αν πιστευεις οτι εμενα μου πεταξαν μια τιμη και το λεω πιστευε οτι θες!!!και ακομα αν πιστευεις οτι ειναι καλυτερο να βαλεις δισκοφρενα πισω απ οτι να αλλαξεις τα μαμα με τετραπιστονα τοτε τι να σου πω γνωμη σου!!!nikolas έγραψε:υπάρχει διαφορά να βάλεις 4πίστονα μπροστά από το να αλλάξεις ταμπούρα σε δίσκους..anyway επειδή δεν μου σφύριξαν μία τιμή απλά και την έγραψα αλλά έψαξα τι χρειάζεται και πόσο πάει μπορεί να σου βγει άντε 50 ευρώ φτηνότερα αλλά μπορεί να σου βγει και 50 ακριβότερα.. 300πάντως όλα όλα αποκλίεται..γιατί ο άξονας μόνο με τους δίσκους πάει 250-400 ευρώ και επειδή οι παλιατζήδες δεν πονοκεφαλιάζουν κόβουν ντίζες μαρκούτσια και μετά τα χρειάζεσαι και αυτά..
Φρενα
-
- Έμπειρος
- Δημοσιεύσεις: 661
- Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2005 9:27 pm
- Τοποθεσία: Περιστερι
- Επικοινωνία:
Rover rulezzz...
414 GSI του 94' (μετατροπη 416)
120hp
predator!!!
414 GSI του 94' (μετατροπη 416)
120hp
predator!!!
- nikolas
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 7:22 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
τοτε...nikolas έγραψε:πουθενά δεν είπα ότι είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο το μόνο που είπα ότι δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης..απο εκεί και πέρα στο θέμα της τιμής επέμενα γιατί και ο βατ είχε πει πως και ο ίδιος στα ίδια είχε καταλήξει..
αλλαξαν τα πραγματα!
καλα δεν το συζητω παντως,απο το να βαλεις πισω δισκους και να αφησεις μπροστα αυτα που εχεις καλυτερα να βαλεις μπροστα αεριζομενα τετραπιστονα!
δεν υφισταται διλλημα!!
kati vlepo......
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 81
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 30, 2005 5:24 pm
- Τοποθεσία: ΒΟΛΑΡΑ
- Επικοινωνία:
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 225
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 08, 2005 5:21 am
- Τοποθεσία: ΜΟΣΧΑΤΟ
- Επικοινωνία:
Εγώ έβαλα μπροστά τους δίσκους του 1.8 που έχουν μεγαλύτερη δαγκάνα και διάμετρο δίσκου με τακάκια galfer.Το αμάξι ακούει καλά στο φρενάρισμα αλλά όταν είναι να σταματήσει τελείως έχει πρόβλημα.Γι΄αυτό καλά και τα μπροστά,ότι βάλεις,αλλά τα δισκάκια πίσω κάνουν δουλειά.Βέβαια τα ταμπούρα πίσω δεν είναι κακά σαν φρένα,και σαν ιδεολογία φρεναρίσματος(ειδικά στις στροφές) ειναι κατα την γνώμη μου καλύτερα απο δίσκους πίσω.Απλά δεν τα έχουν εξελήξει όσο θα έπρεπε.BAT είχα δει το αμάξι σου στον Βώσσο,οι χαρακτοί μπροστά τι λένε;
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
οι τρυπητοι χαρακτοι εχουν περισσοτερα φρεναρισματα,εχεις δηλαδη πολυ περισσοτερη ωρα μεχρι να ζεσταθουν και να γινουν λιωμα σε σχεση με τους μαμα!
αλλα... ειναι μονοι..
για καποιον με 1400 ειναι καλοι εως υπεραρκετοι αλλα για παραπανω πρεπει τετραπιστονα!
εχω οδηγησει και 216 με μπρος πισω δισκοφρενα και μπροστα αεριζομενα αλλα δεν ενθουσιαστηκα!
αλλα... ειναι μονοι..
για καποιον με 1400 ειναι καλοι εως υπεραρκετοι αλλα για παραπανω πρεπει τετραπιστονα!
εχω οδηγησει και 216 με μπρος πισω δισκοφρενα και μπροστα αεριζομενα αλλα δεν ενθουσιαστηκα!
kati vlepo......
-
- Νέοs
- Δημοσιεύσεις: 225
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 08, 2005 5:21 am
- Τοποθεσία: ΜΟΣΧΑΤΟ
- Επικοινωνία:
Αυτό έχω παρατηρήσει και εγώ με τους δικούς μου,αμα ζεσταθούν δεν ακινητοποιείται το αμάξι όταν το περιμένεις...16αρι είναι το δικό μου και είπα να βάλω πίσω δίσκους από 220coupe μαζί με σωληνάκια αεροπορικού τύπου μπρος-πίσω μήπως και βρω την υγειά μου αλλά και πάλι δεν ξέρω...Γιατί όμως ένα αμάξι με 1020 κιλά σαν το δικό μας να θέλει τόσα για να φρενάρει καλά;Άρα μάλλον όλα παίζουν στο αν έχουμε σωστά μοιρασμένο ζύγισμα στο αμάξωμα...
-
- Επίτiμο μέλος
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 31, 2004 1:11 am
- Τοποθεσία: ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ!!!!
- Επικοινωνία:
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες