LOTUS 1.8Kserries

Άβαταρ μέλους
Kostas24
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 14, 2008 9:46 pm
Επικοινωνία:

LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από Kostas24 »

Αν δε κανω λαθος η ELISE εβγαινε σε 2 εκδοσεις την 111S με μοτερ TOYOTA και την 111R που φοραγε τον 1.8 k serries που φορανε και τα ZR & TF, πως βγαινει με 192ps, φοραει αλλα πιστονια μπιελες κατι αλλο? Εχει κανει κανεις αυτη τη μετατροπη :?:
MG_ZR_160
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από crAss »

Είναι το μοτέρ VHPD το οποίο φοράει κανίβαλους εκκεντροφόρους, μηχανικά ωστήρια, έχει άλλη κεφαλή με μεγάλους αυλούς, σφυριλατά εντόσθια, τετραπετάλουδο και στροφάρει στις 7800.
Όπως καταλαβαίνεις μόνο το μπλοκ είναι κοινό με τα μοτέρ που έχουμε εμείς, ακόμα και εγκέφαλο θέλει διαφορετικό...
Από την άλλη αν βρεις ένα μοτέρ έτοιμο μπορείς να το βάλεις επάνω και με κανένα 800αρι να βάλεις και ένα dastek και να παίξεις οκ.
Πάντως πάσχουν από χρονισμό ακριβείας και πολλές φορές έβγαζαν και πάνω από 10 άλογα λιγότερα από τις προδιαγραφές, τα οποία τα ξανακέρδιζες μόλις χρόνιζες σωστά.
Life is too short not to...
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από kostas200vi »

Kostas24 έγραψε:Αν δε κανω λαθος η ELISE εβγαινε σε 2 εκδοσεις την 111S με μοτερ TOYOTA και την 111R που φοραγε τον 1.8 k serries που φορανε και τα ZR & TF, πως βγαινει με 192ps, φοραει αλλα πιστονια μπιελες κατι αλλο? Εχει κανει κανεις αυτη τη μετατροπη :?:
η 111 S είναι 1,8 Κ-series.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από i-VTec »

Η Λίζα με τα 192 είναι Toyota VVTLi νομίζω...
Εικόνα
Meg@john
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
Τοποθεσία: Megara
Επικοινωνία:

Re: LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από Meg@john »

με τα 192 είναι όντως k-series κ η καινούρια lotus με τα 240hp είναι με το μοτέρ της toyota εφόσον δεν έμειναν ευχαριστημένοι με τον κ-series κ έτσι τον αποσυρανε..πάντως έψαχνα κ εγω να βρω πως γίνετε ο k-series vvc να φτάσει τα 192hp χωρις τη αλλαγη τον εντοσθίων(δηλ με πρόγραμμα κ την εξάτμιση της lotus,αλλά μάλλον δεν γίνετε..) :despair:
Εικόνα
Εικόνα
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από i-VTec »

A,sorry,η Elise 111R ήταν με το μοτέρ της Toyota (189 Ps)...
Εικόνα
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Meg@john έγραψε:με τα 192 είναι όντως k-series κ η καινούρια lotus με τα 240hp είναι με το μοτέρ της toyota εφόσον δεν έμειναν ευχαριστημένοι με τον κ-series κ έτσι τον αποσυρανε..πάντως έψαχνα κ εγω να βρω πως γίνετε ο k-series vvc να φτάσει τα 192hp χωρις τη αλλαγη τον εντοσθίων(δηλ με πρόγραμμα κ την εξάτμιση της lotus,αλλά μάλλον δεν γίνετε..) :despair:
Η elise έβγαινε ΚΑΙ 190 k-series και 192 vvtl-i.
H 190 ήταν non-vvc (όχι ότι δεν γίνεται με vvc να τα βγάλεις) και η vvtl-i με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα εκκεντροφόρων.
Με τα 240 είναι vvtl-i compressor.
MG TF turbo...
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από saikoe39 »

Κώστας RWD έγραψε:
Meg@john έγραψε:με τα 192 είναι όντως k-series κ η καινούρια lotus με τα 240hp είναι με το μοτέρ της toyota εφόσον δεν έμειναν ευχαριστημένοι με τον κ-series κ έτσι τον αποσυρανε..πάντως έψαχνα κ εγω να βρω πως γίνετε ο k-series vvc να φτάσει τα 192hp χωρις τη αλλαγη τον εντοσθίων(δηλ με πρόγραμμα κ την εξάτμιση της lotus,αλλά μάλλον δεν γίνετε..) :despair:
Η elise έβγαινε ΚΑΙ 190 k-series και 192 vvtl-i.
H 190 ήταν non-vvc (όχι ότι δεν γίνεται με vvc να τα βγάλεις) και η vvtl-i με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα εκκεντροφόρων.
Με τα 240 είναι vvtl-i compressor.


σωστος....με προλαβες.....!!!!!!!!!
και ακομα να πω...και οτι απο τα vvtl-i δεν εμειναν πολυ ευχαριστημενοι...γιατι υπηρξαν πολλα..κραου κραου μοτερια.......!!!!!! :klaps:

οπως ακομα να πω και κατι ασχετο....οτι ολες οι celica ts που ερχονται στην ελλαδα...πριν τις παραδωσουν στο πελατη.....λυνουν μοτερ και αλλαζουν μεταλα....!!!!!!!!!!!!!!και βεβαια στα 30.000 χλμ ολα.....καινει λαδι σαν RX8
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Άβαταρ μέλους
Kostas24
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 14, 2008 9:46 pm
Επικοινωνία:

Re: LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από Kostas24 »

Για να τα αλλαξεις ολα αυτα παει μακρια η βαλιτσα. Αλλα και το μοτερ να βαλεις οπως ειναι θα θελουν ολα ξυλωμα απο εισαγωγη μεχρι κομπλε συστημα εξαγωγης + εγκεφαλο... :dan:
MG_ZR_160
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: LOTUS 1.8Kserries

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Nαι ναι vvti έχουν θέμα με την λίπανση.
Μένουν από λάδι και σπάνε μοτέρ.

Επίσης έχω ακούσει για overevving όπου και πάλι σπάνε μοτέρ. :shock:
MG TF turbo...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 38 επισκέπτες