+20bhp chip sto ebay

divinitygr
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 14, 2007 12:29 pm
Επικοινωνία:

+20bhp chip sto ebay

Δημοσίευση από divinitygr »

Lipon,de kserw pws na to ksekinisw alla 8a prospa8isw
epsaxna apo periergia gia bixlibidia gia to 214 (pou prosfata pira k de to xw kan odigidsi akoma) k vrika auto to link
http://cgi.ebay.com/20BHP-ROVER-100-214 ... dZViewItem

mou fenete moufa vevea alla 8elw mia 2h gnwmi
ine dinaton etsi apla me ena chip twn 9dolariwn na exis 20 alogakia extra?
xwris na piraksis tpt allo?

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

περίμενα τη στιγμή που κάποιο μέλος θα έφερνε αυτό το θέμα και εδώ, και λέω και εδώ γιατί στο εξωτερικό είναι ένα θέμα που έχει σηκώσει συζητήσεις επί συζ0ητήσεων.. αυτό που βλέπεις δεν είναι chip..και τα 9 δολάρια που ζητάνε είναι εξωπραγματική τιμή..στην ουσία είναι μια αντίσταση που την παίρνεις λιγότερο από ένα ευρώ, και κάνει ένα μπέρδεμα στο αυτοκίνητο κάνοντας τον εγκέφαλο να "νομίζει" ότι παίρνει πιο κρύο αέρα από όσο πραγματικά παίρνει, αυξάνοντας έτσι τρην παροχή βενζίνης για να είναι πιο πλούσιο το μείγμα.
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 20 ΑΛΟΓΑ.
Όντως ενδεχομένως να σου φανεί κάποια βελτίωση σύμφωνα με την μία πλευρά που υποστηρίζει αυτό το πράγμα, όμως ο αντίλογος λέει ότι μακροπρόθεσμα μπορεί να σου καταστρέψει τον κινητήρα με το συνεχές παραπάνω από το κανονικό καύσιμο που εισάγει.
Πιο πρακτικά να σου πω ότι ένα μέλος μας, ο Βαγγέλης, το είχε κάνει στο 25άρι του και σύμφωνα με τα λεγόμενα του, έκανε κάποια διαφορά (δεν τον αμφισβητώ απλά δεν έτυχε να το οδηγήσω εγώ). Επίσης στο δυναμόμετρο το 25άρι 1.4 του Βαγγέλη ήταν το μόνο 1.4 που έβγαλε 114 άλογα!!! :shock: !!!! (βέβαια δεν υπήρχε άλλο 25άρι αλλά 200άριαστη δυναμομέτρηση που έχουν και λίγο διαφορετική διαχείριση κινητήρα).
Αν θες να το δοκιμάσεις μην πάρεις αυτό από το ebay, μίλα άμα θες με το Βαγγέλη να σου πει πόσα ohm αντίσταση χρησιμοποίησε για να κάνεις και εσύ τις δοκιμές σου..

Άβαταρ μέλους
michael416GSI
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 12:20 am
Τοποθεσία: kastoria
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από michael416GSI »

den tha to agoraza me tpt.ena pragma exw mathei kala gia to autokinhto.ta aloga bgainoun me kopo kai poli xrhma.kai 100 an ekane den tha to pisteua.kai an einai na mou deinei twra aloga kai meta na trexw na ftiaxnw asto kalitera.......
Εικόνα
ROVER 416 GSI

Mimovic
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 04, 2006 1:17 pm
Τοποθεσία: Αργυρουπολη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Mimovic »

Κι εγω πηρα ενα παρομοιο αλλ δεν το εχω βαλει ακομα για τους λογους που ανεφερε ο Νικολας. Εικόνα
ΕικόναΕικόνα
Εικόνα

Rover 216Gti
Serpent Motorsport

ALEXO4562
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1338
Εγγραφή: Τετ Σεπ 13, 2006 2:26 am
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ-ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από ALEXO4562 »

Καινε που καινε τα αμαξια μας κατι παραπανω...Με αυτο θα ξεπατωνονται... :(
Μια ζαντούλα μας λείπει...
Εικόνα

divinitygr
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 14, 2007 12:29 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από divinitygr »

Euxaristw poli gia tis apantisis pedia
Pisteuw oti to zitoumeno ine ena...
"Den iparxi periptwsi o kataskeuastis na ine pio ili8ios apo emas" k to lew giati oti k an valoume sta auto mas kati allo 8a xalasi,
ektos k an poume oti pame gia ena olokliromeno sistima to opio 8a kostisi arketa,pragma asimforo.(px giati na dwsw ena swrw lefta gia na kerdisw merika alogakia ti stigmi pou 8a borousa na ixa dwsi 300 i 500 eurw tespa gia na parw anti gia ton 1400 kinitira ton 1600)swsta?

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

κοίτα στο θέμα του γιατί να μην πάρεις γρηγορότερο/καλύτερο αυτοκίνητο από την αρχή, ένα επιχείρημα είναι ότι μπορεί να μην έχεις το ίδιο περιθώριο εκείνη την εποχή σε σχέση με αυτό που έχεις διαχρονικά και έτσι ρίχνεις λεφτά στο αυτοκίνητο..ή γιατί έχεις τη λόξα να ρίχνεις ούτως ή άλλως λεφτά στο αυτοκίνητο..εξάλλου πολλά παιδιά θα συμφωνήσουν ότι αν κολλήσεις το μικρόβιο της βελτίωσης-θες όλο και κάτι παραπάνω..
Από την άλλη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να συμμορφώνονται με συγκεκριμένες οδηγίες (ευρωπαϊκές για κυκλοφορία στην Ευρώπη) για ηχορύπανση, καυσαέρια κλπ.. οπότε πολύ πιθανόν με κάποια βελτίωση να έχεις κάποια θετικά αποτελέσματα.
Όπως και να'χει πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε οποιαδήποτε επιλογή για να αποφύγουμε δυσάρεστες συνέπειες..

Vangelis
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 3:27 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Vangelis »

Καλησπέρα λοιπόν... Η εν λόγω αντίσταση είναι 4,7Κohm, αν και με δοκιμές, είδα ότι γύρω στα 5K-5,5Κohm έχει την καλύτερη απόδοση. Ουσιαστικά, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια μικρή διαρροή ρεύματος που ισοδυναμεί με "μεγαλύτερη" αντίσταση στον αισθητήρα του αέρα. Δηλαδή το αμάξι νομίζει ότι ο αέρας είναι πιο κρύος και ως εκ τούτου πιο πυκνός. Η εμπειρία μου στο 1-2 χρόνια που το φορούσα είναι ότι δεν επιρέασε ιδιαίτερα ούτε την κατανάλωση, ούτε τα καυσαέρια. Ήδη το αμάξι το έχω πουλήσει και το έχει πάρει συνάδελφος και δεν του έχει παρουσιάσει τίποτα. Πιστεύω ότι δεν κάνει περισσότερο κακό από όσο θα του έκανε πχ ένα πρόγραμμα ή ενας ρυθμιστής πίεσης βενζίνης. Ο καθένας φυσικά μπορεί να αποφασίσει τι θα κάνει στο αυτοκίνητό του. Νομίζω πάντως πως έχει βάλει και ο Jimmar αντιστασούλα...
I am proud that i was driving a Rover.

Tom
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 25, 2006 7:38 pm
Τοποθεσία: Xalkida
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tom »

Την εχω παρει αφτην την ανισταση αλλα δεν ξερω που ειναι αφτος ο εσθητηρας στο f μπςρει να βοηθησει κανεις?
ΕικόναΕικόνα
ΖΩΗ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ

Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Σε σένα λογικά Tom πρέπει να μπαίνει όπως βλέπεις την πολλαπλή εισαγωγής..στην άκρη (από τη μεριά της πεταλούδας) κοντά στην κεφαλή πρέπει να είναι ένας πράσινος αισθητήρας. Λογικά εκεί την βάζεις. Στου Βαγγέλη είναι διαφορετικό το σύστημα σαν πιο καινούριο μοντέλο.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες