Περι εξάτμισης
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 3:41 pm
- Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Όσο για το τι θέλω: και εμφάνιση, και λίγο (λίγο όμως!) ήχο και φυσικά ότι γίνεται από καλύτερη επίδοση!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 3:41 pm
- Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Ναι αμέ, γιατί όχι;Tasos_7R έγραψε:Εμένα μου κάνει εντύπωση πως τα 48mm θεωρούνται ιδανική διάμετρο τόσο για 1,8 όσο και για 1,4...
Χρυσούλα αν θες μπορώ να σου στείλω με pm ένα-δυο καλά και φθηνά συνεργεία να πας να ρωτήσεις... λέω με pm για να μη φανεί ότι κάνω διαφήμιση ή κάτι τέτοιο...
- stickers!!!
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Μαμα το 1,4 φοραει 45mm νομιζω αλλα με καζανακια πηγμενα!Tasos_7R έγραψε:Εμένα μου κάνει εντύπωση πως τα 48mm θεωρούνται ιδανική διάμετρο τόσο για 1,8 όσο και για 1,4...
Το ελευθερωνεις λιγακι και εισαι οκ...περνει λιγο τα πανω του
Και εισαι και μια χαρα και αμα το κανεις και 1.6 1.8.....
Στην ουσια βαζεις εξατμιση μονο μια φορα και ας ανεβεις κυβικα μετα...
Τωρα να ασχοληθεις να φτιαξεις εξατμιση να δωσεις τοσα λευτα για τον 1.4 ειδικα δεν νομιζω οτι αξιζει!
Δεστο οτι θα παρει πανω του το αμαξι και εχεις και θα εχεις και την εξατμιση σου για να το φτασεις και μεχρι και 150-160αλογα....
1.800 vvc 150hp παλια.....
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Τα 200άρια είχαν χταπόδι 4-2-1, τα 25άρια και ZR είχαν 4-1 χταπόδι. Το 4-1 αποδίδει καλά ψηλά, ενώ το 4-2-1 αποδίδει λίγο χειρότερα ψηλά, αλλά καλύτερα στις μεσαίες. Το 1.4 επειδή λόγω κυβικών δεν έχει πολύ ροπή στις μεσαίες στροφές προτιμάμε το 4-2-1 γιατί συνολικά κάνει το αυτοκίνητο πιο σβέλτο. Το ιδανικό χταπόδι για τα αυτοκίνητά μας το βγάζει η janspeed και είναι 4-2-1. Στα 200ρια ειδικά τα 1.4 η βελτίωση που θα πάρεις από το χταπόδι ακόμη και της janspeed είναι μικρή και δεν δικαιολογείται από πλευράς κόστους. Οπότε από δίχαλο και πίσω όπως είπε ο stickers και στη διάμετρο που πρότεινε, 48 mm.
Δεν έχω κάτσει να μετρήσω την janspeed που έχω για το zr160 τι διάμετρο έχει.
Πάντως το 1.4 παίρνει πολύ δύσκολα ουσιαστική βελτίωση και όλα είναι πολύ ακριβά (=δεν αξίζει). Στα αυτοκίνητά μας αυτό που δίνει αρκετά είναι ο υπερκυβισμός. Μπορείς να το κάνεις 1.6 ή και 1.8. Το 1.6 έχει μικρότερο κόστος γιατί δεν χρειάζεται να βγει ο κινητήρας από το αυτοκίνητο και έχεις ορατή βελτίωση λόγω της αυξημένης ροπής στις μεσαίες. Το 1.8 έχει μόνο 10-15 άλογα παραπάνω από το 1.4, αλλά πολύ περισσότερη ροπή αν το αφήσεις μαμά από τα υπόλοιπα.
Συνολικά αν είσαι πριζομένη να κάνεις κάτι στο αυτοκίνητο θα σου έλεγα σύνολο να μην δώσεις με τίποτα πάνω από 1000 ευρώ. Να το κάνεις 1600 μαμά με ένα βαρελάκι μπροστά και μια εξάτμιση από το δίχαλο και πίσω και θα πηγαίνεις αρκετά πιο σβέλτα.
Δεν έχω κάτσει να μετρήσω την janspeed που έχω για το zr160 τι διάμετρο έχει.
Πάντως το 1.4 παίρνει πολύ δύσκολα ουσιαστική βελτίωση και όλα είναι πολύ ακριβά (=δεν αξίζει). Στα αυτοκίνητά μας αυτό που δίνει αρκετά είναι ο υπερκυβισμός. Μπορείς να το κάνεις 1.6 ή και 1.8. Το 1.6 έχει μικρότερο κόστος γιατί δεν χρειάζεται να βγει ο κινητήρας από το αυτοκίνητο και έχεις ορατή βελτίωση λόγω της αυξημένης ροπής στις μεσαίες. Το 1.8 έχει μόνο 10-15 άλογα παραπάνω από το 1.4, αλλά πολύ περισσότερη ροπή αν το αφήσεις μαμά από τα υπόλοιπα.
Συνολικά αν είσαι πριζομένη να κάνεις κάτι στο αυτοκίνητο θα σου έλεγα σύνολο να μην δώσεις με τίποτα πάνω από 1000 ευρώ. Να το κάνεις 1600 μαμά με ένα βαρελάκι μπροστά και μια εξάτμιση από το δίχαλο και πίσω και θα πηγαίνεις αρκετά πιο σβέλτα.
Life is too short not to...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 3:41 pm
- Τοποθεσία: Αμπελόκηποι
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνιση...crAss έγραψε:Τα 200άρια είχαν χταπόδι 4-2-1, τα 25άρια και ZR είχαν 4-1 χταπόδι. Το 4-1 αποδίδει καλά ψηλά, ενώ το 4-2-1 αποδίδει λίγο χειρότερα ψηλά, αλλά καλύτερα στις μεσαίες. Το 1.4 επειδή λόγω κυβικών δεν έχει πολύ ροπή στις μεσαίες στροφές προτιμάμε το 4-2-1 ....
Κατά δεύτερον, τι να σου πω, το 'χα, το 'χω και θα το 'χω άχτι αυτό το αυτοκίνητο, και ακόμη κι αν κάποια στιγμή πάρω καινούριο, το roverάκι δεν το αποχωρίζομαι με τίποτα!! Όπότε, όπως αντιλαμβάνεσαι, θέλω να του κάνω κάποιες αλλαγές και σιγά σιγά μέσα από κουβεντούλα εδώ θα καταλήξω στο ποιες θα είναι αυτές. Τίποτα τρελό και παλαβό, απλά να το βλέπω να πηγαίνει το καλύτερο δυνατό και να φαίνεται εξωτερικά περιποιημένο!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Η δικιά μου γνώμη αν πας για υπερκυβισμό, να πας για 1.8..από άλογα σε "μαμά" φάση μπορεί να μη βλέπεις τρελή διαφορά, γύρω στα +15 αλλά τα 3+ έξτρα κιλάκια ροπής νομίζω ότι μετράνε πολύ..
Αλλά ξεκίνα πρώτα με την εξάτμιση και σίγουρα όταν ακούσεις το πιο μπάσο ήχο της..θα αγριέψεις!!
Τάσο, για να είμαι ειλικρινής την ίδια απορία είχα και εγώ, αλλά αφενός όταν βλέπεις χειροπιαστά πράγματα μπροστά σου και στα επιβεβαιώνουν και οι πλέον ειδικοί αναγκάζεσαι να τα δεχτείς, και αφετέρου ο κάθε κινητήρας έχει τα δικά του στοιχεία και προϋποθέσεις για να δουλέψει σωστά, και ένα από αυτά που σπάνια λαμβάνουμε υπόψιν, είναι το back pressure..
Αλλά ξεκίνα πρώτα με την εξάτμιση και σίγουρα όταν ακούσεις το πιο μπάσο ήχο της..θα αγριέψεις!!
Τάσο, για να είμαι ειλικρινής την ίδια απορία είχα και εγώ, αλλά αφενός όταν βλέπεις χειροπιαστά πράγματα μπροστά σου και στα επιβεβαιώνουν και οι πλέον ειδικοί αναγκάζεσαι να τα δεχτείς, και αφετέρου ο κάθε κινητήρας έχει τα δικά του στοιχεία και προϋποθέσεις για να δουλέψει σωστά, και ένα από αυτά που σπάνια λαμβάνουμε υπόψιν, είναι το back pressure..
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Ρε μανία με αυτό το......πως το είπαμε.....back pressure? εγώ βάζω 8οαραnikolas έγραψε: και ένα από αυτά που σπάνια λαμβάνουμε υπόψιν, είναι το back pressure..
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Το back pressure αν γνωρίζουμε τα χαρακτηριστικά και τον χρονισμό των εκκεντροφόρων μας και αν το συνδυάσουμε με σωστή εξάτμιση δημιουργεί υποπίεση στο θάλαμο καύσης και έτσι με απλά λόγια "ρουφάει" καύσιμο μείγμα μέσα και έχουμε ουσιαστικά υπερπλήρωση (καμία σχέση το ποσοστό της σε σχέση με την υπερπλήρωση που κάνει ένας συμπιεστής καυσαερίων ή ένας μηχανικός συμπιεστής μην παρεξηγηθώ).
Life is too short not to...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Καλώς ή κακώς στα ατμοσφαιρικά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο..!! Και το βλέπεις και με χειροπιαστά αποτελέσματαkostas200vi έγραψε:Ρε μανία με αυτό το......πως το είπαμε.....back pressure? εγώ βάζω 8οαραnikolas έγραψε: και ένα από αυτά που σπάνια λαμβάνουμε υπόψιν, είναι το back pressure..
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
- Επικοινωνία:
Re: Περι εξάτμισης
Πουλάω το χειροποιητο χταπόδι μου πέδες που είναι 4-1..
Εχω το rover 25 και επιδί έβαλα τουρμπίνα και το αλλαξα αναγκαστικά το δίνω..
Οποιος θέλει πμ εδώ ή στην κατηγορία ''Πουλάω'' του φορουμ...
Η τιμή είναι 200 ευρώ..
Και να πώ ότι μου έκανε τρομερή δουλειά όταν το φόρεσα επάνω..
Εχω το rover 25 και επιδί έβαλα τουρμπίνα και το αλλαξα αναγκαστικά το δίνω..
Οποιος θέλει πμ εδώ ή στην κατηγορία ''Πουλάω'' του φορουμ...
Η τιμή είναι 200 ευρώ..
Και να πώ ότι μου έκανε τρομερή δουλειά όταν το φόρεσα επάνω..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες