Περί Τουρμπίνας
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
- Επικοινωνία:
Περί Τουρμπίνας
Σε καινούριο θέμα γιατί στην εξάτμηση δε μας έπερνε άλλο
Ο ριθμιστής πίεσης βενζίνης μου δείχνει ότι πάει μέχρι 5 Bar Max ..Εγώ τώρα τον έχω στα 3 Bar..Που λέτε κατά την γνώμη σας ότι πρέπει να τον ριθμίσω..
Πάει ανάλογα με τα πόσα bar δουλεύεις στην τουρμπίνα??
Να πω ότι το αμάξι σηκώνει μέχρι στιγμής 0,27-0,3 Bar και το σκεπτικό μου είναι να το ανεβάσω στα 0,5..
Όλοι μου λένε να αλλάξω φλάτζα κεφαλής (να βάλω κιάλλη δηλαδή ,για να σηκώσω την κεφαλή πιο ψηλά..)Είναι τόσο σιμαντικό να την σηκώσω την κεφαλή ή μπορώ στα 0,5 που θέλω να πάω ,να μην την πηράξω καθόλου???
Επίσεις παίζει ρόλο ,πόσο ανοιχτή ή κλειστή θα έχω την σκάστρα μου??? Και με τις φιλτροχοάνες τι παίζει ξέρει κανείς..(μικρές ? μεγάλες)
Εγώ θέλω να βάλω από το βαρελάκι που είχα να το ανοίξω να πάρω την χοάνη από μέσα και να την βάλω έτσι σκέτη..Είναι από βαρελάκι BMC ..
Περιμένω απαντήσεις...
Ο ριθμιστής πίεσης βενζίνης μου δείχνει ότι πάει μέχρι 5 Bar Max ..Εγώ τώρα τον έχω στα 3 Bar..Που λέτε κατά την γνώμη σας ότι πρέπει να τον ριθμίσω..
Πάει ανάλογα με τα πόσα bar δουλεύεις στην τουρμπίνα??
Να πω ότι το αμάξι σηκώνει μέχρι στιγμής 0,27-0,3 Bar και το σκεπτικό μου είναι να το ανεβάσω στα 0,5..
Όλοι μου λένε να αλλάξω φλάτζα κεφαλής (να βάλω κιάλλη δηλαδή ,για να σηκώσω την κεφαλή πιο ψηλά..)Είναι τόσο σιμαντικό να την σηκώσω την κεφαλή ή μπορώ στα 0,5 που θέλω να πάω ,να μην την πηράξω καθόλου???
Επίσεις παίζει ρόλο ,πόσο ανοιχτή ή κλειστή θα έχω την σκάστρα μου??? Και με τις φιλτροχοάνες τι παίζει ξέρει κανείς..(μικρές ? μεγάλες)
Εγώ θέλω να βάλω από το βαρελάκι που είχα να το ανοίξω να πάρω την χοάνη από μέσα και να την βάλω έτσι σκέτη..Είναι από βαρελάκι BMC ..
Περιμένω απαντήσεις...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Επίσεις χθες τα έβαλα με ένα φιατ GT τούρμπο που δούλευε στα 1,2 Bar και ήταν για 3-4 αμάξια μπροστά μου μέχρι την 4..Μετά με έφυγε περισσότερο και κόψαμε..
Ηταν φίλος μου..Και το οδήγησα κιόλας αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας με τα 1,2 του..
Απλά έχει τίναγμα αυτός όταν ανοίγει η τουρμπίνα του..
Αλλά όπως μου είπε και ο ίδιος του μετά που πήρε βόλτα και αυτός το δικό μου ,λέει άμα το πάω και γω στο 1,2 θα τον έχω για χαβαλέ και ότι το μοτέρ μου είναι πολύ δυνατό..
(Αυτουνού τα έχει όλα αλλαγμένα..σφυρίλατα πιστόνια ,σηκωμένη κεφαλή ,5ο μπεκ...τα έχει όλα κομπλέ...)
Ηταν φίλος μου..Και το οδήγησα κιόλας αλλά δεν τρελάθηκα κιόλας με τα 1,2 του..
Απλά έχει τίναγμα αυτός όταν ανοίγει η τουρμπίνα του..
Αλλά όπως μου είπε και ο ίδιος του μετά που πήρε βόλτα και αυτός το δικό μου ,λέει άμα το πάω και γω στο 1,2 θα τον έχω για χαβαλέ και ότι το μοτέρ μου είναι πολύ δυνατό..
(Αυτουνού τα έχει όλα αλλαγμένα..σφυρίλατα πιστόνια ,σηκωμένη κεφαλή ,5ο μπεκ...τα έχει όλα κομπλέ...)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Πρώτον, για να δείς πού χρειάζεται η πίεση βενζίνης, πρέπει να δείς μίγμα...Οπότε χρειάζεσαι ένα Air/Fuel ratio οργανάκι συνδεδεμένο στον αισθητήρα λ για να βλέπεις την αναλογία σου...Μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος αν στεγνώνει κάπου...Τώρα για το Punto δεν ξέρω, άμα μου λες σφυρήλατα κ.λπ. θα πήγαινε σχετικά καλά...Θεσσαλονίκη είσαι?
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης πρέπει να είναι στα 4 bar.
Και όπως είπε ο i-VTec θέλεις Air/Fuel ratio για να βλέπεις εάν στεγνώνει και ακόμα καλύτερα ένα πυρόμετρο.
Για να κατεβάσεις τη συμπίεση, πρέπει να αλλάξεις πιστόνια, συνήθως στα δικά μας κατεβαίνει από πιστόνι η από μπιέλα, την φλατζα μην την πειράξεις γιατί θα τα χάσεις όλα.
Η βαλβίδα εκτόνωσης (σκαστρα) θέλει μια ρύθμιση έτσι ώστε χαμηλά να μην ανοίγει εύκολα και χάνει πίεση το κύκλωμα αλλά και ψηλά να μην μένει κλειστή και φρενάρει την τουρμπίνα, κάποια στιγμή θα μπορείς να ρυθμίζεις μονός σου, προς το παρόν να στη ρυθμίσει κάποιος που ξέρει.
Οτι χοάνη και να βάλεις θα είναι εντάξει......(να είναι λίγο μεγαλούτσικη, όσο έχεις περιθώριο).
Τα Punto GT για να έχουν δύναμη δουλεύουν στα 2-2,5 bar, είναι 8βαλβιδα (εκτός από κάποια που έχουν αλλάξει κεφαλή) αρπάζουν γρήγορα χαμηλά, αλλά το μαμά στο 1,2 απλά τσουλάει.
Και όπως είπε ο i-VTec θέλεις Air/Fuel ratio για να βλέπεις εάν στεγνώνει και ακόμα καλύτερα ένα πυρόμετρο.
Για να κατεβάσεις τη συμπίεση, πρέπει να αλλάξεις πιστόνια, συνήθως στα δικά μας κατεβαίνει από πιστόνι η από μπιέλα, την φλατζα μην την πειράξεις γιατί θα τα χάσεις όλα.
Η βαλβίδα εκτόνωσης (σκαστρα) θέλει μια ρύθμιση έτσι ώστε χαμηλά να μην ανοίγει εύκολα και χάνει πίεση το κύκλωμα αλλά και ψηλά να μην μένει κλειστή και φρενάρει την τουρμπίνα, κάποια στιγμή θα μπορείς να ρυθμίζεις μονός σου, προς το παρόν να στη ρυθμίσει κάποιος που ξέρει.
Οτι χοάνη και να βάλεις θα είναι εντάξει......(να είναι λίγο μεγαλούτσικη, όσο έχεις περιθώριο).
Τα Punto GT για να έχουν δύναμη δουλεύουν στα 2-2,5 bar, είναι 8βαλβιδα (εκτός από κάποια που έχουν αλλάξει κεφαλή) αρπάζουν γρήγορα χαμηλά, αλλά το μαμά στο 1,2 απλά τσουλάει.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Από οργανάκια έχω μπαρόμετρο ,Air/Fuel ratio ,πίεση λαδιού και τούρμπο τιμερ..
Μέχρι στιγμής έχω συνδεμένο μόνο το μπαρόμετρο..αλλά σήμερα το μεσιμέρι περιμένω να κλείσω το μαγαζί και να πάω από τον μάστορα να συνδέσουμε και τα υπόλοιπα οργανάκια εκτός το τούρμπο τιμερ που θα το συνδέσω σε άλλον την δευτέρα..
Επίσεις την δευτέρα θα πάω και σε έναν άλλο μάστορα να ελέξει τι έκανε ο προιγούμενος που μου πέρασε την τουρμπίνα ,για να πάρω και μια δεύτερη γνώμη..
Γιατί όταν πηγαίνω στο δρόμο ακούγετε κάτι σαν να σφυρίζει και φοβάμαι μην χάνει από πουθενά..επίσεις ο μάστορας που την πέρασε στράβωσε λίγο το west gate για να μπορέσει να προσαρμόσει την τουρμπίνα και είχε ως αποτέλεσμα να μου κατεβάσει τα bar της τουρμπίνας από 0,6 που δουλεύει στο στανταρ της ,σε 0,27-0,3..
Τον ρυθμιστή πίεσης τον ριθμίζουμε με σταθερό γκάζι στις 2000 στροφές??Γιατί όταν τον ριθμίζεις πχ στα 3 bar και μετά πατάς γκάζι ανεβαίνει εως και 4 bar στο max του...
i-VTec από δράμα είμαι..
Μέχρι στιγμής έχω συνδεμένο μόνο το μπαρόμετρο..αλλά σήμερα το μεσιμέρι περιμένω να κλείσω το μαγαζί και να πάω από τον μάστορα να συνδέσουμε και τα υπόλοιπα οργανάκια εκτός το τούρμπο τιμερ που θα το συνδέσω σε άλλον την δευτέρα..
Επίσεις την δευτέρα θα πάω και σε έναν άλλο μάστορα να ελέξει τι έκανε ο προιγούμενος που μου πέρασε την τουρμπίνα ,για να πάρω και μια δεύτερη γνώμη..
Γιατί όταν πηγαίνω στο δρόμο ακούγετε κάτι σαν να σφυρίζει και φοβάμαι μην χάνει από πουθενά..επίσεις ο μάστορας που την πέρασε στράβωσε λίγο το west gate για να μπορέσει να προσαρμόσει την τουρμπίνα και είχε ως αποτέλεσμα να μου κατεβάσει τα bar της τουρμπίνας από 0,6 που δουλεύει στο στανταρ της ,σε 0,27-0,3..
Τον ρυθμιστή πίεσης τον ριθμίζουμε με σταθερό γκάζι στις 2000 στροφές??Γιατί όταν τον ριθμίζεις πχ στα 3 bar και μετά πατάς γκάζι ανεβαίνει εως και 4 bar στο max του...
i-VTec από δράμα είμαι..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Εαν ακούς κάτι σαν φτερούγισμα όταν αφήνεις το γκάζι, τότε η τουρμπίνα φρενάρει, εάν χάνεις πίεση φαίνεται από το μπαρομετρο στην υποπιεση δηλ. όταν αφήνεις το γκάζι στο μπαρομετρο ο δείκτης πρέπει να κατεβαίνει χαμηλά σχεδόν στο τέρμα στην υποπιεση (αφού έχεις και ρουλεμανατη) και μετά να ανεβαίνει και να σταθεροποιείτε στην μέση της υποπιεσης δηλ. ανάμεσα στο 0 και στο -1bar εάν δεν κατεβαίνει χαμηλά αλλά μένει σταθερός στην μέση τις υποπιεσης όταν αφήνεις το γκάζι τότε κάπου χάνει το κύκλωμα.MEGAMAN έγραψε:Από οργανάκια έχω μπαρόμετρο ,Air/Fuel ratio ,πίεση λαδιού και τούρμπο τιμερ..
Μέχρι στιγμής έχω συνδεμένο μόνο το μπαρόμετρο..αλλά σήμερα το μεσιμέρι περιμένω να κλείσω το μαγαζί και να πάω από τον μάστορα να συνδέσουμε και τα υπόλοιπα οργανάκια εκτός το τούρμπο τιμερ που θα το συνδέσω σε άλλον την δευτέρα..
Επίσεις την δευτέρα θα πάω και σε έναν άλλο μάστορα να ελέξει τι έκανε ο προιγούμενος που μου πέρασε την τουρμπίνα ,για να πάρω και μια δεύτερη γνώμη..
Γιατί όταν πηγαίνω στο δρόμο ακούγετε κάτι σαν να σφυρίζει και φοβάμαι μην χάνει από πουθενά..επίσεις ο μάστορας που την πέρασε στράβωσε λίγο το west gate για να μπορέσει να προσαρμόσει την τουρμπίνα και είχε ως αποτέλεσμα να μου κατεβάσει τα bar της τουρμπίνας από 0,6 που δουλεύει στο στανταρ της ,σε 0,27-0,3..
Τον ρυθμιστή πίεσης τον ριθμίζουμε με σταθερό γκάζι στις 2000 στροφές??Γιατί όταν τον ριθμίζεις πχ στα 3 bar και μετά πατάς γκάζι ανεβαίνει εως και 4 bar στο max του...
i-VTec από δράμα είμαι..
Την west gate να την αφήσεις όπως είναι στο 0,3 και να βάλεις έναν ρυθμιστή πίεσης (βρύση) για να σηκώσεις ότι πίεση θέλεις μετά, πχ 0,5 και αυτό γιατί εάν συμβεί κάτι στο κύκλωμα και σηκώσει πίεση ....... να κρατήσει την πίεση της west gate και όχι παραπάνω.
Το ρυθμιστή θα το βάλεις περίπου στο 0,4 (εκεί δουλεύουν τα περισσότερα turbo) ίσως και ποιο κάτω ανάλογα με το τι δείχνει το όργανο και το πρόγραμμα που θα βάλεις, το να σου πω μια πίεση ακριβώς δεν γίνετε, αυτά θα τα δεις στο δυναμόμετρο, αυτό είναι το σωστό.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Βασικά στην υποπίεση μου δουλεύει περίπου στο -0,9 όταν έχω αφήσει το γκάζι..όταν το πατάω και αφήνω κατεβαίνει μέχρι τέρμα και μετά ξανά σταθεροποιήτε στο -0,9.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Δηλ. πηγαινει πχ στο -1,5 και σταθεροποιείτε στο -0,9 ?MEGAMAN έγραψε:Βασικά στην υποπίεση μου δουλεύει περίπου στο -0,9 όταν έχω αφήσει το γκάζι..όταν το πατάω και αφήνω κατεβαίνει μέχρι τέρμα και μετά ξανά σταθεροποιήτε στο -0,9.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Ναι...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Δεν χάνει.MEGAMAN έγραψε:Ναι...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες