Τούρμπισμα του Zr 105

Απάντηση
crAss
Παλιός
Παλιός
Δημοσιεύσεις: 1351
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από crAss »

Κωνσταντίνε για 135 δεν μίλησα, για 125 με 130 μίλησα. Και έχω και εγώ εμπειρία από κινητήρες (αν και περισσότερο από diesel στους οποίους προσπαθούμε να κάψουμε λάδια ή γενικά βιοκαύσιμα) στο πανεπιστήμιο που δουλεύω. Και προφανώς δεν είπα ότι τα άλογα είναι στραγάλια.
Λες ότι πασάρουν εταιρίες όπως η janspeed προϊόντα υπερτιμημένα. Δεν διαφωνώ στο ότι τα κοστολογούν πιο πάνω από όσο πρέπει. Όμως πες μου εσύ ποιος εξατμισάς ξέρει να τρέχει cfd πρόγραμμα προσομοιώσεων ρευστομηχανικής ώστε να μπορεί να σχεδιάσει ένα σύστημα αποδοτικό. Όλοι εμπειρικά δουλεύουν. Μερικοί για το κοστολόγιο τους είναι καλοί, αλλά δεν μπορεί η εμπειρία να φτάσει την ολοκληρωμένη σχεδίαση που ξεκινάει από υπολογιστή και καταλήγει σε πείραμα πριν βγει το τελικό προϊόν από εταιρίες όπως η janspeed. Και οι μικρολεπτομέριες μπορούν όλες μαζί να έχουν μεγάλη επίπτωση στο τελικό προϊόν.
Είναι σαν αυτό που συζητάγαμε σε άλλο θέμα το πόσο μπορεί να δώσει μια ροϊκή...Αν έχει γίνει μελέτη σε υπολογιστή μπορεί να δώσει πάρα πολλά, που κανείς έλληνας δεν μπορεί να πετύχει με το μάτι και την εμπειρία.
Μιλήσαμε για 127 με 130 ατμοσφαιρικά άλογα χωρίς τρελές μετατροπές. Ναι είναι δύσκολο, αλλα με σωστή δουλειά σε καμία περίπτωση αδύνατο...
Life is too short not to...

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Σαν αμάξι δε νομίζω να το φέρανε ποτέ.
Αν με το κιτ βγάζει 115 στον τροχό πάει να πει οτι στον στρόφαλο βγάζει παραπάνω από 126 αυτό σου εξηγώ τόση ώρα με τις απώλειες.Αν το είχαν δυναμομετρήσει και με α' και β' στάδιο έβγαζε μόνο 126 στο στρόφαλο τότε κάναν κάτι τραγικό στη ρύθμιση,δεν εξηγείται αλλιώς.
Αλλά σου ξαναλέω δε γίνεται αν χεις μόνο 10 άλογα απώλειες
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα

kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

nonskatoflore έγραψε:
akrivos!sto dromo pane mono ta 115 apo ta 126 tou strofalou.fadasou na thes 135 sto dromo ,posa diladi tha thes sto strofalo ?>145!!! (sti kaliteri)opote fadasou poso efkolo tha ine na vgalis 145 hp apo 1400 kivika !!
Σου επαναλαμβάνω πως οι απώλειες πρέπει να είναι της τάξης του 20% αλλιώς είναι μούφα κάποια από τις δύο μετρήσεις
e gia na to les esi kati tha jeris!!
alithia exis kani poles dinamometrisis se strofalo kai troxo kai jeris?
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Όχι δεν έχω κάνει καμμιά αλλά μιλάω γιατί βλέπω αποτελέσματα από δυναμομετρήσεις άλλων(στρόφαλου-τροχού).Εσύ όμως μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνεται να χάνονται μόνο 10 άλογα από τον στρόφαλο μέχρι τον τροχό?Εσένα δε σου φαίνονται πολύ λιγα δηλαδη?
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα

kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

crAss έγραψε:Κωνσταντίνε για 135 δεν μίλησα, για 125 με 130 μίλησα. Και έχω και εγώ εμπειρία από κινητήρες (αν και περισσότερο από diesel στους οποίους προσπαθούμε να κάψουμε λάδια ή γενικά βιοκαύσιμα) στο πανεπιστήμιο που δουλεύω. Και προφανώς δεν είπα ότι τα άλογα είναι στραγάλια.
Λες ότι πασάρουν εταιρίες όπως η janspeed προϊόντα υπερτιμημένα. Δεν διαφωνώ στο ότι τα κοστολογούν πιο πάνω από όσο πρέπει. Όμως πες μου εσύ ποιος εξατμισάς ξέρει να τρέχει cfd πρόγραμμα προσομοιώσεων ρευστομηχανικής ώστε να μπορεί να σχεδιάσει ένα σύστημα αποδοτικό. Όλοι εμπειρικά δουλεύουν. Μερικοί για το κοστολόγιο τους είναι καλοί, αλλά δεν μπορεί η εμπειρία να φτάσει την ολοκληρωμένη σχεδίαση που ξεκινάει από υπολογιστή και καταλήγει σε πείραμα πριν βγει το τελικό προϊόν από εταιρίες όπως η janspeed. Και οι μικρολεπτομέριες μπορούν όλες μαζί να έχουν μεγάλη επίπτωση στο τελικό προϊόν.
Είναι σαν αυτό που συζητάγαμε σε άλλο θέμα το πόσο μπορεί να δώσει μια ροϊκή...Αν έχει γίνει μελέτη σε υπολογιστή μπορεί να δώσει πάρα πολλά, που κανείς έλληνας δεν μπορεί να πετύχει με το μάτι και την εμπειρία.
Μιλήσαμε για 127 με 130 ατμοσφαιρικά άλογα χωρίς τρελές μετατροπές. Ναι είναι δύσκολο, αλλα με σωστή δουλειά σε καμία περίπτωση αδύνατο...
ma den ipa pote oti kapia ejatmisi ine kaliteri apo tis jannspeed,ego ipa apla oti oti ejatmisi kai na valis den prokite na vgalis afta ta aloga.kai an ta vgalis pravo sou alla kai pali tha ine ena amaji pou den tha ine gia kathimerini xrisi logo tou oti tha ine asimforo
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

den tha ine gia kathimerini xrisi logo tou oti tha ine asimforo
Γιατί?
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα

kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

nonskatoflore έγραψε:Όχι δεν έχω κάνει καμμιά αλλά μιλάω γιατί βλέπω αποτελέσματα από δυναμομετρήσεις άλλων(στρόφαλου-τροχού).Εσύ όμως μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνεται να χάνονται μόνο 10 άλογα από τον στρόφαλο μέχρι τον τροχό?Εσένα δε σου φαίνονται πολύ λιγα δηλαδη?
den diafono .bebea analoga me ti metadosi analogi ine kai i apolia.
kai opos exo janagrapsi simfona me to oti i apolia ine megaliteri gia na dis esi 125 aloga sto troxo tha prepi na exis sto strofalo 125+20% apo ena 1400 kivika!!!!!PISTEVO POS INE MEGALI PROKLISI GIA ENA MIXANIKO !makari na to kataferi(kai malista xoris ekedroforoys -kai na prepi na diatirisi ti xristikotita tou aftokinitou.)
-to 126 den to exoun feri ellada opos polla alla-
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα

kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

nonskatoflore έγραψε:
den tha ine gia kathimerini xrisi logo tou oti tha ine asimforo
Γιατί?
giati o monos tropos na kataferis to en logo ine -an to katorthosi kapios -
i to amaji na troi poli i akriba!!!pou malon tha kani kai ta dio
!!
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα

nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 2:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Έχεις κάνα λινκ για αυτό το Zr 126 γιατί πρώτη φορά το ακούω.Μόνο το Zr 120 υπάρχει που δεν το φέρνουν εδώ και αυτό είναι 1.8lt.Να σου στείλω στο mail σου τα απολτελέσματα ενός παιδιού που λεέι στρόφαλο και τροχό να δεις οτι είναι τεράστιες οι διαφορές?
Εμείς μέχρι τώρα λέγαμε πάντως μόνο για στρόφαλο δε ξέρω γιατί μου λες για να δω 125 άλογα στον τροχό ποιος το είπε για 125 άλογα στον τροχό?
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα

PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

nonskatoflore έγραψε: Εμείς μέχρι τώρα λέγαμε πάντως μόνο για στρόφαλο δε ξέρω γιατί μου λες για να δω 125 άλογα στον τροχό ποιος το είπε για 125 άλογα στον τροχό?
Ela nte ayto eipa ki egw parapanw mhn mperdeyoyme tis boyrtses!!!

Panta milame gia strofalo gia na synnenooymaste.
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες