Φιλτροχοάνη ποια;
-
- Αρχάριος
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2005 4:30 pm
- Τοποθεσία: Thessaloniki
- Επικοινωνία:
Φιλτροχοάνη ποια;
Ρε παιδιά ξέρει κανείς ποια κάνει την καλύτερη δουλειά; (Φιλτρο-Θορυβο) για το roveraki μου 416;
Είναι καλύτερα βαρελάκι; Μηπως κάτι άλλο κι αν ναι που είναι καλύτερα να την τοποθετήσω;
Ευχαριστώ
Είναι καλύτερα βαρελάκι; Μηπως κάτι άλλο κι αν ναι που είναι καλύτερα να την τοποθετήσω;
Ευχαριστώ
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 669
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
- Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 661
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2005 9:27 pm
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
και εγω αυτο πιστευω!DJ Giorgio έγραψε:φιλε μου εγω πιστευω πως ενα βαρελακι της BMC ειναι οτι καλυτερο! το εχει βαλει και ο Jimmar σε ενα 414 και ειναι πολυ ικανοποιημενος! Και γενικα ως φιλοσοφεια ειναι και το πιο σωστο!!! Κρυος αερας και με λιγη παραπανω πιεση!!!
Rover rulezzz...
414 GSI του 94' (μετατροπη 416)
120hp
predator!!!
414 GSI του 94' (μετατροπη 416)
120hp
predator!!!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 254
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 9:05 pm
- Τοποθεσία: Χολαργος-Γλυφαδα-Λαγονησι
- Επικοινωνία:
παντως παιδια κοιταξτε και καμια σκουπα.
βαρελακι εχω και εγω αλλα ειναι πολλα τα λεφτα ρε γαμωτο...
δεν ξερω αν αξιζει η αναλογια χρηματων - αποδοσης.
βαρελακι εχω και εγω αλλα ειναι πολλα τα λεφτα ρε γαμωτο...
δεν ξερω αν αξιζει η αναλογια χρηματων - αποδοσης.
clio 1.4
http://www.greekrenaultclub.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
Κάλλιο μπαίνε με τις πόρτες παρά ίσια σαν τις κότες
ΚΙΜΙ #1
http://www.greekrenaultclub.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
Κάλλιο μπαίνε με τις πόρτες παρά ίσια σαν τις κότες
ΚΙΜΙ #1
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 661
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2005 9:27 pm
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 627
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 3:19 am
- Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 85
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2005 1:19 am
- Τοποθεσία: --TRIPOLI--
- Επικοινωνία:
your's finger is on the buttonGrover έγραψε:
Εγώ έχω βάλει τούτο το τέρας και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος!
Ήδη από την πρώτη στιγμή ένοιωσα διαφορά! Και από ήχο
NIKOLAS ROVER POWER....
http://www.greekdragster.com
Next target:0-100km/h in 6 sec..... running through Hell !!
http://www.greekdragster.com
Next target:0-100km/h in 6 sec..... running through Hell !!
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 669
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
- Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
- Επικοινωνία:
H διαφορα ειναι οτι Το ΒΜC παρεχει σχετικα κρυο αερα στον κινητηρα αρα πλουσιοτερο σε οξυγονο αρα καλυτερη καυση!!! Αυτο γινετε γιατι η BMC τροφοδοτειτε με αερα απο το μπροστα μερος του αμαξιου με σωληνα και με τα ανθρακονυματα που την περιβαλουν μενει σε μια σχετικα χαμηλη θερμοκρασια ο αερας που περναει στον κινητηρα!PERRY-MGTF έγραψε:DJ pia h diafora???DJ Giorgio έγραψε:φιλε μου εγω πιστευω πως ενα βαρελακι της BMC ειναι οτι καλυτερο! το εχει βαλει και ο Jimmar σε ενα 414 και ειναι πολυ ικανοποιημενος! Και γενικα ως φιλοσοφεια ειναι και το πιο σωστο!!! Κρυος αερας και με λιγη παραπανω πιεση!!!
Αντιθετα η απλη φιλτροχοανη περνει αερα απο τον χορο της μηχανης ο οποιος ειναι πολυ ζεστος!
Αυτα!
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 05, 2005 6:37 pm
- Τοποθεσία: Βούλα(Αθήνα)
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες