skoupa

Απάντηση
R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από R414 »

Και γιατι αντι ολα αυτα που κοστιζουν αν μην μπει vvc πανω και αυτοματα 155 αλογα?
Πιο φθηνα δεν ερχεται?Κεφαλη-εγκεφαλος vvc απαιτουνται μονο βεβαια πιο δυσκολα βρισκονται ..

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από marbin »

εχεισ απολυτο δικιο για το σασμαν. ειναι κατι που με απασχολει ιδιαιτερα.πεσμου γνωμη για τουσ 270 τι λενε?δεν δουλεψαν με τον εργαστασιακο εγκεφαλο?γιατι ετσι λενε.δεν χρειαζεται αγραφοσ .οσο για το χταποδι αν και 1.6 εκατσε ε?
γιατι ειχα ακουσει οτι θελει πιο πολλα αλογα για να αποδοσει.εμενα μου λειπουν αυτα τα δυο για να ολοκληρωσω τη μετατροπη.οι 270 και η σκουπα itg.+ μεταχειρω σασμαν απο zr που πιστευω μαζι με καλο δισκο πλατο να με καλυπτει ανετα.
και λεω τελοσ γιατι ειναι το καθημερινο μου αυτοκινητο και μετα αρχηζουμε να ξεφευγουμε.

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από crAss »

Θα σου πω κάτι...πρώτα το έκανα 1.6...είδα διαφορά στις ροπές και στην καθημερινή οδήγηση, αλλά όχι κοντά στον κόφτη.
Μετά μπήκαν οι εκκεντροφόροι μαζί με όλη την εξάτμιση...έβγαζε τρελά καυσαέρια, δεν έβγαζε κάρτα καυσαερίων να φανταστείς. Τότε αγόρασα γρανάζια για ρύθμιση και έκανα και ρύθμιση ακριβείας στα σημεία που δίνει η piper στους εκκεντροφόρους. Τότε ναι είδα διαφορά και μάλιστα τα καυσαέρια με τον αγωνιστικό καταλύτη ήταν για λίγο μικρότερα από αυτά που είχα στην προηγούμενη κάρτα καυσαερίων.
Κοντά στον κόφτη όμως κάτι δεν πήγαινε καλά. Μετά από λίγους μήνες πήρα και το ITG. Εκεί έδεσε καλύτερα, είδα ορατή διαφορά στην οδήγηση. Λογικό μιας και τότε η εισαγωγή συμβάδιζε με την εξαγωγή. Να πω ότι είχα αλλάξει και είχα βάλει την πολλαπλή εισαγωγής από το vvc.
Τέλος έβαλα το dastek και πραγματικά έδεσε το σύνολο και ουσιαστικά πήρα τα άλογα στην κορυφή...το dastek μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο από τις 6000 μέχρι τις 7000 στροφές...τα 147 άλογα τα έβγαλα σχεδόν στον κόφτη. Τώρα δεν έχω το dastek γιατί μου κάηκε...το αυτοκίνητο έχει χάσει προφανώς λίγο στα ψηλά, αλλά το MEMS 3 έχει φέρει σχετικά καλά τα υπόλοιπα. Δεν ξέρω πόσα άλογα είμαι τώρα, αλλά από τις 2000-5500 δεν νιώθω να έχω χάσει τίποτα, ενώ και ψηλότερα που έχω χάσει δεν νομίζω να είναι κάτι τρελό.

ΑΝ βάλεις piper ΜΟΝΟ με ρυθμιζόμενα γρανάζια και μετά ρύθμιση σε κάποιον που ξέρει με μικρόμετρα, αλλιώς θα κάνεις μια τρύπα στο νερό...Αν δε είναι MEMS 3 το αυτοκίνητο μια χαρά θα δουλέψει, απλώς δεν θα πάρεις το βέλτιστο που θα μπορούσες. Εγώ έχω ακόμη το μαμά πρόγραμμα του zr105 (1.4).
Life is too short not to...

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από nikolas »

marbin έγραψε:εχεισ απολυτο δικιο για το σασμαν. ειναι κατι που με απασχολει ιδιαιτερα.πεσμου γνωμη για τουσ 270 τι λενε?δεν δουλεψαν με τον εργαστασιακο εγκεφαλο?γιατι ετσι λενε.δεν χρειαζεται αγραφοσ .οσο για το χταποδι αν και 1.6 εκατσε ε?
γιατι ειχα ακουσει οτι θελει πιο πολλα αλογα για να αποδοσει.εμενα μου λειπουν αυτα τα δυο για να ολοκληρωσω τη μετατροπη.οι 270 και η σκουπα itg.+ μεταχειρω σασμαν απο zr που πιστευω μαζι με καλο δισκο πλατο να με καλυπτει ανετα.
και λεω τελοσ γιατι ειναι το καθημερινο μου αυτοκινητο και μετα αρχηζουμε να ξεφευγουμε.
Επειδη ειμαι σε φαση που ειτε πουλαω το αυτοκινητο ειτε το σπαω, σκεψου την επιλογη του pg1 σασμαν με torsen διαφορικο..εχω ο,τι χρειαζεσαι για την μετατροπη..

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk 4

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από marbin »

να εισαι καλα φιλε σε ευχαριστω για την απαντηση.αλλα επειδη σε βλεπω σχετικο με τουσ εκεντροφορουσ πεσ μου τη γνωμη σου.εγω οπωσ εγραψα φοραω τουσ r140 κοινωσ mg tf 115/135.αν τουσ αλλαξω με τουσ 270 θα υπαρξει καποια
διαφορα?τι μπορει να εχει παρει το αμαξι απο τουσ tf και τι απο τουσ 270.αμα ειναι μικρεσ οι διαφορεσ και δεν αξιζει ο
κοποσ να βελτιωσω κατι αλλο.γιατι το σετακι το δινει η ptp κανα 850 ευρω.με αυτα τα λεφτα περνω το itg και το χταποδι
τησ janspeed γιατι τελικα απο οτι βλεπω κανει και για μενα και μου μενουν και ρεστα σχεδον τα μισα.που για να σου πω
την αληθεια το προτιμω αφου με τουσ tf δεν εχει αλαξει ο ηχοσ απο το αμαξι ουτε το ρελαντι πραγμα που πρεπει να εχει
γινει σε σενα.sorry για τη ζαλαδα αλλα επειδη τουσ εχεισ δοκιμασει γιαυτο.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από R414 »

Bαση στοιχειων που δινει η piper οι 270 ειναι ελαφρως πιο αγριοι με +16 αλογα αντι των +15 των 140
Ελαχιστες διαφορες-ολα αυτα στα χαρτια ..

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από marbin »

δεν νομιζω οτι αξιζει αν ειναι αυτη η διαφορα να ξανανοιγω μοτερ.και 5ps διαφορα να εχουν τζαμπα διαδικασια.μαλλον
σε ροπη θα πρεπει να εχουν καποια διαφορα.τελοσ παντων. σε ευχαριστω για την απαντηση.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από R414 »

Σε 285 πας μετα αν θες πιο αγριο προφιλ

marbin
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Μάιος 21, 2013 9:09 am
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από marbin »

φιλε μου παμε μακρια μετα.θελουμε αγραφουσ πιθανων σφυρηλατα πιστονια μπιελεσ το αμαξι σιγουρα θα γινεται
δυστροπο αλλαζει τελειωσ το αμαξι.παει ψηλα σε αλογα και ψηλα οικονομικα και δεν ειναι εποχη για τοσο μεγαλα
ανοιγματα.το itg και το χταποδι τησ janspeed θα προσθεσω σιγα σιγα και θα ειμαι οκ.ετσι κιαλλιωσ ειμαι ευχαριστημενοσ
οπωσ παει και ετσι.και αυτα θα μπουν μονο και μονο απλα για να δουλευει καλυτερα αφου ειναι φτιαγμενα ειδικα για
τα αμαξια μασ.

R414
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 891
Εγγραφή: Δευ Μάιος 03, 2010 10:32 pm
Επικοινωνία:

Re: skoupa

Δημοσίευση από R414 »

Ασχετο.Ειχα και το 1400 και τωρα το 1800.Αν και δεν εχουν σχεση σε ροπη και γενικα δυναμη το 1400 σε στροφαρισμα ηταν αλλου
το 1800 σφιγγει πολυ ψηλα και δεν ειναι τοσο προθυμο..Αλλη διαδρομη βεβαια οποτε λογικο αλλα σε αμεση συγκριση καποιος που θελει ενα πιο νευρικο μοτερ θα πηγαινε σε 1600 τουλαχιστον εγω αν ηθελα να ασχοληθω παλι το 1800 εχει πολυ ροπη αλλα χανει πολυ σε ευστροφια κατι που για να το πετυχεις θελει πολλα σε κεφαλη

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες