Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από thanos_s »

crAss έγραψε:Μα προφανώς μιλάμε για διάλυμα παραφλού με απιονισμένο νερό. Τα περισσότερα παραφλού το γράφουν και πάνω ότι χρειάζονται αραίωμα με απιονισμένο νερό.
Όσο για το αν οξειδώνει όταν μιλάμε για 100% απιονισμένο νερό ισχύει ότι δεν οξειδώνει. Όμως αν μετρήσεις με όργανο την αγωγιμότητα του νερού που πωλείται ποτέ δεν θα την βρεις 0 μS, αλλά συνήθως μπορεί να παίζει και πάνω από τα 50 μS. Σε μερικές μάρκες ανεβαίνει ακόμη περισσότερο. Οπότε προφανώς και μετά από χρόνια που αφήνουμε το υγρό μέσα στο κύκλωμα μπορεί να έχουμε οξειδώσεις.
εσενα μενει το υγρο χρονια χωρις να καψεις φλαντζα???? :;T :smok: :battle:
.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

crAss έγραψε:μετά από χρόνια που αφήνουμε το υγρό μέσα στο κύκλωμα
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
MG TF turbo...

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από crAss »

Κάθε 60 με 80000 κμ πρέπει να αδειάζουμε πάντως το σύστημα και να το ξαναγεμίζουμε. Και φλάτζα ακόμη δεν έχω κάψει :P
Άλλο που έχω αλλάξει 2 λόγω ανοίγματος του μοτέρ...
Life is too short not to...

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από i-VTec »

Πάντως με απιονισμένο νερό η διαφορά θερμοκρασίας στο κύκλωμα στο 200αρι είναι θεαματική...Μιλάμε για πολλούς βαθμούς κάτω... :shock:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από nikolas »

Έχετε βάλει extra όργανο και σας δείχνει ακριβώς τους βαθμούς, ή η βελόνα στο ήδη υπάρχον όργανο ένει σε πιο χαμηλό σημείο?
Γιώργο (crass) νομίζω κάθε δύο χρόνια είναι η αλλαγή του ψυκτικού..

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Επειδη εδω εχει λιγο βαρυχειμωνιες και τεθηκε θεμα για οτι στους 3-4 βαθμους εχουμε ψυξη του απιονισμενου νερου.Αμα το βαλω 50-50 λετε να εχω θεμα στα κρυα???
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από nikolas »

50-50 εννοείς με παραφλού? Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα..! Εξάλλου δεν υπάρχει νόημα να χρησιμοποιείς σκέτο παραφλού, ειδικά σε χώρες σαν την Ελλάδα!!

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:Πάντως με απιονισμένο νερό η διαφορά θερμοκρασίας στο κύκλωμα στο 200αρι είναι θεαματική...Μιλάμε για πολλούς βαθμούς κάτω... :shock:
Θα το δοκιμάσω :idea: .......γιατί έχω βάλει μόνο παραφλού.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Ωραια ολα μαζι θα τα κανω και μετα θα νομιζω οτι οδηγαω αλλο αμαξι χαχαχα
Εικόνα

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: Χρηση απιονισμενου νερου ως μεσο ψυξης

Δημοσίευση από thanos_s »

nikolas έγραψε:Έχετε βάλει extra όργανο και σας δείχνει ακριβώς τους βαθμούς, ή η βελόνα στο ήδη υπάρχον όργανο ένει σε πιο χαμηλό σημείο?
Γιώργο (crass) νομίζω κάθε δύο χρόνια είναι η αλλαγή του ψυκτικού..
ψυχεται πιο ευκολα και το καταλαβαινω αν μετα απο μια βολτα χαλαρη σταματησω και τα κολαρα του νερου ειναι ξεφουσκωτα και μπορεις να τα πιασεις με το χερι.Οταν ειχα μονο παραφλου η πιεση στο κυκλωμα δε επεφτε ποτε ακομα κιαν το αφηνα να ρολλαρει απο τα 180 μεχρι τα 40.
.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 10 επισκέπτες