Περί Τουρμπίνας

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από i-VTec »

Για τα περί turbo ο Κώστας τα ξέρει καλύτερα, εγώ αυτό πού μπορώ να σου πω με σχετική σιγουριά πάντως είναι ότι με 0,3 bar δεν πατάς Punto GT στα 1,2...Ίσως να είσαι μαζί με μαμά GT, αλλά αν δεν έχω άλλα δείγματα γραφής του αυτοκινήτου σου, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, γι'αυτό σε ρώτησα μήπως είσαι από Αθήνα...
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:Για τα περί turbo ο Κώστας τα ξέρει καλύτερα, εγώ αυτό πού μπορώ να σου πω με σχετική σιγουριά πάντως είναι ότι με 0,3 bar δεν πατάς Punto GT στα 1,2...Ίσως να είσαι μαζί με μαμά GT, αλλά αν δεν έχω άλλα δείγματα γραφής του αυτοκινήτου σου, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, γι'αυτό σε ρώτησα μήπως είσαι από Αθήνα...
από 0,6 και πάνω κάτι θα κάνει :burn:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Υπάρχει περίπτωση να σφυρίζει επιδι δεν έχω χοάνη ακόμη???Δηλαδή να ακούγονται οι φτεροτές από την τουρμπίνα..??
Γαμώτο σήμερα τελικά δεν πέρασα το χαλμιτερ και την πίεση λαδιού..από δευτέρα μαζί με το τουρμπο τιμερ τώρα..
Να ρωτήσω όμως γιατί όταν είμαι ρελαντί το μπαρόμετρο μου είναι στο -0,9..
κώστα πριν μου είπες μόνο ότι δεν χάνει χωρίς να το εξηγήσεις...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από kostas200vi »

MEGAMAN έγραψε:Υπάρχει περίπτωση να σφυρίζει επιδι δεν έχω χοάνη ακόμη???Δηλαδή να ακούγονται οι φτεροτές από την τουρμπίνα..??
Γαμώτο σήμερα τελικά δεν πέρασα το χαλμιτερ και την πίεση λαδιού..από δευτέρα μαζί με το τουρμπο τιμερ τώρα..
Να ρωτήσω όμως γιατί όταν είμαι ρελαντί το μπαρόμετρο μου είναι στο -0,9..
κώστα πριν μου είπες μόνο ότι δεν χάνει χωρίς να το εξηγήσεις...
Οταν λες χωρίς χοάνη, να υποθέσω ότι δεν το έχεις χωρίς φίλτρο. :;T
Εαν η σκαστρα φρενάρει την τουρμπίνα, τότε τον θόρυβο θα το ακούς όταν αφήνεις το γκάζι.
Για το -0,9 ρελαντί (δηλ είναι τέρμα κάτω η βελόνα) παίζει ρόλο η τουρμπίνα και η διάμετρος των σωληνώσεων από την πεταλούδα έως την χοάνη, πόσο είναι ?
Εικόνα
Είσαι ρελαντι, πατάς γκάζι ανεβαίνει έως το πράσινο βελάκι, όταν αφήνεις το γκάζι κατεβαίνει στο κόκκινο και μετά ανεβαίνει και σταματάει στο κίτρινο, εάν δεν κατέβει στο κόκκινο, αλλά σταματήσει στο κίτρινο κάπου χάνει πίεση.
Νομίζω ότι τώρα στο εξήγησα. :-D
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από MEGAMAN »

kostas200vi έτσι όπως τα είπες γίνεται..άρα δεν έχω πρόβλημα..
τώρα να ρωτήσω κάτι άλλο..εκεί που βάζουμε τα λάδια εχουμε ένα σωληνάκι που βγάζει ο κηνητήρας τις αναθυμιάσεις...τώρα που το αμάξι έγινε τούρμπο αυτόδουλεύει ανάποδα και τις αναθυμιάσεις τις ξαναστέλνει μέσα στο μοτερ με αποτέλεσμα να μην έχουνε από που να βγουν..και κάποιος μου είπε ότι θέλει μια βαλβίδα εκτόνωσης σε ένα κολάρο που έχουμε και συνδέεται μετά τα μπέκ και στο σημείο που βάζουμε τα λάδια..Εικόνα

Εκεί πρέπει να θέλει μια βαλβίδα εκτόνωσης..Αν τα λέω σωστά πόσο κάνει μια τέτοια βαλβίδα και τι άλλο θα χρειαστώ??
Στο πράσινο βελάκι αναφέρομαι για το κίτρινο δεν ξέρω..ή και στα 2 ή μόνο στο πράσινο...Για πέστε και σεις..

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από kostas200vi »

MEGAMAN έγραψε:kostas200vi έτσι όπως τα είπες γίνεται..άρα δεν έχω πρόβλημα..
τώρα να ρωτήσω κάτι άλλο..εκεί που βάζουμε τα λάδια εχουμε ένα σωληνάκι που βγάζει ο κηνητήρας τις αναθυμιάσεις...τώρα που το αμάξι έγινε τούρμπο αυτόδουλεύει ανάποδα και τις αναθυμιάσεις τις ξαναστέλνει μέσα στο μοτερ με αποτέλεσμα να μην έχουνε από που να βγουν..
Λογικό είναι να γυρνάνε μέσα στο μοτέρ λόγο πίεσης, πρέπει να βάλεις μια αντεπιστροφη βαλβίδα (κάπου στα 4 €) θα κόψεις τον σωλήνα στη μέση και θα βάλεις την βαλβίδα ( η ασπρόμαυρη είναι, έχει πλαστική και μεταλικη)....δες εδω :http://img265.imageshack.us/img265/9854 ... urbms3.jpg
MEGAMAN έγραψε: και κάποιος μου είπε ότι θέλει μια βαλβίδα εκτόνωσης σε ένα κολάρο που έχουμε και συνδέεται μετά τα μπέκ και στο σημείο που βάζουμε τα λάδια..
:shock: Ποιος τα είπε αυτά, ελπίζω όχι ο μηχανικός (βαλβίδα εκτονώσεις είναι η σκαστρα που κολαει) , οποιος τα ειπε ειναι ασχετος με το θεμα.
MEGAMAN έγραψε:Εικόνα

Εκεί πρέπει να θέλει μια βαλβίδα εκτόνωσης..Αν τα λέω σωστά πόσο κάνει μια τέτοια βαλβίδα και τι άλλο θα χρειαστώ??
Στο πράσινο βελάκι αναφέρομαι για το κίτρινο δεν ξέρω..ή και στα 2 ή μόνο στο πράσινο...Για πέστε και σεις..
Στο Πράσινο βελάκι έχει έναν πλαστικό σωλήνα με δυο εύκαμπτες γωνιές η μια κουμπώνει στο καπάκι και η άλλη στην πεταλούδα, αφαιρείς τον πλαστικό σωλήνα και την γωνιά που είναι στο καπάκι και βάζεις ένα φιλτρακι στο καπάκι η δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού (όπως στο δικό μου), στην άλλη γωνία η βαζεις μια χοντρή βίδα (την ασφαλίζεις με δεματικο) και κλείνεις την τρύπα, η βγάζεις την πεταλούδα και πας να σου κλείσουν την τρύπα.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Μάλιστα...Και κάτι ακόμα..κώστα σε σένα είδα ότι την τουρμπίνα την έχεις πολύ ψηλά..εμένα είναι αμέσως μετά το χταπόδι..Σύντομα θα ανεβάσω φοτο..

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από kostas200vi »

MEGAMAN έγραψε:Μάλιστα...Και κάτι ακόμα..κώστα σε σένα είδα ότι την τουρμπίνα την έχεις πολύ ψηλά..εμένα είναι αμέσως μετά το χταπόδι..Σύντομα θα ανεβάσω φοτο..
Καλύτερα είναι χαμηλά, κι εγώ εκεί την ήθελα αλλά αυτός που έφτιαξε την πολλαπλή τον :crazy:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Σήμερα έβαλα την φιλτροχοάνη επάνω και η τουρμπίνα μου σήκωσε 0,6 :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: Είναι γ@μ@τ@!!!!!!
Αλλά λέω να κατεβάσω τα Bar της τουρμπίνας γιατί φοβάμαι μη μου σπάσει τπτ... :;T Εσείς τι λέτε??? :;T

Μία συμβουλή ακόμα θέλω..

Επειδή ακόμα δεν σύνδεσα το χαλμίτερ και όταν το ανοίγω το αμάξι και φτάνω σε μια διασταύρωση και βάλω νεκρά μου σβήνει και υπολογίζω ότι μένει από καύσιμο..Που να ρυθμίσω τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης???
Τον έχω στο 4 Bar αλλά απότι ξέρω μέχρι εκεί μπορώ να τον ανεβάσω γιατί μετά δεν αντέχει η αντλία βενζίνης..Ασε που νομίζω ότι θέλω πρόγραμμα γιαυτό τα κάνει αυτά.. :(

Αυτό με τις αναθιμιάσεις δεν το έκανα ακόμα..Θα το κάνω όμως..νομίζω δεν επείγει τόσο πολύ..
Πέστε μου γιατί θα σκάσω..

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κατέβασε την πίεση μέχρι να βάλεις τα όργανα, γιατί δεν ξέρεις αν στεγνώνει.
Το αμάξι δεν σου σβήνει από καύσιμο, αλλά από βλάβη του map sensor, βάλε ένα 2bar map.
Αυτό με τις αναθυμιάσεις έπρεπε να το κάνεις πριν βάλεις τη τουρμπίνα και επείγει πάρα πολύ. :;T
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες