Πολλά και Διάφορα!

Questions
menolis
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 28, 2005 7:16 pm
Επικοινωνία:

Πολλά και Διάφορα!

Δημοσίευση από menolis »

Καλησπέρα,

Καταρχην να σας πω ότι συντομα θα βάλω φοτο του αμαξιδίου αλλά δεν έχω ψηφιακή. τεσπα εχουμε και λέμε με ερωτήσεις γιατί έχω σκοπό να το διαλύσω το αυτοκίνητο το καλοκαίι (ελπίζω να μην κουράσω):

* τρίζει σαν διαολεμένο! τρίζει πολι το παράθυρο του οδηγού το οποίο έλυσα και έσφιξα όσες βίδες είχα πρόσβαση έβαλα και γράσο άλλα δεν είδα μεγάλη διαφορά. όταν κλείνω την πόρτα νομιζω ότι θα πέσει. επίσης τρίζει πολύ η κολώνα του ταμπλό. σκέφτηκα να βάλω σιλικόνη παει? τέλος τρίζει πίσω κάτι στο πορτ παγκάζ αλλά ακόμα δεν έχω ανακαλύψει τι...

* τα φρένα κάνουν σφύριγμα τελευταία υπάρχει καμιά αλοιφή που μπορώ να βάλω?? (ας είστε λίγο αναλυτικοί γιατι είμαι λίγο άσχετος). επίσης κάθε φορά που πατάω τα φρένα ακούγεται ένα γρρρρρ δεν μπορώ να το περιγράψω αλλιώς! είναι κλασσικό φαινόμενο??

* μετά από τρακάρισμα μπροστά έσπασε το πλαστικό (στο πάνω μέρος μόλις ανοιγείς το καπό) και οι βίδες πλέον δεν έχουν νόημα ύπαρξης. Tι προτείνετε?

* το αυτοκίνητο το πήρα μεταχειρισμένο με εξάτμιση η οποία κάνει αρκετό θόρυβο. λόγω του ότι κάνω σύχνα ταξίδια προς πάτρα αυτό κουράζει. υπάρχει τρόπος να μην κάνει τόσο θόρυβο και πιο το κόστος?? (ελπίζω να μην το μετανοιώσω μετά).

* τέλος αφου με καταδιώξανε μπάτσοι για ένα τετράγωνο (νόμιζα ότι ήθελα να περάσουν και πάτησα γκάζι!) με πεθάναν ότι τα φιμέ τζάμια δείχουν ότι θέλω να κρύψω το πρόσωπο μου μπλα μπλα μπλα. δεν πιστέυω να πρέπει να τα βγάλω ε?? αν φάω πρόστιμο πόσο πάει???

Αυτά! Σας ευχαριστώ!
menolis n00b
jeanpoul
Global moderator
Δημοσιεύσεις: 1713
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 02, 2005 1:37 pm
Τοποθεσία: Άγιοι Ανάργυροι,Χανιά
Επικοινωνία:

Re: Πολλά και Διάφορα!

Δημοσίευση από jeanpoul »

menolis έγραψε: * τρίζει σαν διαολεμένο! τρίζει πολι το παράθυρο του οδηγού