Cold Air Intake (DIY)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
Αυτο το συστημα με το κλαπετο απο φορτηγό ειναι ?
Τασο φτιαξε λιγο τις φωτο βγηκαν τεραστιες
Τασο φτιαξε λιγο τις φωτο βγηκαν τεραστιες
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
μμμμμ...i-VTec έγραψε:
Ενδιαφέρουσα φωτό...
7800 58km...
Εγώ έχω 60 στις 7200!
Αν φοράς pg1 (το πιθανότερο, Ηonda μοτέρ- Honda σασμάν!) βρηκα τι κορ/νιο θα ψάξω να βρω γιατί το Qauife έχει 580€
MG TF turbo...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
Αυτο ειναι Τελική ?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
Τελική πρώτης είναι
Έχω φάει όλο το internet να δω τι σασμαν φοράει το gti και δεν έχω καταφέρει
Έχω φάει όλο το internet να δω τι σασμαν φοράει το gti και δεν έχω καταφέρει
MG TF turbo...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
Στα 200άρια υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε πιο απλή μορφή όμως χωρίς κλαπέτο, και είχα την εντύπωση ότι λειτουργεί σαν "σιγαστήρας" ενδεχομένως να είναι διαφορετική η χρήση του..δεν ξέρω.. Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να προβληματίζομαι και για την αξία καθ'αυτή της "custom" τροφοδοσίας κρύου αέρα.. γιατί δυσκολεύομαι να βρω μια ισορροπία στη σχέση, παροχής κρύου αέρα και "προστασίας" από το νερό.. Δηλαδή, οι πιο γενναίες επεμβάσεις με σίγουρη παροχή κρύου αέρα έχουν μεγάλο ρίσκο παροχής και νερού από βροχή ή άλλες περιπτώσεις, ενώ οι πιο συντηρητικές επεμβάσεις, έχουν σαν αποτέλεσμα να "θυσιάζεται" κρύος αέρας γιατί η παροχή γίνεται κοντά από θερμά εκ φύσεως μέρη..ψυγείο, κολάρα, φώτα κλπ και οπότε γυνάμε στην αρχική ερώτηση, αν όντως αξίζει τελικά ή η αρχική "μαμά" μορφή είναι πιο αποτελεσματική και πιο ισορροπημένη..
-
- Support member
- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
- Τοποθεσία: Big In Japan
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
Κώστα τις φωτογραφίες τις έχω μικρύνει κατά 70%, καλές είναι... μη με βάζεις να τις ξαναμικραίνω και να τις ξανανεβάζω και να διορθώνω... βαριέμαιιιιιιιι!!!!!
Νικόλα το αντηχείο είναι πράγματι και για μείωση του θορύβου απ την εισαγωγή. Τώρα όσον αφορά το θέμα με τη βροχή θα σου πω ότι έχω οδηγήσει και οδηγώ σε συνθήκες βροχής και μάλιστα με τη χοάνη μπροστά απ το θόλο, κάτω απ το εμπρός φανάρι και έχω και την τρύπα όπως είδες στον προφυλακτήρα και παρόλαυτά δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μάλιστα ένα πρωί που πήγαινα κέντρο έριχνε καρέκλες!!! Μιλάμε ότι στον Κηφισό είχαν σταματήσει όλοι με αλάρμ δεξιά ενώ εγώ και κάτι λίγοι που κινούμασταν πηγαίναμε με 50 km/h περίπου. Η Καλλιρόης είχε γίνει θάλασσα!!! Και όμως δεν έπαθα τπτ. Βέβαια εδώ που τα λέμε είχα αλλού το μυαλό μου και το ξέχασα τελείως να προφυλάξω κάπως τη χοάνη απ τα νερά... Φυσικά δεν παροτρύνω κανέναν να οδηγεί με βροχή απ τη στιγμή που έχει κάνει κάτι τέτοιο, υπάρχουν όμως τρόποι στην βροχή να το απομονώνεις το φίλτρο ή τη χοάνη, ανάλογα με τη διάταξη. Π.χ. στην περίπτωση του Παναγιώτη εκεί που θα βγαίνει ο σπιράλ σωλήνας κάτω απ τη χοάνη μπορεί να βάζει ένα πανάκι.
Τώρα αν το κρίνουμε με βάση την απόδοση πιστεύω ακράδαντα ότι σαφώς και κάνει διαφορά σε σχέση με τη μαμά διάταξη. Και αν φροντισείς όλη η εισαγωγή απ την αρχή μέχρι την πεταλούδα να είναι μονωμένη και προστατευμένη από τις θερμοκρασίες τότε θα έχεις κερδίσει αρκετά!!
Νικόλα το αντηχείο είναι πράγματι και για μείωση του θορύβου απ την εισαγωγή. Τώρα όσον αφορά το θέμα με τη βροχή θα σου πω ότι έχω οδηγήσει και οδηγώ σε συνθήκες βροχής και μάλιστα με τη χοάνη μπροστά απ το θόλο, κάτω απ το εμπρός φανάρι και έχω και την τρύπα όπως είδες στον προφυλακτήρα και παρόλαυτά δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μάλιστα ένα πρωί που πήγαινα κέντρο έριχνε καρέκλες!!! Μιλάμε ότι στον Κηφισό είχαν σταματήσει όλοι με αλάρμ δεξιά ενώ εγώ και κάτι λίγοι που κινούμασταν πηγαίναμε με 50 km/h περίπου. Η Καλλιρόης είχε γίνει θάλασσα!!! Και όμως δεν έπαθα τπτ. Βέβαια εδώ που τα λέμε είχα αλλού το μυαλό μου και το ξέχασα τελείως να προφυλάξω κάπως τη χοάνη απ τα νερά... Φυσικά δεν παροτρύνω κανέναν να οδηγεί με βροχή απ τη στιγμή που έχει κάνει κάτι τέτοιο, υπάρχουν όμως τρόποι στην βροχή να το απομονώνεις το φίλτρο ή τη χοάνη, ανάλογα με τη διάταξη. Π.χ. στην περίπτωση του Παναγιώτη εκεί που θα βγαίνει ο σπιράλ σωλήνας κάτω απ τη χοάνη μπορεί να βάζει ένα πανάκι.
Τώρα αν το κρίνουμε με βάση την απόδοση πιστεύω ακράδαντα ότι σαφώς και κάνει διαφορά σε σχέση με τη μαμά διάταξη. Και αν φροντισείς όλη η εισαγωγή απ την αρχή μέχρι την πεταλούδα να είναι μονωμένη και προστατευμένη από τις θερμοκρασίες τότε θα έχεις κερδίσει αρκετά!!
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
Κώστα ξέφυγες ρε... Φυσικά και δεν έχω PG1,το σασμάν μου είναι Honda (L3 tranny type) από CRX 88-91...
http://tjshondas.20m.com/l3.htm
Φυσικά υπάρχουν μικρές παραλλαγές στην κλιμάκωση σε αυτά τα σασμάν,μέχρι στιγμής όμως δεν έχω δεί σε Rover πιό κοντό απ'το δικό μου...
Η pic (πού την ξέθαψες?? ) είναι υπό γωνία και λίγο κουνημένη...Είναι 7.500 (καλά θα ήταν 7.800 )...
http://tjshondas.20m.com/l3.htm
Φυσικά υπάρχουν μικρές παραλλαγές στην κλιμάκωση σε αυτά τα σασμάν,μέχρι στιγμής όμως δεν έχω δεί σε Rover πιό κοντό απ'το δικό μου...
Η pic (πού την ξέθαψες?? ) είναι υπό γωνία και λίγο κουνημένη...Είναι 7.500 (καλά θα ήταν 7.800 )...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 320
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 03, 2009 5:31 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
i-VTec έγραψε:Κώστα ξέφυγες ρε... Φυσικά και δεν έχω PG1,το σασμάν μου είναι Honda (L3 tranny type) από CRX 88-91...
http://tjshondas.20m.com/l3.htm
Φυσικά υπάρχουν μικρές παραλλαγές στην κλιμάκωση σε αυτά τα σασμάν,μέχρι στιγμής όμως δεν έχω δεί σε Rover πιό κοντό απ'το δικό μου...
Η pic (πού την ξέθαψες?? ) είναι υπό γωνία και λίγο κουνημένη...Είναι 7.500 (καλά θα ήταν 7.800 )...
Δημήτρη επειδή δεν τα ξέρω καλά αυτά βοήθα με λίγο... Ξέρω ότι έχω Honda σασμάν.Είναι ίδιο με του GTi? Και αυτό το περιβόητο PG1 που διαβάζω συχνά από ποιο αυτοκίνητο είναι? Πάντως κ μένα η πρώτη κοφτιασμένη 60km δίνει! (αλλά όχι σε τόσες στροφές... )
Rover 416GSi '92
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
Τάσο, το ξέρω ρε σύ, και εγώ έχει τύχει σε "ταξίδι" στην εθνική, να χρειαστεί να κάνω στην άκρη για να βγάλω το σωλήνα από την άμεση παροχή επειδή έριχνε καρέκλες, αλλά δεν με τρελαίνει η σκέψη ότι ανάλογα με το καιρό εγώ πρέπει να βγάζω ή να βάζω το σωλήνα.. Έτυχε ποτέ μετά από έντονη βροχή να κοιτάξεις το σωλήνα να δεις μέχρι που είχε φτάσει το νερό? (για το σκηνικό που περιγράφεις, κατά τη γνώμη μου δεν έκανες καλά που το οδήγησες μ'αυτές τις συνθήκες αλλά όπως λες και εσύ το ξέχασες..)
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Cold Air Intake (DIY)
Νκολα οταν βρεχει εχεις και water spray στη εισαγωγη, τι αλλο θελεις ?
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες