Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από crAss »

Επικοινώνησα με τη μαμά εταιρία έξω και μου πρότειναν κάποιο στην Σπάρτη που έχει όλα τα απαραίτητα και το δυναμόμετρο της Dastek οπότε θα πάω σε εκείνον. Εξουσιοδοτημένος στην Αθήνα δεν υπάρχει πια για τοποθέτηση και ρύθμιση.
Life is too short not to...
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από crAss »

Κώστας RWD έγραψε:
crAss έγραψε: Dastek: 150 ευρώ ο εγκέφαλος
:shock:
Μετάχειρο έτσι;;
Προφανώς μετάχειρο. Βασικά στην Αγγλία προγραμματισμός και εγκέφαλος κάνουν κάπου 600 ευρώ (νομίζω χωρίς ΦΠΑ), αλλά εκεί αν πας με τον εγκέφαλο από το προηγούμενο αυτοκίνητο σου ζητάνε πολλά για επαναπρογραμματισμό λόγω αυξημένων εργατικών (η ρύθμιση θέλει 2 ημέρες γεμάτες στο δυναμόμετρο). Έτσι η τιμή σε δεύτερο χέρι είναι πολύ χαμηλή γιατί από 200 ευρώ και πάνω έρχεται πολύ κοντά με την αρχική τιμή που ζητά η εταιρία. Από την άλλη εδώ Ελλάδα τα εργατικά είναι φθηνότερα, ενώ το κόστος του παράλληλου είναι μεγαλύτερο γιατί γίνεται εισαγωγή και προφανώς δεν πουλιέται στα νούμερα που πουλιέται στην Αγγλία. Κατά αυτόν τον τρόπο ένωσα τα καλά Αγγλίας και Ελλάδας για κέρδος μου...
Life is too short not to...
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από saikoe39 »

Kαι πως τον λενε αυτον στην Σπαρτη..??????
Στα ποσα αλογα περιμενεις να παει.....????
χεχχε...πηρα φορα....
Καλοστρωσιμο στο μοτερ σου.........
Να ξερεις πως οσο πιο πολυ το στρωνεις τοσο καλυτερα θα ανοιγει κλπ.....!!!!!
Τα 7.000 χλμ ειναι ενα καλο νουμερο.... :-D
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από crAss »

Θα κάνω 2 ταξιδάκια αυτό και το επόμενο σ/κ και ελπίζω να μαζέψω κάπου 2000 κμ.
http://www.venizelos-sparti.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Σε αυτόν εδώ θα πάω να το βάλω. Στο site δεν έχει βάλει ακόμα το τετρακίνητο δυναμόμετρο που έχει πάρει (αν και για τα άλογα που παίζω και αυτό που έχει ήδη εγκατεστημένο είναι υπέραρκετό).
Κοίτα αισιόδοξα ελπίζω να πατήσω τα 140 άλογα μετά από όλα αυτά (και με εκκεντροφόρους προφανώς).
Τώρα φαντάζομαι θα πάιζει κάπου λίγο κάτω από τα 120 άλογα ως 1600 (το είχα δυναμομετρήσει 110 ως 1400).
Όμως ανοίγματα ακόμα με τίποτα...μέχρι 3500 σαλ και αυτές μόνο με 5η.
Όταν το αγόρασα το έστρωσα ουσιαστικά για 10.000 κμ, ελπίζω να αντέξω και τώρα, αλλά δεν θέλω να με πάρει και φθινόπωρο για να εγκαταστήσω τον παράλληλο.
Βασικά αυτό που ελπίζω να γίνει με τον παράλληλο είναι να είναι πολύ δεμένος ο κινητήρας σε όλο το φάσμα των στροφών, να έχω διαθέσιμη δύναμη παντού. Στην Αγγλία, αν και αμφισβητήθηκε αρκετά είχαν δυναμομετρήσει 1400 με αλλαγμένη εισαγωγή, εξάτμιση από το χταπόδι και πίσω της janspeed και το dastek λίγο πάνω από τα 130 άλογα (δεν μιλάμε μόνο για ένα όχημα).
Πάντως αν καταφέρω 140 άλογα και μέση κατανάλωση στην πόλη κάτω από 10 λ/100 κμ θα κάνω πάρτυ!!!!
Life is too short not to...
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από saikoe39 »

Na κρατηθεις οσο μπορεις..!!!!!!
Εγω αντεξα μολις 2.000 χμλ....και μαλλον το μαμησα το μοτερακι μου.απο πλευρα αποδοσης...!!!!
Κανε 3 πρωτες αλλαγες στα λαδια σε 500-700-1000 χλμ και μετα στα 1500 χλμ.!!!!!
Η διαφορα απο αλλαγη σε αλλαγη θα ειναι μεγαλη..!!θα βλεπεις το μοτερ να πεταει...!!!!!
Απορως πως δεν εβαλες ενα καπακι vvc και να εισαι ετοιμος..η το 1.8..???
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από kostas200vi »

saikoe39 έγραψε:Na κρατηθεις οσο μπορεις..!!!!!!
Εγω αντεξα μολις 2.000 χμλ....και μαλλον το μαμησα το μοτερακι μου.απο πλευρα αποδοσης...!!!!
Κανε 3 πρωτες αλλαγες στα λαδια σε 500-700-1000 χλμ και μετα στα 1500 χλμ.!!!!!
Η διαφορα απο αλλαγη σε αλλαγη θα ειναι μεγαλη..!!θα βλεπεις το μοτερ να πεταει...!!!!!
Απορως πως δεν εβαλες ενα καπακι vvc και να εισαι ετοιμος..η το 1.8..???
Συμφωνώ και επαυξάνω :up: :up: :up:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από crAss »

Λοιπόν το γιατί δεν το έκανα 1800 το εξήγησα περιληπτικά στο πρώτο ποστ:
1. Το κιβώτιο που φοράω το iB5 αντέχει χοντρικά κοντά στα 165 Nm ροπής σύμφωνα με την κατασκευάστρια, βάλτε και λίγα ακόμα για να παίζεις οριακά. Για να μπει PG1 θα χρειαζόταν κοντά 1000 ευρώ γιατί δεν είναι μόνο το κιβώτιο που πρέπει να αγοραστεί μετάχειρο, αλλά θέλουν άλλαγμα και σχεδόν όλες οι βάσεις μηχανής για να καταφέρει να τοποθετηθεί.
2. Θέλω το αυτοκίνητό που οδηγώ να χρησιμοποιεί όλο το φάσμα των στροφών, δηλαδή όταν έχεις κόκκινο στις 7100 για εμένα είναι χαζομάρα το αυτοκίνητο να είναι νεκρό από τις 5500 και να θυμίζει diesel (ανοίγεις δηλαδή από όσες στροφές με όποια σχέση και να έχεις μέσα :-D :lol: )
3. Με βάση τα 2 παραπάνω αν το έκανα 1800 θα το έφτανα κοντά στα 150+ άλογα με τη ροπή κοντά στα 180 Nm και το κιβώτιο να παίζει οριακά για να με αφήσει.
4. ΔΕΝ έχω άλλο αυτοκίνητο, δεν είναι concept car αλλά το καθημερινό μου αυτοκίνητο και κάνω κάπου 25.000 κμ το χρόνο κυρίως σε ταξίδια και δεν θέλω να καίει τα άντερά του σε βενζίνη.
5. Έπρεπε να βρω τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό όλων των παραπάνω για εμένα. Και για αυτό κατέληξα στο σχεδιασμό που κατέληξα μετά από πολύ σκέψη.
Επίσης να μην ξεχνώ να πω ότι το στήσιμο που έχει γίνει ήδη στο αυτοκίνητο (ελατήρια, αμορτισέρ, φρένα) είναι υπέρ αρκετά για τη δύναμη που αναμένω να βγάλει. Αν πήγανα για παραπάνω άλογα θα ξαναήθελαν αναπροσαρμογή και αυτά.
Όλη τη μετατροπή την είχα κοστολογήσει αρχικά στα 2000 ευρώ, ενώ με τις χαζομάρες με τους εκκεντροφόρους θα πάει παραπάνω προφανώς.
Να δω τελικά σε ποιον θα φτιάξω την εξάτμιση (λογικά κανένα 1000αρι χιλιόμετρα πριν πάω για τον παράλληλο).
Είμαι ανάμεσα σε 2:
- Παπαδόπουλο που είναι κοντά στα 850 ευρώ
- Exhaust Center που παίζει κοντά στο 1000ρικο.
Επίσης έχει μείνει και μια εκρεμότητα να περάσω το πρόγραμμα του streetwise 1600 (γιατί zr 1600 δεν βγήκε ποτέ). Αν και βλέποντας πόσο ομαλά πάει και με το πρόγραμμα του 1400 (προφανώς μιλάω τώρα μέχρι 3000 σαλ) ίσως και δεν έχει νόημα μιας και πάνω σε αυτό θα περαστεί ο παράλληλος που θα τα φέρει όλα κοντά στο ιδανικό.
VVC δεν έβαλα γιατί φοβόμουν πολύ για το λογισμικό. Δηλαδή θα έπρεπε να έβαζα πλεξούδα από zr160 και μετά θα έριχνε τα ίδια μίγματα για 200 κυβικά παραπάνω. Βέβαια από την άλλη με παράλληλο θα ερχόταν στα ίσια του και αυτό.
Θα δούμε με τον Κώστα όταν ολοκληρώσει και αυτός τη μετατροπή του πόσο παραπάνω θα παίζει από μένα (που πιστεύω ότι ναι μεν θα παίζει, αλλά όχι πολύ, ενώ αν δεν βάλει παράλληλο/άγραφο στο δρόμο θα είναι ελάχιστες οι διαφορές γιατί πιστεύω ότι θα έχω καλύτερη διαχείριση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών).
Από την άλλη αν σε 3 χρόνια που σκέφτομαι να το αλλάξω δεν ξέρω σε τι φάση θα είμαι. Μπορεί να πάρω ένα υβριδικό και ταυτόχρονα να πάρω ένα caterham για αυτοκίνητο του σαββατοκύριακου :twisted: :twisted: (προφανώς θα περάσω στο caterham μηχανή-κιβώτιο από το zr). Βέβαια αν τα οικονομικά δεν παίζουν καλά τότε μπορεί να ρίξω άλλο ένα 5000αρο για καινούργια εντόσθια 1.9 ή 2 λίτρα, κιβώτιο PG1, κανίβαλους εκκεντροφόρους και τετραπετάλουδο για να έχω να παίζω...
Life is too short not to...
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από saikoe39 »

Λογικα ολα...
Απλα μπηκα στο 200 το Θανου που το εκανε 1.8...αλλαξε και την πλεξουδα του και το οχημα με αφησει μλκ... :shock:
Και με κοστος οχι πανω απο 1500 ευρω........και με το θανο να πεταει τα λεφτα του για χαζα πραγματα...!!!!!!
Δεν ξερω....απλα απο την στιγμη που εχεις ετοιμες λυσεις Ροβερ....δλ καπακια vvc..κλπ....ειναι πιο ευκολο απο να μπεις δε διαδικασιες με παραλληλο κλπ........
Αυτο.......
Βεβαια εχεις κατι διαφορετικο.... :-D
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

crAss έγραψε:
2. Θέλω το αυτοκίνητό που οδηγώ να χρησιμοποιεί όλο το φάσμα των στροφών, δηλαδή όταν έχεις κόκκινο στις 7100 για εμένα είναι χαζομάρα το αυτοκίνητο να είναι νεκρό από τις 5500 και να θυμίζει diesel (ανοίγεις δηλαδή από όσες στροφές με όποια σχέση και να έχεις μέσα :-D :lol: )
Γιώργο εδώ είσαι υπερβολικός.
Εγώ με κόφτη 7100 και όταν πάω αργά και οικονομικά βάζω 5η από τα 60 ;)
MG TF turbo...
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από crAss »

Κώστα εσύ έχεις vvc δεν πιάνει...αυτό που δεν θα μου άρεσε είναι το 1800 με τα 120 άλογα που είναι νεκρό μετά τις 5500 σαλ.
Και εγώ βάζω 5η όταν είμαι σε επαρχειακό από τα 60. Όμως αν πάρεις διαγράμματα ισχύος-ροπής θα δεις ότι η ωφέλιμη περιοχή του 1.8 με τα 120 άλογα είναι πολύ μικρή (ωφέλιμη περιοχή=από το σημείο μέγιστης ροπής μέχρι το σημείο μέγιστης ισχύος, θερμοδυναμικά μιλώντας). Δηλαδή στις 5500 λογικά αλλάζεις γιατί δεν έχει το μοτέρ άλλο να δώσει μέχρι τις 7000 που είναι ο κοφτής. Φυσικά αν βάλεις ένα σετάκι εκκεντροφόρους παίζεις από 135 άλογα και πάνω και εξαλοίφεις αυτό (από εκεί και πάνω δεν πιάνεται το 1.8).
Μην ξεχνάμε όμως τις μεγάλες ροπές που έχει ο κινητήρας ο 1.8, στο δρόμο είναι ΠΟΛΥ γρήγορο για τα άλογα που έχει όπως είπε και ο saikoe. Άλλο αυτό και άλλο αυτό που λέω ότι δεν μου αρέσει εμένα προσωπικά ο τρόπος που βγάζει τη δύναμη (γούστα είναι αυτά). Τελικά αν βάλεις σε 1.8 όλα τα περιφερειακά που θέλω εγώ πας πάνω από 150 άλογα. Τα παλαιότερα R65 κιβώτια άντεχαν περισσότερη ροπή και επίσης επισκευαζόντουσαν (άλλαζες γρανάζια κλπ). Αυτό που φοράω εγώ είναι κλειστό, αν χαλάσει το παραμικρό πας για άλλο. :(

Όσο για το διαφορετικό πάντα μετράει ;) :-D

Ροπές μαμα:
MG ZR 105: 124 Nm
Rover Streetwise 1.6: 138 Nm
MG ZR 120: 160 Nm
MG ZR 160: 174 Nm

Ενώ αν θυμάμαι καλά το 1.8 με πιο άγριους εκκεντροφόρους, πολλαπλή εισαγωγής από vvc, κλπ έβγαζε ίσως και λίγο παραπάνω από το vvc...

Τέλος να πω ότι ξέρω ότι πλήρωσα περισσότερο από ότι να άλλαζα απλώς το μοτέρ μου. Όμως το αυτοκίνητο το είχα αγοράσει καινούργιο και ήξερα πως το έστρωσα, πότε και πως το έσκιζα κλπ. Και τώρα με καινούργια εμβολοχιτώνια στα 60.000 κμ είναι σαν να ξανάγινε καινούργιος ο κινητήρας, ενώ και με τη φλάτζα της land rover που μπήκε θέλω να πιστεύω πως για 150.000 κμ ακόμα μπορώ να ξεχάσω το πρόβλημα της φλάτζας. Στον κινητήρα δεύτερο χέρι παίρνεις ένα ρίσκο γιατί δεν ξέρεις πως του φερόταν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Μπορεί να σου κάτσει και να είναι όλα τέλεια, αλλά μπορεί και να σου βγάζει προβληματάκια.
Και τέλος προφανώς ξέρω εξαρχής ότι δεν θα είμαι ο πιο γρήγορος, ούτε ήταν αυτός ο στόχος μου. Αν ήθελα σε απόλυτη τιμή να γίνω πολύ γρήγορος θα είχα κάνει άλλα πράγματα με τα ίδια λεφτά. Ο στόχος μου, όμως, είναι να φτιάξω ένα αυτοκίνητο που με τα λεφτά που μπορώ να δώσω να καλύπτει το δυνατόν περισσότερο τις οδηγικές μου ανάγκες/ανησυχίες.
Life is too short not to...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες