40€kostas200vi έγραψε:γιατι εχετε κολλήσει στο Maha
1.6 VVC
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 1.6 VVC
Και είναι και κοντά...
- stickers!!!
- Global moderator
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 09, 2005 8:59 pm
- Τοποθεσία: ΚΥΨΕΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: 1.6 VVC
4 μετρησεις που εχω κανει......
το λιγοτερο 80-100 ευρω που το εχουν οι αλλοι....
αρα καθε φορα 40-60 ευρω γλιτωνα...
4*4 160 ε.......
το λιγοτερο 80-100 ευρω που το εχουν οι αλλοι....
αρα καθε φορα 40-60 ευρω γλιτωνα...
4*4 160 ε.......
1.800 vvc 150hp παλια.....
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: 1.6 VVC
Τι τα θες όμως και τα 40ευρώ αν στη τελική δεν μπορείς να εμπιστευτείς το αποτέλεσμα? μήπως σε ένα που θα έδινες 80ευρώ μία φορά αλλά θα έβγαζε πιο ρεαλιστικά (όχι επιθυμητά, αλλά ρεαλιστικά-πραγματικά) αποτελέσματα θα ήταν προτιμότερο!?
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Re: 1.6 VVC
Ναι αλλά τα αμφισβητείτε, και αφού υπάρχουν αμφιβολίες πηγαίνετε και σε άλλο.Κώστας RWD έγραψε:Μα και με τα 40€ δεν είναι καθόλου επιθυμητά τα αποτελέσματα
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Re: 1.6 VVC
Σήμερα φίλος μου με s3 έκανε 2 δυναμομετρήσεις.
340hp ο Μαλλιώρας
280hp ο το Maha
Παρόμοιες απώλειες, 65 ο ένας, 68 ο άλλος.
340hp ο Μαλλιώρας
280hp ο το Maha
Παρόμοιες απώλειες, 65 ο ένας, 68 ο άλλος.
MG TF turbo...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Re: 1.6 VVC
Άρα το δυναμόμετρο βρίσκει σωστά τις απώλειες,αλλά βγάζει λιγότερα άλογα στρόφαλο "επίτηδες"...Αν βγάζει τα ίδια τροχό όμως,το ίδιο κάνει...
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 768
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 10, 2007 12:58 am
- Τοποθεσία: @@
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 326
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 11, 2006 4:43 pm
- Επικοινωνία:
Re: 1.6 VVC
Ποιό λόγο έχει να σου βγάλει λιγότερα αλόγα επίτηδες? Συνήθως το ανάποδο συμβαίνει γιατί έτσι μένει ευχαριστημένος ο πελάτης...i-VTec έγραψε:Άρα το δυναμόμετρο βρίσκει σωστά τις απώλειες,αλλά βγάζει λιγότερα άλογα στρόφαλο "επίτηδες"...Αν βγάζει τα ίδια τροχό όμως,το ίδιο κάνει...
Πάντως όπως και να έχει η διαφορά ισχύος είναι παλαβή από το ένα δυναμόμετρο στο άλλο.
Οι δυναμομετρησεις έγιναν σε κοντινά χρονικά διαστήματα? Μπάς και έβγαλε κανένα πρόβλημα ο εγκέφαλος στο maha? κανένα διαγνωστικό έτρεχε την ώρα της δυναμομέτρησης?
Επίσης όπως ανέφεραν είδη άν μπορούσαμε να δούμε τα διαγράμματα καλά θα ήταν.
Πάντως τον Ιανουάριο του 2007 που είχε γίνει δυναμομέτρηση από τον aristos87 στο ίδιο δυναμόμετρο, τα ps μας είχαν φανεί απόλυτα λογικά για ένα μοτέρ με εξάτμιση από το καταλύτη και πίσω και ένα φίλτρο στο φιλτροκούτι.
Μόνο που τότε είχε δώσει 60ευρω ενώ τώρα βλέπω να μιλάτε για 40
Ελπίζω να μιλάμε για το ίδιο δυναμόμετρο και όχι άπλα να μοιάζει το layout του χαρτιού που τυπώνει ώστε να τα τα μπέρδεψα.
Μιλάω γι αυτό http://www.0-1000hp.gr/" onclick="window.open(this.href);return false; [edit] και ναί α ότι βλέπω τα μπέρδεψα
Συγκεκριμένα
Ξανανέβασα (τα παλιά link στο θέμα του Aρίστου είναι dead) τη δυναμομέτρηση μήπως βοηθήσει στη σύγκριση Ελεγκτή ή στοιχειών περιβάλλοντος κλπ
[edit] Ναι τα μπέρδεψα... το μόνο που μοιάζει μεταξύ αυτής και των άλλων δυναμομετρήσεων είναι το layout του χαρτιού και ο τύπος του δυναμομέτρου.
Οπότε μένουμε με το ερωτηματικό του καλιμπραρισματος που κάνει ο κάθε χειριστής...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 24 επισκέπτες