιατί διαφέρει στο να πέραση το χταπόδι και αν κρατήσετε το ίδιο δεν θα έχει την ιδία απόδοση ), αλλαγή 2 ιμάντων εκκεντροφόρου για VVC μικρός μεγάλος, Χταπόδι VVC. Επίσης δίνω και 6μηνες εγγύηση. Έχουμε 38 χρονιά πείρα στα Rover και ότι αναλαμβάνουμε είναι κάτω απο πλήρη υπευθυνότητα. Νομίζω ότι κάλυψα πολλές απορίες.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
To βασικότερο δεν είπεςroverpapadopoulos έγραψε:ΙΩΑΝΝΙΝΑΚώστας RWD έγραψε:Που είναι το συνεργείο;
MG TF turbo...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Κώστα, αν κάνεις όλους αυτούς τους ελέγχους και τις αντικαταστάσεις στα ανταλλακτικά που ανέφερες, η τιμή είναι αρκετά καλή, απλά αρχικά μίλησες μόνο για τη μετατροπή και τίποτα άλλο, οπότε η τιμή φαινόταν τσιμπημένη..!kostas200vi έγραψε:Αν τα είχες αναφέρει όλα αυτά σίγουρα θα έλεγα ότι η τιμή είναι καλή. Η γέφυρα όμως που κολλάει και την αλλάζεις, έχω δει ουκ ολίγες μετατροπές με χταπόδι VVC και αλλαγή γέφυρας δεν χρειάστηκε, εκτός εάν εσείς κάνετε κάτι άλλο extra.(Από περιέργεια ρωτάω μιας και ασχολούμαι 9 χρόνια με το συγκεκριμένο μοτέρ.)
Η απορία μου εμένα είναι στο θέμα του σασμάν..Το 1.8vvc φόραγε, pg1, δηλαδή δίνετε επιλογή στον πελάτη στα ίδια λεφτά να του βάλετε pg1?? με ό,τι αυτό συνεπάγεται?? γέφυρες, δίσκο-πλατό, ημιαξόνια?? μίζα??
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
Σωστο το ερωτημα του νικολα και ειναι σημαντικο να το τονισεις.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
Nikola ακόμα και το σύρμα του συμπλέκτη είναι διαφορετικό,........ ίσως για το PG1 να αλλάζει γέφυρα, γιατί στο R65 η κόντρα Βάση πιάνει στο σασμάν και στην γέφυρα ενώ αν βάλεις PG1 πιάνει στο καρτερ και στην γέφυρα, οπότε θέλεις γέφυρα με βάση αριστερά (του 1800)
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
Την γέφυρα δεν την έγραψα γιατί κάτι έγραψε για αλλαγή γέφυρας, αλλά έχεις δίκιο κατά τα άλλα Κώστα, ότι θέλει και αλλαγή γέφυρας η μετατροπή σε pg1..!! Μη με πριζώνεις..!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες