ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

KASTOR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 3:01 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Επικοινωνία:

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από KASTOR »

Επιτέλους μετα απο 2 μήνες την Κυριακή παρέλαβα το όχημα μετά την μετατροπή σε 1.8 VVC
μας έβγαλε το λάδι αλλά τελικά το καταφέραμε. τώρα όσο αφορά το πως πάει στον δρόμο όσον αφορά τον κινητήρα δεν το άχω ανοίξει ακόμη, θα περιμένω να κάνει κανα 1500 χλμ. θα κάνω αλλαγή ΄λαδιών - φίλτρου και μετά θα δώ τι βγάζει στον δρόμο. Όσο αφορά το στήσιμο το όχημα στον δρόμο μετά την τοποθέτηση των KONY και το χαμήλωμα κατα 4,5 cm πηγαίνει γ@μ@τ... τα φρένα είναι πάρα πολύ καλα μετα την τοποθέτηση 2πλών αεριζόμενων δίσκων μπροστα αν και δεν τα έχω πιέσει μεχρι να πιάσουν λίγο στην αρχή.Ο κινητήρας κατ΄αρχήν
φαίνεται να φυσάει έχει πολύ καλες ροπές στα χαμηλά 2- 3000 στροφές φια περισσότερα θα ξέρω να σας πω όταν θτάσω τα χλμ που θέλω.
ROVERακιας
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

Ωραίος :up:

Να πάνε όλα καλά!! :up:

Και αν δεν σου φτάσουν τα 145 υπάρχουν λύσεις για μέχρι 190 μονοπετάλουδο :sreering:
MG TF turbo...
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από nikolas »

Συγχαρητήρια!! Σου εύχομαι να έχεις πολλά καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!! Και χαίρομαι ιδιαιτέρως που απ'ότι διαβάζω, δεν έμεινες στη μηχανική βελτίωση αλλά συνέχισες και με το υπόλοιπο στήσιμο (φρένα-αναρτήσεις), γιατί καλά τα άλογα, αλλά θέλουν πάντα και το αντίστοιχο στήσιμο!!
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από kostas200vi »

Ωραια κι αλλο VVC :up: :dan:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
Άβαταρ μέλους
stickers!!!
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από stickers!!! »

kostas200vi έγραψε:Ωραια κι αλλο VVC :up: :dan:
Eιμαστε παντου!!!!!!
1.800 vvc 150hp παλια.....
KASTOR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 3:01 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Επικοινωνία:

Re: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από KASTOR »

Για τις βελτιώσεις ειμαι της άποψης ή οτι θα κάνεις σωστή δουλειά ή τίποτα, το να άλλαζα μόνο κινητήρα ενώ οι αναρτίσεις ήταν στα κακά τους τα χάλια και τα φρένα το ίδιο για μένα ήταν τελείος ανώφελο. Θα μου πείτε βέβαια οτι καλά όλα αυτά αλλα το κόστος? όταν το πάρεις απόφαση και με αιματηρές οικονομίες σιγά - σιγά κάποια στιγμή τα καταφέρνεις. Για να το ανεβάσω περισσότερο σε ιπποδύναμη προς το παρών δεν το συζητάω διότο α) έχω στερέψει οικονομικά και β) ας το απολαύσω με τα 145 και όταν δεν με ικανοποιούν πλέον τότε βλέπουμε. Τώρα απο τα 103 στα 145 και με μεγαλήτερη ροπή είναι καλά αργότερα βλέπουμε.
ROVERακιας
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από nikolas »

Σε βρίσκω πολύ σωστό..!! ;)
ALEXO4562
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 2:26 am
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από ALEXO4562 »

Αντε καλοριζικο το καινουργιο σου motori... ;)

Για πες περισσοτερες λεπτομεριες για την βελτιωση...Τι κυβικα ησουν ,1400?
Ποσα πηγε συνολο η μετατροπη για να το κανεις VVC?
Μια ζαντούλα μας λείπει...
Εικόνα
ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

Βαγγέλη χαίρομαι που το project ολοκληρώθηκε. :up: εύχομαι να σε δούμε Θεσσαλονίκη.
Τωρα που είναι και γρήγορο το εργαλείο. 45 χιλιοστα το χεις κατεβάσει εε ? Αντε θα τα πούμε αναλυτικά απο κοντά
KASTOR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 3:01 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Επικοινωνία:

Re: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ The new Rover 45 1.8cc VVC

Δημοσίευση από KASTOR »

Ηταν 1,4 η μετατροπή ήταν αλλαγή κινητήρα φυσικά ήταν φοβερό μπέρδεμα όσον αφορά τα ηλεκτρικά δεν πατούσε ούτε 1 καλώδιο με το άλλο και αυτό μας έφαγε γύρω στον 1 μήνα μόνο για να βρούμε άκρη στα ηλεκτρικά τα όποια σημειωτέων τα μέν του κινητήρα ήταν της LUCAS και του αυτοκινήτου της VW - AUDI μεγάλο πρόβλημα με τα βεντιλατέρ το οποίο λύθηκε αφού βάλαμε το κύκλωμα απο το 200άρι, σε γενικές γραμμές ήταν παρα πολύ δύσκολη μετατροπή από την τοποθέτηση του κινητήρα μέχρι τα ηλεκτρικά. Οσον αφορά το κόστος συνολικά ( αγορά κινητήρα - αμορτισέρ ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμ. - διπλούς αεριζόμενους δίσκους εμπρός μαζί με δαγκάνες φυσικά - αλλαγή πίσω ταμπούρα - όλα τα σινεμπλόκ - αλλαγή ιμάντα χρονισμού και φλάντζας κεφαλής και τα εργατικά ) το κόστος ήταν 3.500ευρω. ALEX στο επόμενο ταξίδη μου στην Θεσ/νικη θα σε τηλ. να τα πούμε και από κοντά.
ROVERακιας
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες