Βελτίωση 1.8 k-series
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
Δεν θέλω να με πάρετε για άπιστο,αλλά και πάλι το βρίσκω ΠΑΡΑ πολύ δύσκολο,αν όχι ακατόρθωτο να βγούν 240 Ps ατμόσφαιρα από 1.8 K-series...Τα B18C από Integra με το καπάκι των VTi,που είναι μία από τις πιό πετυχημένες μόντες σε VTi,ζήτημα να βγάλουν 230 Ps,και αυτά με τεράστιο κόστος και τρελή δουλειά...
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
Ξερεις οτι ειμαι ασχετος με το PC και θελεις να με παιδευεις, αντε τωρα να ανεβασω στοιχεια και δυναμομετρησεις.i-VTec έγραψε:Δεν θέλω να με πάρετε για άπιστο,αλλά και πάλι το βρίσκω ΠΑΡΑ πολύ δύσκολο,αν όχι ακατόρθωτο να βγούν 240 Ps ατμόσφαιρα από 1.8 K-series...Τα B18C από Integra με το καπάκι των VTi,που είναι μία από τις πιό πετυχημένες μόντες σε VTi,ζήτημα να βγάλουν 230 Ps,και αυτά με τεράστιο κόστος και τρελή δουλειά...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
- Τοποθεσία: In the VTEC zone!
- Επικοινωνία:
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 4629
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 14, 2007 10:32 pm
- Τοποθεσία: ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 844
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 15, 2007 5:13 pm
- Τοποθεσία: Mαρούσι
- Επικοινωνία:
Δεν τρέχει τίποταnikolas έγραψε:έχεις πειράξει κάτι άλλο? γιατί από θέμα αλόγων εσύ είσαι στα 146 λογικά και το TF στα 150..πάντως δεν είστε μακρυά σε χαρακτηριστικά..που να μη μπορεί να δικαιολογήσει τη "νίκη" σου..
υ.γ. Κώστα είμαι σίγουρος ότι δεν έγινε κάτι σκόπιμο, απλά με αφορμή το άλλο θέμα κάπου είχαν ξεχαστεί αυτά..λογικά θα το χεις ξανασυναντήσει στην εμπειρία σου στα forum..
Λοιπόν εγώ φοράω ένα βαρελάκι green (σωλήνα μέχρι κάτω, στον αριστερό αεραγωγό) και τελικό.
Το φιλαράκι με 160άρι φοράει επίσης βαρελάκι bmc αλλά στα tf δεν δουλεύει τόσο.
Φίλε Κώστα δεν μπορώ να καταλάβω από πουθενά ποιος είναι ο πιο άγριος εκκεντρ εξαγωγής που μπορώ να βάλω χωρίς να χρειαστώ σφυρήλατα (ή τσέπες). Όπως καταλαβαίνεις θελω να διατηρήσω το vvc αλλά να μην μπλέξω με πιστόνια, βαλβίδες, ελατήρια κτλ.kostas200vi έγραψε:Ο συνονόματος σου εχεις δικιο ειναι απαραδεκτος, δεν το προσεξα, λοιπον καπο ανοιγουν στην Ροδο.
Στo VVC αρχιζει η βελτιώσει απο 180 αλογα εως 240 ατμοσφαιρικα εαν θελεις λεπτομέρειες εχω οτι θελεις.
Παραλληλάκι, εκκεντρ, άντε και ροϊκή...
Επίσης έχεις ακούσει για αντικατάσταση του εξαγωγής με έναν από tf 115/135;
MG TF turbo...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 39 επισκέπτες