Τούρμπισμα του Zr 105

Απάντηση
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

crAss έγραψε:Οικονομικό γιατί έχεις περισσότερη ροπή χαμηλώτερα και έτσι δεν χρειάζεται μέσα στην πόλη να πατάς το γκάζι σημαντικά...Δεν μπορώ να ξέρω όταν οδηγείς στον κόφτη τι κάνει
Ma to VVC ayto akribws erxetai na kanei!

Na beltiwsei tis epidoseis stis xamhles!

Giayto kai to TF 160 exei xamhloterh katanalwsh apo to 135.
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Κωνσταντίνε τί εννοείς?
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

crAss έγραψε:Κωνσταντίνε το πρόγραμμα χωρίς αλλαγμένη εισαγωγή-εξαγωγή δίνει ελάχιστα με πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση. Το πρόγραμμα στην ουσία έρχεται να δώσει στον κινητήρα νέα δεδομένα λόγω της διαφορετικής εισαγωγής-εξαγωγής. Και προφανώς θα θέλεις άλλο πρόγραμμα και στη μετατροπή στα 1.8 αν έχεις κάνει και όλα όσα είπα πριν από το κονσέρβα που θα σου βάλουν αν πας με μαμά όλα τα άλλα.
Και τα κομμάτια που ανέφερα είναι ακριβά και σχεδιασμένα για να επιτύχουν αυτά που προσφέρουν. 1200 ευρώ για όλη την εξαγωγή είναι πολλά, όπως και 500 για ένα φίλτρο/σκούπα είναι επίσης υπερβολικά πολλά, όμως έχουν αποτέλεσμα αν συνδυαστούν με νέο πρόγραμμα. 16-20% βελτίωση με τέτοια εξαρτήματα δεν είναι παράλογο. Και δεν είναι μόνο τα απόλυτα νούμερα αλλά και η πολύ σημαντική στην καθημερινή οδήγηση εξομάλυνση των καμπύλων και ειδικά της ροπής. Για μένα με 7000 ευρώ κάνεις ένα 1.4 αξιόπιστα 1.8 πιο γρήγορο και πιο οικονομικό (λόγω εμφάνισης ροπής από πολύ χαμηλά) από ένα μαμά ZR 160. Και το γρήγορο όχι μόνο σε τιμές κορυφής, αλλά σε όλο το φάσμα των στροφών.
jero akrivos ti kani to programa (se ena ejamino ime episima ilektronikos :D )kai episis jero arketa kala me ti bori na sindiasti san mixanikos(doulevo mixanikos se ejousiodotimeno synergio tis honda edo kai 3 xronia),tora epidi anaferthikes se times ,afta pou prosferoun afta pou les den ine tipota ejogiino kai ine toso akriva apla goustaroun na mas pianoun ton kolo.kai sou janaleo an esi mporis na mou dosis apo ton 1400 tis rover 135 hp me filtro programa ejatmisi tote ela na se proslaboume gia arximixaniko sto sinergio :D .
kai epidi psilobarieme na grafo tha to po gia teleftea fora ta aloga den ine stragalia oute pane me to kilo oute tha prospathiso na sou alajo ti gnomi
des kai krine monos sou ...exis di pouthena afto pou perigrafis?kai akoma kai an to petixis afto pou les vazodas epano oti goystaris sigara den tha exis ena aftokinito me ropi "oropedio"pou tha mporis na to xrisimopii aneta i mana sou alla tha exis ena aftokinito poy tha doylevi sti kaliteri pan apo tis 4000 strofes
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kostantinos την Πέμ Ιαν 26, 2006 4:03 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

nonskatoflore έγραψε:Κωνσταντίνε τί εννοείς?
ipirxe to mg zr 126 (kati analogo me to ibiza top gun mono pou erxotane etimo apo agglia )me 126 hp sto dinamometro edixne 115,1hp apolies 10,7hp kai ropi 11,9 kgm>6100(san ligo psila mou fenete)kai sigritika me to 105 se ola ta repriz erxota deftero (opos anafero kai paleotera)tora gia na paris afta ta aloga -115,1-exoun balin ekedroforous me vithisma 8,8 k DIARKIA 260', ejatmisi filtro kai ALLO EGEFALO ,me ena kofti stis 7500 strofes me orio adoxis 7700 to poli 8000.kai rotao tora ego pos ine dinaton na me olla afta na vgazis 115 hp kai kapios me ta misa na vgazi 135 hp ?
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

kostantinos έγραψε: ipirxe to mg zr 126 (kati analogo me to ibiza top gun mono pou erxotane etimo apo agglia )me 126 hp sto dinamometro edixne 115,1hp apolies 10,7hp kai ropi 11,9 kgm>6100(san ligo psila mou fenete)kai sigritika me to 105 se ola ta repriz erxota deftero (opos anafero kai paleotera)tora gia na paris afta ta aloga -115,1-exoun balin ekedroforous me vithisma 8,8 k DIARKIA 260', ejatmisi filtro kai ALLO EGEFALO ,me ena kofti stis 7500 strofes me orio adoxis 7700 to poli 8000.kai rotao tora ego pos ine dinaton na me olla afta na vgazis 115 hp kai kapios me ta misa na vgazi 135 hp ?
Ma den einai 115! 126 einai opws to les parapanw!
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

PERRY-MGTF έγραψε:
kostantinos έγραψε: ipirxe to mg zr 126 (kati analogo me to ibiza top gun mono pou erxotane etimo apo agglia )me 126 hp sto dinamometro edixne 115,1hp apolies 10,7hp kai ropi 11,9 kgm>6100(san ligo psila mou fenete)kai sigritika me to 105 se ola ta repriz erxota deftero (opos anafero kai paleotera)tora gia na paris afta ta aloga -115,1-exoun balin ekedroforous me vithisma 8,8 k DIARKIA 260', ejatmisi filtro kai ALLO EGEFALO ,me ena kofti stis 7500 strofes me orio adoxis 7700 to poli 8000.kai rotao tora ego pos ine dinaton na me olla afta na vgazis 115 hp kai kapios me ta misa na vgazi 135 hp ?
Ma den einai 115! 126 einai opws to les parapanw!
akrivos!sto dromo pane mono ta 115 apo ta 126 tou strofalou.fadasou na thes 135 sto dromo ,posa diladi tha thes sto strofalo ?>145!!! :!: (sti kaliteri)opote fadasou poso efkolo tha ine na vgalis 145 hp apo 1400 kivika !!
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

Λοιπόν αυτό που λες Κωνσταντίνε δεν ήταν αμάξι,ποτέ δεν ερχόταν έτσι,ήταν ένα κιτ αναβάθμισης της ίδιας της MG και δύο μηχανικοί μου έχουν πει οτι είναι μάπα γιατί χάνεται η ροπή όπως αποδεικνύουν και τα νούμερα που παρέθεσες.
Εσύ πόσο εκτιμάς οτι θα έβγαζε ένα 105 με βαρελάκι στην εισαγωγή αέρα,χταπόδι-σπορ καταλύτη-μεσαίο και τελικό καζανάκι Janspeed,%2χιλ φάρυγγα και έναν παράλληλο εγκέφαλο όχι κονσέρβα?Εγώ το έιπα και πιο πάνω οτι μπορεί να ήταν λίγο αισιόδοξο το δυναμόμετρο αλλά κάτω από 122-124 ίππους δεν πιστεύω να βγάζεις
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
nonskatoflore
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nonskatoflore »

akrivos!sto dromo pane mono ta 115 apo ta 126 tou strofalou.fadasou na thes 135 sto dromo ,posa diladi tha thes sto strofalo ?>145!!! (sti kaliteri)opote fadasou poso efkolo tha ine na vgalis 145 hp apo 1400 kivika !!
Σου επαναλαμβάνω πως οι απώλειες πρέπει να είναι της τάξης του 20% αλλιώς είναι μούφα κάποια από τις δύο μετρήσεις
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
Εικόνα
PERRY-MGTF
Αρχαίος
Αρχαίος
Δημοσιεύσεις: 3917
Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
Τοποθεσία: 11th Dimension
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PERRY-MGTF »

kostantinos έγραψε:
PERRY-MGTF έγραψε:
kostantinos έγραψε: ipirxe to mg zr 126 (kati analogo me to ibiza top gun mono pou erxotane etimo apo agglia )me 126 hp sto dinamometro edixne 115,1hp apolies 10,7hp kai ropi 11,9 kgm>6100(san ligo psila mou fenete)kai sigritika me to 105 se ola ta repriz erxota deftero (opos anafero kai paleotera)tora gia na paris afta ta aloga -115,1-exoun balin ekedroforous me vithisma 8,8 k DIARKIA 260', ejatmisi filtro kai ALLO EGEFALO ,me ena kofti stis 7500 strofes me orio adoxis 7700 to poli 8000.kai rotao tora ego pos ine dinaton na me olla afta na vgazis 115 hp kai kapios me ta misa na vgazi 135 hp ?
Ma den einai 115! 126 einai opws to les parapanw!
akrivos!sto dromo pane mono ta 115 apo ta 126 tou strofalou.fadasou na thes 135 sto dromo ,posa diladi tha thes sto strofalo ?>145!!! :!: (sti kaliteri)opote fadasou poso efkolo tha ine na vgalis 145 hp apo 1400 kivika !!
Nai re sy giayto otan milame gia aloga edw milame sto flywheel!! gia na synnenooymaste! ZR 105 den einai 105 ston troxo.
MG TF - 80th Anniversary Edition #869 of 1600
Owning an MG is one of life's great joys

Εικόνα
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

nonskatoflore έγραψε:Λοιπόν αυτό που λες Κωνσταντίνε δεν ήταν αμάξι,ποτέ δεν ερχόταν έτσι,ήταν ένα κιτ αναβάθμισης της ίδιας της MG και δύο μηχανικοί μου έχουν πει οτι είναι μάπα γιατί χάνεται η ροπή όπως αποδεικνύουν και τα νούμερα που παρέθεσες.
Εσύ πόσο εκτιμάς οτι θα έβγαζε ένα 105 με βαρελάκι στην εισαγωγή αέρα,χταπόδι-σπορ καταλύτη-μεσαίο και τελικό καζανάκι Janspeed,%2χιλ φάρυγγα και έναν παράλληλο εγκέφαλο όχι κονσέρβα?Εγώ το έιπα και πιο πάνω οτι μπορεί να ήταν λίγο αισιόδοξο το δυναμόμετρο αλλά κάτω από 122-124 ίππους δεν πιστεύω να βγάζεις
prota to vgalane san amaji kai meta san kitaki jexoristo!!!kai an opos les afto to kitaki itane mapa to opio itane ejeligmeno gia to sigekrimeno kinitira (pou opos diavazo sigekrimena edo lei-ine mia metatropi pou pragmatopii osa iposxete -)i opia xrisimopii kai 2 poli oreous ekentroforous kai exi san apotelesma na vgali sto dromo 115 aloga ti se kanei na pistevis oti esi tha vgalis 122hp(kai malista xoris ekentroforous )?
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!

Εικόνα Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες