MG ZR 105(?) by crAss
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Και πάλι όμως, γιατί να έχεις ένα αμάξι πού μπορεί να δουλέψει 7.500άρες,αν καίει και ένα τηγάνι λάδι σε κάθε πάτημα?
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
γιατι μητσαρα μου....δεν ειναι το παν το πατημα.....!!!!!!!!!i-VTec έγραψε:Και πάλι όμως, γιατί να έχεις ένα αμάξι πού μπορεί να δουλέψει 7.500άρες,αν καίει και ένα τηγάνι λάδι σε κάθε πάτημα?
και γιατι αν του κανει ενα μπαφ τελος...!!!!
για 500 στροφες και 5 αλογα..δεν αξιζει....
πολυ καλη δουλεια......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Αυτό λέω ρε άχρηστε πού μου'γινες και οικολόγος...
Μπορεί να του ανεβάσει τον κόφτη αλλά θα καίει τα άντερά του από λάδι...Το λέω επειδή είπε ο Γιώργος "Δεν είναι το λάδι, αυτό είναι το λιγότερο γιατί έτσι και αλλιώς πόσο συχνά χτυπάς κόφτες είτε στις 7000 είτε στις 7500 σε σχέση με την καθημερινή οδήγηση..."
Ε,προτιμώ να έχω κάτι πού μπορεί να δουλέψει κόφτες όλη μέρα και ας βγάλει 5 άλογα λιγότερα...Και όχι σε κάθε πάτημα να νιώθω ότι διαλύονται σιγά-σιγά τα μέταλλα...
Μπορεί να του ανεβάσει τον κόφτη αλλά θα καίει τα άντερά του από λάδι...Το λέω επειδή είπε ο Γιώργος "Δεν είναι το λάδι, αυτό είναι το λιγότερο γιατί έτσι και αλλιώς πόσο συχνά χτυπάς κόφτες είτε στις 7000 είτε στις 7500 σε σχέση με την καθημερινή οδήγηση..."
Ε,προτιμώ να έχω κάτι πού μπορεί να δουλέψει κόφτες όλη μέρα και ας βγάλει 5 άλογα λιγότερα...Και όχι σε κάθε πάτημα να νιώθω ότι διαλύονται σιγά-σιγά τα μέταλλα...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Γιατι να καιει πιο πολυ λαδι...αν του ανεβασει τον κοφτη...???????????????
- fotis power
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
- Τοποθεσία: peristeri
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
δηλαδη με τον κοφτη που εχει τωρα παιζει να σπασει αμα δεν το μαμαει και το ανοιγει που και που...απο αξιοπιστια εννοω...???
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
To ότι καίει λίγο λάδι εκεί ψηλά καλό του κάνει όχι κακό.
Εξάλλου το κάψιμο δεν αλλάζει καθόλου (ή έστω τόσο λίγο περισσότερο που είναι ανάξιο λόγου) είτε ο κόφτης είναι 7000 σαλ είτε είναι 7500 σαλ.
Όμως η καταπόνηση σε στρόφαλο, μπιέλες, έμβολα, χιτώνια και εκκεντροφόρους αυξάνει εκθετικά με την αύξηση των στροφών. Τα έμβολα και τα χιτώνια που έχω δεν τα εμπιστεύομαι για τις παραπάνω καταπονήσεις που θα δεχθούν αν ανέβαζα τον κόφτη άλλες 500 στροφές. Το κάψιμο λαδιού έχει να κάνει με τα ελατήρια που έχουν μεγάλες ανοχές. Να πω σε όσους δεν το έχουμε πει από κοντά πως όταν έκανα τη μετατροπή επέλεξα να αγοράσω καινούργια εμβολοχιτώνια παρά να βάλω δεύτερο χέρι. Το κιτ που αγόρασα ήταν της King Pistons και περιλάμβανε και ελατήρια. Αν είχα αλλάξει έστω τα ελατήρια τώρα θα ήμουν ΟΚ, όμως δεν τα άλλαξα και καίω λαδάκι. Οικονομικά όμως δεν με συμφέρει να ξανανοίξω μοτέρ για να το φτιάξω γιατί η επισκευή κοστίζει περίπου όσο θα πληρώσω εξτρά σε λάδι για άλλα 3 χρόνια με συνεχές σκίσιμο και κάπου 60.000 κμ ή και περισσότερο με χαλαρότερη οδήγηση. Αν αποφασίσω στο μέλλον να προχωρήσω σε υπερκυβισμό στα 1800 ή 1900 ή/και να βάλω κεφαλή vvc τότε προφανώς με την ευκαιρία θα αλλάξω και τα ελατήρια.
Με τον κόφτη στις 7000 σαλ δεν φοβάμαι από πλευράς αξιοπιστίας μιας και ο κόφτης εκεί είναι από τη μαμά και τουλάχιστον ως εκεί αντέχουν σίγουρα και απροβλημάτιστα τα έμβολα. Τώρα δεν γνωρίζω πόσο μεγαλύτερη καταπόνηση μπορούν να δεχθούν τα συγκεκριμένα και δεν θέλω να πάρω το ρίσκο για λίγα παραπάνω άλογα. Εξάλλου με ικανοποιεί το αυτοκίνητο όπως πάει τώρα.
Εξάλλου το κάψιμο δεν αλλάζει καθόλου (ή έστω τόσο λίγο περισσότερο που είναι ανάξιο λόγου) είτε ο κόφτης είναι 7000 σαλ είτε είναι 7500 σαλ.
Όμως η καταπόνηση σε στρόφαλο, μπιέλες, έμβολα, χιτώνια και εκκεντροφόρους αυξάνει εκθετικά με την αύξηση των στροφών. Τα έμβολα και τα χιτώνια που έχω δεν τα εμπιστεύομαι για τις παραπάνω καταπονήσεις που θα δεχθούν αν ανέβαζα τον κόφτη άλλες 500 στροφές. Το κάψιμο λαδιού έχει να κάνει με τα ελατήρια που έχουν μεγάλες ανοχές. Να πω σε όσους δεν το έχουμε πει από κοντά πως όταν έκανα τη μετατροπή επέλεξα να αγοράσω καινούργια εμβολοχιτώνια παρά να βάλω δεύτερο χέρι. Το κιτ που αγόρασα ήταν της King Pistons και περιλάμβανε και ελατήρια. Αν είχα αλλάξει έστω τα ελατήρια τώρα θα ήμουν ΟΚ, όμως δεν τα άλλαξα και καίω λαδάκι. Οικονομικά όμως δεν με συμφέρει να ξανανοίξω μοτέρ για να το φτιάξω γιατί η επισκευή κοστίζει περίπου όσο θα πληρώσω εξτρά σε λάδι για άλλα 3 χρόνια με συνεχές σκίσιμο και κάπου 60.000 κμ ή και περισσότερο με χαλαρότερη οδήγηση. Αν αποφασίσω στο μέλλον να προχωρήσω σε υπερκυβισμό στα 1800 ή 1900 ή/και να βάλω κεφαλή vvc τότε προφανώς με την ευκαιρία θα αλλάξω και τα ελατήρια.
Με τον κόφτη στις 7000 σαλ δεν φοβάμαι από πλευράς αξιοπιστίας μιας και ο κόφτης εκεί είναι από τη μαμά και τουλάχιστον ως εκεί αντέχουν σίγουρα και απροβλημάτιστα τα έμβολα. Τώρα δεν γνωρίζω πόσο μεγαλύτερη καταπόνηση μπορούν να δεχθούν τα συγκεκριμένα και δεν θέλω να πάρω το ρίσκο για λίγα παραπάνω άλογα. Εξάλλου με ικανοποιεί το αυτοκίνητο όπως πάει τώρα.
Life is too short not to...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Μπήκαν νέες φωτογραφίες με τις καινούργιες ζάντες
Life is too short not to...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1745
- Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
- Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Ναι αλλα δεν τις βλεπουμε
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Στην 1τη σελιδαPaNoSGR έγραψε:Ναι αλλα δεν τις βλεπουμε
- fotis power
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
- Τοποθεσία: peristeri
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
πολυ ομορφες οι ζαντες
...μεγιες..
υ.γ βαψε και τις δαγκανες κοκκινες...θα τα σπαει...
...μεγιες..
υ.γ βαψε και τις δαγκανες κοκκινες...θα τα σπαει...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες