Βοήθεια για Free εξάτμιση σε R 216 SI (1997;)
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 669
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
- Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
- Επικοινωνία:
Παιδια εγω αλλαξα τελικο και φιλτοχοανη μαζι! Να πω την αληθεια υπαρχει μια μικρη διαφορα! "Αρπαζει" λιγο πιο γρηγορα το αμαξι και δεν ειναι απλα η εντυπωση μου!
Το κακο ειναι οτι δεν ξερω πιο απο τα 2 εχει κανει καλυτερη δουλεια...
το τελικο ή η φιλτροχοανη?
Το κακο ειναι οτι δεν ξερω πιο απο τα 2 εχει κανει καλυτερη δουλεια...
το τελικο ή η φιλτροχοανη?
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Γεια σας φίλοι μου
Ο εξατμισάς μου <<γέννησε>> κι όταν αυτοί , οι μηχανικοί κλπ δεν έχουν χρόνο να σου διαθέσουν ακόμη και για μπλα-μπλα τότε τι κάνεις στην παρούσα φάση;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:βάζεις μία μεταχειρισμένη ότι να 'ναι , περνάς τη δύσκολη φάση και μετά χωρίς πίεση και βιασύνη ενεργείς.Σωστά;
Από την άλλη αναρωτιέμαι αν αξίζουν ακόμα και <<100>> ευρώ για μία επώνυμη αν είναι μόνο για τελικό - που δεν είναι μόνο τόσα.Οπότε ή αλλαγή όλα ή ένα τελικό (ανοξείδωτο) με λίγο πιο μεγάλη μπούκα.
Μπορεί κάποιος που έχει κάνει τέτοιου είδους αλλαγές να μου πει χοντρά τιμές:
1.full εξάτμιση από καταλύτη και πίσω
2.χταπόδι + καταλύτης + τα υπόλοιπα από εκεί και πέρα
...καταλύτη εχει αλλάξει κανείς λόγω Km;
Ο εξατμισάς μου <<γέννησε>> κι όταν αυτοί , οι μηχανικοί κλπ δεν έχουν χρόνο να σου διαθέσουν ακόμη και για μπλα-μπλα τότε τι κάνεις στην παρούσα φάση;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:βάζεις μία μεταχειρισμένη ότι να 'ναι , περνάς τη δύσκολη φάση και μετά χωρίς πίεση και βιασύνη ενεργείς.Σωστά;
Από την άλλη αναρωτιέμαι αν αξίζουν ακόμα και <<100>> ευρώ για μία επώνυμη αν είναι μόνο για τελικό - που δεν είναι μόνο τόσα.Οπότε ή αλλαγή όλα ή ένα τελικό (ανοξείδωτο) με λίγο πιο μεγάλη μπούκα.
Μπορεί κάποιος που έχει κάνει τέτοιου είδους αλλαγές να μου πει χοντρά τιμές:
1.full εξάτμιση από καταλύτη και πίσω
2.χταπόδι + καταλύτης + τα υπόλοιπα από εκεί και πέρα
...καταλύτη εχει αλλάξει κανείς λόγω Km;
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 669
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
- Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
- Επικοινωνία:
Φιλε μου ενας καταλυτης βελτιωτικος εχει περιπου 300-350 ευρω και γυρο στα 150 ευρω ενα ελευθερο τελικο! αρα συνολο μαζι με εργατικα θα σου παει κοντα στα 500-550 ευρω. τωρα αν θες και χταποδι... καπου στο διπλασιο θα σου παει αν δεν κανω λαθος!
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
geoxatzi έγραψε:Μπορεί κάποιος που έχει κάνει τέτοιου είδους αλλαγές να μου πει χοντρά τιμές:
1.full εξάτμιση από καταλύτη και πίσω
2.χταπόδι + καταλύτης + τα υπόλοιπα από εκεί και πέρα
...καταλύτη εχει αλλάξει κανείς λόγω Km;
1)γυρω στα 500-550 με καταλυτη americat
2)χταποδι δεν αξιζει να αλλαξεις γιατι φοραει απο τη μανα του και δεν θα δεις διαφορα που να αξιζει τα λεφτα που θα δωσεις!!!
προσωπικη μου γνωμη ειναι εξατμιση να μπαινει μολις αποφασισετε μεχρι που θελετε να φτασει σε ιπποδυναμη το αμαξι σας και αφου το εχετε ψαξει τοτε αποφασιζετε και για εξατμιση!!(για μενα το τελευταιο ειναι η εξατμιση οχι το πρωτο)
geoxatzi κοιτα να βρεις κανα στροφαλο που εχει 1000 ευρω καινουργιος(αρα μεταχειρισμενος περιπου 500 αλλα ειναι πολυ δυσκολο να βρεις)
και να το κανεις 1800 και ασε την εξατμιση και τα 500 που θα δωσεις εκει!!
οσα και αλογα να σου δωσει η εξατμιση ροπη απο 1800 ειναι 17kg στις 3000 αυτα δεν τα βρισκεις ευκολα ουτε απο εξατμιση ουτε απο τιποτε αλλο περιφερειακο!!!
σου εδωσα πασα να σκεφτεις σοβαρα!!!
ασε που θα παρεις και 10 αλογακια (αλογακια οχι μουφες!!!!)
kati vlepo......
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
[quote="BATMOBILE"]
προσωπικη μου γνωμη ειναι εξατμιση να μπαινει μολις αποφασισετε μεχρι που θελετε να φτασει σε ιπποδυναμη το αμαξι σας και αφου το εχετε ψαξει τοτε αποφασιζετε και για εξατμιση!!(για μενα το τελευταιο ειναι η εξατμιση οχι το πρωτο)
οπότε βάζω μία της πλάκας τώρα
προσωπικη μου γνωμη ειναι εξατμιση να μπαινει μολις αποφασισετε μεχρι που θελετε να φτασει σε ιπποδυναμη το αμαξι σας και αφου το εχετε ψαξει τοτε αποφασιζετε και για εξατμιση!!(για μενα το τελευταιο ειναι η εξατμιση οχι το πρωτο)
οπότε βάζω μία της πλάκας τώρα
R 216 SI
P 81.6(111)/6000
Mt 145(14.7)/3000
P 81.6(111)/6000
Mt 145(14.7)/3000
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 11:57 am
- Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
λίγο ζόρικο αυτό , εδώ πάνω που είμαι.Αλλά με βλέπω για καρφί σε πρώτο χρόνοBATMOBILE έγραψε:
geoxatzi κοιτα να βρεις κανα στροφαλο που εχει 1000 ευρω καινουργιος(αρα μεταχειρισμενος περιπου 500 αλλα ειναι πολυ δυσκολο να βρεις)
και να το κανεις 1800 και ασε την εξατμιση και τα 500 που θα δωσεις εκει!!
οσα και αλογα να σου δωσει η εξατμιση ροπη απο 1800 ειναι 17kg στις 3000 αυτα δεν τα βρισκεις ευκολα ουτε απο εξατμιση ουτε απο τιποτε αλλο περιφερειακο!!!
σου εδωσα πασα να σκεφτεις σοβαρα!!!
ασε που θα παρεις και 10 αλογακια (αλογακια οχι μουφες!!!!)
R 216 SI
P 81.6(111)/6000
Mt 145(14.7)/3000
P 81.6(111)/6000
Mt 145(14.7)/3000
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 27 επισκέπτες