Τούρμπισμα του Zr 105
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 258
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
- Τοποθεσία: athina
- Επικοινωνία:
diladi ego exo 126 aloga re to exo janapi ta aloga den ine stragalia .kai xoris ekentroforous afta ta aloga den vgenoun me tipota,alla akoma kai an alajis ekentroforous kai vgalis 125 sto strofalo stous troxous giro sta 115 oi epidosis mexri ena simio tha ine poli xiroteres apo tis adistixes tou normal dioti me tous ekedroforous tha doulevis pano apo 4000 strofes sti kaliteri kai me vasi to iparxon sasman pou apo 1h spasmeni alagi se deftera pefti stis 4000 opote asta....(xaraktiristiko paradigma to zr to 125 gia osous to gnorizoun)nonskatoflore έγραψε:Ένας από Αγγλια έκανε δυναμομέτρηση αφού έβαλε 52χιλ φάρυγγα,εξάτμιση από χταπόδι και πίσω Janspeed και Pipercross Viper στηνεισαγωγή αέρα και έβγαλε 126.4 bhp και 112.3 lbft.Πέρυ για δώσε τα σε άλογα και κιλά ροπής για να δούμε που είμαστε
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!
throtle body 52mm
KN air filter !!
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 258
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
- Τοποθεσία: athina
- Επικοινωνία:
[quote="crAss"]Να πω ότι εννοούσα αυτά που λέει ο nonskatoflore.
Είμαι εναντίον των περισσότερων ιδιοκατασκευών σε εξάτμιση γιατί οι περισσότερες για θόρυβο είναι που προσωπικά δεν μου αρέσει.
Όταν ανέφερα για βελτιώσεις του συστήματος εξαγωγής είχα στο μυαλό μου το σετάκι της Janspeed το οποίο δεν είναι σχεδιασμένο από τον μπάρμπα μήτσο (ο οποίος όντως θα κάνει κατά 90% αυτό που λες) και οι τιμές που έχω υπολογίσει για αυτό είναι. Το τελικό το έβαλα ξεχωριστά πριν από το χταπόδι-αγωνιστικό καταλύτη για μοίρασμα του κόστους μιας και δεν απαιτεί την άλλη μετατροπή άμεσα, ενώ δεν παίζει να αλλάξεις το σύστημα μέχρι το τελικό και να μην αλλάξεις το τελικό. Να γίνω και πιο συγκεκριμένος με τιμές και μάρκες
- Φτιάχνουμε τα φρένα (αεριζόμενους δίσκους μπροστά, σωληνάκια αεροπορικού, τακάκια, υγρά dot 5, και αύξηση 1 mm το φερμουίτ στα ταμπούρα)
κόστος 250 ευρώ
- Βάζουμε ένα φίλτρο ελευθέρας στο φιλτροκούτι (Κ&Ν) κόστος 100 €
- Αγοράζουμε τελικό της janspeed 300 €
- Ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ κόστος 1200 €
- Αλλάζουμε χταπόδι και μαζί αγωνιστικό καταλύτη και μεσαίο από την janspeed 850 €
- Αγορά ενός καλού φίλτρου σαν το ITG Maxogen 500 €
- πρόγραμμα για όλα τα παραπάνω (παράλληλος εγκέφαλος κλπ) . το danstek που συζητάγαμε σε άλλο θέμα έχει 500€
Με τις συγκεκριμένες μετατροπές δεν νομίζω πως διαφωνεί κανείς πως παίζει το 1.4 στα 125-130 άλογα.
Κόστος ως εδώ 3700 € (πριν χωρίς συγκεκριμένες τιμές το είχα βγάλει κάπου 3500)
quote]
an kataferis me filtro ,ejatmisi,kai programa na vgalis ta aloga pou les
ego sou xarizo to amaji mou!!!!!!!!an itan etsi den xriazotane na ta kanoume 1800 pou opos ides me to kitaki tis ptp vgazi 140 to opio periexi isagogi apo vvc,petalouda 52",ekentroforous,programma kai ola afta se enan kinitira 1800!!!!!!!!!! kai me ola afta mono 140 aloga sin kapia psiofia ............
Είμαι εναντίον των περισσότερων ιδιοκατασκευών σε εξάτμιση γιατί οι περισσότερες για θόρυβο είναι που προσωπικά δεν μου αρέσει.
Όταν ανέφερα για βελτιώσεις του συστήματος εξαγωγής είχα στο μυαλό μου το σετάκι της Janspeed το οποίο δεν είναι σχεδιασμένο από τον μπάρμπα μήτσο (ο οποίος όντως θα κάνει κατά 90% αυτό που λες) και οι τιμές που έχω υπολογίσει για αυτό είναι. Το τελικό το έβαλα ξεχωριστά πριν από το χταπόδι-αγωνιστικό καταλύτη για μοίρασμα του κόστους μιας και δεν απαιτεί την άλλη μετατροπή άμεσα, ενώ δεν παίζει να αλλάξεις το σύστημα μέχρι το τελικό και να μην αλλάξεις το τελικό. Να γίνω και πιο συγκεκριμένος με τιμές και μάρκες
- Φτιάχνουμε τα φρένα (αεριζόμενους δίσκους μπροστά, σωληνάκια αεροπορικού, τακάκια, υγρά dot 5, και αύξηση 1 mm το φερμουίτ στα ταμπούρα)
κόστος 250 ευρώ
- Βάζουμε ένα φίλτρο ελευθέρας στο φιλτροκούτι (Κ&Ν) κόστος 100 €
- Αγοράζουμε τελικό της janspeed 300 €
- Ελατήρια και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ κόστος 1200 €
- Αλλάζουμε χταπόδι και μαζί αγωνιστικό καταλύτη και μεσαίο από την janspeed 850 €
- Αγορά ενός καλού φίλτρου σαν το ITG Maxogen 500 €
- πρόγραμμα για όλα τα παραπάνω (παράλληλος εγκέφαλος κλπ) . το danstek που συζητάγαμε σε άλλο θέμα έχει 500€
Με τις συγκεκριμένες μετατροπές δεν νομίζω πως διαφωνεί κανείς πως παίζει το 1.4 στα 125-130 άλογα.
Κόστος ως εδώ 3700 € (πριν χωρίς συγκεκριμένες τιμές το είχα βγάλει κάπου 3500)
quote]
an kataferis me filtro ,ejatmisi,kai programa na vgalis ta aloga pou les
ego sou xarizo to amaji mou!!!!!!!!an itan etsi den xriazotane na ta kanoume 1800 pou opos ides me to kitaki tis ptp vgazi 140 to opio periexi isagogi apo vvc,petalouda 52",ekentroforous,programma kai ola afta se enan kinitira 1800!!!!!!!!!! kai me ola afta mono 140 aloga sin kapia psiofia ............
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!
throtle body 52mm
KN air filter !!
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
Κωνσταντίνε το πρόγραμμα χωρίς αλλαγμένη εισαγωγή-εξαγωγή δίνει ελάχιστα με πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση. Το πρόγραμμα στην ουσία έρχεται να δώσει στον κινητήρα νέα δεδομένα λόγω της διαφορετικής εισαγωγής-εξαγωγής. Και προφανώς θα θέλεις άλλο πρόγραμμα και στη μετατροπή στα 1.8 αν έχεις κάνει και όλα όσα είπα πριν από το κονσέρβα που θα σου βάλουν αν πας με μαμά όλα τα άλλα.
Και τα κομμάτια που ανέφερα είναι ακριβά και σχεδιασμένα για να επιτύχουν αυτά που προσφέρουν. 1200 ευρώ για όλη την εξαγωγή είναι πολλά, όπως και 500 για ένα φίλτρο/σκούπα είναι επίσης υπερβολικά πολλά, όμως έχουν αποτέλεσμα αν συνδυαστούν με νέο πρόγραμμα. 16-20% βελτίωση με τέτοια εξαρτήματα δεν είναι παράλογο. Και δεν είναι μόνο τα απόλυτα νούμερα αλλά και η πολύ σημαντική στην καθημερινή οδήγηση εξομάλυνση των καμπύλων και ειδικά της ροπής. Για μένα με 7000 ευρώ κάνεις ένα 1.4 αξιόπιστα 1.8 πιο γρήγορο και πιο οικονομικό (λόγω εμφάνισης ροπής από πολύ χαμηλά) από ένα μαμά ZR 160. Και το γρήγορο όχι μόνο σε τιμές κορυφής, αλλά σε όλο το φάσμα των στροφών.
Και τα κομμάτια που ανέφερα είναι ακριβά και σχεδιασμένα για να επιτύχουν αυτά που προσφέρουν. 1200 ευρώ για όλη την εξαγωγή είναι πολλά, όπως και 500 για ένα φίλτρο/σκούπα είναι επίσης υπερβολικά πολλά, όμως έχουν αποτέλεσμα αν συνδυαστούν με νέο πρόγραμμα. 16-20% βελτίωση με τέτοια εξαρτήματα δεν είναι παράλογο. Και δεν είναι μόνο τα απόλυτα νούμερα αλλά και η πολύ σημαντική στην καθημερινή οδήγηση εξομάλυνση των καμπύλων και ειδικά της ροπής. Για μένα με 7000 ευρώ κάνεις ένα 1.4 αξιόπιστα 1.8 πιο γρήγορο και πιο οικονομικό (λόγω εμφάνισης ροπής από πολύ χαμηλά) από ένα μαμά ZR 160. Και το γρήγορο όχι μόνο σε τιμές κορυφής, αλλά σε όλο το φάσμα των στροφών.
Life is too short not to...
-
- Αρχαίος
- Δημοσιεύσεις: 3917
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 10:08 am
- Τοποθεσία: 11th Dimension
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
Οπότε εσύ λες οτι αυτός λέει ψέματα.Εσύ τί φοράς στο αμάξι?Το χεις δυναμομετρήσει ποτέ από περιέργεια?diladi ego exo 126 aloga re to exo janapi ta aloga den ine stragalia .kai xoris ekentroforous afta ta aloga den vgenoun me tipota,alla akoma kai an alajis ekentroforous kai vgalis 125 sto strofalo stous troxous giro sta 115 oi epidosis mexri ena simio tha ine poli xiroteres apo tis adistixes tou normal dioti me tous ekedroforous tha doulevis pano apo 4000 strofes sti kaliteri kai me vasi to iparxon sasman pou apo 1h spasmeni alagi se deftera pefti stis 4000 opote asta....(xaraktiristiko paradigma to zr to 125 gia osous to gnorizoun)
Ποιο είναι αυτό το Zr 125 γιατί πρώτη φορά το ακούω?
Α και άμα βγάλεις στο στρόφαλο 125 αποκλέιεται να βγάλεις στον τροχό 115 γιατί κανονικά οι διαφορά στροφάλου-τροχού είναι περίπου 20%.
Σωτήρης-MG Zr 105(και πάλι!!) ('05)
-
- Παλιός
- Δημοσιεύσεις: 1351
- Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:41 pm
- Επικοινωνία:
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 794
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 06, 2005 3:45 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 258
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
- Τοποθεσία: athina
- Επικοινωνία:
ta noumera pou sou ipa ine pragmatika!!nonskatoflore έγραψε:Οπότε εσύ λες οτι αυτός λέει ψέματα.Εσύ τί φοράς στο αμάξι?Το χεις δυναμομετρήσει ποτέ από περιέργεια?diladi ego exo 126 aloga re to exo janapi ta aloga den ine stragalia .kai xoris ekentroforous afta ta aloga den vgenoun me tipota,alla akoma kai an alajis ekentroforous kai vgalis 125 sto strofalo stous troxous giro sta 115 oi epidosis mexri ena simio tha ine poli xiroteres apo tis adistixes tou normal dioti me tous ekedroforous tha doulevis pano apo 4000 strofes sti kaliteri kai me vasi to iparxon sasman pou apo 1h spasmeni alagi se deftera pefti stis 4000 opote asta....(xaraktiristiko paradigma to zr to 125 gia osous to gnorizoun)
Ποιο είναι αυτό το Zr 125 γιατί πρώτη φορά το ακούω?
Α και άμα βγάλεις στο στρόφαλο 125 αποκλέιεται να βγάλεις στον τροχό 115 γιατί κανονικά οι διαφορά στροφάλου-τροχού είναι περίπου 20%.
rover 214 si
throtle body 52mm
KN air filter !!
throtle body 52mm
KN air filter !!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες