MG ZR 105(?) by crAss
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
MG ZR 105(?) by crAss
Το ZR μου ξεκίνησε πριν από σχεδόν 3 χρόνια μαμά 105.
Με τον καιρό όμως μεγάλωσε και έτσι τώρα έχουμε τα παρακάτω:
Αρχικά βελτιώθηκαν τα φρένα:
- δαγκάνες 282mm από ZR160
- τακάκια EBC greenstuff
- σωληνάκια αεροπορικού της Goodridge
- Motul RBF 600 υγρά φρένων
Μετά σειρά είχε το στήσιμο του αυτοκινήτου με KONI Sport Kit, το οποίο περιλαμβάνει ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ελατήρια της Lesjofors και bump stops πολυουρεθάνης.
Τέλος ήρθε η σειρά της μηχανικής μετατροπής που ολοκληρώθηκε το Δεκέμβριο του 2008. Οι αλλαγές έχουν ως εξής:
- πεταλούδα 52mm
- Φιλτροχοάνη ITG Maxogen
- μπουζοκαλώδια Magnecor KV 85
- Έμβολα και χιτώνια και έχει αυξηθεί ο κυβισμός στα 1600
- Πολλαπλή εισαγωγής από κινητήρα vvc του zr160 με μεγαλύτερα μπεκ
- Εκκεντροφόροι Piper 270
- Εξάτμιση (χταπόδι, αγωνιστικός καταλύτης, ενδιάμεσο και τελικό) από την janspeed
- Έγινε χρήση Motorkote στο κιβώτιο και τον κινητήρα
- Μπήκαν ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων και έγινε χρονισμός ακριβείας.
Τα γρανάζια μπήκαν γιατί είδαμε ότι είχα πολύ υψηλή υποπίεση. Ταυτόχρονα τα καυσαέρια δεν ήταν σταθερά αλλά έπαιζαν περιοδικά μιας χαμηλής νορμάλ τιμής και πολύ υψηλών. Αν και η piper έλεγε ότι δουλεύουν οι εκκεντροφόροι και χωρίς τα γρανάζια αποδείχθηκε ότι αυτό ισχύει εν μέρη. Μετά το χρονισμό ακριβείας (ευχαριστώ τον κ. Λούρμπα, τον Μανώλη και τον μηχανικό που κάθισε με υπομονή και το έφτιαξε και μου διαφεύγει το όνομά του τώρα) έστρωσαν όλα. Και τα καυσαέρια είναι μια χαρά και η υποπίεση νορμάλ. Στο δρόμο είναι πιο ομαλός ο κινητήρας και ανεβάζει πιο εύκολα και γρήγορα. Άρα άξιζε και με το παραπάνω.
Τέλος μπήκε ο παράλληλος Dastek Unichip και να προγραμματίστηκε στο δυναμόμετρο. Αυτό έγινε στη ΜΑΙΚΟΝ και να ευχαριστήσω τον Κυριάκο για την πολύ καλή δουλειά που έκανε. Αν και σε ιπποδύναμη μέχρι τις 4000 rpm δεν κέρδισε ουσιαστικά έφτιαξαν τα μίγματα (ήταν πολύ πλούσια) και νιώθεις το αυτοκίνητο να ανεβάζει πιο πρόθυμα, ενώ ταυτόχρονα αναμένεται και χαμηλότερη κατανάλωση με ήπια οδήγηση. Εκεί όμως που άλλαξε τελείως o παράλληλος τη συμπεριφορά ήταν ψηλά. Ο μαμά εγκέφαλος δεν έδινε το απαραίτητο καύσιμο και στέγνωνε το μείγμα. Προφανώς αυξήθηκε η ιπποδύναμη στα ψηλά. Στο δρόμο το αυτοκίνητο έχει μεταμορφωθεί κάτι που αποδεικνύεται και με τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης. Επειδή τα διαγράμματα είναι στρόφαλο να πω ότι τροχό έβγαλε 108 άλογα...Να σημειώσω ότι η δυναμομέτρηση έγινε με ΕΚΟ Κinitron 95 οκτανίων γιατί αυτή είναι η βενζίνη που χρησιμοποιώ καθημερινά.
Αισθητικές βελτιώσεις
Έχουν γίνει και οι ακόλουθες αισθητικές τροποποιήσεις
- Δερμάτινο τιμόνι δίχρωμο ανθρακί μαύρο
- Δέρμα ανθρακί στις φούσκες χειροφρένου-λεβιέ ταχυτήτων και χειρολαβές στις πόρτες και μαύρο τρυπιτό στη χειρολαβή του χειροφρένου
- Πεταλιέρες MOMO Airmetal Steath
- Λεβιεδάκι ΜΟΜΟ Sphere Airmetal Aluminum
- Πατάκια ΜΟΜΟ
- Προβολάκια ομίχλης
- Φώτα Xenon στους 8000 Κ
- Θήκη στο χώρο αποσκευών
- Μεμβράνες αντιηλιακές CNC
- Πίσω προέκταση αεροτομής της X-power
- Πίσω diffuser της X-power
- Ζάντες 17 inch
Φωτογραφίες από τις καινούργιες ζάντες
Τρεις φωτογραφίες από το diffuser το οποίο κατάφερα να βρω σε λογική τιμή μετά από πάρα πολύ ψάξιμο μιας και έχουν μείνει ελάχιστα.
Η πρώτες φωτογραφίες είναι με το αυτοκίνητο χαμηλομένο. Οι άλλες είναι όπως ήταν πριν για σύγκριση
[/img]
Με τον καιρό όμως μεγάλωσε και έτσι τώρα έχουμε τα παρακάτω:
Αρχικά βελτιώθηκαν τα φρένα:
- δαγκάνες 282mm από ZR160
- τακάκια EBC greenstuff
- σωληνάκια αεροπορικού της Goodridge
- Motul RBF 600 υγρά φρένων
Μετά σειρά είχε το στήσιμο του αυτοκινήτου με KONI Sport Kit, το οποίο περιλαμβάνει ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ελατήρια της Lesjofors και bump stops πολυουρεθάνης.
Τέλος ήρθε η σειρά της μηχανικής μετατροπής που ολοκληρώθηκε το Δεκέμβριο του 2008. Οι αλλαγές έχουν ως εξής:
- πεταλούδα 52mm
- Φιλτροχοάνη ITG Maxogen
- μπουζοκαλώδια Magnecor KV 85
- Έμβολα και χιτώνια και έχει αυξηθεί ο κυβισμός στα 1600
- Πολλαπλή εισαγωγής από κινητήρα vvc του zr160 με μεγαλύτερα μπεκ
- Εκκεντροφόροι Piper 270
- Εξάτμιση (χταπόδι, αγωνιστικός καταλύτης, ενδιάμεσο και τελικό) από την janspeed
- Έγινε χρήση Motorkote στο κιβώτιο και τον κινητήρα
- Μπήκαν ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων και έγινε χρονισμός ακριβείας.
Τα γρανάζια μπήκαν γιατί είδαμε ότι είχα πολύ υψηλή υποπίεση. Ταυτόχρονα τα καυσαέρια δεν ήταν σταθερά αλλά έπαιζαν περιοδικά μιας χαμηλής νορμάλ τιμής και πολύ υψηλών. Αν και η piper έλεγε ότι δουλεύουν οι εκκεντροφόροι και χωρίς τα γρανάζια αποδείχθηκε ότι αυτό ισχύει εν μέρη. Μετά το χρονισμό ακριβείας (ευχαριστώ τον κ. Λούρμπα, τον Μανώλη και τον μηχανικό που κάθισε με υπομονή και το έφτιαξε και μου διαφεύγει το όνομά του τώρα) έστρωσαν όλα. Και τα καυσαέρια είναι μια χαρά και η υποπίεση νορμάλ. Στο δρόμο είναι πιο ομαλός ο κινητήρας και ανεβάζει πιο εύκολα και γρήγορα. Άρα άξιζε και με το παραπάνω.
Τέλος μπήκε ο παράλληλος Dastek Unichip και να προγραμματίστηκε στο δυναμόμετρο. Αυτό έγινε στη ΜΑΙΚΟΝ και να ευχαριστήσω τον Κυριάκο για την πολύ καλή δουλειά που έκανε. Αν και σε ιπποδύναμη μέχρι τις 4000 rpm δεν κέρδισε ουσιαστικά έφτιαξαν τα μίγματα (ήταν πολύ πλούσια) και νιώθεις το αυτοκίνητο να ανεβάζει πιο πρόθυμα, ενώ ταυτόχρονα αναμένεται και χαμηλότερη κατανάλωση με ήπια οδήγηση. Εκεί όμως που άλλαξε τελείως o παράλληλος τη συμπεριφορά ήταν ψηλά. Ο μαμά εγκέφαλος δεν έδινε το απαραίτητο καύσιμο και στέγνωνε το μείγμα. Προφανώς αυξήθηκε η ιπποδύναμη στα ψηλά. Στο δρόμο το αυτοκίνητο έχει μεταμορφωθεί κάτι που αποδεικνύεται και με τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης. Επειδή τα διαγράμματα είναι στρόφαλο να πω ότι τροχό έβγαλε 108 άλογα...Να σημειώσω ότι η δυναμομέτρηση έγινε με ΕΚΟ Κinitron 95 οκτανίων γιατί αυτή είναι η βενζίνη που χρησιμοποιώ καθημερινά.
Αισθητικές βελτιώσεις
Έχουν γίνει και οι ακόλουθες αισθητικές τροποποιήσεις
- Δερμάτινο τιμόνι δίχρωμο ανθρακί μαύρο
- Δέρμα ανθρακί στις φούσκες χειροφρένου-λεβιέ ταχυτήτων και χειρολαβές στις πόρτες και μαύρο τρυπιτό στη χειρολαβή του χειροφρένου
- Πεταλιέρες MOMO Airmetal Steath
- Λεβιεδάκι ΜΟΜΟ Sphere Airmetal Aluminum
- Πατάκια ΜΟΜΟ
- Προβολάκια ομίχλης
- Φώτα Xenon στους 8000 Κ
- Θήκη στο χώρο αποσκευών
- Μεμβράνες αντιηλιακές CNC
- Πίσω προέκταση αεροτομής της X-power
- Πίσω diffuser της X-power
- Ζάντες 17 inch
Φωτογραφίες από τις καινούργιες ζάντες
Τρεις φωτογραφίες από το diffuser το οποίο κατάφερα να βρω σε λογική τιμή μετά από πάρα πολύ ψάξιμο μιας και έχουν μείνει ελάχιστα.
Η πρώτες φωτογραφίες είναι με το αυτοκίνητο χαμηλομένο. Οι άλλες είναι όπως ήταν πριν για σύγκριση
[/img]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος crAss την Τρί Μαρ 24, 2009 9:08 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Life is too short not to...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 09, 2007 11:58 pm
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Δεν έχει γίνει ακόμα σκύλος αλλά πλησιάζει...Κουκλί είναι...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Γιωργο ειναι πολυ ωραιο.... ανεβασε και καμια φωτο απο το χωρο του κινητήρα.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1156
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
- Τοποθεσία: βριλησσια....
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
καλα οτι ειναι πολυ ωραιο ειναι εμφανες.....
Και αν μπει και ο dastek θα ειναι ονειρο...οχι οτι δεν ειναι τωρα.....!!!
Και αν μπει και ο dastek θα ειναι ονειρο...οχι οτι δεν ειναι τωρα.....!!!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Πολύ ωραίο Γιώργο, αν και εγώ το βλέπω σταδιακά όλο αυτό τον καιρό πως μεταμορφώνεται.. Η παρατήρηση σου για τα Michelin PE2 με ξένισε λίγο όμως..Και εγώ είμαι απογοητευμένος με το συγκεκριμένο λάστιχο, αλλά όχι επειδή είναι "λίγο" για τα δεδομένα του αυτοκινήτου αλλά επειδή είναι για πολλά παραπάνω άλογα με αποτέλεσμα να μη ζεσταίνεται..τι δείκτη ταχύτητας έχουν τα δικά σου..!?
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Νικόλα τα Michelin έχουν δείκτη ταχύτητας V. Όταν τα έβαλα το αυτοκίνητο μηχανικά ήταν ακόμα 1400. Ακόμα και έτσι ήταν χειρότερα από τα Dunlop SP Sport 9000. Όμως την αρχική απόδοση την κράτησαν χωρίς πτώση για τα πρώτα 20.000 κμ (ενώ τα dunlop πέθαναν στα 10.000κμ) και μετά είχαν πολύ προοδευτική και αργή μείωση στην απόδοσή τους.
Από εκεί και πέρα με τα άλογα που έχω τώρα και όπως πηγαίνει το αυτοκίνητο είναι πολύ λίγα και πιστεύω ότι δεν θα έχω πρόβλημα να ζεστάνω και λάστιχο με δείκτη ταχύτητας Υ. Με τα V που έχω τώρα δεν είχα ποτέ πρόβλημα να τα ζεστάνω ακόμα και όταν ήμουν 1400...
Από εκεί και πέρα με τα άλογα που έχω τώρα και όπως πηγαίνει το αυτοκίνητο είναι πολύ λίγα και πιστεύω ότι δεν θα έχω πρόβλημα να ζεστάνω και λάστιχο με δείκτη ταχύτητας Υ. Με τα V που έχω τώρα δεν είχα ποτέ πρόβλημα να τα ζεστάνω ακόμα και όταν ήμουν 1400...
Life is too short not to...
- fotis power
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
- Τοποθεσία: peristeri
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: MG ZR 105(?) by crAss
Πρέπει να βγάλω φωτογραφίες με την janspeed γιατί σε όλες είναι η μαμά εξάτμιση του 1400...
Life is too short not to...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες