Σελίδα 1 από 3

Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 26, 2017 8:41 pm
από JohnRov
Καλησπέρα,

Ο συμπιεστής σταματάει κάθε 20 δευτερόλεπτα και ξανά ξεκινάει μετά από 5 περίπου

Με ρύθμιση θερμοστάτη στους 16 βαθμούς.

Ο κινητήρας σε idle αλλά το κάνει και με στροφές.

Νιώθω συνεχεία το γκάζι να αλλάζει λόγω του ότι κουμπώνει και ξεκουμπώνει ο συμπιεστής σε τόσο σύντομο διάστημα.

Το αυτοκίνητο είναι από αλλαγή κινητήρα οπού ο "μηχανικός" δεν άλλαξε τα δυο o-ring με αποτέλεσμα να χάσει το ψυκτικό σε 2-3 μέρες...βέβαια έγινε αντιληπτή τώρα με τις ζέστες σε δοκιμές που έγιναν.

-Αποκαταστάθηκε η διαρροή.
-Έγιναν όλα τα προβλεπόμενα (100%)
-Έχει μέσα τα γραμμάρια ακριβώς όσα λέει ο κατασκευαστής. (640 +-20)

Είναι φυσιολογικό να ξεκινάει και να σταματάει έτσι;

Από απόδοση είναι οκ , πετάει 4-5 βαθμούς.

Τι λέτε να φταίει; Να έχει χαλάσει κάνα αισθητήριο ; να μην έχει σύνδεση κανένα θερμικό στον συμπιεστή;

Re: Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 26, 2017 11:16 pm
από nikolas
Αυτό υπάρχει περίπτωση να το κάνει επειδή σηκώνει πίεση λόγω του ότι έχει μπει παραπάνω φρέον, αλλά απ'ότι γράφεις είναι τσεκαρισμένο ότι είναι με τα πρότυπα του κατασκευαστή..

Re: Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 27, 2017 1:01 am
από JohnRov
Θα ξανά ξεκαρω αύριο την πίεση, αλλα μάλλον κάτι παίζει με τον θερμοστάτη γιατί όταν το βάζω π.χ 28 συνεχίζει να κάνει το ίδιο αντί να σταματήσει τελείως.

To ταμπελάκι έγραφε 640 για LHD και 450κατι για RHD (το τιμόνι δεν εννοεί;) με τα 640 είναι τώρα.

Θα κοιτάξω πάλι μήπως κόβει όπως λες απο υψηλή πίεση αλλά δεν νομίζω.

Re: Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 27, 2017 5:05 pm
από antonis132
το καλοκαιρι με υψηλες θερμοκρασιες δεν θα κοβει, θα λειτουργει σχεδον συνεχεια

Re: Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 27, 2017 6:16 pm
από JohnRov
antonis132 έγραψε:το καλοκαιρι με υψηλες θερμοκρασιες δεν θα κοβει, θα λειτουργει σχεδον συνεχεια
Αυτό πιστεύω και εγώ δεν θα κόβει γιατί λόγο αρκετής ζέστης η πίεση θα είναι αυξημένη.

Έχω την εντύπωση ότι το κόβει η χαμηλή πίεση και χρειάζεται λίγο συμπλήρωμα για να δουλεύει σωστά σε <25 βαθμούς.

Θα ελέγξω τις πιέσεις πάλι μαζί με τους πίνακες ώστε να σιγουρευτώ.

Αν φταίει αυτό θα του προσθέσω τα +-50 γραμμάρια.

Υ.Γ. Βλέπω να γίνομαι μηχανικός αυτοκινήτων με αυτό το Rover. :D

Re: Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 27, 2017 9:49 pm
από JohnRov
Το δοκίμασα τώρα το βράδυ που είχε δροσιά.

Με set point: 16 ξεκίναγε και σταμάταγε ψύξη είχε αλλά ακουγόταν το κλακ κλακ και έπαιζαν οι στροφές του κινητήρα.

Με set point: 29 πάλι τα ίδια ξεκίναγε και σταμάταγε δεν έπρεπε κανονικά να σταματάει εντελώς ο συμπιεστής;

Δεν το βλέπω να συγκινείτε.

Πρέπει να βρω που-πως είναι ο θερμοστάτης(ίσως κανένα κομμένο αισθητήριο) ώστε να το γεφυρώσω.

Re: Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 02, 2017 8:30 pm
από JohnRov
Απλά ενημερωτικά το πρόβλημα φτιάχτηκε.

Το πρόβλημα ήταν ότι με ανοιχτή την ανακύκλωση έπεφτε η θερμοκρασία του αυτοκινήτου και έκοβε από θερμοστάτη.

Πιθανόν το αισθητήριο αντιλαμβάνεται γρήγορα την θερμοκρασία (πέταγε 2 βαθμούς από τους αεραγωγούς) γιαυτό έκοβε και μετά από 10 δευτερόλεπτα ξανά ξεκίναγε.

Χωρίς την ανακύκλωση δουλεύει ομαλά και ρίχνει 6-7 βαθμούς.

Re: Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 03, 2017 4:39 am
από R414
Εγω μετα απο αντιστοιχη επισκευη σε μοτερ απο μαστορα παρελαβα επισης το αμαξι χωρις λειτουργικο καν a/c οποτε εσενα που
δουλευει παλι καλα να λες... :s :s
Ελπιζω να ειναι αδειο απλα το κομπρεσερ και οχι να βρω κατι χειροτερο...

Re: Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 03, 2017 5:03 pm
από JohnRov
R414 έγραψε:Εγω μετα απο αντιστοιχη επισκευη σε μοτερ απο μαστορα παρελαβα επισης το αμαξι χωρις λειτουργικο καν a/c οποτε εσενα που
δουλευει παλι καλα να λες... :s :s
Ελπιζω να ειναι αδειο απλα το κομπρεσερ και οχι να βρω κατι χειροτερο...
Δουλεύει αλλά το κόστος επισκευής του A/C εαν δεν ήμουνα ψυκτικός θα ήτανε πάνω απο 100 ευρώ και με μεγάλη ταλαιπωρία.

Πως βγαίνουν τα 100 Ευρώ:
Το πας βλέπει ο "μηχανικός" και όχι ψυκτικός ότι δεν δουλεύει και ότι δεν έχει φρεον στο σύστημα σου πετάει την παπάτζα -> θα του βάλω φρεον και το UV ανίχνευσης να δούμε που χάνει = 50 ευρώ.

Στην περίπτωση μου θα έχανε το φρεον μέσα σε 1 μέρα.

Άντε πάλι στο συνεργείο και πες ότι βρίσκει την διαρροή με το uv στο λάδι (που δεν είναι ο σωστός τρόπος - μόνο εφόσον είναι πάρα πολύ μικρή διαρροή θα κάνεις δουλεία) την αποκαθιστά και βάζει πάλι φρεον κόστος άλλα 50; μπορεί και παραπάνω.



Τι επισκευή σου έκανε; Φλάντζα; βγήκε ο κινητήρας;

Εαν το πας σε άλλο συνεργείο ΜΗΝ αφήσεις να σου βάλουν Φρεον στο σύστημα "και βλέπουμε"
εαν το έχει χάσει , πρέπει πρώτα να γίνει πρεσαρισμα του συστήματος με Άζωτο (150 psi MAX) , αναμονή 30 λεπτά; 1 βδομάδα; εξαρτάτε πόσο σίγουρος θες να είσαι, εννοείτε ότι εάν είναι μεγάλη διαρροή θα πέσει η πίεση αρκετά γρήγορα.

Πιστεύω να σε πρόλαβα πριν σε "φανε" :P )

Re: Rover 45 a/c ξεκίνημα - Σταμάτημα (πρόβλημα;)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 03, 2017 6:59 pm
από R414
JohnRov έγραψε:
R414 έγραψε:Εγω μετα απο αντιστοιχη επισκευη σε μοτερ απο μαστορα παρελαβα επισης το αμαξι χωρις λειτουργικο καν a/c οποτε εσενα που
δουλευει παλι καλα να λες... :s :s
Ελπιζω να ειναι αδειο απλα το κομπρεσερ και οχι να βρω κατι χειροτερο...
Δουλεύει αλλά το κόστος επισκευής του A/C εαν δεν ήμουνα ψυκτικός θα ήτανε πάνω απο 100 ευρώ και με μεγάλη ταλαιπωρία.

Πως βγαίνουν τα 100 Ευρώ:
Το πας βλέπει ο "μηχανικός" και όχι ψυκτικός ότι δεν δουλεύει και ότι δεν έχει φρεον στο σύστημα σου πετάει την παπάτζα -> θα του βάλω φρεον και το UV ανίχνευσης να δούμε που χάνει = 50 ευρώ.

Στην περίπτωση μου θα έχανε το φρεον μέσα σε 1 μέρα.

Άντε πάλι στο συνεργείο και πες ότι βρίσκει την διαρροή με το uv στο λάδι (που δεν είναι ο σωστός τρόπος - μόνο εφόσον είναι πάρα πολύ μικρή διαρροή θα κάνεις δουλεία) την αποκαθιστά και βάζει πάλι φρεον κόστος άλλα 50; μπορεί και παραπάνω.



Τι επισκευή σου έκανε; Φλάντζα; βγήκε ο κινητήρας;

Εαν το πας σε άλλο συνεργείο ΜΗΝ αφήσεις να σου βάλουν Φρεον στο σύστημα "και βλέπουμε"
εαν το έχει χάσει , πρέπει πρώτα να γίνει πρεσαρισμα του συστήματος με Άζωτο (150 psi MAX) , αναμονή 30 λεπτά; 1 βδομάδα; εξαρτάτε πόσο σίγουρος θες να είσαι, εννοείτε ότι εάν είναι μεγάλη διαρροή θα πέσει η πίεση αρκετά γρήγορα.

Πιστεύω να σε πρόλαβα πριν σε "φανε" :P )
Δεν παω γενικα συνεργεια πλεον για φρεον εχω συγκεκριμενο μονο στα 25-30ευρω και δουλευει αψογα οτι αμαξι εχω παει 3-4 φορες..Βαρεθηκα να μου χαλανε το αμαξι ασχετοι