ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από nikolas »

Ωραίος ;)

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από thanos_s »

nikolas έγραψε:
Κώστας RWD έγραψε:Για την ιστορία 145 και 160 έχουν 31.5mm βαλβίδες.
Διαφορετικές όμως, απ'όσο ξέρω..Αλλά δεν βρίσκω φωτογραφία με τις διαφορές..
εχουν ιδια διαμετρο αλλα διαφορετικο υλικο κατασκευης....
.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από thanos_s »

nikolas έγραψε:1) είναι δημοπρασία ανοιχτή, που σημαίνει ότι χτυπάς, και ανάλογα με τη ζήτηση, ανεβαίνει η τιμή μέχρι να τελειώσει και κατοχυρώνεται ε όποιον έχει δώσει τη μεγαλύτερη προσφορά..Όπως λέει και ο saikoe αυτός, απ'ότι φαίνεται είναι ευχαριστημένος και με 600λίρες οπότε αν θες μπορείς να του κάνεις προσφορά..!! Ρώτα όμως για σίγουρα τι θα γίνει με τα μεταφορικά..
2) σου λέει ότι "yes this enginge is the same as used in the rover 25 vi 155bhp and the rover zr 1.8vvc also used in lotus elise and mgf hope this helps" sorry..αλλά δεν είναι έτσι..!! Το μοτέρ αυτό όπως γράφει και αυτός βγήκε από Rover Coupe 1998..άραμιλάμε αφενός για MEMS 2J και αφετέρου για ελαφρώς διαφορετική πολλαπλή εισαγωγής και ελαφρώς διαφορετικές βαλβίδες στη κεφαλή..
Το κομμάτι διαφορετική πολλαπλή εισαγωγής και βαλβίδων δε θα με απασχολούσε τόσο, όσο ότι πρόκειται για MEMS 2J, ενώ εσύ έχεις MEMS3..
Σαφώς και μπορεί να μπει στο δικό σου, και σαν MEMS 2J αλλά ποιος ο λόγος, όταν μπορείς να βρεις MEMS3 που υποτίθεται πως έχει καλύτερη διαχείριση κινητήρα..!!
τα 145 με τα 160αρια εχουν ιδιες εισαγωγες,απλα στο παλιο γραφει vvc και ειναι μαυρη.Μικρη διαφορα υπαρχει μονο στη διαχειρηση αλλα εφοσον θα αλλαχτει πλεξουδα στο αμαξι, μικρο ρολο παιζει.
.

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από nikolas »

Μα ούτως η άλλως χρειάζεται αλλαγή πλεξούδας και στο 145 και στο 160..Με το 160 παιζεις με πολλαπλασιαστές στις μπουζόπιπες και με το 145 με πολλαπλασιαστές πίσω χαμηλά στο μοτέρ..Ίσως ακούγεται ασήμαντο αλλά προσωπικά το θεωρώ αρκετά σημαντικό..Ο εγκέφαλος έχει καλύτερη διαχείριση και μπορεί να πάρει πρόγραμμα..
Η μεταλλική εισαγωγή έχει σε διαφορετικό σημείο τον αισθητήρα θερμοκρασίας του αέρα και δεν ξέρω αν έχουν και άλλες διαφορές..

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Η ουσιαστική διαφορά είναι στη δυνατότητα προγραμματισμού του MEMS3 ;)

Θάνο το υλικό των βαλβίδων είναι το ίδιο.
Τα πιστόνια λένε ότι είναι πιο ανθεκτικά. Ο Βώσσος το αμφισβητεί.
MG TF turbo...

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από crAss »

Δεν ξέρω αν το αμφισβητεί ο Βώσος, πάντως έχουν σίγουρα διαφορετικό part number και είναι διαφορετικά του vvc160 από αυτά που έχει το tf135.
Life is too short not to...

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από thanos_s »

εγω λεω ψυλλοι στα αχυρα....ψαχνουμε παραπανω αντοχες και 4-5 εργοστασιακα παραπανω αλογα......οποιος θελει ενισχυμενα πιστονια τα σκαει και τα βαζει.Το part number μπορει να αλλαζει γιατι πχ διορθωσαν καποιο μικρο bug που ισως δημιουργουσε μια υπονοια οτι μετα απο 240.οοο χλμ θα εκαιγε λαδι κλπ.Δεν σημαινει οτι τα ενισχυσαν,τα εκαναν σφυρηλατα,βαλαν nicasil χιτωνια,κλπ.
Παω να πλυνω το 200.
Καλημερες :kot: :beer: :beer:
.

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από kostas200vi »

crAss έγραψε:Δεν ξέρω αν το αμφισβητεί ο Βώσος, πάντως έχουν σίγουρα διαφορετικό part number και είναι διαφορετικά του vvc160 από αυτά που έχει το tf135.
:iagree:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

thanos_s
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 768
Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
Τοποθεσία: @@
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από thanos_s »

kostas200vi έγραψε:
crAss έγραψε:Δεν ξέρω αν το αμφισβητεί ο Βώσος, πάντως έχουν σίγουρα διαφορετικό part number και είναι διαφορετικά του vvc160 από αυτά που έχει το tf135.
:iagree:
εσυ βαλε κανα σασμαν να δεις καμια τελικη γιατι :kot: :battle: :P :P :-D
.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ΒΟΉΘΕΙΑ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ 1.4

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

thanos_s έγραψε:
kostas200vi έγραψε:
crAss έγραψε:Δεν ξέρω αν το αμφισβητεί ο Βώσος, πάντως έχουν σίγουρα διαφορετικό part number και είναι διαφορετικά του vvc160 από αυτά που έχει το tf135.
:iagree:
εσυ βαλε κανα σασμαν να δεις καμια τελικη γιατι :kot: :battle: :P :P :-D
:-D :-D
MG TF turbo...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες