βελτιωση 1,6

Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Ωραία κράτα τα λεφτά σου για Β16 τότε... μην τα πετάς σ' αυτό το μοτέρ.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.

mikes
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 9:38 pm
Επικοινωνία:

βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από mikes »

Με τα εκκεντοροφορια τι αλλο χρειαζεται ρε παιδια? Μια τιμη για ολο το project? Θ αντεξει η καθε τοσο θα μαστε συνεργειο?
http://www.youtube.com/watch?v=S2w6saiu ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από crAss »

Δες το δικό μου Project...έχω κάνει αυτό που λες. Το γιατί το έκανα είναι άλλη κουβέντα και το αν αξίζει. Αν κάνεις όλα αυτά και προγραμματίσεις με super αμόλυβδη μπορεί να ξεπεράσεις και τα 150 άλογα.
- Εκκεντροφόροι piper270 (500 ευρώ)
- Τροχαλίες και ρύθμιση ακριβείας των εκκεντροφόρων (250 ευρώ)
- Πεταλούδα 52μμ και πολλαπλή εισαγωγής από 160αρι (150 ευρώ)
- Εξάτμιση janspeed, χταπόδι, αγωνιστικός καταλύτης, ενδιάμεσο, τελικό (1200 ευρώ)
- ITG Maxogen - η μοναδική σκούπα για το 25/zr με ένα κορυφαίο βαρελάκι (350 ευρώ)
- Παράλληλος dastek (200-500 ευρώ)
- Εργατικά (300 ευρώ)
Σύνολο με κάπου 3000 ευρώ θα παίζεις εκεί. Φυσικά η τιμή μπορεί να πέσει αγοράζοντας πολλά πράγματα δεύτερο χέρι, αλλά και πάλι με τίποτα δεν θα είναι αντίστοιχη με το να πετάξεις επάνω ένα 1.8 vvcμοτέρ που θα βγει πολύ φθηνότερα (αν και υπάρχει και το πρόβλημα του κιβωτίου...δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλοί που να έχουν βάλει 1.8 vvc και να μην έχουν σπάσει έστω ένα κιβώτιο R65/iB5). Και πάλι όμως με 2000 έχεις καθαρίσει με το vvc160 με τα 152 άλογα και το κιβώτιο για να ανέβεις όσο θες μετά.
Επίσης αν αρχίσεις τις εκπτώσεις (πχ φίλτρο/εξάτμιση) προφανώς και θα υπάρχει η αντίστοιχη έκπτωση στην απόδοση.
Όσο για αξιοπιστία ειδικά εσύ που ξεκινάς με 1.6 μοτέρ και δεν θα ανοίξεις δεν θα έχεις λογικά κανένα πρόβλημα αν τα βάλει σωστά μηχανικός που ξέρει. Αν σου κάτσει φλάτζα, θα σου καθόταν έτσι και αλλιώς είχες δεν είχες κάνει τη βελτίωση. Και το κιβώτιο με τα 150 άλογα περίπου και τα 16 κιλά ροπής είναι εντός προδιαγραφών και δεν είναι τόσο πιθανό να σπάσει.
Life is too short not to...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από nikolas »

crAss έγραψε:Και το κιβώτιο με τα 150 άλογα περίπου και τα 16 κιλά ροπής είναι εντός προδιαγραφών και δεν είναι τόσο πιθανό να σπάσει.
Και με το vvc γιατί δεν είναι? :P

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από kostas200vi »

Το δικό μου..... το παλιό κιβώτιο(R 65), ήταν μαγικό.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από crAss »

nikolas έγραψε:
crAss έγραψε:Και το κιβώτιο με τα 150 άλογα περίπου και τα 16 κιλά ροπής είναι εντός προδιαγραφών και δεν είναι τόσο πιθανό να σπάσει.
Και με το vvc γιατί δεν είναι? :P
Γιατί το 1800 βγάζει περισσότερη ροπή και η ονομαστική μέγιστη ροπή είναι 8 Nm αν θυμάμαι καλά πάνω από το όριο που δίνει η Ford τουλάχιστον για το iB5. Και το R65 αν και δεν έχω το τεχνικό του manual κάπου εκεί θα παίζει.
Life is too short not to...

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από crAss »

kostas200vi έγραψε:Το δικό μου..... το παλιό κιβώτιο(R 65), ήταν μαγικό.
Εσύ δεν είχες πει πως το είχες ανοίξει και το είχες ενισχύσει???
Life is too short not to...

mikes
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 9:38 pm
Επικοινωνία:

βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από mikes »

Thanks crass την εχεις ψαξει πολυ τη δουλεια απο οτι φαινεται. Να ρωτησω και κατι που το χω καιρο απορια. Το μοτερ του 620 δεν μπαινει στο 25 η 400 αντιστοιχα? Δεν ειναι καλυτερο απο το vvc σαν αποδοση ?Δεν βλεπω κανενα να το προτιμαει!!!
http://www.youtube.com/watch?v=S2w6saiu ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από kostas200vi »

Εκτος δισκο πλατο, ηταν μαμα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: βελτιωση 1,6

Δημοσίευση από kostas200vi »

mikes έγραψε:Thanks crass την εχεις ψαξει πολυ τη δουλεια απο οτι φαινεται. Να ρωτησω και κατι που το χω καιρο απορια. Το μοτερ του 620 δεν μπαινει στο 25 η 400 αντιστοιχα? Δεν ειναι καλυτερο απο το vvc σαν αποδοση ?Δεν βλεπω κανενα να το προτιμαει!!!
Θελει κοψε ραψε για να μπει το Τ16, λογο ΚΤΕΟ δεν το προτιμουν.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες