Κάνε αυτά που σου είπε ο Κώστας, και θα προσθέσω, ότι 0.5 ή και 0.6 μόνο με ένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης..μου φαίνεται σαν να πηγαίνεις γυρεύοντας για το πόσο θα αντέξει..Κάτσε στο 0.3 που ήσουν, μέχρι να αποφασίσεις τι θα κάνεις με πρόγραμμα/παράλληλο/άγραφο..kostas200vi έγραψε:Κατέβασε την πίεση μέχρι να βάλεις τα όργανα, γιατί δεν ξέρεις αν στεγνώνει.
Το αμάξι δεν σου σβήνει από καύσιμο, αλλά από βλάβη του map sensor, βάλε ένα 2bar map.
Αυτό με τις αναθυμιάσεις έπρεπε να το κάνεις πριν βάλεις τη τουρμπίνα και επείγει πάρα πολύ.
Περί Τουρμπίνας
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
- stickers!!!
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Μονο γυρευοντας???????nikolas έγραψε: μου φαίνεται σαν να πηγαίνεις γυρεύοντας για το πόσο θα αντέξει..Κάτσε στο 0.3 που ήσουν, μέχρι να αποφασίσεις τι θα κάνεις με πρόγραμμα/παράλληλο/άγραφο..
Σιγουρο το χει!!!!
Το οτι εβαλες εναν ρυθμιστη πιεσης δεν παει να πει οτι εχει βενζινες το αμαξι.....
1.800 vvc 150hp παλια.....
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Πόσο θα μου κοστίσει ένα τέτοιο 2bar map??Το αμάξι δεν σου σβήνει από καύσιμο, αλλά από βλάβη του map sensor, βάλε ένα 2bar map.
Και η αντεπιστροφη βαλβίδα προς τα που να κοιτάει όταν την βάλω επάνω??Προς την καμπίνα ή προς τα φώτα μου??
Την βρήκα στα 12.5 € και έχει πάνω της ένα βελάκι που λεει ότι κοιτάει προς τα μία κατεύθυνση..Αλλά δέν ξέρω πως να την τοποθετήσω και ο μάστορας που έχω με γράφει στα αρχίδια του γιατί έχει πολύ δουλειά..ακόμα να συνδέσω την πίεση λαδιού και το χαλμίτερ..άμα δεν τα κάνει και αυτά όμως δεν θα πάρει φράγκο..
Και άμα βάλω αυτήν την βαλβίδα επάνω δεν χρειάζομαι δοχείο αναθυμιάσεων??Μου το είπαν και αυτό γιαυτό ρωτάω..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Oταν πατάω γκάζι ανεβαίνει στο 0
Είσαι ρελαντι, πατάς γκάζι ανεβαίνει έως το πράσινο βελάκι, όταν αφήνεις το γκάζι κατεβαίνει στο κόκκινο και μετά ανεβαίνει και σταματάει στο κίτρινο, εάν δεν κατέβει στο κόκκινο, αλλά σταματήσει στο κίτρινο κάπου χάνει πίεση.
όταν αφήνω πάει τερμα κάτω εκεί που δείχνει η βελόνα στην εικόνα
και ρελαντί κρατάει στο κόκκινο βελάκι δηλαδή στο -0,8με -0,9 ανάμεσα..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
2bar map sensor περίπου 50 € από εξωτερικό.MEGAMAN έγραψε:Πόσο θα μου κοστίσει ένα τέτοιο 2bar map??Το αμάξι δεν σου σβήνει από καύσιμο, αλλά από βλάβη του map sensor, βάλε ένα 2bar map.
Και η αντεπιστροφη βαλβίδα προς τα που να κοιτάει όταν την βάλω επάνω??Προς την καμπίνα ή προς τα φώτα μου??
Την βρήκα στα 12.5 € και έχει πάνω της ένα βελάκι που λεει ότι κοιτάει προς τα μία κατεύθυνση..Αλλά δέν ξέρω πως να την τοποθετήσω και ο μάστορας που έχω με γράφει στα αρχίδια του γιατί έχει πολύ δουλειά..ακόμα να συνδέσω την πίεση λαδιού και το χαλμίτερ..άμα δεν τα κάνει και αυτά όμως δεν θα πάρει φράγκο..
Και άμα βάλω αυτήν την βαλβίδα επάνω δεν χρειάζομαι δοχείο αναθυμιάσεων??Μου το είπαν και αυτό γιαυτό ρωτάω..
Αντεπιστροφη (12,5€ είναι η μεταλικη ?).....απλά τα πράγματα φύσα με το στόμα σου στις δυο άκρες τις βαλβίδας, η μια αφήνει τον αέρα να περάσει η άλλη όχι, αυτή που μπλοκάρει τον αέρα θα την κουμπώσεις στην εισαγωγή και την άλλη στο καπάκι, ώστε όταν πρεσάρει η τουρμπίνα να μην δεχεται πίεση το μοτέρ στο εσωτερικό του.
Το σωληνάκι από το δοχείο αναθυμιάσεων μπαίνει οπως βλεπεις το καπακι σου στην πρώτη θέση και στη δεύτερη η αντεπιστροφη, εαν δεν θες δοχείο βάλε μικρο φιλτρακι (δες στο δικό μου πως είναι η συνδεσμολογια και κανε την ίδια.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Περί Τουρμπίνας
Βγάλε μια φωτο την πολλαπλή εξαγωγής και της σωληνώσεις.MEGAMAN έγραψε:Oταν πατάω γκάζι ανεβαίνει στο 0
Είσαι ρελαντι, πατάς γκάζι ανεβαίνει έως το πράσινο βελάκι, όταν αφήνεις το γκάζι κατεβαίνει στο κόκκινο και μετά ανεβαίνει και σταματάει στο κίτρινο, εάν δεν κατέβει στο κόκκινο, αλλά σταματήσει στο κίτρινο κάπου χάνει πίεση.
όταν αφήνω πάει τερμα κάτω εκεί που δείχνει η βελόνα στην εικόνα
και ρελαντί κρατάει στο κόκκινο βελάκι δηλαδή στο -0,8με -0,9 ανάμεσα..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες