Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
Α και για να μην παρεξηγηθώ για τα diesel. Τα πάω πολύ γενικά και δεν θα με χάλαγε ένα turbodiesel με common rail κλπ. Πολύ δύναμη, μικρότερη κατανάλωση, μεγαλύτερα διαστήματα για συντήριση. Πρόβλημα μόνο τα πολύ κακά καύσιμα που έχουμε Ελλάδα με πολύ περιεκτικότητα σε θείο ακόμα που προκαλούν βλάβες στο περιβάλλον και τις αντλίες καυσίμου...
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
Γιωργο το δικο μου κιβωτιο σε διαψεύδει, το φοραω 8 χρονια με 35 κιλα ροπη και τελευταια σιγουρα παραπανω απο 35 κιλα και εως τωρα το μονο προβλημα που παρουσιασε, ηταν δισκος και πλατο, αλλα νομιζω ηταν αναμενόμενο.crAss έγραψε:Λοιπόν το γιατί δεν το έκανα 1800 το εξήγησα περιληπτικά στο πρώτο ποστ:
1. Το κιβώτιο που φοράω το iB5 αντέχει χοντρικά κοντά στα 165 Nm ροπής σύμφωνα με την κατασκευάστρια, βάλτε και λίγα ακόμα για να παίζεις οριακά. Για να μπει PG1 θα χρειαζόταν κοντά 1000 ευρώ γιατί δεν είναι μόνο το κιβώτιο που πρέπει να αγοραστεί μετάχειρο, αλλά θέλουν άλλαγμα και σχεδόν όλες οι βάσεις μηχανής για να καταφέρει να τοποθετηθεί.
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
Ψήσ'τον ψήσ'τονkostas200vi έγραψε:Γιωργο το δικο μου κιβωτιο σε διαψεύδει, το φοραω 8 χρονια με 35 κιλα ροπη και τελευταια σιγουρα παραπανω απο 35 κιλα και εως τωρα το μονο προβλημα που παρουσιασε, ηταν δισκος και πλατο, αλλα νομιζω ηταν αναμενόμενο.crAss έγραψε:Λοιπόν το γιατί δεν το έκανα 1800 το εξήγησα περιληπτικά στο πρώτο ποστ:
1. Το κιβώτιο που φοράω το iB5 αντέχει χοντρικά κοντά στα 165 Nm ροπής σύμφωνα με την κατασκευάστρια, βάλτε και λίγα ακόμα για να παίζεις οριακά. Για να μπει PG1 θα χρειαζόταν κοντά 1000 ευρώ γιατί δεν είναι μόνο το κιβώτιο που πρέπει να αγοραστεί μετάχειρο, αλλά θέλουν άλλαγμα και σχεδόν όλες οι βάσεις μηχανής για να καταφέρει να τοποθετηθεί.
MG TF turbo...
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
Κώστα από τη Ρόδο, δεν φοράμε το ίδιο κιβώτιο. Εσύ φοράς το R65, εγώ φοράω το iB5. To iB5 άρχισε να τοποθετείται μετά το 2003 οπότε έκλεισε η εταιρία στην Αγγλία που τα έβγαζε και η mg-rover στράφηκε στην ford-getrag. Είναι το κιβώτιο που φοράνε τα fiesta και τα focus I (στις μικρές ιπποδυνάμεις 1000-1400 κυβικά).
Το R65 αν δεις το έγραψα και πιο πάνω ότι αντέχει...
Από την άλλη τώρα που το σκέφτομαι ένα PG1 με μπλοκέ δεν θα με χάλαγε, και θα άξιζε τα λεφτά για τη μετατροπή...
Το R65 αν δεις το έγραψα και πιο πάνω ότι αντέχει...
Από την άλλη τώρα που το σκέφτομαι ένα PG1 με μπλοκέ δεν θα με χάλαγε, και θα άξιζε τα λεφτά για τη μετατροπή...
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
Φορας το ιδιο κιβωτιο με το Fiesta ? δεν το ηξερα, νομιζα οτι φοραμε το ιδιο.crAss έγραψε:Κώστα από τη Ρόδο, δεν φοράμε το ίδιο κιβώτιο. Εσύ φοράς το R65, εγώ φοράω το iB5. To iB5 άρχισε να τοποθετείται μετά το 2003 οπότε έκλεισε η εταιρία στην Αγγλία που τα έβγαζε και η mg-rover στράφηκε στην ford-getrag. Είναι το κιβώτιο που φοράνε τα fiesta και τα focus I (στις μικρές ιπποδυνάμεις 1000-1400 κυβικά).
Το R65 αν δεις το έγραψα και πιο πάνω ότι αντέχει...
Από την άλλη τώρα που το σκέφτομαι ένα PG1 με μπλοκέ δεν θα με χάλαγε, και θα άξιζε τα λεφτά για τη μετατροπή...
Εχω ενα Fiesta 1400 και το κιβωτιο του ειναι χαλια.
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
Κοίτα έχει άλλες σχέσεις μετάδοσης σε σχέση με το fiesta και είναι επίσης και πιο κοντές οι αλλαγές (σαν να έχει short shift). Αυτό δίνει καλύτερη αίσθηση από fiesta, αλλά οι αντοχές σε ροπή δεν παύουν να είναι οι ίδιες...
Life is too short not to...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 364
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
- Τοποθεσία: Megara
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
Κ στο zr160 είναι το ίδιο;; μια ερώτησης, ο λουρμπας έχει καλό συνεργείο για μια μετατροπή που θέλω να κάνω..;;
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
Κοίτα αν θέλεις για μετατροπή ή Λούρμπας ή Βώσσος. Και οι δύο είναι μια χαρά. Εγώ πάω Λούρμπα και είμαι υπερευχαριστημένος. Θα σου πρότεινα το Βώσσο αν πας για τούρμπισμα, μιας και έχει μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτό το κομμάτι, για ατμόσφαιρα σε όποιον και να πας είναι το ίδιο.
Εμένα δεν μου άρεσε η αντιμετώπιση που είχα στον Βώσσο όταν πέρασα κάποια στιγμή πριν κατασταλάξω σε συνεργείο . Βασικά μου μίλαγε σε στυλ εσύ δεν ξέρεις, εγώ τα ξέρω και δεν θέλω και πολλές πολλές ερωτήσεις. Δεκτό γιατί μπορεί να έχει ακούσει τις χίλιες βλακείες, και πρακτικά ξέρει προφανώς πολύ περισσότερα από μένα, όμως το θεωρητικό υπόβραθρο που έχω από την ερευνητική εργασία που κάνω και σε κινητήρες στο πανεπιστήμιο τόσα χρόνια είναι τέτοιο που απαιτώ όταν ρωτάω με τεχνικούς όρους συγκεκριμένα πράγματα να μου απαντάνε συγκεκριμένα και να μην μου φέρονται σαν άσχετο. Φυσικά όλα αυτά είναι προσωπικά και δεν έχουν να κάνουν με την ποιότητα και των δύο συνεργείων που είναι η καλύτερη που μπορείς να βρεις στην Ελλάδα.
Το ZR120 και ZR160 φοράνε PG1 (που παίζεις άνετα σε πάρα πολλά άλογα που είναι πιο πιθανό να μην τα φτάσεις ποτέ).
Εμένα δεν μου άρεσε η αντιμετώπιση που είχα στον Βώσσο όταν πέρασα κάποια στιγμή πριν κατασταλάξω σε συνεργείο . Βασικά μου μίλαγε σε στυλ εσύ δεν ξέρεις, εγώ τα ξέρω και δεν θέλω και πολλές πολλές ερωτήσεις. Δεκτό γιατί μπορεί να έχει ακούσει τις χίλιες βλακείες, και πρακτικά ξέρει προφανώς πολύ περισσότερα από μένα, όμως το θεωρητικό υπόβραθρο που έχω από την ερευνητική εργασία που κάνω και σε κινητήρες στο πανεπιστήμιο τόσα χρόνια είναι τέτοιο που απαιτώ όταν ρωτάω με τεχνικούς όρους συγκεκριμένα πράγματα να μου απαντάνε συγκεκριμένα και να μην μου φέρονται σαν άσχετο. Φυσικά όλα αυτά είναι προσωπικά και δεν έχουν να κάνουν με την ποιότητα και των δύο συνεργείων που είναι η καλύτερη που μπορείς να βρεις στην Ελλάδα.
Το ZR120 και ZR160 φοράνε PG1 (που παίζεις άνετα σε πάρα πολλά άλογα που είναι πιο πιθανό να μην τα φτάσεις ποτέ).
Life is too short not to...
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 364
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
- Τοποθεσία: Megara
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
δεν θέλω τουρπισμα..απλά για να μου κάνουν το 1400 σε 1800vvc ο λουρμπας μου ζήτησε πολύ πιο λίγα λεφτά από τον βωσσο κ ήθελα να ακούσω καμιά γνώμη..thx..όσο για το στυλακι το διέκρινα κ εγώ κ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα..
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...
Ρε τι θα γίνει ρεεεεεεεεεεε..όλοι πάτε για 1800 και 1800vvc? Ρε θα με τρελάνετε? Ποιον θα πατάω εγώ μετά? τον Λάμπρο? (με το καινούριο 1400άρι?)
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Ahrefs [Bot] και 37 επισκέπτες