1.4 σε 1.8 πληροφορίες

Άβαταρ μέλους
Power Electric
Αρχάριος
Αρχάριος
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Τρί Φεβ 15, 2005 12:17 am
Τοποθεσία: ATHENS
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Power Electric »

BATMOBILE έγραψε:εχει φτιαχτει 1.6 vvc και μαλιστα σε μοντελο προηγουμενο απο το bubble!!
σαν του τιγρακι!!
ο βωσσος το εχει φτιαξει αν δεν κανω λαθος!!
1.4 vvc δεν εχω ακουσει ακομα...
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ 1.6VVC ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΟΦΙΛΟΣ ΠΟΥΕΧΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ VVC ΣΤΟ 1,4 ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΗΝ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ 200VI ΜΕ 145ΗP ΟΧΙ 160ΗP ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΤΟ ZR 160.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΠΟ 1600 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ
BATMOBILE
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 941
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BATMOBILE »

τι δεν εχει φτιαχτει μανωλη ακομα γιατι δεν καταλαβα καλα?
μετατροπη σε vi λες απο 1800 σε δικια μας καροτσα??
Εικόνα Εικόνα kati vlepo......
BillyK
Έμπειρος
Έμπειρος
Δημοσιεύσεις: 778
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2005 9:07 am
Τοποθεσία: Thessaloniki - Almyros Volou
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από BillyK »

DILADI GINETAI 1,4 VVC? ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ? ΚΟΣΤΟΣ??
Εικόνα Εικόνα
<<Ι SOLD MY SOUL FOR A NISSAN X-TRAIL>>
kostantinos
Νέοs
Νέοs
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: Τρί Μαρ 22, 2005 7:54 pm
Τοποθεσία: athina
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από kostantinos »

pedia den jero ti exi ftiaxti pados ola ginode!pernis ena kapaki vvc me tis isagoges tou ta ilektrika tou kai ton egefalo tou ta vazis sto toutou sou kai egine vvc to thema an ajizi na ta valis se ena 1400 i se ena 1600 afou boris na to kanis 1800 kai na balis pano kai to vvc!
sta 200aria bublle pados boroun na topothetithoun ta pragmata apo to vvc me 145 hp kai sto 25 kai zr105 apo to vvc me ta 160hp logo diaforetikis plejoudas tou paliou vvc me tou kenourgiou.vevea an kapios exei oreji na alaji olokliri tin plejouda tou aftokinitou -kai milao gia ta 200-me afti apo ta neotera 25 zr tote mpori na kani ti metatropi me ta 160 hp!


alla exo mia aporia bori o kinitiras tou zr 160 na doulepsi me plejouda mixanis kai egefalo apo ton paleotero vvc me ta 145hp?pados apo oti jero i mono emfanis diafora ine stou polaplasiastes
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

"The valves on the VVC head are larger than the 1.4's and would clash with the liners in that engine." πρόκειται για post από το mg-rover.org αν και παρακάτω ένας άλλος υποστήριζε ότι θα μπορούσε -τεχνικά μιλώντας- να γίνει..
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

και επανέρχομαι μετά από καιρό στο πολυσυζητημένο μας θέμα.. :wink:
(πληροφοριακά προς το παρόν) πόσες μέρες διαρκεί περίπου η εγχείρηση στο roverάκι μέχρι να μεγαλώσει και να φτάσει 1,8..?
DJ Giorgio
Επίτiμο μέλος
Δημοσιεύσεις: 669
Εγγραφή: Τετ Δεκ 29, 2004 8:22 am
Τοποθεσία: Aθήνα-Σκόπελος
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από DJ Giorgio »

Αναλογως την δουλεια του συνεργειου!! Η δουλεια μπορει να γινει και σε μια μερα απ οτι ξερω!!
Εικόνα
Summer 2005... Skopelos!!!!
Car: Rover 214si (1996)
Hp: 103+ κατι λιγα!
Άβαταρ μέλους
nikolas
Administrator
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nikolas »

επειδή ότι μαθαίνουμε καλό είναι να το μοιραζόμαστε και αυτό πραγματικά συμβάλει στο καλό του club βρήκα το ακόλουθο σχήμα από βιβλίο του πολυτεχνείου για τη λειτουργία των εμβολοφόρων μηχανών εσωτερικής καύσεως όπου δείχνει περί τίνος πρόκειται το κάθε τι στον κινητήρα γιατί καλό είναι να μιλάμε για έμβολα..χιτώνια..στρόφαλους κλπ κλπ αλλά να ξέρουμε και περί τίνος πρόκειται Εικόνα η εικόνα είναι μεγάλη αλλά πιστεύω αξίζει τον κόπο να περιμένετε..εγώ πάντως λέω από αύριο να ψάξω λίγο αναλυτικότερα το βιβλίο που έχει και στοιχεία θερμοδυναμικής..καθώς και κινητήρες σειράς, V, W, Wankel, Boxer κλπ..
petrakak
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 22, 2005 2:53 am
Τοποθεσία: Cambridge, MA
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από petrakak »

Καλησπέρα σε όλους,

είχα και γω ένα 200Si και άλλαξα το S σε V. Όλο το έργο κόστισε κοντά στο 3000 με τροπέτο, τοποθέτηση, εξάτμηση.

LAMPROS το δήλωσες? τι κόστισε? λέω και γω να το νομιμοποιήσω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές βελτιώσεις”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 32 επισκέπτες