Kosei K1
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Kosei K1
Οι φωτογραφίες είναι από κινητό γι αυτό δεν έχουν καλή ανάλυση αλλά θα βγάλω κι άλλες!!! Το έβαλα στις μηχανικές βελτιώσεις γιατί εκεί πιστεύω ότι ανήκει, αφού έχει να κάνει με μη αναρτώμενο βάρος, μέγεθος πολύ σημαντικό τόσο για επιδόσεις όσο και για οδική συμπεριφορά. Οι μέχρι τώρα δοκιμές ρολαριστά δείχνουν πως ότι έχω χάσει από το φαρδύ πέλμα και τη μεγαλύτερη διάμετρο το αναπληρώνει η K1 με το μικρό της βάρος (4,8Kg). Από στάση πρέπει να έχει δώσει πολύ στο αμάξι αλλά ποιο συγκεκριμένα θα ξέρω όταν δοκιμάσω.
Δεν είναι πανέμορφες?????
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Tasos_7R την Δευ Ιαν 26, 2009 5:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Kosei K1
Πολυ ωραιες ......... μεγιες
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Kosei K1
Thanks Κώστα!!! Και στα δικά σου σύντομα!!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Kosei K1
Αν και ισχύουν αυτά που λες, εγώ θα τις τοποθετούσα στις αισθητικές βελτιώσεις γιατί νομίζω ότι κύριος παράγοντας που οδηγεί κάποιον στο να βάλει ζάντες, είναι η αισθητική ομορφιά, και στη συνέχεια έρχονται και τα όποια άλλα οφέλη..τα οποία σπάνια αποτελούν κριτήριο επιλογής νομίζω..!!
Όπως και να'χει καλοφόρετες!!
Όπως και να'χει καλοφόρετες!!
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Kosei K1
Το τερπνόν μετά του ωφελίμου Νικόλα!! Αν επέλεγα καθαρά με αισθητικά κριτήρια θα είχα βάλει κατά 90% τις O.Z. Superturismo (ευτυχώς που δε τις έβαλα γιατί οι kosei είναι ΘΕΙΚΕΣ ΚΑΙ σε εμφάνιση ). Αλλά ζυγίζουν 7 kg η μία και κοστίζουν τα ίδια λεφτά περίπου. Και όπως έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ κάθε επιπλέον κιλό στους τροχούς ή στην ανάρτηση ή στα φρένα έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία απ' ότι στο υπόλοιπο αμάξωμα. Γενικά είμαι άνθρωπος που μου αρέσουν τα ελαφριά εξαρτήματα στο αυτοκίνητό μου... Και θέλω κάθε αλλαγή που γίνεται να έχει θετικό και όχι αρνητικό αντίκτυπο στις επιδόσεις. Πάντως το θέμα θα έχει και τεχνικές προεκτάσεις όταν δοκιμάσω από στάση με το GTi του Δημήτρη και δω διαφορές... Προς το παρών δοκιμάσαμε μόνο ρολαριστά. Σύντομα θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για να βγάλουμε συμπεράσματα για το κατά πόσο μια πολύ ελαφριά ζάντα μπορεί να κάνει τη διαφορά στην πράξη. Γι αυτό το έβαλα στις μηχανικες βελτιώσεις.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Kosei K1
Μεγειές ρε Τάσο το ζαντικό!Ωραίες, προτιμώ τις δικιές μου όμως από το GTi!!! :-D:-D (πόσο ζυγίζει μια δικιά μου αλήθεια,ξες?) Μιας που το παρατήρησα,να σε ρωτήσω...Με τα δισκόφρενα που έβαλες μπροστά είδες διαφορά,αξίζει?Και πίσω να φανταστώ άξονας από GTi..Για πες εντυπώσεις γιατί έχω ένα θεματάκι με τα φρένα...
Rover 416GSi '92
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Kosei K1
Thanks Παναγιώτη!!! Απ' όσο ξέρω οι ζάντες του GTi είναι θεόβαρες... Αφού κι ο Μήτσος θα τις πετάξει σε λίγο... Νομίζει ότι θα με περάσει αν αλλάξει ζάντες
Βασικά όταν έβαλα τα δισκόφρενα είδα διαφορά μεγάλη αλλά δε νομίζω ότι οφείλεται στα δισκόφρενα και μόνο. Γενικά είχα αλλάξει τακάκια μπρος-πίσω (ebc red stuff-ebc green stuff), δίσκους εμπρός και το σημαντικότερο έγινε ρύθμιση στα φρένα εμπρός-πίσω. Με το καιρό οι δαγκάνες οι πίσω ξεκουρδίζονται κατά κάποιο τρόπο και πέφτει όλο το φρενάρισμα μπροστά. Και τώρα πάλι θέλουν ρύθμισμα. Δε ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλα GSi-GTi αυτό... Αυτοί οι δίσκοι κάνουν 170 ευρώ και δε ξέρω αν θα τους ξαναέβαζα χωρίς να λέω ότι έχω παράπονο. Ίσα ίσα που μέχρι στιγμής αντέχουν τρελά ζόρια. Απλά δε ξέρω κατά πόσο αξίζει να βάζεις ένα τόσο ακριβό δισκόφρενο τη στιγμή που και το απλό θα κάνει την ίδια δουλειά... Επείδη είναι χαρακτός (πουλ-μουρ )...??? Σιγά.... Αυτό που σίγουρα αξίζει είναι μεγαλύτερα δισκόφρενα μπρος-πίσω. Αν το κρατήσω το αμάξι θα βάλω από Prelude 2.2l μάλλον με τις αντίστοιχες δαγκάνες. Επίσης καλό είναι να μπουν σωληνάκια υψηλής. Εγώ δεν έχω και κάποιες φορές μετά από απανωτά φρεναρίσματα από 170+ νιώθω να χάνω την αίσθηση του φρένου. Πιστεύω ότι ίσως οφείλεται και εκεί. Τα πίσω δισκόφρενα τα είχε, δεν τα έβαλα εγώ... Μάλλον επειδή έχει και ABS.
Βασικά όταν έβαλα τα δισκόφρενα είδα διαφορά μεγάλη αλλά δε νομίζω ότι οφείλεται στα δισκόφρενα και μόνο. Γενικά είχα αλλάξει τακάκια μπρος-πίσω (ebc red stuff-ebc green stuff), δίσκους εμπρός και το σημαντικότερο έγινε ρύθμιση στα φρένα εμπρός-πίσω. Με το καιρό οι δαγκάνες οι πίσω ξεκουρδίζονται κατά κάποιο τρόπο και πέφτει όλο το φρενάρισμα μπροστά. Και τώρα πάλι θέλουν ρύθμισμα. Δε ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλα GSi-GTi αυτό... Αυτοί οι δίσκοι κάνουν 170 ευρώ και δε ξέρω αν θα τους ξαναέβαζα χωρίς να λέω ότι έχω παράπονο. Ίσα ίσα που μέχρι στιγμής αντέχουν τρελά ζόρια. Απλά δε ξέρω κατά πόσο αξίζει να βάζεις ένα τόσο ακριβό δισκόφρενο τη στιγμή που και το απλό θα κάνει την ίδια δουλειά... Επείδη είναι χαρακτός (πουλ-μουρ )...??? Σιγά.... Αυτό που σίγουρα αξίζει είναι μεγαλύτερα δισκόφρενα μπρος-πίσω. Αν το κρατήσω το αμάξι θα βάλω από Prelude 2.2l μάλλον με τις αντίστοιχες δαγκάνες. Επίσης καλό είναι να μπουν σωληνάκια υψηλής. Εγώ δεν έχω και κάποιες φορές μετά από απανωτά φρεναρίσματα από 170+ νιώθω να χάνω την αίσθηση του φρένου. Πιστεύω ότι ίσως οφείλεται και εκεί. Τα πίσω δισκόφρενα τα είχε, δεν τα έβαλα εγώ... Μάλλον επειδή έχει και ABS.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Kosei K1
1)Του GTi η ζάντα πάει γύρω στα 9 Kgm.
2)Το GSi έχει δίσκους απ'τη μάνα του.
3)Τα GSi/GTi δεν έχουν άξονα πίσω.
2)Το GSi έχει δίσκους απ'τη μάνα του.
3)Τα GSi/GTi δεν έχουν άξονα πίσω.
- fotis power
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
- Τοποθεσία: peristeri
- Επικοινωνία:
Re: Kosei K1
πανεμορφες και απο οτι διαβαζω και αποδοτικες οι καινουριες ζαντες...μεγιες...αμα του πεταξεις και κανα ελατηριο θα λεει τρελα...μεγιες
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Kosei K1
Αα,έχεις κ ABS εσύ!Λογικά θα το έκανε ειδική παραγγελία ο προηγούμενος κάτοχος...Σίγουρα το να βάλεις μεγαλύτερα δισκόφρενα είναι ότι καλύτερο,αρκεί να χωράνε με τη ζάντα που έχεις κ να μη χρειαστεί να τις αλλάξεις!Thanks για τις πληροφορίες σου! Ο,τι χρειαστώ ξέρω που θα απευθυνθώ!Tasos_7R έγραψε:Thanks Παναγιώτη!!! Απ' όσο ξέρω οι ζάντες του GTi είναι θεόβαρες... Αφού κι ο Μήτσος θα τις πετάξει σε λίγο... Νομίζει ότι θα με περάσει αν αλλάξει ζάντες
Βασικά όταν έβαλα τα δισκόφρενα είδα διαφορά μεγάλη αλλά δε νομίζω ότι οφείλεται στα δισκόφρενα και μόνο. Γενικά είχα αλλάξει τακάκια μπρος-πίσω (ebc red stuff-ebc green stuff), δίσκους εμπρός και το σημαντικότερο έγινε ρύθμιση στα φρένα εμπρός-πίσω. Με το καιρό οι δαγκάνες οι πίσω ξεκουρδίζονται κατά κάποιο τρόπο και πέφτει όλο το φρενάρισμα μπροστά. Και τώρα πάλι θέλουν ρύθμισμα. Δε ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλα GSi-GTi αυτό... Αυτοί οι δίσκοι κάνουν 170 ευρώ και δε ξέρω αν θα τους ξαναέβαζα χωρίς να λέω ότι έχω παράπονο. Ίσα ίσα που μέχρι στιγμής αντέχουν τρελά ζόρια. Απλά δε ξέρω κατά πόσο αξίζει να βάζεις ένα τόσο ακριβό δισκόφρενο τη στιγμή που και το απλό θα κάνει την ίδια δουλειά... Επείδη είναι χαρακτός (πουλ-μουρ )...??? Σιγά.... Αυτό που σίγουρα αξίζει είναι μεγαλύτερα δισκόφρενα μπρος-πίσω. Αν το κρατήσω το αμάξι θα βάλω από Prelude 2.2l μάλλον με τις αντίστοιχες δαγκάνες. Επίσης καλό είναι να μπουν σωληνάκια υψηλής. Εγώ δεν έχω και κάποιες φορές μετά από απανωτά φρεναρίσματα από 170+ νιώθω να χάνω την αίσθηση του φρένου. Πιστεύω ότι ίσως οφείλεται και εκεί. Τα πίσω δισκόφρενα τα είχε, δεν τα έβαλα εγώ... Μάλλον επειδή έχει και ABS.
Rover 416GSi '92
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες