Engine and many more

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από DimTf160+ »

εγω παντως με ενα χιλιαρικο παραπανω(2800€) θα το εφτιαχνα απο την αρχη καινουριο
και με σφυρηλατες μπιελες.εννοειται ολα τα κινουμενα μερη θα ειναι ολοκαινουρια εκτος
απο ecu και πλεξουδα.πιστονια τα αλλαζετε?

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Eίπε ότι τα ελέγχουν.
MG TF turbo...

roverpapadopoulos
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ Σεπ 07, 2009 8:19 pm
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από roverpapadopoulos »

Κώστας RWD έγραψε:Που είναι το συνεργείο;
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
8 χλμ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΗΛ:26510-92174
ΙΩΑΝΝΙΝΑ

DimTf160+
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 26, 2008 9:29 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από DimTf160+ »

Κώστας RWD έγραψε:Eίπε ότι τα ελέγχουν.
δεν ειδα να αναφερει κατι για πιστονια :roll:
roverpapadopoulos έγραψε:Χιτώνια και μπιέλες δεν αλλάζονται ελέγχονται,.....

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από kostas200vi »

roverpapadopoulos έγραψε: Χιτώνια και μπιέλες δεν αλλάζονται ελέγχονται, καθώς κοιτάζεται το καπάκι για ρήγματα γίνεται ένα skim για να τοποθετηθεί πάλι το καπάκι με την νέα φλάντζα (LVP 500190) και τις φλάντζες εισαγωγής, τσιμούχες έκκεντρoφορου , αλλάζονται 16 τσιμούχες βαλβίδων, βάζουμε νέα πλάκα για της μακριές αστέρωτες βίδες με μεγαλύτερο σπείρωμα το όποιο αποκρίνει κινδύνους για πετσικάρισμα από γρανάρισμα βιδών επίσης τοποθετούνται νέες μακριές αστέρωτες βίδες, και αν μου διαφεύγει κάτι sorry, επίσης ECU, πλεξούδα , σαζμαν άν επιθυμεί ο πελάτης αλλιώς μπορεί να κράτηση το δικό του κ δεν επιβαρύνετε η συνολική τιμή, ακόμα γέφυρα μηχανής VVC (γιατί διαφέρει στο να πέραση το χταπόδι και αν κρατήσετε το ίδιο δεν θα έχει την ιδία απόδοση ), αλλαγή 2 ιμάντων εκκεντροφόρου για VVC μικρός μεγάλος, Χταπόδι VVC. Επίσης δίνω και 6μηνες εγγύηση. Έχουμε 38 χρονιά πείρα στα Rover και ότι αναλαμβάνουμε είναι κάτω απο πλήρη υπευθυνότητα. Νομίζω ότι κάλυψα πολλές απορίες.
Αν τα είχες αναφέρει όλα αυτά σίγουρα θα έλεγα ότι η τιμή είναι καλή. Η γέφυρα όμως που κολλάει και την αλλάζεις, έχω δει ουκ ολίγες μετατροπές με χταπόδι VVC και αλλαγή γέφυρας δεν χρειάστηκε, εκτός εάν εσείς κάνετε κάτι άλλο extra.(Από περιέργεια ρωτάω μιας και ασχολούμαι 9 χρόνια με το συγκεκριμένο μοτέρ.) :?:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

roverpapadopoulos έγραψε:
Κώστας RWD έγραψε:Που είναι το συνεργείο;
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
To βασικότερο δεν είπες :shock: :shock:
MG TF turbo...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:Αν τα είχες αναφέρει όλα αυτά σίγουρα θα έλεγα ότι η τιμή είναι καλή. Η γέφυρα όμως που κολλάει και την αλλάζεις, έχω δει ουκ ολίγες μετατροπές με χταπόδι VVC και αλλαγή γέφυρας δεν χρειάστηκε, εκτός εάν εσείς κάνετε κάτι άλλο extra.(Από περιέργεια ρωτάω μιας και ασχολούμαι 9 χρόνια με το συγκεκριμένο μοτέρ.) :?:
Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Κώστα, αν κάνεις όλους αυτούς τους ελέγχους και τις αντικαταστάσεις στα ανταλλακτικά που ανέφερες, η τιμή είναι αρκετά καλή, απλά αρχικά μίλησες μόνο για τη μετατροπή και τίποτα άλλο, οπότε η τιμή φαινόταν τσιμπημένη..!
Η απορία μου εμένα είναι στο θέμα του σασμάν..Το 1.8vvc φόραγε, pg1, δηλαδή δίνετε επιλογή στον πελάτη στα ίδια λεφτά να του βάλετε pg1?? με ό,τι αυτό συνεπάγεται?? γέφυρες, δίσκο-πλατό, ημιαξόνια?? μίζα??

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Σωστο το ερωτημα του νικολα και ειναι σημαντικο να το τονισεις.
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από kostas200vi »

Nikola ακόμα και το σύρμα του συμπλέκτη είναι διαφορετικό,........ ίσως για το PG1 να αλλάζει γέφυρα, γιατί στο R65 η κόντρα Βάση πιάνει στο σασμάν και στην γέφυρα ενώ αν βάλεις PG1 πιάνει στο καρτερ και στην γέφυρα, οπότε θέλεις γέφυρα με βάση αριστερά (του 1800)
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Engine and many more

Δημοσίευση από nikolas »

Την γέφυρα δεν την έγραψα γιατί κάτι έγραψε για αλλαγή γέφυρας, αλλά έχεις δίκιο κατά τα άλλα Κώστα, ότι θέλει και αλλαγή γέφυρας η μετατροπή σε pg1..!! Μη με πριζώνεις..!!! :P

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες