βελτιωση 1,6
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση 1,6
Ωραία κράτα τα λεφτά σου για Β16 τότε... μην τα πετάς σ' αυτό το μοτέρ.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 9:38 pm
- Επικοινωνία:
βελτιωση 1,6
Με τα εκκεντοροφορια τι αλλο χρειαζεται ρε παιδια? Μια τιμη για ολο το project? Θ αντεξει η καθε τοσο θα μαστε συνεργειο?
http://www.youtube.com/watch?v=S2w6saiu ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση 1,6
Δες το δικό μου Project...έχω κάνει αυτό που λες. Το γιατί το έκανα είναι άλλη κουβέντα και το αν αξίζει. Αν κάνεις όλα αυτά και προγραμματίσεις με super αμόλυβδη μπορεί να ξεπεράσεις και τα 150 άλογα.
- Εκκεντροφόροι piper270 (500 ευρώ)
- Τροχαλίες και ρύθμιση ακριβείας των εκκεντροφόρων (250 ευρώ)
- Πεταλούδα 52μμ και πολλαπλή εισαγωγής από 160αρι (150 ευρώ)
- Εξάτμιση janspeed, χταπόδι, αγωνιστικός καταλύτης, ενδιάμεσο, τελικό (1200 ευρώ)
- ITG Maxogen - η μοναδική σκούπα για το 25/zr με ένα κορυφαίο βαρελάκι (350 ευρώ)
- Παράλληλος dastek (200-500 ευρώ)
- Εργατικά (300 ευρώ)
Σύνολο με κάπου 3000 ευρώ θα παίζεις εκεί. Φυσικά η τιμή μπορεί να πέσει αγοράζοντας πολλά πράγματα δεύτερο χέρι, αλλά και πάλι με τίποτα δεν θα είναι αντίστοιχη με το να πετάξεις επάνω ένα 1.8 vvcμοτέρ που θα βγει πολύ φθηνότερα (αν και υπάρχει και το πρόβλημα του κιβωτίου...δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλοί που να έχουν βάλει 1.8 vvc και να μην έχουν σπάσει έστω ένα κιβώτιο R65/iB5). Και πάλι όμως με 2000 έχεις καθαρίσει με το vvc160 με τα 152 άλογα και το κιβώτιο για να ανέβεις όσο θες μετά.
Επίσης αν αρχίσεις τις εκπτώσεις (πχ φίλτρο/εξάτμιση) προφανώς και θα υπάρχει η αντίστοιχη έκπτωση στην απόδοση.
Όσο για αξιοπιστία ειδικά εσύ που ξεκινάς με 1.6 μοτέρ και δεν θα ανοίξεις δεν θα έχεις λογικά κανένα πρόβλημα αν τα βάλει σωστά μηχανικός που ξέρει. Αν σου κάτσει φλάτζα, θα σου καθόταν έτσι και αλλιώς είχες δεν είχες κάνει τη βελτίωση. Και το κιβώτιο με τα 150 άλογα περίπου και τα 16 κιλά ροπής είναι εντός προδιαγραφών και δεν είναι τόσο πιθανό να σπάσει.
- Εκκεντροφόροι piper270 (500 ευρώ)
- Τροχαλίες και ρύθμιση ακριβείας των εκκεντροφόρων (250 ευρώ)
- Πεταλούδα 52μμ και πολλαπλή εισαγωγής από 160αρι (150 ευρώ)
- Εξάτμιση janspeed, χταπόδι, αγωνιστικός καταλύτης, ενδιάμεσο, τελικό (1200 ευρώ)
- ITG Maxogen - η μοναδική σκούπα για το 25/zr με ένα κορυφαίο βαρελάκι (350 ευρώ)
- Παράλληλος dastek (200-500 ευρώ)
- Εργατικά (300 ευρώ)
Σύνολο με κάπου 3000 ευρώ θα παίζεις εκεί. Φυσικά η τιμή μπορεί να πέσει αγοράζοντας πολλά πράγματα δεύτερο χέρι, αλλά και πάλι με τίποτα δεν θα είναι αντίστοιχη με το να πετάξεις επάνω ένα 1.8 vvcμοτέρ που θα βγει πολύ φθηνότερα (αν και υπάρχει και το πρόβλημα του κιβωτίου...δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλοί που να έχουν βάλει 1.8 vvc και να μην έχουν σπάσει έστω ένα κιβώτιο R65/iB5). Και πάλι όμως με 2000 έχεις καθαρίσει με το vvc160 με τα 152 άλογα και το κιβώτιο για να ανέβεις όσο θες μετά.
Επίσης αν αρχίσεις τις εκπτώσεις (πχ φίλτρο/εξάτμιση) προφανώς και θα υπάρχει η αντίστοιχη έκπτωση στην απόδοση.
Όσο για αξιοπιστία ειδικά εσύ που ξεκινάς με 1.6 μοτέρ και δεν θα ανοίξεις δεν θα έχεις λογικά κανένα πρόβλημα αν τα βάλει σωστά μηχανικός που ξέρει. Αν σου κάτσει φλάτζα, θα σου καθόταν έτσι και αλλιώς είχες δεν είχες κάνει τη βελτίωση. Και το κιβώτιο με τα 150 άλογα περίπου και τα 16 κιλά ροπής είναι εντός προδιαγραφών και δεν είναι τόσο πιθανό να σπάσει.
Life is too short not to...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση 1,6
Και με το vvc γιατί δεν είναι?crAss έγραψε:Και το κιβώτιο με τα 150 άλογα περίπου και τα 16 κιλά ροπής είναι εντός προδιαγραφών και δεν είναι τόσο πιθανό να σπάσει.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση 1,6
Το δικό μου..... το παλιό κιβώτιο(R 65), ήταν μαγικό.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση 1,6
Γιατί το 1800 βγάζει περισσότερη ροπή και η ονομαστική μέγιστη ροπή είναι 8 Nm αν θυμάμαι καλά πάνω από το όριο που δίνει η Ford τουλάχιστον για το iB5. Και το R65 αν και δεν έχω το τεχνικό του manual κάπου εκεί θα παίζει.nikolas έγραψε:Και με το vvc γιατί δεν είναι?crAss έγραψε:Και το κιβώτιο με τα 150 άλογα περίπου και τα 16 κιλά ροπής είναι εντός προδιαγραφών και δεν είναι τόσο πιθανό να σπάσει.
Life is too short not to...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση 1,6
Εσύ δεν είχες πει πως το είχες ανοίξει και το είχες ενισχύσει???kostas200vi έγραψε:Το δικό μου..... το παλιό κιβώτιο(R 65), ήταν μαγικό.
Life is too short not to...
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 9:38 pm
- Επικοινωνία:
βελτιωση 1,6
Thanks crass την εχεις ψαξει πολυ τη δουλεια απο οτι φαινεται. Να ρωτησω και κατι που το χω καιρο απορια. Το μοτερ του 620 δεν μπαινει στο 25 η 400 αντιστοιχα? Δεν ειναι καλυτερο απο το vvc σαν αποδοση ?Δεν βλεπω κανενα να το προτιμαει!!!
http://www.youtube.com/watch?v=S2w6saiu ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση 1,6
Εκτος δισκο πλατο, ηταν μαμα.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: βελτιωση 1,6
Θελει κοψε ραψε για να μπει το Τ16, λογο ΚΤΕΟ δεν το προτιμουν.mikes έγραψε:Thanks crass την εχεις ψαξει πολυ τη δουλεια απο οτι φαινεται. Να ρωτησω και κατι που το χω καιρο απορια. Το μοτερ του 620 δεν μπαινει στο 25 η 400 αντιστοιχα? Δεν ειναι καλυτερο απο το vvc σαν αποδοση ?Δεν βλεπω κανενα να το προτιμαει!!!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες