Σελίδα 2 από 2

Re: Ακαμψία αμαξώματος

Δημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 18, 2015 5:52 pm
από R414
Εγω ειμαι κατα των σκληρων-σπορ αναρτησεων παντως οπως και το ιδιο για τα ενισχυμενα σινεμπλοκ πλειν ελαχιστων εξαιρεσεων σε ζαμφορ αλλα ΟΧΙ σε ψαλιδια και κινουμενα μερη.Το μαλακο σινεμπλοκ οταν ζοριζεται απορροφα πολυ καλυτερα αναπηδησεις και κακοτοπιες των γνωστων ελληνικων δρομων και προστατευει κατα καποιο τροπο και σασι και τη μεση του οδηγου!!Οσο σκληραινεις ενα αμαξι τοσο πιο απολυτο και δυσκολο-οδηγητο γινεται ειδικα εκτος πιστας που δεν υπαρχει προσφυση πουθενα.Καλες βελτιωσεις αλλα μονο για συνθηκες trackday σε πισταδικα κλπ με semi-slick αναρτησεις μπετα και δε συμαζευεται..

Re: Ακαμψία αμαξώματος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 23, 2015 1:54 am
από nikolas
Απλά επισημαίνει ότι πρέπει να δίνεται βαρύτητα και στο aftermarket δεν σημαίνει ότι απλά επειδή είναι πολυουρεθάνης είναι ό,τι καλύτερο..

Re: Ακαμψία αμαξώματος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Μαρ 23, 2015 6:48 pm
από marbin
για μενα το 620 εκτοσ απο οικογενειακη φρεγατα ειναι και αμαξι επιδοσεων.αυτο δειχνουν τουλαχιστον τα νουμερα του.

εαν θελει ο φιλοσ να πηγαινει χαλαρα με το χερι εξω απο το παραθυρο για καφεδακι να το αφησει οπωσ ειναι.

εαν ομωσ θελει να χαρει το αμαξι του απο τη sport πλευρα του γιατι μην ξεχναμε ειναι 2λιτρο με 200 αλογακια
και παει το ρημαδι αυτο σαν τρελο θα πρεπει και να το χαμηλωσει και να το σκληρηνει.

αναλογα το τι θελει κανεισ.εαν θελεισ να φυγεισ απο τα εργοστασιακα προτυπα και να δεισ καλυτερο πατημα καλυτερο
τιμονι χρειαζεται να κανεισ και καποιεσ θυσιεσ στην ανεση.

συνηθωσ τα aftermarket αν οχι παντα νομιζω ειναι καλυτερα απο τα εργοστασιακα.
γιατι εννοειται οτι βγαινουν για βελτιωση.οποτε αφου βελτιωνουμαι κατι αυτο που βαζουμε ειναι μαλλον καλυτερο.