Περί Τουρμπίνας

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:Κατέβασε την πίεση μέχρι να βάλεις τα όργανα, γιατί δεν ξέρεις αν στεγνώνει.
Το αμάξι δεν σου σβήνει από καύσιμο, αλλά από βλάβη του map sensor, βάλε ένα 2bar map.
Αυτό με τις αναθυμιάσεις έπρεπε να το κάνεις πριν βάλεις τη τουρμπίνα και επείγει πάρα πολύ. :;T
Κάνε αυτά που σου είπε ο Κώστας, και θα προσθέσω, ότι 0.5 ή και 0.6 μόνο με ένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης..μου φαίνεται σαν να πηγαίνεις γυρεύοντας για το πόσο θα αντέξει..Κάτσε στο 0.3 που ήσουν, μέχρι να αποφασίσεις τι θα κάνεις με πρόγραμμα/παράλληλο/άγραφο..

Άβαταρ μέλους
stickers!!!
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από stickers!!! »

nikolas έγραψε: μου φαίνεται σαν να πηγαίνεις γυρεύοντας για το πόσο θα αντέξει..Κάτσε στο 0.3 που ήσουν, μέχρι να αποφασίσεις τι θα κάνεις με πρόγραμμα/παράλληλο/άγραφο..
Μονο γυρευοντας???????
Σιγουρο το χει!!!!
Το οτι εβαλες εναν ρυθμιστη πιεσης δεν παει να πει οτι εχει βενζινες το αμαξι.....
1.800 vvc 150hp παλια.....

MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Το αμάξι δεν σου σβήνει από καύσιμο, αλλά από βλάβη του map sensor, βάλε ένα 2bar map.
Πόσο θα μου κοστίσει ένα τέτοιο 2bar map??

Και η αντεπιστροφη βαλβίδα προς τα που να κοιτάει όταν την βάλω επάνω??Προς την καμπίνα ή προς τα φώτα μου??
Την βρήκα στα 12.5 € και έχει πάνω της ένα βελάκι που λεει ότι κοιτάει προς τα μία κατεύθυνση..Αλλά δέν ξέρω πως να την τοποθετήσω και ο μάστορας που έχω με γράφει στα αρχίδια του γιατί έχει πολύ δουλειά..ακόμα να συνδέσω την πίεση λαδιού και το χαλμίτερ..άμα δεν τα κάνει και αυτά όμως δεν θα πάρει φράγκο..
Και άμα βάλω αυτήν την βαλβίδα επάνω δεν χρειάζομαι δοχείο αναθυμιάσεων??Μου το είπαν και αυτό γιαυτό ρωτάω..

MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Εικόνα
Είσαι ρελαντι, πατάς γκάζι ανεβαίνει έως το πράσινο βελάκι, όταν αφήνεις το γκάζι κατεβαίνει στο κόκκινο και μετά ανεβαίνει και σταματάει στο κίτρινο, εάν δεν κατέβει στο κόκκινο, αλλά σταματήσει στο κίτρινο κάπου χάνει πίεση.
Oταν πατάω γκάζι ανεβαίνει στο 0
όταν αφήνω πάει τερμα κάτω εκεί που δείχνει η βελόνα στην εικόνα
και ρελαντί κρατάει στο κόκκινο βελάκι δηλαδή στο -0,8με -0,9 ανάμεσα..

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από kostas200vi »

MEGAMAN έγραψε:
Το αμάξι δεν σου σβήνει από καύσιμο, αλλά από βλάβη του map sensor, βάλε ένα 2bar map.
Πόσο θα μου κοστίσει ένα τέτοιο 2bar map??

Και η αντεπιστροφη βαλβίδα προς τα που να κοιτάει όταν την βάλω επάνω??Προς την καμπίνα ή προς τα φώτα μου??
Την βρήκα στα 12.5 € και έχει πάνω της ένα βελάκι που λεει ότι κοιτάει προς τα μία κατεύθυνση..Αλλά δέν ξέρω πως να την τοποθετήσω και ο μάστορας που έχω με γράφει στα αρχίδια του γιατί έχει πολύ δουλειά..ακόμα να συνδέσω την πίεση λαδιού και το χαλμίτερ..άμα δεν τα κάνει και αυτά όμως δεν θα πάρει φράγκο..
Και άμα βάλω αυτήν την βαλβίδα επάνω δεν χρειάζομαι δοχείο αναθυμιάσεων??Μου το είπαν και αυτό γιαυτό ρωτάω..
2bar map sensor περίπου 50 € από εξωτερικό.
Αντεπιστροφη (12,5€ είναι η μεταλικη ?).....απλά τα πράγματα φύσα με το στόμα σου στις δυο άκρες τις βαλβίδας, η μια αφήνει τον αέρα να περάσει η άλλη όχι, αυτή που μπλοκάρει τον αέρα θα την κουμπώσεις στην εισαγωγή και την άλλη στο καπάκι, ώστε όταν πρεσάρει η τουρμπίνα να μην δεχεται πίεση το μοτέρ στο εσωτερικό του.
Το σωληνάκι από το δοχείο αναθυμιάσεων μπαίνει οπως βλεπεις το καπακι σου στην πρώτη θέση και στη δεύτερη η αντεπιστροφη, εαν δεν θες δοχείο βάλε μικρο φιλτρακι (δες στο δικό μου πως είναι η συνδεσμολογια και κανε την ίδια.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Περί Τουρμπίνας

Δημοσίευση από kostas200vi »

MEGAMAN έγραψε:
Εικόνα
Είσαι ρελαντι, πατάς γκάζι ανεβαίνει έως το πράσινο βελάκι, όταν αφήνεις το γκάζι κατεβαίνει στο κόκκινο και μετά ανεβαίνει και σταματάει στο κίτρινο, εάν δεν κατέβει στο κόκκινο, αλλά σταματήσει στο κίτρινο κάπου χάνει πίεση.
Oταν πατάω γκάζι ανεβαίνει στο 0
όταν αφήνω πάει τερμα κάτω εκεί που δείχνει η βελόνα στην εικόνα
και ρελαντί κρατάει στο κόκκινο βελάκι δηλαδή στο -0,8με -0,9 ανάμεσα..
Βγάλε μια φωτο την πολλαπλή εξαγωγής και της σωληνώσεις.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες