Kosei K1

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Kosei K1

Δημοσίευση από panagiotis x. »

i-VTec έγραψε:1)Του GTi η ζάντα πάει γύρω στα 9 Kgm.
2)Το GSi έχει δίσκους απ'τη μάνα του.
3)Τα GSi/GTi δεν έχουν άξονα πίσω.

:-D

Φίλε i-vtec (πως είναι το όνομα σου,να μη σε λέω έτσι!)
1) καλά 9 kg?? :shock: πωω... Γι αυτό την άλλη φορά που πήγα να τις σηκώσω μου φυγε η μέση! :P
2-3) πίσω εγώ δεν έχω δισκόφρενα και σε ερώτηση στο συνεργείο πως γίνεται να έχω,μου είπαν ότι πρέπει να αλλαχτεί ολόκληρος ο άξονας κ υπέθεσα ότι εννοούσε να βάλω από GTi,το οποίο όντως έχει από τη μάνα του... Μήπως κατάλαβες διάταξη ανάρτησης ή εγώ δε σε πιάνω? Άμα δεν έχει άξονα,τι έχει? :roll:
Rover 416GSi '92

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Kosei K1

Δημοσίευση από i-VTec »

Ψαλίδια πίσω,αυτό εννοώ...Και νομίζω τα GSi έχουν απ'τη μάνα τους...Anyway,θα πρέπει να βρείς πίσω δίσκους/δαγκάνες από GTi ή κανένα CRX...
Εικόνα

panagiotis x.
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Kosei K1

Δημοσίευση από panagiotis x. »

i-VTec έγραψε:Ψαλίδια πίσω,αυτό εννοώ...Και νομίζω τα GSi έχουν απ'τη μάνα τους...Anyway,θα πρέπει να βρείς πίσω δίσκους/δαγκάνες από GTi ή κανένα CRX...
Ok! ;)
Rover 416GSi '92

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες