Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από crAss »

Α και για να μην παρεξηγηθώ για τα diesel. Τα πάω πολύ γενικά και δεν θα με χάλαγε ένα turbodiesel με common rail κλπ. Πολύ δύναμη, μικρότερη κατανάλωση, μεγαλύτερα διαστήματα για συντήριση. Πρόβλημα μόνο τα πολύ κακά καύσιμα που έχουμε Ελλάδα με πολύ περιεκτικότητα σε θείο ακόμα που προκαλούν βλάβες στο περιβάλλον και τις αντλίες καυσίμου...
Life is too short not to...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από kostas200vi »

crAss έγραψε:Λοιπόν το γιατί δεν το έκανα 1800 το εξήγησα περιληπτικά στο πρώτο ποστ:
1. Το κιβώτιο που φοράω το iB5 αντέχει χοντρικά κοντά στα 165 Nm ροπής σύμφωνα με την κατασκευάστρια, βάλτε και λίγα ακόμα για να παίζεις οριακά. Για να μπει PG1 θα χρειαζόταν κοντά 1000 ευρώ γιατί δεν είναι μόνο το κιβώτιο που πρέπει να αγοραστεί μετάχειρο, αλλά θέλουν άλλαγμα και σχεδόν όλες οι βάσεις μηχανής για να καταφέρει να τοποθετηθεί.
Γιωργο το δικο μου κιβωτιο σε διαψεύδει, το φοραω 8 χρονια με 35 κιλα ροπη και τελευταια σιγουρα παραπανω απο 35 κιλα και εως τωρα το μονο προβλημα που παρουσιασε, ηταν δισκος και πλατο, αλλα νομιζω ηταν αναμενόμενο.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 4:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

kostas200vi έγραψε:
crAss έγραψε:Λοιπόν το γιατί δεν το έκανα 1800 το εξήγησα περιληπτικά στο πρώτο ποστ:
1. Το κιβώτιο που φοράω το iB5 αντέχει χοντρικά κοντά στα 165 Nm ροπής σύμφωνα με την κατασκευάστρια, βάλτε και λίγα ακόμα για να παίζεις οριακά. Για να μπει PG1 θα χρειαζόταν κοντά 1000 ευρώ γιατί δεν είναι μόνο το κιβώτιο που πρέπει να αγοραστεί μετάχειρο, αλλά θέλουν άλλαγμα και σχεδόν όλες οι βάσεις μηχανής για να καταφέρει να τοποθετηθεί.
Γιωργο το δικο μου κιβωτιο σε διαψεύδει, το φοραω 8 χρονια με 35 κιλα ροπη και τελευταια σιγουρα παραπανω απο 35 κιλα και εως τωρα το μονο προβλημα που παρουσιασε, ηταν δισκος και πλατο, αλλα νομιζω ηταν αναμενόμενο.
Ψήσ'τον ψήσ'τον :lol:
MG TF turbo...

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από crAss »

Κώστα από τη Ρόδο, δεν φοράμε το ίδιο κιβώτιο. Εσύ φοράς το R65, εγώ φοράω το iB5. To iB5 άρχισε να τοποθετείται μετά το 2003 οπότε έκλεισε η εταιρία στην Αγγλία που τα έβγαζε και η mg-rover στράφηκε στην ford-getrag. Είναι το κιβώτιο που φοράνε τα fiesta και τα focus I (στις μικρές ιπποδυνάμεις 1000-1400 κυβικά).
Το R65 αν δεις το έγραψα και πιο πάνω ότι αντέχει...
Από την άλλη τώρα που το σκέφτομαι ένα PG1 με μπλοκέ δεν θα με χάλαγε, και θα άξιζε τα λεφτά για τη μετατροπή... ;)
Life is too short not to...

kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από kostas200vi »

crAss έγραψε:Κώστα από τη Ρόδο, δεν φοράμε το ίδιο κιβώτιο. Εσύ φοράς το R65, εγώ φοράω το iB5. To iB5 άρχισε να τοποθετείται μετά το 2003 οπότε έκλεισε η εταιρία στην Αγγλία που τα έβγαζε και η mg-rover στράφηκε στην ford-getrag. Είναι το κιβώτιο που φοράνε τα fiesta και τα focus I (στις μικρές ιπποδυνάμεις 1000-1400 κυβικά).
Το R65 αν δεις το έγραψα και πιο πάνω ότι αντέχει...
Από την άλλη τώρα που το σκέφτομαι ένα PG1 με μπλοκέ δεν θα με χάλαγε, και θα άξιζε τα λεφτά για τη μετατροπή... ;)
Φορας το ιδιο κιβωτιο με το Fiesta ? :sick: δεν το ηξερα, νομιζα οτι φοραμε το ιδιο.
Εχω ενα Fiesta 1400 και το κιβωτιο του ειναι χαλια.
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από crAss »

Κοίτα έχει άλλες σχέσεις μετάδοσης σε σχέση με το fiesta και είναι επίσης και πιο κοντές οι αλλαγές (σαν να έχει short shift). Αυτό δίνει καλύτερη αίσθηση από fiesta, αλλά οι αντοχές σε ροπή δεν παύουν να είναι οι ίδιες...
Life is too short not to...

Meg@john
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
Τοποθεσία: Megara
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από Meg@john »

Κ στο zr160 είναι το ίδιο;; μια ερώτησης, ο λουρμπας έχει καλό συνεργείο για μια μετατροπή που θέλω να κάνω..;;
Εικόνα
Εικόνα

crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από crAss »

Κοίτα αν θέλεις για μετατροπή ή Λούρμπας ή Βώσσος. Και οι δύο είναι μια χαρά. Εγώ πάω Λούρμπα και είμαι υπερευχαριστημένος. Θα σου πρότεινα το Βώσσο αν πας για τούρμπισμα, μιας και έχει μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτό το κομμάτι, για ατμόσφαιρα σε όποιον και να πας είναι το ίδιο.
Εμένα δεν μου άρεσε η αντιμετώπιση που είχα στον Βώσσο όταν πέρασα κάποια στιγμή πριν κατασταλάξω σε συνεργείο . Βασικά μου μίλαγε σε στυλ εσύ δεν ξέρεις, εγώ τα ξέρω και δεν θέλω και πολλές πολλές ερωτήσεις. Δεκτό γιατί μπορεί να έχει ακούσει τις χίλιες βλακείες, και πρακτικά ξέρει προφανώς πολύ περισσότερα από μένα, όμως το θεωρητικό υπόβραθρο που έχω από την ερευνητική εργασία που κάνω και σε κινητήρες στο πανεπιστήμιο τόσα χρόνια είναι τέτοιο που απαιτώ όταν ρωτάω με τεχνικούς όρους συγκεκριμένα πράγματα να μου απαντάνε συγκεκριμένα και να μην μου φέρονται σαν άσχετο. Φυσικά όλα αυτά είναι προσωπικά και δεν έχουν να κάνουν με την ποιότητα και των δύο συνεργείων που είναι η καλύτερη που μπορείς να βρεις στην Ελλάδα.

Το ZR120 και ZR160 φοράνε PG1 (που παίζεις άνετα σε πάρα πολλά άλογα που είναι πιο πιθανό να μην τα φτάσεις ποτέ).
Life is too short not to...

Meg@john
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 8:24 pm
Τοποθεσία: Megara
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από Meg@john »

δεν θέλω τουρπισμα..απλά για να μου κάνουν το 1400 σε 1800vvc ο λουρμπας μου ζήτησε πολύ πιο λίγα λεφτά από τον βωσσο κ ήθελα να ακούσω καμιά γνώμη..thx..όσο για το στυλακι το διέκρινα κ εγώ κ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα..
Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μηχανική βελτίωση του ΖR μου...

Δημοσίευση από nikolas »

Ρε τι θα γίνει ρεεεεεεεεεεε..όλοι πάτε για 1800 και 1800vvc? Ρε θα με τρελάνετε? Ποιον θα πατάω εγώ μετά? τον Λάμπρο? (με το καινούριο 1400άρι?) :-D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες