Turboproject 216 gti

Άβαταρ μέλους
stickers!!!
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από stickers!!! »

Rover214Ti έγραψε: i simpiesi tha katebi apo 9.5 sta 8.5

meta mia 3ara Tourmpina... T3/T04 tis garret

Θα κατεβασεις συμπιεση και θα το τουρμπισεις?????????
Αλλοι ανεβαζουν συμπιεση....
Τελος παντων!!!!
Κατι θα ξερεις παραπανω για να το λες...
Εγω δεν εχω κανει διατριβη επι του θεματος αλλα μου ακουγετε λιγο καπως..

Τελος παντων αντε με το καλο!!!!!
1.800 vvc 150hp παλια.....
Rover214Ti
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ Σεπ 21, 2007 1:34 pm
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από Rover214Ti »

9.5 ixe mama... ithela na to pao 8.5, gia na anteksei arketi piesi xoris na exo problima me tin anafleksi (knock)

opios exei simpiesi pano apo 9.5 i tin anebazei kai tourmpizi thelo na to do!!! I exei Formula 1 moter i einai trelos :D
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από nikolas »

Και εγώ είχα την εντύπωση ότι ανεβάζουν τη συμπίεση όταν πρόκειται περί τουρμπίσματος..
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Απ'όσο ξέρω κατεβάζεις συμπίεση όταν τουρμπίζεις και την ανεβάζεις όταν το τουμπανιάζεις ατμοσφαιρικά :roll:
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από i-VTec »

Ναι ρε παιδιά,όταν το τουρμπίζεις ρίχνεις συμπίεση,λογικό δεν είναι?Με την τουρμπίνα η πίεση στον θάλαμο καύσης μεγαλώνει πολύ...Πρέπει να ρίξεις συμπίεση για να αποφύγεις προανάφλεξη ή και κάτι χειρότερο... ;)

Τυπική συμπίεση για ένα turbo γύρω στα 200 Ps είναι 8,5 ενώ για ένα τουμπανιασμένο ατμοσφαιρικό μπορεί να φτάσει και το 11...
Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από nonskatoflore »

i-VTec έγραψε: ενώ για ένα τουμπανιασμένο ατμοσφαιρικό μπορεί να φτάσει και το 11...

Και βάλε βασικά γιατί πολλοί ξεπερνάνε το 11
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
stickers!!!
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από stickers!!! »

Ακομα εχω την εντυπωση οτι οταν τουρμπιζεις ανεβαζεις....

Θα το ψαξω!!!!!!
1.800 vvc 150hp παλια.....
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από i-VTec »

Να σου το εξηγήσω και μαθηματικά... :-D

Η συμπίεση είναι ο λόγος της συνολικής χωρητικότητας του κυλίνδρου πρός την χωρητικότητά του όταν το πιστόνι είναι στα ΑΝΣ (Άνω Νεκρό Σημείο),δηλαδή την ώρα που ξεκινά η φάση της εκτόνωσης,μετά την ανάφλεξη.Δες σχήμα για να το καταλάβεις καλύτερα...

http://www.2carpros.com/how_does_it_wor ... ession.htm

Ένας κύλινδρος χωρητικότητας 400 c.c. (π.χ. σε ένα τετρακύλινδρο 1.600 c.c. μοτέρ),δεν έχει 400 c.c. στην πραγματικότητα αλλά 400 και κάτι.Το "κάτι" είναι ο μικρός χώρος που μένει για να καεί το μίγμα,όταν το πιστόνι είναι τέρμα πάνω,τα υπόλοιπα 400 c.c. είναι ο χώρος του κυλίνδρου από το ΑΝΣ έως το ΚΝΣ.Όσο μεγαλύτερος είναι αυτός ο μικρός χώρος μεταξύ κεφαλής και πιστονιού στο ΑΝΣ δηλαδή,τόσο μικρότερος είναι ο λόγος συμπίεσης.Για παράδειγμα εγώ που έχω συμπίεση 9,5:1 (σιγά μην έχει ακόμα τόσο :P ) σε κύλινδρο χωρητικότητας 397.5 c.c. (1590 c.c. διά 4),σημαίνει ότι στο ΑΝΣ μένει για το μίγμα όγκος ίσος με χ=397.5/9.5=41.8 c.c. Αν θελήσω να το κάνω τούμπανο,εκτός των υπολοίπων,θα κατεβάσω λίγο και το καπάκι ώστε να μειωθεί αυτός ο όγκος από τα 41.8 c.c. στα 39.7 c.c. Τότε θα έχω συμπίεση 10:1 αφού 397.5/39.7=10

Όσο πιό μικρός ο όγκος αυτός,τόσο πιό "βίαιη" η εκτόνωση,άρα και περισσότερη ροπή (=περισσότερη ισχύς).Το θέμα είναι ότι αν ανεβάσω πολύ την συμπίεση,υπάρχει κίνδυνος προανάφλεξης (πειράκια) γιατί το μίγμα συμπιέζεται περισσότερο από πριν και νωρίτερα από το ΑΝΣ,οπότε αυξάνει η θερμοκρασία του αρκετά και μπορεί να αναφλεγεί πριν την ώρα του...Τα αποτελέσματα γνωστά.Στα turbo,όπου οι θερμοκρασίες του μίγματος είναι εξ'ορισμού μεγαλύτερες απ'ότι σε ένα N/A,ρίχνουμε την συμπίεση στο 8.5-9:1 γιατί αλλιώς θα πάρουμε το καπάκι και θα το κάνουμε τασάκι στο σπίτι...

Και ένα calculator που βρήκα...

http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 9:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από kostas200vi »

Στο Turbo ριχνουμε συμπίεση, για τους παραπανω λογους που ανεφερε το Μητσος,εγω ειμαι στο 8.5:1
Μπράβο Μήτσο!!!!!! :up: :up:
I DON'T DRIVE FAST
"I JUST FLY LOW"

Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Old Rovers never die they just get faster.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Re: Turboproject 216 gti

Δημοσίευση από i-VTec »

kostas200vi έγραψε:...για τους παραπανω λογους που ανεφερε το Μητσος...
Τόσο χαμηλά είμαι ρε στην υπόληψή σου?Το Μήτσος?Ουδέτερο? :P
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Amazon [Bot] και 12 επισκέπτες