MG ZR 105(?) by crAss

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από i-VTec »

Και πάλι όμως, γιατί να έχεις ένα αμάξι πού μπορεί να δουλέψει 7.500άρες,αν καίει και ένα τηγάνι λάδι σε κάθε πάτημα?
Εικόνα

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από saikoe39 »

i-VTec έγραψε:Και πάλι όμως, γιατί να έχεις ένα αμάξι πού μπορεί να δουλέψει 7.500άρες,αν καίει και ένα τηγάνι λάδι σε κάθε πάτημα?
γιατι μητσαρα μου....δεν ειναι το παν το πατημα.....!!!!!!!!!
και γιατι αν του κανει ενα μπαφ τελος...!!!!
για 500 στροφες και 5 αλογα..δεν αξιζει....

πολυ καλη δουλεια......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από i-VTec »

Αυτό λέω ρε άχρηστε πού μου'γινες και οικολόγος... :P :P

Μπορεί να του ανεβάσει τον κόφτη αλλά θα καίει τα άντερά του από λάδι...Το λέω επειδή είπε ο Γιώργος "Δεν είναι το λάδι, αυτό είναι το λιγότερο γιατί έτσι και αλλιώς πόσο συχνά χτυπάς κόφτες είτε στις 7000 είτε στις 7500 σε σχέση με την καθημερινή οδήγηση..."

Ε,προτιμώ να έχω κάτι πού μπορεί να δουλέψει κόφτες όλη μέρα και ας βγάλει 5 άλογα λιγότερα...Και όχι σε κάθε πάτημα να νιώθω ότι διαλύονται σιγά-σιγά τα μέταλλα... :-D
Εικόνα

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από saikoe39 »

Γιατι να καιει πιο πολυ λαδι...αν του ανεβασει τον κοφτη...???????????????
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

Άβαταρ μέλους
fotis power
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
Τοποθεσία: peristeri
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από fotis power »

δηλαδη με τον κοφτη που εχει τωρα παιζει να σπασει αμα δεν το μαμαει και το ανοιγει που και που...απο αξιοπιστια εννοω...???
Εικόνα turbo only in photoshop

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από crAss »

To ότι καίει λίγο λάδι εκεί ψηλά καλό του κάνει όχι κακό.
Εξάλλου το κάψιμο δεν αλλάζει καθόλου (ή έστω τόσο λίγο περισσότερο που είναι ανάξιο λόγου) είτε ο κόφτης είναι 7000 σαλ είτε είναι 7500 σαλ.
Όμως η καταπόνηση σε στρόφαλο, μπιέλες, έμβολα, χιτώνια και εκκεντροφόρους αυξάνει εκθετικά με την αύξηση των στροφών. Τα έμβολα και τα χιτώνια που έχω δεν τα εμπιστεύομαι για τις παραπάνω καταπονήσεις που θα δεχθούν αν ανέβαζα τον κόφτη άλλες 500 στροφές. Το κάψιμο λαδιού έχει να κάνει με τα ελατήρια που έχουν μεγάλες ανοχές. Να πω σε όσους δεν το έχουμε πει από κοντά πως όταν έκανα τη μετατροπή επέλεξα να αγοράσω καινούργια εμβολοχιτώνια παρά να βάλω δεύτερο χέρι. Το κιτ που αγόρασα ήταν της King Pistons και περιλάμβανε και ελατήρια. Αν είχα αλλάξει έστω τα ελατήρια τώρα θα ήμουν ΟΚ, όμως δεν τα άλλαξα και καίω λαδάκι. Οικονομικά όμως δεν με συμφέρει να ξανανοίξω μοτέρ για να το φτιάξω γιατί η επισκευή κοστίζει περίπου όσο θα πληρώσω εξτρά σε λάδι για άλλα 3 χρόνια με συνεχές σκίσιμο και κάπου 60.000 κμ ή και περισσότερο με χαλαρότερη οδήγηση. Αν αποφασίσω στο μέλλον να προχωρήσω σε υπερκυβισμό στα 1800 ή 1900 ή/και να βάλω κεφαλή vvc τότε προφανώς με την ευκαιρία θα αλλάξω και τα ελατήρια.
Με τον κόφτη στις 7000 σαλ δεν φοβάμαι από πλευράς αξιοπιστίας μιας και ο κόφτης εκεί είναι από τη μαμά και τουλάχιστον ως εκεί αντέχουν σίγουρα και απροβλημάτιστα τα έμβολα. Τώρα δεν γνωρίζω πόσο μεγαλύτερη καταπόνηση μπορούν να δεχθούν τα συγκεκριμένα και δεν θέλω να πάρω το ρίσκο για λίγα παραπάνω άλογα. Εξάλλου με ικανοποιεί το αυτοκίνητο όπως πάει τώρα.
Life is too short not to...

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από crAss »

Μπήκαν νέες φωτογραφίες με τις καινούργιες ζάντες
Life is too short not to...

PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Ναι αλλα δεν τις βλεπουμε
Εικόνα

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από kostas200vi »

PaNoSGR έγραψε:Ναι αλλα δεν τις βλεπουμε
Στην 1τη σελιδα
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Άβαταρ μέλους
fotis power
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
Τοποθεσία: peristeri
Επικοινωνία:

Re: MG ZR 105(?) by crAss

Δημοσίευση από fotis power »

πολυ ομορφες οι ζαντες :up:
...μεγιες.. :beer:

υ.γ βαψε και τις δαγκανες κοκκινες...θα τα σπαει...
Εικόνα turbo only in photoshop

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες