+20bhp chip sto ebay

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Η αντίσταση είναι απλά ένα "τρικ", λέει στον εγκέφαλο ότι ο αέρας είναι πιο κρύος και έτσι έχεις πλουσιότερο μείγμα..Ίσως να σου κάνει κάτι ίσως όχι..πάντως +20άλογα μην περιμένεις ούτε για πλάκα..
Τώρα για το γιατί υπάρχει τέτοια διαφορά ανάμεσα στα δύο μοτέρ θα σε γελάσω, ok, υπάρχει η "θεωρία" ότι κανένα μοτέρ δεν είναι ίδιο με το άλλο, αλλά δε ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι κάτι τέτοιο..

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από saikoe39 »

Κοιτα εμενα η διαφορα ειναι αρκετη..πριν με μετα....
Η διαφορα ειναι εμφανης στο κουμπωμα τριτης...εκει πραγματικα ψωφαει...
Απο εκκινηση πχ με 147 1.6 φιλου μου....εφευγα μισο αμαξι στην εκκινηση και στο κουμπωμα της 4ης ειμουν μπροστα 1.5 αυτοκινητο....
Τωρα απο εκκινηση παλι με το ιδιο αυτοκινητο χωρις καμια αλλαγη....μεχρι το κουμπωμα και το φορτωμα της 3ης ειμαι σταθερα μπροστα μισο αυτοκινητο....και μετα μου ριχνει 2 καροτσες....κλαμα με λιγα λογια....
Με top gun.....αντε να του κανω μισο φτερο...
Συν του οτι εχει χασει πραγματικα στης ρεπριζ.....
Και κατι αλλο......
Δεν ξερω αν ειμαι εγω τυχερος.....αλλα και στο αλλο αυτοκινητο μου παλι το μοτερ ειναι αρκετα πιο δυνατο......
Ειναι εντελως μαμα.....και στο δυναμομετρο στο power εβγαλε 163.9 αλογα και 20,4 κιλα ροπης..(κανονικα 150 και 19)
Μετρηθηκαν αλλα δυο μοτερ...στα ιδια χλμ...με εξατμιση και τα δυο(ενω εγω οχι)και το ενα εδωσε 156 αλογα και 19(individual μοτερ στα bmw αυτο εχει σημασια).......και το αλλο 145 και 18....


Και τωρα εβαλα την αντισταση.......
Την εβαλα στο πρασινο βυσμα...που ειναι στην εισαγωγη του κυλινδρου 4....
Στην αρχη εβαλα μια 5.6...δεν ειχε 5.5....και αυτο που μετα απο λιγο εγινε ηταν να εχω σταθερο ρελαντι στις 1.600 στροφες...και να βρωμαει ακαφτει...καθως και ειχα θεμα γιατι με ταχυτητα μεσα η στροφες στο αφημα του γκαζιου δεν επεφτα και στο φρεναρισμα χωρις συμπλεκταρισμα ειχα θεμα....

Μτα εβαλα μια 4.7.....το ρελαντι σχεδον εκει που ειναι παντα...με την διαφορα...οτι απο τις 1500 αργει να πεσει κατω στο αφημα τοτ γκαζιου..ενω πριν αυτο το εκανε απο τις 3.000....
Διαφορα τωρα δεν ξερω.....το βραδυ η αυριο θα ξερω..
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Με προσοχή μη γίνει καμιά ζημιά..το ότι αργεί να πέσει το ρελαντί ίσως να οφείλεται και στο ότι όπως σου είπα πρόκειται για ένα "τρικ" ώστε να νομίζει ο εγκέφαλος ότι είναι πιο κρύος ο αέρας από την πραγματικότητα..δεν ξέρω για σίγουρα..μια υπόθεση κάνω..

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από saikoe39 »

nikolas έγραψε:Με προσοχή μη γίνει καμιά ζημιά..το ότι αργεί να πέσει το ρελαντί ίσως να οφείλεται και στο ότι όπως σου είπα πρόκειται για ένα "τρικ" ώστε να νομίζει ο εγκέφαλος ότι είναι πιο κρύος ο αέρας από την πραγματικότητα..δεν ξέρω για σίγουρα..μια υπόθεση κάνω..
Νικολα......αυτο ακριβως ειναι......και αυτο που αργει να πεσει..μου το κανει αρκετες φορες το χειμωνα...αρα....αυτο ειναι....
Παντως με την 5.6 μυριζε ακαφτει βενζινη.....
Παντως την ιδια σχεδον πατεντα εχει κανει ο ξαδερφος μου σε ραλυ....
Ο εγγεφαλος του διαβαζει σταθερα 8 βαθμους θερμοκρασια.
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Εγώ παίζει να δοκιμάσω κάτι άλλο, αν το κάνω θα γράψω περισσότερες λεπτομέρειες.. ;)

saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από saikoe39 »

nikolas έγραψε:Εγώ παίζει να δοκιμάσω κάτι άλλο, αν το κάνω θα γράψω περισσότερες λεπτομέρειες.. ;)
Στειλε μου ενα pm εαν θες.....
Αν εχει να κανει με τυχον ζημια στο μοτερ..το δοκιμαζω εγω πρωτος αυριο το πρωι.....
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Όχι δεν έχει να κάνει με κάτι τέτοιο..έχει να κάνει με μια σκέψη που είχε ένας φίλος και απ'ότι φαίνεται έχει αρκετή δόση ρεαλισμού..και έγγειται στην ενδεχομένως λάθος αρχική θέση τοποθέτησης του σένσορα..
Αν βάλεις την αντίσταση δεν σε επιρρεάζει σε αυτό που σκέφτομαι εγώ γιατί εσένα θα διαβάζει μια σταθερή ένδειξη ανάλογα με την αντίσταση που θα διαλέξεις..

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Ακόμα και αν δουλεύιε αυτή η βλακειούλα,περισσότερο κακό κάνει παρά καλό...Το να διαβάζει 8 βαθμούς αντί για 30 π.χ. αναγκάζει τον εγκέφαλο να ρίξει περισσότερο καύσιμο όπως είπε ο Νικόλας.Ήτοι,κάνει το μίγμα πλουσιότερο.Και σε μερικές περιπτώσεις ΠΟΛΥ πλουσιότερο,πνίγεται στην βενζίνη,καίς τσάμπα ευρώ και δεν έχεις και αυξημένη απόδοση.Βέβαια μπορεί να είναι ενας πολύ έυκολος και ανέξοδος τρόπος να κάνεις το μίγμα λίγο πλουσιότερο ΑΝ ΕΧΕΙΣ halmeter και βλέπεις ότι γενικά είναι φτωχό.Αλλά όχι να βλέπει χειμώνα όταν έξω σκάει ο τζίτζικας...

Δεν ξέρω τι παίζει με τους εγκεφάλους των Rover αλλά οι νέας τεχνολογίας δεν είναι τόσο απλοί...Το MAP sensor δεν είναι εκεί μόνο για να ρυθμίζει το μίγμα.Τα στοιχεία που στέλνει στον εγκέφαλο μπορεί να αλλάξουν περισσότερες ρυθμίσεις που ίσως δεν θέλεις...

Anyway,να ξέρετε ότι ο τύπος είναι (Engine Mass Airflow Rate) ≈ RPM × MAP / (absolute temperature).Όσο μικραίνει η θερμοκρασία που διαβάζει το sensor,τόσο μεγαλώνει το EMAR.Επειδή όμως παίζουν και οι r.p.m. στην συνάρτηση,εξηγείται και το πρόβλημα που σου προκαλούσε στο ρελαντί...
Εικόνα

Vangelis
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vangelis »

Δεν καταλαβαίνω γιατί λέτε ότι θα πνίγεται το αυτοκίνητο... Δεν μιλάμε να κάνεις την πατέντα σε απείραχτο αμάξι. Αλλά αν έχεις φιλτροχοάνη, πεταλούδα και εξάτμιση τότε πιθανότατα το αμάξι να στεγνώνει. Τότε κάνεις την πατέντα αντί για πρόγραμμα... Ουσιαστικά και το πρόγραμμα το ίδιο κάνει, απλά είναι πιο ελεγχόμενο... Κάνω λάθος ;
I am proud that i was driving a Rover.

i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 10:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Αν έχεις χοάνη τότε από μόνο του το MAP/MAF βλέπει μεγαλύτερη ροή...Ή με μια σκούπα μπορεί αν βλέπει πιό κρύο αέρα...Οπότε πάλι θα δώσει παραπάνω βενζίνη ο εγκέφαλος.Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί όμως ενα τέτοιο "booster" να υποκαταστήσει ενα πρόγραμμα,το οποίο ρυθμίζει βενζίνη σε όλο το φάσμα rpm και υπό όλα τα φορτία,το avance,τον κόφτη και πολλά πολλά άλλα...Απλά είναι πολύ "μπακαλίστικος" τρόπος να πάρεις ΙΣΩΣ 2-3 άλογα...
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες