Αλλαγή κινητήρα στο 416SI

Απάντηση
Psycho J.
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τρί Μαρ 15, 2005 7:31 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Επικοινωνία:

Αλλαγή κινητήρα στο 416SI

Δημοσίευση από Psycho J. »

Ρε παιδιά έχω μία απορία.Μπορώ να βάλω στο 416SI κινητήρα από ZR 160 ή θα με πάρουν με τις πέτρες;;Αν ναι, πόσο θα μου κοστίσει περίπου;

LAMPROS
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 06, 2005 1:07 am
Τοποθεσία: Δραμα
Επικοινωνία:

MOΤΕΡ

Δημοσίευση από LAMPROS »

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ 1,8 120PS ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ Κ
ΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟ VI
ΜΕ ΤΑ 145PS,ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟ ΖR ME TA 160 ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΛΟΔΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ.ΜΕ 2000EYRO
ΒΑΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΜΙΑ 1,8 120PS

Psycho J.
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τρί Μαρ 15, 2005 7:31 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Επικοινωνία:

Re: MOΤΕΡ

Δημοσίευση από Psycho J. »

αξίζει όμως ως κινητήρας;1.8cc και 120hps δε δείχνουν δυνατό κινητήρα.μήπως όμως είμαι λάθος;
Ευχαριστώ για την απάντησή σου πάντως!!

BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

τα 16.8 κιλα ροπης ομως στις 3000 στροφες τι δειχνουν κατα τη γνωμη σου??
:wink: :wink:
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......

Psycho J.
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τρί Μαρ 15, 2005 7:31 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Psycho J. »

Ε...ναι...!Πιστεύεω πως είναι μία αξιοσέβαστη τιμή ροπής!Μήπως γνωρίζεται τί άλλον κινητήρα μπορώ να φορέσω επάνω;Δεν με πειράζει τόσο το κόστος της μετατροπής, όσο οι κάλές επιδόσεις!Αν αλλάξω αλόκληρο τον κινητήρα με όλα τα παρελκόμενα αξεσουάρ με του ZR 160(κόλλημα που έχω ο άνθρωπος,ε;!)πόσο θα μου κοστίσει;Είναι αξιόπιστος αυτός ο κινητήρας; :? :?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Psycho J. την Πέμ Μαρ 24, 2005 7:47 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Psycho J.
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τρί Μαρ 15, 2005 7:31 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Psycho J. »

Ε...ναι...!Πιστεύεω πως είναι μία αξιοσέβαστη τιμή ροπής!Μήπως γνωρίζεται τί άλλον κινητήρα μπορώ να φορέσω επάνω;Δεν με πειράζει τόσο το κόστος της μετατροπής, όσο οι κάλές επιδόσεις!Ας είναι και από άλλη εταιρία.Παρακαλώ πείτε μου και λεπτομέρειες αν γίνεται και προσωπικές απόψεις! :? :?

stergios
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 26, 2005 12:21 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη/Πολίχνη/Μποτσαρη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stergios »

γεια χαρα, εχω το ιδιο ακριβως αυτοκινητο με εσενα.
εχεις σκεφτει καθολου ποσα χρηματα θες να ξοδευψεις εστω και χοντρα χοντρα?

Psycho J.
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τρί Μαρ 15, 2005 7:31 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Psycho J. »

Γεια σου και σε σένα φίλε!Σκέφτομαι γύρω στα 6 με 7 χιλιάρικα.(για να γίνει ακριβώς όπως το θέλω).έχεις κάτι στο μυαλό σου;θα με βοηθήσει πολύ!

stergios
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 26, 2005 12:21 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη/Πολίχνη/Μποτσαρη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από stergios »

η προσωπικη μου αποψη μου ειναι να παρεις αλλο αμαξι.
αλλα επειδη φαινεται πως θες να κρατησεις αυτο να σου προτεινω κατι διαφορετικο με τα λεφτα που λες οτι διαθετεις.
η τιμη για ενα μοτερ με βασεις , σαζμαν ,ημιαξονια ,ακρα ,πλεξουδα , εγκεφαλο κλπ κλπ ειναι κοντα στα 3500 Ε μεσο ορο.

Οπως και να εχει ο κινητηρας ΔΕΝ μπαινει στο αμαξι στις ιδιες βασεις .
Θα χρειαστει να γινουν μετατροπες στις 2 τουλαχιστο βασεις για να μπει και να στερεωθει το μοτερ και σασμαν. Τα ηλεκτρικα σου ΟΛΑ θα αλαξουν.

Εαν εισαι ετοιμος να δωσεις ενα καρο λεφτα για να μην εισαι σιγουρος για αυτο που θα γινει να το κανεις με την ευχη μου.

Προσεξε. Δεν θελω να σε στεναχωρω αλλα η δουλεια που πρεπει να γινει
ειναι τοσο σοβαρη και λεπτη που εαν την κανει καποιος με λιγη τσαπατσουλια , βιασθνη ,βαρεμαρα μαυρο φιδι που σε εφαγε. Ολο το θεμα ειναι να εχεις την δυνατοτητα να εμπιστευθεις απολυτα την δουλεια που θα γινει και τον μαστορα που θα το κανει (σε τετοια μεγαλη φασαρια) . Ο μονος τροπος για να το κανεις αυτο ειναι να ξες την τεχνη του μαστορα για να μπορεις να ελεγχεις. ΑΝ ΔΕΝ. ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ. Η εμπιστοσυνη σε μαστορια ΔΕΝ ΕΝΔΙΚΝΕΙΤΑΙ.
[img:4d7abfee97]http://users.forthnet.gr/the/pcserv/SIG2.jpg[/img:4d7abfee97]
coming sooner or later.... don't click below ...
http://monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=11049331

Psycho J.
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Τρί Μαρ 15, 2005 7:31 pm
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Psycho J. »

stergios έγραψε:η προσωπικη μου αποψη μου ειναι να παρεις αλλο αμαξι.
αλλα επειδη φαινεται πως θες να κρατησεις αυτο να σου προτεινω κατι διαφορετικο με τα λεφτα που λες οτι διαθετεις.
η τιμη για ενα μοτερ με βασεις , σαζμαν ,ημιαξονια ,ακρα ,πλεξουδα , εγκεφαλο κλπ κλπ ειναι κοντα στα 3500 Ε μεσο ορο.

Οπως και να εχει ο κινητηρας ΔΕΝ μπαινει στο αμαξι στις ιδιες βασεις .
Θα χρειαστει να γινουν μετατροπες στις 2 τουλαχιστο βασεις για να μπει και να στερεωθει το μοτερ και σασμαν. Τα ηλεκτρικα σου ΟΛΑ θα αλαξουν.

Εαν εισαι ετοιμος να δωσεις ενα καρο λεφτα για να μην εισαι σιγουρος για αυτο που θα γινει να το κανεις με την ευχη μου.

Προσεξε. Δεν θελω να σε στεναχωρω αλλα η δουλεια που πρεπει να γινει
ειναι τοσο σοβαρη και λεπτη που εαν την κανει καποιος με λιγη τσαπατσουλια , βιασθνη ,βαρεμαρα μαυρο φιδι που σε εφαγε. Ολο το θεμα ειναι να εχεις την δυνατοτητα να εμπιστευθεις απολυτα την δουλεια που θα γινει και τον μαστορα που θα το κανει (σε τετοια μεγαλη φασαρια) . Ο μονος τροπος για να το κανεις αυτο ειναι να ξες την τεχνη του μαστορα για να μπορεις να ελεγχεις. ΑΝ ΔΕΝ. ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ. Η εμπιστοσυνη σε μαστορια ΔΕΝ ΕΝΔΙΚΝΕΙΤΑΙ.
Πέρασε αρκετός καιρός από τότε που ρώτησα και έτσι το έχω αφήσει το θέμα αυτό.Ευχαριστώ πάντως πάρα πολύ για το εδιαφέρον σου! :D

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες