ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από crAss »

Επίσης ας γράψω κάτι ακόμη για τους εκκεντροφόρους. Οι εκκεντροφόροι έχουν βασικά 2 κατασκευαστικά χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν και αυτό είναι η διάρκεια σε μοίρες και το βύθισμα που έχουν. Αυτά τα 2 όμως ενώ μας λένε πως είναι ο εκκεντροφόρος δεν μας λένε πως πρέπει να τοποθετηθεί στο όχημά μας. Αυτό ακόμη και αν εκκεντροφόρος εισαγωγής και εκκεντροφόρος εξαγωγής είναι ακριβώς ίδιοι. Πρέπει λοιπόν πρώτα από όλα να δούμε σε πιο χρονικό σημείο θέλουμε να αρχίσει να ανοίγει ο εκκεντροφόρος την βαλβίδα/βαλβίδες του κάθε κυλίνδρου και πότε να φτάσει στο μέγιστο βύθισμα που έχει την βαλβίδα. Και ακόμα και αν όλα αυτά τα κάνουμε πρέπει να δούμε πόσο χρόνο θέλουμε ο εκκεντροφόρος εξαγωγής να αφήνει ταυτόχρονα ανοικτές τις εξαγωγής με της εισαγωγής (αυτό είναι πολύ βασικό γιατί έτσι δημιουργείται υποπίεση μέσα στον κύλινδρο και το καύσιμο μείγμα εισέρχεται με μεγαλύτερο ρυθμό και έτσι έχουμε ενός είδους υπερπλήρωση). Τέλος πρέπει να δούμε πότε είναι σωστό ο εξαγωγής να ανοίγει στο μέγιστο τις βαλβίδες εξαγωγής.
O boubis μπορεί να φτιάχνει εκκεντροφόρους με χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν δυνητικά να δουλέψουν καλύτερα από αυτούς των Piper/kent/ptp/qed όμως αν του ζητήσουμε πως να τους βάλουμε δεν μπορεί να μας προτείνει κάτι χειροπιαστό. Από την άλλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές μας δίνουν με ακρίβεια τα στοιχεία για να χρονίσουμε σωστά τους εκκεντροφόρους που μας πουλάνε. Έτσι ξέρουμε ότι αν χρησιμοποιήσουμε αυτά τα στοιχεία θα λειτουργήσουν σε ένα βέλτιστο σημείο, έτσι όπως το έχουν ορίσει αυτοί οι κατασκευαστές. Αυτό είναι τρομερά σημαντικό για αυτοκίνητα δρόμου. Αλλιώς θα πρέπει να πάμε σε δυναμόμετρο και τελείως στην τύχη να βρούμε που παίζουν σχετικά καλά οι εκκεντροφόροι μας. Με παρόμοιο τρόπο και προσομοιώσεις cfd έχουν σχεδιαστεί και οι άλλοι εκκεντροφόροι. Αλλά οι άλλοι είχαν ένα εκπαιδευμένο team που έκανε όλες αυτές τις δοκιμές πριν μας προσφέρει στο τέλος ένα προϊόν που όταν το βάλεις πάνω όπως μας λένε δουλεύει σωστά και απροβλημάτιστα.
Και κοιτάξτε και τις τιμές που ζητάει ο boubis. Τις βρίσκω αρκετά τσιμπημένες, ειδικά τώρα που η λίρα έχει πέσει και ο ΦΠΑ στην Αγγλία είναι στο 15%...

Υ.Γ. 1. Όσοι έχετε MEMS 3 δηλαδή ο εκκεντροφόρος σας ΔΕΝ έχει ράουλο, αλλά εξόγκωμα για να διαβάσει η ECU το που βρίσκεται κάθε στιγμή ΔΕΝ μπορείτε να βάλετε ΚΕΝΤ, μόνο Piper και PTP (για QED δεν γνωρίζω). Επίσης αν αγοράσετε μεταχειρισμένους προσοχή γιατί αυτοί με το ράουλο όλων των εταιριών ΔΕΝ ταιριάζουν στο μοτέρ σας.
Υ.Γ. 2. Για να ρυθμίσουμε χρονισμό προϋποθέτει την αγορά ρυθμιζόμενων γραναζιών.
Υ.Γ. 3. Αν δεν θέλετε/έχετε τα χρήματα να μπείτε στη διαδικασία αγοράς γραναζιών και χρονισμού ακριβείας ΜΗΝ πάρετε εκκεντροφόρους. Βασικά μπορείτε να πάρετε είτε τους εκκεντροφόρους της PTP που έχουν τον ίδιο χρονισμό με αυτούς των tf115/135 είτε να βρείτε εκκεντροφόρους από tf115-135 που ο χρονισμός τους ταιριάζει με τα μαμά γρανάζια
Life is too short not to...

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από saikoe39 »

crAss έγραψε:
saikoe39 έγραψε:

συμφωνω......!!!!!!!!!

τπτ δεν φοραω.....σιγα μην το 'φτιαξω' κιολας.....

για το 1.4 ο μπουμπης παντως εχει ετοιμα νουμερα για ρεπροφιλ εκκεντ.....αρα σημαινει οτι καποιος το εχει ξανα κανει..........βεβαια δεν εχω ιδεα για μοιρες .....

grass συμφωνω μαζι σου...ο 1.4 ειναι χασιμο χρονου........βαζεις ενα vti μοτερ πανω..και τελος......!!
@@ έχει...πριν κάνω τη μετατροπή πέρασα από εκεί. Του έδωσα τα νούμερα των μαμά ακριβώς και του έδωσα και τα νούμερα του πως θέλω να γίνουν (νούμερα της Piper και της Kent). Και μου είπε ότι από τους μαμά τέτοια νούμερα δεν μπορεί να βγάλει. Και όταν τον ρώτησα τι μπορεί να βγάλει μου είπε θα τα βάλουμε πάνω και θα δούμε τι θα βγει.
Ναι το ξέρω ότι έχει τρελή εμπειρία με άλλα μοτέρ και δεν το αμφισβητώ. Αμφισβητώ όμως την εμπειρία που έχει με τα Kseries.

σου λεω (απο πρωτο χερι) οτι εχει ετοιμα νουμερα....
ειναι πολυ φυσικο να μην μπορει να σου βγαλει τα νουμερα των κεντ κλπ...αν η αποκληση απο τα μαμα ειναι μεγαλη....και σαφως μιλαμε για ρεπροφιλ στα εκκεντρα..!!!!!!!


Και εκτος αυτου....σχεδον παντα ο boubis οταν σου δινει τα εκκεντρα σου....ταυτοχρονα σου δινει ενα χαρτακι που λεει πως πρεπει να ρυθμισεις....!!!!!(για τα 1.4 τα δικα μας....στελνει και χαρτι που αναγραφοντε οι ρυθμισεις που πρεπει να γινουν).....

για τα 1.4 συμφωνω οτι η καλυτερη λυση ειναι τα εκκεντρα τον tf 115.....αλλα και παλι πιστευω οτι δεν αξιζει...η διαφορα ειναι μικρη............(και εγω με το μαμα 1.4 μου παλι θα τα παταω.... :P )
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από crAss »

Εμένα πάντως προσωπικά όταν πήγα και του το συζήτησα δεν μου είπε κάτι τέτοιο. Αυτό έγινε χμμ...1.5-2 χρόνια πριν. Αν από τότε δοκίμασε και έφτιαξε κάτι για kseries οκ...
Life is too short not to...

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Κι εγώ είχα πάει πριν 1-2 χρόνια δεν είχε ιδέα από k series και μου είπε ότι δεν έχει φτιάξει ποτέ γι'αυτό το μοτέρ ;)
Μπλοκέ τα ίδια ;)
MG TF turbo...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κώστας RWD έγραψε:Κι εγώ είχα πάει πριν 1-2 χρόνια δεν είχε ιδέα από k series και μου είπε ότι δεν έχει φτιάξει ποτέ γι'αυτό το μοτέρ ;)
Μπλοκέ τα ίδια ;)
Μπλοκε ειχε φτιαξει για το δικο μου 170.000χιλ δρχμ
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Ναι φτιάχνει αλλά μου ζήτησε περισσότερα από ότι το Quaife :;T
MG TF turbo...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από kostas200vi »

Κώστας RWD έγραψε:Ναι φτιάχνει αλλά μου ζήτησε περισσότερα από ότι το Quaife :;T
Ποσα σου ζητησε ? :shock:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

kostas200vi έγραψε:
Κώστας RWD έγραψε:Ναι φτιάχνει αλλά μου ζήτησε περισσότερα από ότι το Quaife :;T
Ποσα σου ζητησε ? :shock:
700€ :shock: :shock:

Και το Quaife το έβαλα με 350€ :-D
MG TF turbo...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από kostas200vi »

700 € :shock: :shock: :shock: ειναι :crazy:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από kostas200vi »

Ρε Κωστή Quaife από ποιον πήρες ? 350€ είναι πολύ καλή τιμή !!!
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες