Υπάρχει τρόπος να μην αλλάξεις γέφυρα......δοκιμασμένο.....nikolas έγραψε:Την γέφυρα δεν την έγραψα γιατί κάτι έγραψε για αλλαγή γέφυρας, αλλά έχεις δίκιο κατά τα άλλα Κώστα, ότι θέλει και αλλαγή γέφυρας η μετατροπή σε pg1..!! Μη με πριζώνεις..!!!
Engine and many more
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
Ε, αν μπεις στη διαδικασία θα την αλλάξεις και αυτή..
-
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Σάβ Οκτ 20, 2007 1:51 pm
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
αφου διαβασα ολα τα παραπανω και βρεθηκε ο ανθρωπος με ολες τις γνωσεις φανταζομαι πως ειναι ευκαιρια να λυθουν και οι δικες μου απορειες για τη μοντιφα που σκεφτομουνα πριν απο αρκετο καιρο..
Mg zr 105 '05 με μοτερ 2,5cc v6 190hp.
Χωραει ο κινητιρας?
Σασμαν-ιμιαξονια απο ποιο?
με τι εγκεφαλο θα δουλεψει?
καροτσα με αυτον τον κινητιρα εγκρινετε?
Ποσο μπορει να αλλαξει η γεωμετρια του αυτοκινητου?
και το πιο σημαντικο
Τι κοστος εχει συνολικα η μετετροπη.
Mg zr 105 '05 με μοτερ 2,5cc v6 190hp.
Χωραει ο κινητιρας?
Σασμαν-ιμιαξονια απο ποιο?
με τι εγκεφαλο θα δουλεψει?
καροτσα με αυτον τον κινητιρα εγκρινετε?
Ποσο μπορει να αλλαξει η γεωμετρια του αυτοκινητου?
και το πιο σημαντικο
Τι κοστος εχει συνολικα η μετετροπη.
- stickers!!!
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
Να σου απαντησω εγω στα σιγουρα!!!
Οτι χωραει χωραει....
Εγκριση δεν υπαρχει περιπτωση να παρει....
Η γεωμετρια αστο καλυτερα...Υπαρχουν-υπηρχαν μερικα 200αρια με μοτερ απο 220-620 και ηταν αστα να πανε!!!
Τωρα το κοστος 5,000 περιπου????
Αλλα αφου θα φτασεις τοσα λευτα καλυτερα να τουρμπισεις ενα 18αρι και θα σαι αρχοντας!
Οτι χωραει χωραει....
Εγκριση δεν υπαρχει περιπτωση να παρει....
Η γεωμετρια αστο καλυτερα...Υπαρχουν-υπηρχαν μερικα 200αρια με μοτερ απο 220-620 και ηταν αστα να πανε!!!
Τωρα το κοστος 5,000 περιπου????
Αλλα αφου θα φτασεις τοσα λευτα καλυτερα να τουρμπισεις ενα 18αρι και θα σαι αρχοντας!
1.800 vvc 150hp παλια.....
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
+1000...stickers!!! έγραψε:Να σου απαντησω εγω στα σιγουρα!!!
Οτι χωραει χωραει....
Εγκριση δεν υπαρχει περιπτωση να παρει....
Η γεωμετρια αστο καλυτερα...Υπαρχουν-υπηρχαν μερικα 200αρια με μοτερ απο 220-620 και ηταν αστα να πανε!!!
Τωρα το κοστος 5,000 περιπου????
Αλλα αφου θα φτασεις τοσα λευτα καλυτερα να τουρμπισεις ενα 18αρι και θα σαι αρχοντας!
τα εχουμε πει ξανα και ξανα....Δεν εχει κανενα νοημα να βαλεις κν6 στο 200αρι....(εκτος αν μετακομιζεις νεα Υορκη και θα το παρεις μαζι )
.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Engine and many more
μπαίνει, αλλά δεν υπάρχει λόγος να το βάλεις, θα χαλάσεις όλο το αμάξι, φτιάξε ένα 1800 turbo.thanos_s έγραψε:+1000...stickers!!! έγραψε:Να σου απαντησω εγω στα σιγουρα!!!
Οτι χωραει χωραει....
Εγκριση δεν υπαρχει περιπτωση να παρει....
Η γεωμετρια αστο καλυτερα...Υπαρχουν-υπηρχαν μερικα 200αρια με μοτερ απο 220-620 και ηταν αστα να πανε!!!
Τωρα το κοστος 5,000 περιπου????
Αλλα αφου θα φτασεις τοσα λευτα καλυτερα να τουρμπισεις ενα 18αρι και θα σαι αρχοντας!
τα εχουμε πει ξανα και ξανα....Δεν εχει κανενα νοημα να βαλεις κν6 στο 200αρι....(εκτος αν μετακομιζεις νεα Υορκη και θα το παρεις μαζι )
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες