Σελίδα 6 από 7

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 31, 2013 11:08 am
από R414
Και γιατι αντι ολα αυτα που κοστιζουν αν μην μπει vvc πανω και αυτοματα 155 αλογα?
Πιο φθηνα δεν ερχεται?Κεφαλη-εγκεφαλος vvc απαιτουνται μονο βεβαια πιο δυσκολα βρισκονται ..

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 31, 2013 7:22 pm
από marbin
εχεισ απολυτο δικιο για το σασμαν. ειναι κατι που με απασχολει ιδιαιτερα.πεσμου γνωμη για τουσ 270 τι λενε?δεν δουλεψαν με τον εργαστασιακο εγκεφαλο?γιατι ετσι λενε.δεν χρειαζεται αγραφοσ .οσο για το χταποδι αν και 1.6 εκατσε ε?
γιατι ειχα ακουσει οτι θελει πιο πολλα αλογα για να αποδοσει.εμενα μου λειπουν αυτα τα δυο για να ολοκληρωσω τη μετατροπη.οι 270 και η σκουπα itg.+ μεταχειρω σασμαν απο zr που πιστευω μαζι με καλο δισκο πλατο να με καλυπτει ανετα.
και λεω τελοσ γιατι ειναι το καθημερινο μου αυτοκινητο και μετα αρχηζουμε να ξεφευγουμε.

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 31, 2013 11:35 pm
από crAss
Θα σου πω κάτι...πρώτα το έκανα 1.6...είδα διαφορά στις ροπές και στην καθημερινή οδήγηση, αλλά όχι κοντά στον κόφτη.
Μετά μπήκαν οι εκκεντροφόροι μαζί με όλη την εξάτμιση...έβγαζε τρελά καυσαέρια, δεν έβγαζε κάρτα καυσαερίων να φανταστείς. Τότε αγόρασα γρανάζια για ρύθμιση και έκανα και ρύθμιση ακριβείας στα σημεία που δίνει η piper στους εκκεντροφόρους. Τότε ναι είδα διαφορά και μάλιστα τα καυσαέρια με τον αγωνιστικό καταλύτη ήταν για λίγο μικρότερα από αυτά που είχα στην προηγούμενη κάρτα καυσαερίων.
Κοντά στον κόφτη όμως κάτι δεν πήγαινε καλά. Μετά από λίγους μήνες πήρα και το ITG. Εκεί έδεσε καλύτερα, είδα ορατή διαφορά στην οδήγηση. Λογικό μιας και τότε η εισαγωγή συμβάδιζε με την εξαγωγή. Να πω ότι είχα αλλάξει και είχα βάλει την πολλαπλή εισαγωγής από το vvc.
Τέλος έβαλα το dastek και πραγματικά έδεσε το σύνολο και ουσιαστικά πήρα τα άλογα στην κορυφή...το dastek μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο από τις 6000 μέχρι τις 7000 στροφές...τα 147 άλογα τα έβγαλα σχεδόν στον κόφτη. Τώρα δεν έχω το dastek γιατί μου κάηκε...το αυτοκίνητο έχει χάσει προφανώς λίγο στα ψηλά, αλλά το MEMS 3 έχει φέρει σχετικά καλά τα υπόλοιπα. Δεν ξέρω πόσα άλογα είμαι τώρα, αλλά από τις 2000-5500 δεν νιώθω να έχω χάσει τίποτα, ενώ και ψηλότερα που έχω χάσει δεν νομίζω να είναι κάτι τρελό.

ΑΝ βάλεις piper ΜΟΝΟ με ρυθμιζόμενα γρανάζια και μετά ρύθμιση σε κάποιον που ξέρει με μικρόμετρα, αλλιώς θα κάνεις μια τρύπα στο νερό...Αν δε είναι MEMS 3 το αυτοκίνητο μια χαρά θα δουλέψει, απλώς δεν θα πάρεις το βέλτιστο που θα μπορούσες. Εγώ έχω ακόμη το μαμά πρόγραμμα του zr105 (1.4).

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 01, 2013 6:59 pm
από nikolas
marbin έγραψε:εχεισ απολυτο δικιο για το σασμαν. ειναι κατι που με απασχολει ιδιαιτερα.πεσμου γνωμη για τουσ 270 τι λενε?δεν δουλεψαν με τον εργαστασιακο εγκεφαλο?γιατι ετσι λενε.δεν χρειαζεται αγραφοσ .οσο για το χταποδι αν και 1.6 εκατσε ε?
γιατι ειχα ακουσει οτι θελει πιο πολλα αλογα για να αποδοσει.εμενα μου λειπουν αυτα τα δυο για να ολοκληρωσω τη μετατροπη.οι 270 και η σκουπα itg.+ μεταχειρω σασμαν απο zr που πιστευω μαζι με καλο δισκο πλατο να με καλυπτει ανετα.
και λεω τελοσ γιατι ειναι το καθημερινο μου αυτοκινητο και μετα αρχηζουμε να ξεφευγουμε.
Επειδη ειμαι σε φαση που ειτε πουλαω το αυτοκινητο ειτε το σπαω, σκεψου την επιλογη του pg1 σασμαν με torsen διαφορικο..εχω ο,τι χρειαζεσαι για την μετατροπη..

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk 4

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 01, 2013 7:02 pm
από marbin
να εισαι καλα φιλε σε ευχαριστω για την απαντηση.αλλα επειδη σε βλεπω σχετικο με τουσ εκεντροφορουσ πεσ μου τη γνωμη σου.εγω οπωσ εγραψα φοραω τουσ r140 κοινωσ mg tf 115/135.αν τουσ αλλαξω με τουσ 270 θα υπαρξει καποια
διαφορα?τι μπορει να εχει παρει το αμαξι απο τουσ tf και τι απο τουσ 270.αμα ειναι μικρεσ οι διαφορεσ και δεν αξιζει ο
κοποσ να βελτιωσω κατι αλλο.γιατι το σετακι το δινει η ptp κανα 850 ευρω.με αυτα τα λεφτα περνω το itg και το χταποδι
τησ janspeed γιατι τελικα απο οτι βλεπω κανει και για μενα και μου μενουν και ρεστα σχεδον τα μισα.που για να σου πω
την αληθεια το προτιμω αφου με τουσ tf δεν εχει αλαξει ο ηχοσ απο το αμαξι ουτε το ρελαντι πραγμα που πρεπει να εχει
γινει σε σενα.sorry για τη ζαλαδα αλλα επειδη τουσ εχεισ δοκιμασει γιαυτο.

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Παρ Νοέμ 01, 2013 9:16 pm
από R414
Bαση στοιχειων που δινει η piper οι 270 ειναι ελαφρως πιο αγριοι με +16 αλογα αντι των +15 των 140
Ελαχιστες διαφορες-ολα αυτα στα χαρτια ..

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 02, 2013 12:01 am
από marbin
δεν νομιζω οτι αξιζει αν ειναι αυτη η διαφορα να ξανανοιγω μοτερ.και 5ps διαφορα να εχουν τζαμπα διαδικασια.μαλλον
σε ροπη θα πρεπει να εχουν καποια διαφορα.τελοσ παντων. σε ευχαριστω για την απαντηση.

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 02, 2013 12:22 am
από R414
Σε 285 πας μετα αν θες πιο αγριο προφιλ

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 02, 2013 1:44 pm
από marbin
φιλε μου παμε μακρια μετα.θελουμε αγραφουσ πιθανων σφυρηλατα πιστονια μπιελεσ το αμαξι σιγουρα θα γινεται
δυστροπο αλλαζει τελειωσ το αμαξι.παει ψηλα σε αλογα και ψηλα οικονομικα και δεν ειναι εποχη για τοσο μεγαλα
ανοιγματα.το itg και το χταποδι τησ janspeed θα προσθεσω σιγα σιγα και θα ειμαι οκ.ετσι κιαλλιωσ ειμαι ευχαριστημενοσ
οπωσ παει και ετσι.και αυτα θα μπουν μονο και μονο απλα για να δουλευει καλυτερα αφου ειναι φτιαγμενα ειδικα για
τα αμαξια μασ.

Re: skoupa

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Νοέμ 02, 2013 3:41 pm
από R414
Ασχετο.Ειχα και το 1400 και τωρα το 1800.Αν και δεν εχουν σχεση σε ροπη και γενικα δυναμη το 1400 σε στροφαρισμα ηταν αλλου
το 1800 σφιγγει πολυ ψηλα και δεν ειναι τοσο προθυμο..Αλλη διαδρομη βεβαια οποτε λογικο αλλα σε αμεση συγκριση καποιος που θελει ενα πιο νευρικο μοτερ θα πηγαινε σε 1600 τουλαχιστον εγω αν ηθελα να ασχοληθω παλι το 1800 εχει πολυ ροπη αλλα χανει πολυ σε ευστροφια κατι που για να το πετυχεις θελει πολλα σε κεφαλη