Περι εξάτμισης

Απάντηση
MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Εχω το 1.4 με τα 103 ροβερ 25..

Πέδες φοράω χειροποίητο χταπόδι ,έχω βγάλει τους καταλύτες 55mm σωλήνες και εχω αλλαγμένο τελικό..Μάρκα δεν ξέρω είναι όμως ιταλικό (Power κάπως λέγεται)..

Το θέμα είναι ότι είδα διαφορά μόλις έβγαλα τα μανίσια..Επίσεις έχω και βαρελάκι αντί για παπά..

Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν έχω καθόλου δύναμη στα χαμηλά..Μίλησα με έναν εξατμησά και μουπε ότι πρέπει να βάλουμε και καταλύτη για να μου δώσει και στα χαμηλά..και οτι κάνει γύρω στα 330 ευρώ..

Τι λέτε και σεις καλά μου πε ή χωρίς καταλύτη είναι καλύτερα και άμα βάλω θα μου κόψει κιάλλο το μοτέρ???
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από i-VTec »

Έβγαλες και το μεσαίο?Αν ναι,ίσως θα έπρεπε να το ξαναβάλεις,θα σου δώσει κάτι χαμηλά...
Εικόνα
Meg@john
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
Τοποθεσία: Megara
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από Meg@john »

παει το μοτέρ για 1.8, που έλεγες....??
Εικόνα
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Καταλύτη και μεσαίο για να το σώσεις χαμηλά... Και πάλι δε ξέρω για το rover κατά πόσο είναι ιδανική αυτή η διάμετρος.... :roll:
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από saikoe39 »

Aν δεν κανω λαθος...και ο θανος οταν το ειχε 1.4...κατι τετοιο ειχε κανει....!!!!!
και δεν ειχε καλο αποτελεσμα...!!!!
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Άβαταρ μέλους
stickers!!!
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από stickers!!! »

MEGAMAN έγραψε: 55mm σωλήνες

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Υπερβολικα πολυ μα πολυ μεγαλη σωληνα!!!!!!!!

Για να βαλεις σωληνωσεις 55mm πρεπει να εχεις πανω απο 180hp τουλαχιστον!!!

Φαντασου εμενα ειναι 1.8vvc και το εχω με 48αρα και ξυριζει!
Και 48mm το εβγαζε και η Rover!Στο VI!

Aκομα και η 50αρα ειναι υπερβολη!

Πως σου ηρθε και το κανες αυτο?εξατμισας στο πε η μονος σου?

Τα Rover παντως θελουν εξατμιση ετσι ωστε να κρατανε συμπιεση οχι τερμα ελευθερη και παμε...
1.800 vvc 150hp παλια.....
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από nikolas »

Η εξάτμιση που έχεις βάλει είναι υπερβολικά μεγάλη..εδώ εγώ με 50άρα και δεν έχω πειστεί για τα οφέλη της..!!
Πάντως, στο αγγλικό forum που ρώτησα κάτι, ένα παιδί είχε γράψει ότι το vi έχει 57mm σωλήνα, 2.25"
MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Meg@john παει το μοτέρ για 1.8, που έλεγες....??
Όχι ακόμα ψάχνω για μοτέρ..Μίλησα με ένα παιδί από καβάλα που έχει ένα μοτέρ 1.8 mg zr στα 160 και το δίνει 1300 ευρώ..Είναι μόνο το μοτέρ όμως..και αν το πάρω που θα βρω εγγεφάλους και πλεξούδες???
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Υπερβολικα πολυ μα πολυ μεγαλη σωληνα!!!!!!!!

Για να βαλεις σωληνωσεις 55mm πρεπει να εχεις πανω απο 180hp τουλαχιστον!!!

Φαντασου εμενα ειναι 1.8vvc και το εχω με 48αρα και ξυριζει!
Και 48mm το εβγαζε και η Rover!Στο VI!

Aκομα και η 50αρα ειναι υπερβολη!

Πως σου ηρθε και το κανες αυτο?εξατμισας στο πε η μονος σου?

Τα Rover παντως θελουν εξατμιση ετσι ωστε να κρατανε συμπιεση οχι τερμα ελευθερη και παμε...
Στρικερ ναι ο εξατμισάς μου το πρότεινε..Τώρα σκέφτομαι να βάλω καταλύτη αγωνιστικό όπως λέει αυτός γύρω στα 330 ευρώ..Ξέχασα να σας πω ότι φοράω και δύο σιγαστήρες στην μέση προτού το τελικό..
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από i-VTec »

Πες του εξατμισά σου ότι τα Rover μοτέρ δεν δουλεύουν το ίδιο με τα Honda...Αν είχες Honda μοτέρ,ακόμα και η 55αρα δεν θα ξεπερνούσε τα όρια της υπερβολής,μιά χαρά θα δούλευε...Αλλά έχεις K-Series,οπότε ειδικά για το 1.4,ακόμα και τα 50mm είναι πολλά,όπως σου είπαν και τα παιδιά...
Εικόνα
MEGAMAN
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 14, 2009 10:36 am
Επικοινωνία:

Re: Περι εξάτμισης

Δημοσίευση από MEGAMAN »

Οπότε τι προτείνετε ??? Να πάω να βγάλω την 55 άρα και να βάλω 48 άρα ???
Και έτσι όπως βλέπω δε θα βρω μοτερ στα 1.8 που ψάχνω οπότε με βλέπω να το κάνω 1.8 έτσι όπως είναι με το 1.4 μοτέρ που φοράω..
Οπότε με προοπτική για να το κάνω 1.8 να την αφήσω την σωλήνα η να πάω να την αλλάξω..Γαμώτο κιάλλα λεφτά για σωλήνες τωρα.. :roll: :roll: :roll:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες