LOTUS 1.8Kserries
- Kostas24
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 14, 2008 9:46 pm
- Επικοινωνία:
LOTUS 1.8Kserries
Αν δε κανω λαθος η ELISE εβγαινε σε 2 εκδοσεις την 111S με μοτερ TOYOTA και την 111R που φοραγε τον 1.8 k serries που φορανε και τα ZR & TF, πως βγαινει με 192ps, φοραει αλλα πιστονια μπιελες κατι αλλο? Εχει κανει κανεις αυτη τη μετατροπη
MG_ZR_160
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: LOTUS 1.8Kserries
Είναι το μοτέρ VHPD το οποίο φοράει κανίβαλους εκκεντροφόρους, μηχανικά ωστήρια, έχει άλλη κεφαλή με μεγάλους αυλούς, σφυριλατά εντόσθια, τετραπετάλουδο και στροφάρει στις 7800.
Όπως καταλαβαίνεις μόνο το μπλοκ είναι κοινό με τα μοτέρ που έχουμε εμείς, ακόμα και εγκέφαλο θέλει διαφορετικό...
Από την άλλη αν βρεις ένα μοτέρ έτοιμο μπορείς να το βάλεις επάνω και με κανένα 800αρι να βάλεις και ένα dastek και να παίξεις οκ.
Πάντως πάσχουν από χρονισμό ακριβείας και πολλές φορές έβγαζαν και πάνω από 10 άλογα λιγότερα από τις προδιαγραφές, τα οποία τα ξανακέρδιζες μόλις χρόνιζες σωστά.
Όπως καταλαβαίνεις μόνο το μπλοκ είναι κοινό με τα μοτέρ που έχουμε εμείς, ακόμα και εγκέφαλο θέλει διαφορετικό...
Από την άλλη αν βρεις ένα μοτέρ έτοιμο μπορείς να το βάλεις επάνω και με κανένα 800αρι να βάλεις και ένα dastek και να παίξεις οκ.
Πάντως πάσχουν από χρονισμό ακριβείας και πολλές φορές έβγαζαν και πάνω από 10 άλογα λιγότερα από τις προδιαγραφές, τα οποία τα ξανακέρδιζες μόλις χρόνιζες σωστά.
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: LOTUS 1.8Kserries
η 111 S είναι 1,8 Κ-series.Kostas24 έγραψε:Αν δε κανω λαθος η ELISE εβγαινε σε 2 εκδοσεις την 111S με μοτερ TOYOTA και την 111R που φοραγε τον 1.8 k serries που φορανε και τα ZR & TF, πως βγαινει με 192ps, φοραει αλλα πιστονια μπιελες κατι αλλο? Εχει κανει κανεις αυτη τη μετατροπη
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: LOTUS 1.8Kserries
Η Λίζα με τα 192 είναι Toyota VVTLi νομίζω...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 364
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
- Τοποθεσία: Megara
- Επικοινωνία:
Re: LOTUS 1.8Kserries
με τα 192 είναι όντως k-series κ η καινούρια lotus με τα 240hp είναι με το μοτέρ της toyota εφόσον δεν έμειναν ευχαριστημένοι με τον κ-series κ έτσι τον αποσυρανε..πάντως έψαχνα κ εγω να βρω πως γίνετε ο k-series vvc να φτάσει τα 192hp χωρις τη αλλαγη τον εντοσθίων(δηλ με πρόγραμμα κ την εξάτμιση της lotus,αλλά μάλλον δεν γίνετε..)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: LOTUS 1.8Kserries
A,sorry,η Elise 111R ήταν με το μοτέρ της Toyota (189 Ps)...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: LOTUS 1.8Kserries
Η elise έβγαινε ΚΑΙ 190 k-series και 192 vvtl-i.Meg@john έγραψε:με τα 192 είναι όντως k-series κ η καινούρια lotus με τα 240hp είναι με το μοτέρ της toyota εφόσον δεν έμειναν ευχαριστημένοι με τον κ-series κ έτσι τον αποσυρανε..πάντως έψαχνα κ εγω να βρω πως γίνετε ο k-series vvc να φτάσει τα 192hp χωρις τη αλλαγη τον εντοσθίων(δηλ με πρόγραμμα κ την εξάτμιση της lotus,αλλά μάλλον δεν γίνετε..)
H 190 ήταν non-vvc (όχι ότι δεν γίνεται με vvc να τα βγάλεις) και η vvtl-i με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα εκκεντροφόρων.
Με τα 240 είναι vvtl-i compressor.
MG TF turbo...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Re: LOTUS 1.8Kserries
Κώστας RWD έγραψε:Η elise έβγαινε ΚΑΙ 190 k-series και 192 vvtl-i.Meg@john έγραψε:με τα 192 είναι όντως k-series κ η καινούρια lotus με τα 240hp είναι με το μοτέρ της toyota εφόσον δεν έμειναν ευχαριστημένοι με τον κ-series κ έτσι τον αποσυρανε..πάντως έψαχνα κ εγω να βρω πως γίνετε ο k-series vvc να φτάσει τα 192hp χωρις τη αλλαγη τον εντοσθίων(δηλ με πρόγραμμα κ την εξάτμιση της lotus,αλλά μάλλον δεν γίνετε..)
H 190 ήταν non-vvc (όχι ότι δεν γίνεται με vvc να τα βγάλεις) και η vvtl-i με μεταβλητό χρονισμό και βύθισμα εκκεντροφόρων.
Με τα 240 είναι vvtl-i compressor.
σωστος....με προλαβες.....!!!!!!!!!
και ακομα να πω...και οτι απο τα vvtl-i δεν εμειναν πολυ ευχαριστημενοι...γιατι υπηρξαν πολλα..κραου κραου μοτερια.......!!!!!!
οπως ακομα να πω και κατι ασχετο....οτι ολες οι celica ts που ερχονται στην ελλαδα...πριν τις παραδωσουν στο πελατη.....λυνουν μοτερ και αλλαζουν μεταλα....!!!!!!!!!!!!!!και βεβαια στα 30.000 χλμ ολα.....καινει λαδι σαν RX8
- Kostas24
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 14, 2008 9:46 pm
- Επικοινωνία:
Re: LOTUS 1.8Kserries
Για να τα αλλαξεις ολα αυτα παει μακρια η βαλιτσα. Αλλα και το μοτερ να βαλεις οπως ειναι θα θελουν ολα ξυλωμα απο εισαγωγη μεχρι κομπλε συστημα εξαγωγης + εγκεφαλο...
MG_ZR_160
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: LOTUS 1.8Kserries
Nαι ναι vvti έχουν θέμα με την λίπανση.
Μένουν από λάδι και σπάνε μοτέρ.
Επίσης έχω ακούσει για overevving όπου και πάλι σπάνε μοτέρ.
Μένουν από λάδι και σπάνε μοτέρ.
Επίσης έχω ακούσει για overevving όπου και πάλι σπάνε μοτέρ.
MG TF turbo...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες