Περι εξάτμισης

Απάντηση
serenity
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 3:41 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από serenity »

Όσο για το τι θέλω: και εμφάνιση, και λίγο (λίγο όμως!) ήχο και φυσικά ότι γίνεται από καλύτερη επίδοση!
serenity
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 3:41 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από serenity »

Tasos_7R έγραψε:Εμένα μου κάνει εντύπωση πως τα 48mm θεωρούνται ιδανική διάμετρο τόσο για 1,8 όσο και για 1,4... :roll:

Χρυσούλα αν θες μπορώ να σου στείλω με pm ένα-δυο καλά και φθηνά συνεργεία να πας να ρωτήσεις... λέω με pm για να μη φανεί ότι κάνω διαφήμιση ή κάτι τέτοιο... ;)
Ναι αμέ, γιατί όχι;
Άβαταρ μέλους
stickers!!!
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από stickers!!! »

Tasos_7R έγραψε:Εμένα μου κάνει εντύπωση πως τα 48mm θεωρούνται ιδανική διάμετρο τόσο για 1,8 όσο και για 1,4... :roll:
Μαμα το 1,4 φοραει 45mm νομιζω αλλα με καζανακια πηγμενα!

Το ελευθερωνεις λιγακι και εισαι οκ...περνει λιγο τα πανω του
Και εισαι και μια χαρα και αμα το κανεις και 1.6 1.8.....

Στην ουσια βαζεις εξατμιση μονο μια φορα και ας ανεβεις κυβικα μετα...

Τωρα να ασχοληθεις να φτιαξεις εξατμιση να δωσεις τοσα λευτα για τον 1.4 ειδικα δεν νομιζω οτι αξιζει!
Δεστο οτι θα παρει πανω του το αμαξι και εχεις και θα εχεις και την εξατμιση σου για να το φτασεις και μεχρι και 150-160αλογα....
1.800 vvc 150hp παλια.....
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από crAss »

Τα 200άρια είχαν χταπόδι 4-2-1, τα 25άρια και ZR είχαν 4-1 χταπόδι. Το 4-1 αποδίδει καλά ψηλά, ενώ το 4-2-1 αποδίδει λίγο χειρότερα ψηλά, αλλά καλύτερα στις μεσαίες. Το 1.4 επειδή λόγω κυβικών δεν έχει πολύ ροπή στις μεσαίες στροφές προτιμάμε το 4-2-1 γιατί συνολικά κάνει το αυτοκίνητο πιο σβέλτο. Το ιδανικό χταπόδι για τα αυτοκίνητά μας το βγάζει η janspeed και είναι 4-2-1. Στα 200ρια ειδικά τα 1.4 η βελτίωση που θα πάρεις από το χταπόδι ακόμη και της janspeed είναι μικρή και δεν δικαιολογείται από πλευράς κόστους. Οπότε από δίχαλο και πίσω όπως είπε ο stickers και στη διάμετρο που πρότεινε, 48 mm.
Δεν έχω κάτσει να μετρήσω την janspeed που έχω για το zr160 τι διάμετρο έχει.
Πάντως το 1.4 παίρνει πολύ δύσκολα ουσιαστική βελτίωση και όλα είναι πολύ ακριβά (=δεν αξίζει). Στα αυτοκίνητά μας αυτό που δίνει αρκετά είναι ο υπερκυβισμός. Μπορείς να το κάνεις 1.6 ή και 1.8. Το 1.6 έχει μικρότερο κόστος γιατί δεν χρειάζεται να βγει ο κινητήρας από το αυτοκίνητο και έχεις ορατή βελτίωση λόγω της αυξημένης ροπής στις μεσαίες. Το 1.8 έχει μόνο 10-15 άλογα παραπάνω από το 1.4, αλλά πολύ περισσότερη ροπή αν το αφήσεις μαμά από τα υπόλοιπα.
Συνολικά αν είσαι πριζομένη να κάνεις κάτι στο αυτοκίνητο θα σου έλεγα σύνολο να μην δώσεις με τίποτα πάνω από 1000 ευρώ. Να το κάνεις 1600 μαμά με ένα βαρελάκι μπροστά και μια εξάτμιση από το δίχαλο και πίσω και θα πηγαίνεις αρκετά πιο σβέλτα.
Life is too short not to...
serenity
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 3:41 pm
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από serenity »

crAss έγραψε:Τα 200άρια είχαν χταπόδι 4-2-1, τα 25άρια και ZR είχαν 4-1 χταπόδι. Το 4-1 αποδίδει καλά ψηλά, ενώ το 4-2-1 αποδίδει λίγο χειρότερα ψηλά, αλλά καλύτερα στις μεσαίες. Το 1.4 επειδή λόγω κυβικών δεν έχει πολύ ροπή στις μεσαίες στροφές προτιμάμε το 4-2-1 ....
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνιση...
Κατά δεύτερον, τι να σου πω, το 'χα, το 'χω και θα το 'χω άχτι αυτό το αυτοκίνητο, και ακόμη κι αν κάποια στιγμή πάρω καινούριο, το roverάκι δεν το αποχωρίζομαι με τίποτα!! Όπότε, όπως αντιλαμβάνεσαι, θέλω να του κάνω κάποιες αλλαγές και σιγά σιγά μέσα από κουβεντούλα εδώ θα καταλήξω στο ποιες θα είναι αυτές. Τίποτα τρελό και παλαβό, απλά να το βλέπω να πηγαίνει το καλύτερο δυνατό και να φαίνεται εξωτερικά περιποιημένο!
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από nikolas »

Η δικιά μου γνώμη αν πας για υπερκυβισμό, να πας για 1.8..από άλογα σε "μαμά" φάση μπορεί να μη βλέπεις τρελή διαφορά, γύρω στα +15 αλλά τα 3+ έξτρα κιλάκια ροπής νομίζω ότι μετράνε πολύ..
Αλλά ξεκίνα πρώτα με την εξάτμιση και σίγουρα όταν ακούσεις το πιο μπάσο ήχο της..θα αγριέψεις!! ;)
Τάσο, για να είμαι ειλικρινής την ίδια απορία είχα και εγώ, αλλά αφενός όταν βλέπεις χειροπιαστά πράγματα μπροστά σου και στα επιβεβαιώνουν και οι πλέον ειδικοί αναγκάζεσαι να τα δεχτείς, και αφετέρου ο κάθε κινητήρας έχει τα δικά του στοιχεία και προϋποθέσεις για να δουλέψει σωστά, και ένα από αυτά που σπάνια λαμβάνουμε υπόψιν, είναι το back pressure..
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από kostas200vi »

nikolas έγραψε: και ένα από αυτά που σπάνια λαμβάνουμε υπόψιν, είναι το back pressure..
Ρε μανία με αυτό το......πως το είπαμε.....back pressure? εγώ βάζω 8οαρα :-D
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από crAss »

Το back pressure αν γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά και τον χρονισμό των εκκεντροφόρων μας και αν το συνδυάσουμε με σωστή εξάτμιση δημιουργεί υποπίεση στο θάλαμο καύσης και έτσι με απλά λόγια "ρουφάει" καύσιμο μείγμα μέσα και έχουμε ουσιαστικά υπερπλήρωση (καμία σχέση το ποσοστό της σε σχέση με την υπερπλήρωση που κάνει ένας συμπιεστής καυσαερίων ή ένας μηχανικός συμπιεστής μην παρεξηγηθώ).
Life is too short not to...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από nikolas »

kostas200vi έγραψε:
nikolas έγραψε: και ένα από αυτά που σπάνια λαμβάνουμε υπόψιν, είναι το back pressure..
Ρε μανία με αυτό το......πως το είπαμε.....back pressure? εγώ βάζω 8οαρα :-D
Καλώς ή κακώς στα ατμοσφαιρικά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο..!! Και το βλέπεις και με χειροπιαστά αποτελέσματα ;)
MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Πουλάω το χειροποιητο χταπόδι μου πέδες που είναι 4-1..

Εχω το rover 25 και επιδί έβαλα τουρμπίνα και το αλλαξα αναγκαστικά το δίνω..

Οποιος θέλει πμ εδώ ή στην κατηγορία ''Πουλάω'' του φορουμ...

Η τιμή είναι 200 ευρώ..

Και να πώ ότι μου έκανε τρομερή δουλειά όταν το φόρεσα επάνω..

:burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn: :burn:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες