Βελτίωση 1.8 k-series

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Όταν λέμε 240 Ps ατμόσφαιρα,εννούμε 18άρι???Γιατί μου φαίνονται πάρα πολλά χωρίς υπερκυβισμό...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Κατάργηση vvc μηχανισμού, χρήση εκκεντροφόρων και άλλων βαλβίδων και ωστηρίων αν δε κάνω λάθος..
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas200vi »

Σωστος ο Νικολας, αλλα θελει αλλο εγκεφαλο αγραφο και αισθητήρα λ wide band ωστε να διαβαζει σωστα.Και φυσικά μιλαμε για 1800cc.
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Δεν θέλω να με πάρετε για άπιστο,αλλά και πάλι το βρίσκω ΠΑΡΑ πολύ δύσκολο,αν όχι ακατόρθωτο να βγούν 240 Ps ατμόσφαιρα από 1.8 K-series...Τα B18C από Integra με το καπάκι των VTi,που είναι μία από τις πιό πετυχημένες μόντες σε VTi,ζήτημα να βγάλουν 230 Ps,και αυτά με τεράστιο κόστος και τρελή δουλειά...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Το κιτ υπάρχει, δεν το λέμε εμείς, Powertrain, Piper κλπ..μπορούν να στο επιβεβαιώσουν.. ;)
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:Δεν θέλω να με πάρετε για άπιστο,αλλά και πάλι το βρίσκω ΠΑΡΑ πολύ δύσκολο,αν όχι ακατόρθωτο να βγούν 240 Ps ατμόσφαιρα από 1.8 K-series...Τα B18C από Integra με το καπάκι των VTi,που είναι μία από τις πιό πετυχημένες μόντες σε VTi,ζήτημα να βγάλουν 230 Ps,και αυτά με τεράστιο κόστος και τρελή δουλειά...
Ξερεις οτι ειμαι ασχετος με το PC και θελεις να με παιδευεις, αντε τωρα να ανεβασω στοιχεια και δυναμομετρησεις.
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas200vi »

Πες τα Νικολα, τα εχω ολα τα στοιχεια, βαλβιδες- εκεντροφοροι -ελατηρια βαλβιδων - οστιρια - τα καπακια VVC- εγκέφαλο, και εχω μιλήσει με τον τυπο . :-D
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Εγώ αν δεν πιάσω το μοτέρ με τα κουλά μου και δεν δώ dyno,δεν πιστεύω.Τέλοςςςςςςςς. :lol:
Εικόνα
kostas200vi
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 4629
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostas200vi »

i-VTec έγραψε:Εγώ αν δεν πιάσω το μοτέρ με τα κουλά μου και δεν δώ dyno,δεν πιστεύω.Τέλοςςςςςςςς. :lol:
Ουδεν σχολιο απιστε i-VTec. 8)
Κώστας RWD
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 844
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
Τοποθεσία: Mαρούσι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Κώστας RWD »

nikolas έγραψε:έχεις πειράξει κάτι άλλο? γιατί από θέμα αλόγων εσύ είσαι στα 146 λογικά και το TF στα 150..πάντως δεν είστε μακρυά σε χαρακτηριστικά..που να μη μπορεί να δικαιολογήσει τη "νίκη" σου..

υ.γ. Κώστα είμαι σίγουρος ότι δεν έγινε κάτι σκόπιμο, απλά με αφορμή το άλλο θέμα κάπου είχαν ξεχαστεί αυτά..λογικά θα το χεις ξανασυναντήσει στην εμπειρία σου στα forum..
Δεν τρέχει τίποτα :D
Λοιπόν εγώ φοράω ένα βαρελάκι green (σωλήνα μέχρι κάτω, στον αριστερό αεραγωγό) και τελικό.
Το φιλαράκι με 160άρι φοράει επίσης βαρελάκι bmc αλλά στα tf δεν δουλεύει τόσο.
kostas200vi έγραψε:Ο συνονόματος σου εχεις δικιο ειναι απαραδεκτος, δεν το προσεξα, λοιπον καπο ανοιγουν στην Ροδο.
Στo VVC αρχιζει η βελτιώσει απο 180 αλογα εως 240 ατμοσφαιρικα εαν θελεις λεπτομέρειες εχω οτι θελεις.
Φίλε Κώστα δεν μπορώ να καταλάβω από πουθενά ποιος είναι ο πιο άγριος εκκεντρ εξαγωγής που μπορώ να βάλω χωρίς να χρειαστώ σφυρήλατα (ή τσέπες). Όπως καταλαβαίνεις θελω να διατηρήσω το vvc αλλά να μην μπλέξω με πιστόνια, βαλβίδες, ελατήρια κτλ.
Παραλληλάκι, εκκεντρ, άντε και ροϊκή...

Επίσης έχεις ακούσει για αντικατάσταση του εξαγωγής με έναν από tf 115/135;
MG TF turbo...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 39 επισκέπτες