+20bhp chip sto ebay

Άβαταρ μέλους
machos_si
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1242
Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2006 10:39 pm
Τοποθεσία: κερατσινι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από machos_si »

μητσο εχεις δικιο αλλα στα δικα μας αυτοκινητα που η rover τα καταραστικε στο θεμα εγκεφαλου ωστε να μην προγραματιζονται..κ αυτο το κατι καλο ειναι!!!11 κ εγω θα το βαλω... saikoe ανεβασε καμια φοτο με το που ακριβος το συνδεουμε...4,7 η 5 θα βαλω εγω...
http://www.aquazone.gr/forums/index.php ... 18029&st=0" onclick="window.open(this.href);return false;
gallos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ Οκτ 25, 2006 2:56 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από gallos »

Συμφωνώ με τον I-Vtec απλά δίνει 2-3 άλογα και βασικά αυτό που δεν μου αρέσει είναι οτι ξεγελάει τον εγκέφαλο και ψεκάζει πλουσιότερο μίγμα...Μήπως δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο στο μέλλον;Όπως για παράδειγμα όταν είναι εντελως κρύος ο κινητήρας ο βραχυκυκλωμένος εγκέφαλος θα ψεκάζει με πλούσιο μίγμα μήπως θα το ζεσταινει πολύ απότομα;
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

Πλουσιότερο μείγμα έχεις ούτως ή άλλως όταν είναι κρύο εγώ πιο πολύ θα ανησυχούσα για το ότι το πλουσιότερο μείγμα είναι διαρκώς και όχι απλά στην αρχή..
Όπως έχουμε ξαναπει υπάρχουν επιχειρήματα υπέρ και κατά αυτής της "πατέντας" οπότε όποιος το αποφασίσει καλό είναι να το κάνει με μέτρο και με προσοχή..
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από saikoe39 »

Να πω κατι πρωτα και μετα θα πω διαφορες......

Καλύτερα ενα μοτερ να εχει πλούσιο μίγμα απο βενζίνη...παρα απο αερα.....
Η βενζινη μονο καλο μπορει να κανει…αφου ο\πιο πολύ βενζινη ψύχει καλύτερα τον κύλινδρο….και κανει μονο κακο στο πορτοφόλι(εγω δεν ειδα κατι τετοιο…με 10 ευρω βγαζω 100 χλμ….και τωρα με την αντίσταση παλι με 10 ευρω 100 χλμ εβγαλα…)

Σιγουρα πρεπει να υπαρχει κατι πιο ελευθερο στην εισαγωγη(εμας μπαινει σκουπα αραγε?????)

Ο εγγεφαλος στο δικο μου αυτοκινητο είναι βλαμενος λογο χρονολογιας…αρα θα το τρελανω το κερατα….
Οσο για το ΜAF κλπ…..στην παρουσα φαση δεν εχει να κανει με κατι….(εμενα δεν εχει καν..)……

Τωρα σε διαφορες….με άλλο αυτοκινητο δεν ανοιξα…μετα το πασχα αυριο το ξαναβαζω συνεργειο….
Παντως στροφαρει πολύ πιο ανετα…..
Στην αττικη οδο εχω ένα σημιο που παταω…παντα βγαζω 160 χλμ….σημερα ηθελε άλλο λιγο για να βαρέσει κοφτη η 4η στα 170+……
Και δεν είναι ιδέα μου…με χλμ μπορω να δω την διαφορα…με πρώτη δεύτερα δεν σκαρπαζω…

Macho…foto δεν μπορώ να σου ανεβάσω….
Αλλα κατω από την πεταλουδα ακριβώς και πάνω στο κύλινδρο εχει μια πράσινη φύσα…..χωστό εκει και τερμα…..

Εγω βρηκα μονο 5.6 και 4.7 αντισταση….και γι αυτό επαιξα με αυτές….
Τζαμπα της πείρα από το ηλεκτρολογείο της γειτονίας….
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

saikoe39 έγραψε:Να πω κατι πρωτα και μετα θα πω διαφορες......

Καλύτερα ενα μοτερ να εχει πλούσιο μίγμα απο βενζίνη...παρα απο αερα.....
Η βενζινη μονο καλο μπορει να κανει…αφου ο\πιο πολύ βενζινη ψύχει καλύτερα τον κύλινδρο….και κανει μονο κακο στο πορτοφόλι(εγω δεν ειδα κατι τετοιο…με 10 ευρω βγαζω 100 χλμ….και τωρα με την αντίσταση παλι με 10 ευρω 100 χλμ εβγαλα…)
Σε αυτό είσαι λάθος. Και γιατί το λέω αυτό: υπάρχει ένα φαινόμενο που στα αγγλικά το ονομάζουν bore wash. Τί είναι λοιπόν αυτό το bore wash?
Ο κύλινδρος για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται και λίπανση-αυτό είναι γνωστό. Όταν λοιπόν η βενζίνη είναι αρκετή παραπάνω "καταστρέφει-στεγνώνει" αυτή τη λίπανση του κυλίνδρου με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να μείνεις με το μοτέρ στο χέρι..(ελατήρια κλπ).
Δε σου λέω ότι με τη συγκεκριμένη αντίσταση θα πάθεις κάτι τέτοιο (αν και υπάρχουν γνώμες υπέρ αυτού) απλά στο αναφέρω γιατί σε καμία περίπτωση δεν ισχύει γενικά ότι όσο πιο πολύ βενζίνη, τόσο καλύτερα.
Γι'αυτό είπα και παραπάνω όσοι το δοκιμάσετε, διαλέξτε προσεχτικά την αντίσταση-μην πάτε σε λύσεις του στύλ -20 βαθμούς κελσίου ενώ σκάει ο τζίτζικας. Κατά τη γνώμη μου αν κατεφέρετε μια θερμοκρασία της τάξεως των 15-20βαθμών είναι ok..
i-VTec
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3717
Εγγραφή: Τρί Απρ 11, 2006 11:42 pm
Τοποθεσία: In the VTEC zone!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από i-VTec »

Συμφωνώ με saiko όσον αφορά το ότι καλύτερα να είναι πλούσιο παρά φτωχό.Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι το πολύ πλούσιο αποδίδει καλύτερα από ενα μίγμα λίγο πλούσιο,π.χ. λ=0,7 δεν είναι καλύτερο από λ=0,9 όσον αφορά την απόδοση.Αυτό που λέει ο Νικόλας δεν το ξέρω,αλλά λογικά θα ισχύει αφού κάπου το βρήκε στο νετ... :P

Τώρα όσο για την διαφορά που βλέπεις στα πολλά,πιθανολογώ ότι συμβαίνει λόγω αυκημένου airflow στην εισαγωγή στα πολλά...Γι'αυτό δεν βλέπεις και μεγάλη διαφορά με 1η-2α...
Εικόνα
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από saikoe39 »

Και εγω συμφωνω μαζι σου......
Γιατι στα πολλα χλμ δεχεται μεγαλες μαζες αερα...αρα και καλυτερη καυση της παραπανω βενζινης....
Σιγουρα η υπαρξη αρκετης βενζινης(δλδ αν το παρακανω με την αντισταση θα το κανει να σερνεται....
Σημερα εβγαλα την αντισταση και νγηκα αττικη οδο...και οντως δεν ηταν οπως χθες....η διαφορα ειναι αισθητη...
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
saikoe39
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1156
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 24, 2005 4:11 pm
Τοποθεσία: βριλησσια....
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από saikoe39 »

nikolas έγραψε:
saikoe39 έγραψε:Να πω κατι πρωτα και μετα θα πω διαφορες......

Καλύτερα ενα μοτερ να εχει πλούσιο μίγμα απο βενζίνη...παρα απο αερα.....
Η βενζινη μονο καλο μπορει να κανει…αφου ο\πιο πολύ βενζινη ψύχει καλύτερα τον κύλινδρο….και κανει μονο κακο στο πορτοφόλι(εγω δεν ειδα κατι τετοιο…με 10 ευρω βγαζω 100 χλμ….και τωρα με την αντίσταση παλι με 10 ευρω 100 χλμ εβγαλα…)
Σε αυτό είσαι λάθος. Και γιατί το λέω αυτό: υπάρχει ένα φαινόμενο που στα αγγλικά το ονομάζουν bore wash. Τί είναι λοιπόν αυτό το bore wash?
Ο κύλινδρος για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται και λίπανση-αυτό είναι γνωστό. Όταν λοιπόν η βενζίνη είναι αρκετή παραπάνω "καταστρέφει-στεγνώνει" αυτή τη λίπανση του κυλίνδρου με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να μείνεις με το μοτέρ στο χέρι..(ελατήρια κλπ).
Δε σου λέω ότι με τη συγκεκριμένη αντίσταση θα πάθεις κάτι τέτοιο (αν και υπάρχουν γνώμες υπέρ αυτού) απλά στο αναφέρω γιατί σε καμία περίπτωση δεν ισχύει γενικά ότι όσο πιο πολύ βενζίνη, τόσο καλύτερα.
Γι'αυτό είπα και παραπάνω όσοι το δοκιμάσετε, διαλέξτε προσεχτικά την αντίσταση-μην πάτε σε λύσεις του στύλ -20 βαθμούς κελσίου ενώ σκάει ο τζίτζικας. Κατά τη γνώμη μου αν κατεφέρετε μια θερμοκρασία της τάξεως των 15-20βαθμών είναι ok..
+1.........
Αλλα νικολα......αυτο μπορει να συμβει και πολυ περισοτερο αερα....
Μακαρι να ειχα το τσοκ στο χερι..και την αντισταση...αεροπλανο θα το εκανα....
Θα τα κοιταξω τα μιγματα μου και θα σε πω......
Αλλα αυτο που λες παραπανω συμβαινει....αλλα θελει και πολλες αλλες συγκιριες.....
Και μιας και τα δικα μας τα μοτερ καινε τα λαδακια τους.....
Χαλαρα....και με φορα για την αντισταση.....
Εικόνα
Rover 214si.....saiko ο απεγνωσμενος..
Άβαταρ μέλους
machos_si
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1242
Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2006 10:39 pm
Τοποθεσία: κερατσινι
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από machos_si »

εγω σημερα πηγα σε 2 μαγαζια κ δεν ειχαν αντιστασης... αυριο ελπιζω να βρω..
http://www.aquazone.gr/forums/index.php ... 18029&st=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
fotis power
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ Ιαν 18, 2008 3:08 pm
Τοποθεσία: peristeri
Επικοινωνία:

Re: +20bhp chip sto ebay

Δημοσίευση από fotis power »

γεια σας και καλη σαρακοστη!θα μπορουσε καποιος να μου εξηγησει που ακριβως μπαινει η αντισταση(στο αυτοκινητο εννοω :D ).και μια ερωτησουλα πρεπει να αλλαζεις αντιστασεις αναλογα με τον καιρο? :help:
Εικόνα turbo only in photoshop
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 36 επισκέπτες