Cold Air Intake (DIY)

Απάντηση
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Cold Air Intake (DIY)

Δημοσίευση από saikoe39 »

Να πω την αληθεια...δεν το περιμενα...εχω κανει και αλλα τετοια...λασπες χιονια νερα..κλπ παντου μεσα.....βεβαια τωρα που το χαμηλωσα...εχω ενα θεμα αλλα δεν σκαω....

Απλα ηταν σε ανηφορα...και τα εφερνε ολα με δυναμη.....παντως δεν εμεινα....ειχαν μεινει 5 αυτοκινητα...εγω περασα...!!!!!
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Cold Air Intake (DIY)

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Τα rover δεν κωλονουν πουθενα ρε εδω πηγαιναν με αλυσιδες οταν ειχε τα πολλα τα χιονια και εγω ανεβαινα χωρις
Εικόνα
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Cold Air Intake (DIY)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Περιέργο αυτό ρε Κώστα... δλδ απ ότι λες έχεις τη μαμά εισαγωγή με φιλτροχοάνη αντί για το φίλτρο. Και έχεις αφήσει το μισό κάτω μέρος απ το φιλτροκούτι. Δεν έχω παρατηρήσει πως είναι η εισαγωγή στα μοντέλα με k-series... μοιάζει με τη δικιά μου??? Η δική μου είναι έτσι μελετημένη απ το εργοστάσιο που να μην φτάνει νερό στο φίλτρο και θα περίμενα το ίδιο και στο δικό σου αμάξι... :roll: Τέλοσπαντων αφού το γλίτωσες το μοτέρ, τέλος καλό όλα καλά... ή μήπως θα ήταν μια... ευκαιρία για αναβάθμιση που ξεκινάει απ το μαγικό γράμμα B??? :lol: :P

Νικόλα σίγουρα πετάγονται νερά και λάσπες απο το δρόμο μέχρι ψηλά στο μηχανοστάσιο (μέχρι και το καπώ βασικά) αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να γίνεται η χοάνη μούσκεμα!! Γι αυτό μου κάνει εντύπωση. Αν ήταν έτσι θα είχανε σπάσει όλα τα μοτέρ που έχουν φιλτροχοάνες!! Και όντως όπως λέει και ο Κώστας είχε ramair, το εργοστασιακό (επίσης περιέργο να πάρει νερά, αφού έχει μελετηθεί απ το εργοστάσιο, όπως γράφω και παραπάνω).
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Cold Air Intake (DIY)

Δημοσίευση από saikoe39 »

Για το καλο του δεν πρεπει να χαλασει...:-D
Αν χαλασει θα παει να κανει παρεα στα αλλα ροβερακια στον Γαρδελη...!!!!!!

Εχω περασει μεσα απο ποταμια και ποταμια....αλλα δεν το εχω παθει ξανα...ισως να εφταιγε οτι το νερο ερχοταν με φορα...πηγαινα και εγω σαν πουστης....και εγινε.....την εκανε την χοανη λουτσα..!!1
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: Cold Air Intake (DIY)

Δημοσίευση από takinennn »

Στην δικη μου λυση παντως εχω κανει συνδυασμο carbon βαρελακι simota με την εργοστασιακη ''σκουπα''. Επειδη εχει λιγοτερο ηχο και προστασια απο τα νερα της βροχης. Αυτη η διαταξη δεν θα κρατηση καιρο αφου θα ανοιξω τρυπα κατω αριστερα στον προφυλακτηρα αλλα tasos 7r. Οπως θα δειτε εχω αδειασει την μουρι λιγο, μετακομισα την μπαταρια στο πορτ μπαγκαζ. Αυτο εγινε οχι για να μπει το βαρελακι αλλα για ζυγισμα του αυτοκινητου. Μπηκε αντιδιαμετρικα του οδηγου οπως θα δειτε σε αλλο ποστ.

δυστηχως την ολη διαδικασια την εκανα πριν δυο μηνες και δεν εχω ολη την σειρα φωτογραφιων, στην φαση αυτη αντικαθιστω τον σωληνα με ενα εργοστασικο και στηριζω καλυτερα το βαρελακι ενω παραλληλα αφαιρω και την βαση της μπαταριας μιας που δεν εχει λογο υπαρξης ετσι ωστε σε τριτη φαση να περασω τον σωληνα απο την εισαγωγη σκουπα που θα ανοιξω στον προφυλακτηρα.

εργαλεια: 1 σταυροκατσαβιδο, μυτοτσιμπιδο, πενσα, γερμανικο 10,8,κοπιδι,



[img=http://img99.imageshack.us/img99/3738/dscn3765a.jpg]

εβγαλα τον σωληνα της simota και στην θεση του εβαλα εναν εργοστασικο που αγορασα απο την μαντρα. *τα εργοστασικα τα εχω φυλαγμενα*

[img=http://img3.imageshack.us/img3/1107/dscn3767a.jpg]

εδω ειναι η πεταλουδα την οποια συντομα θα βγαλω, για να την καθαρισω και ανοιξω τοσο στην εισοδο οσο και στην εξοδο της
[img=http://img3.imageshack.us/img3/5584/dscn3769a.jpg]

τοποθετισα προχειρα τον σωληνα και το βαρελακι για να δω τι αλλαγες πρεπει να κανω.

[img=http://img197.imageshack.us/img197/9373/dscn3770a.jpg]

Τελικα ηθελε κοντεμα ο εργοστασικος σωληνας 3 cm. και η βαση της μπαταριας οπου με ενα 8 και 10 γερμανικο επρεπε να αφαιρεθει, αυτο αργοτερα θα με βοηθισει για τωνσωληνα που θα βαλω απο τον προφυλακτηρα.


[img=http://img39.imageshack.us/img39/1668/dscn3772a.jpg]

εβαλα ξανα τα πραγματα και εσφιξα τα κολαρα με ενα στυροκατσαβιδο στην θεση τους. Αφου σιγουρευτικα για την σταγανοτητα του κυκλωματος εβαλα και τις βασεις απο το βαρελακι.

[img=http://img99.imageshack.us/img99/8277/dscn3773a.jpg]

Αυτα εκανα σημερα σε περιπου μια ωρα χαλαρα μετα την δουλεια.
Tasos_7R
Support member
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 17, 2007 10:56 am
Τοποθεσία: Big In Japan
Επικοινωνία:

Re: Cold Air Intake (DIY)

Δημοσίευση από Tasos_7R »

Όταν ανοίξεις τρύπα στον προφυλακτήρα και καταργήσεις φυσικά το resonator, ώστε να συνδέσεις το σπιράλ σωλήνα του φίλτρου απ' ευθείας στην τρύπα θα έχεις μια πολύ σωστή και αποδοτική εισαγωγή. Και μιας και έδιωξες την μπαταρία από τη μέση απέφυγε τις πολλές καμπύλες για να έχεις καλύτερη ροή αέρα από την τρύπα μέχρι την πεταλούδα. Προβλήματα με νερά δεν πρόκειται να έχεις, αλλά καλού κακού τσέκαρέ το. Εγώ στο δικό μου το έχω τσεκάρει και δεν έχω πρόβλημα.
Our Father,
Who doesn't recognise any other engine,
Vtec be the name,
The kingdom come,
Vtec will kick in on earth as it does in Japan,
Give us this day,
Our daily dose of vtec,
And praise our mighty roar,
And forgive those who repent against the vtec,
And deliver us from any other car that doesn't wear the H symbol,
Amen.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Cold Air Intake (DIY)

Δημοσίευση από i-VTec »

Εγώ λέω μιας πού έβγαλες την μπαταρία απ'τη μέση να βρείς ένα τροπέτο από VTi... :-D

Καλή δουλειά, κάποια στιγμή θα βγάλω φωτογραφίες με την πατέντα πού κάναμε στο δικό μου με τον Τάσο (αν και υποψιάζομαι ότι βάζει νερά στις βροχές... :klaps: )
Εικόνα
takinennn
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 11:18 am
Επικοινωνία:

Re: Cold Air Intake (DIY)

Δημοσίευση από takinennn »

δεν καταργω το resonator. Σκεφτηκα να ανοιξω μια τρυπα στο γυαλι απο το φαναρι στην πρωτη σκαλα και να το κανω ram air. Η αλλη περιπτωση ειναι να φτειαξω μια σκουπα απο carbon που θα περναει πανω απο την τραβερσα του ψυγειου. Τελος σκεφτομαι μια καινουργια τρυπα αλλα το μελετισω το θεμα οταν θα εχω χρονο, πιθανοτατα καπου μεσα απο τον θολο θα περναει.
PaNoSGR
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:57 pm
Τοποθεσία: ΑΝ@βΑΣειΣ-ΚαΤαΒαΣεις
Επικοινωνία:

Re: Cold Air Intake (DIY)

Δημοσίευση από PaNoSGR »

Η λυση της καρμπον κατασκευης σκουπας ακουγεται πολυ ιδανικη σε πολλες περιπτωσεις αυτοκινητων το θεμα ειναι οικονομικα ποσο περιπου μπορει να κοστολογηθει η κατασκευη της???
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες