Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

KASTOR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 3:01 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

Δημοσίευση από KASTOR »

Ελπίζω μέχρι τέλος της ερχόμενης εβδομάδας να το έχω πάρει, τώρα πως θα κατεβάσω φωτο δεν έχω ιδέα πως γίνεται, διαφωτίστεμαι pleace. :?: :?: :idea:
ROVERακιας

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Ωραίος φίλε,καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο εύχομαι.Σε ποιον την κάνεις τη μετατροπή τελικά αν επιτρέπεται?
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
stickers!!!
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

Δημοσίευση από stickers!!! »

Εβγε!!!!!!Καλη επιτυχεια.......

Η πλεξουδα δεν θελει και ιδιετερα πολλα πραματα για να μπει πανω.....

Κανα 2 φισες γεφυρονεις...


για φωτο δες εδω viewtopic.php?f=1&t=25" onclick="window.open(this.href);return false;
1.800 vvc 150hp παλια.....

KASTOR
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 3:01 pm
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Επικοινωνία:

Re: Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

Δημοσίευση από KASTOR »

Η μετατροπή γίνεται στην Λάρισα στον ΠΑΥΛΗ τον οποίο γνώρισα απο ένα γνωστό μου απο θεσ/νίκη και ειναι κορυφή στα rover Αλλά όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος. :despair:
ROVERακιας

Gas fc
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 477
Εγγραφή: Δευ Ιουν 04, 2007 8:29 pm
Τοποθεσία: Ιλιον Αττικη
Επικοινωνία:

Re: Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

Δημοσίευση από Gas fc »

KASTOR έγραψε:Η μετατροπή γίνεται στην Λάρισα στον ΠΑΥΛΗ τον οποίο γνώρισα απο ένα γνωστό μου απο θεσ/νίκη και ειναι κορυφή στα rover Αλλά όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος. :despair:
Παντα :o
http://www.facebook.com/TopotheteseisPh ... Systematon" onclick="window.open(this.href);return false;

ALEX_MGF
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2006 10:50 pm
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ

Δημοσίευση από ALEX_MGF »

κάποια προβληματάκια δημιουργήθηκαν με το αμπραγιάζ και με τα ημιαξόνια τα οποία δεν ταίριαζαν στο σασί του 45 αλλά λύθηκαν, μπήκαν από 620ti αφού τα κοντίναμε λίγο σε μηχανουργείο
Αυτο για λίγο μια εξήγηση ..γιατί δεν ταιριαζαν? ....και τι έτσι με κοντεμα γίνεται? Αυτά μπορω να φανταστω θέλουν πολλη ακρίβεια για να γίνουν έτσι? :)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες